parempi pylly?

löllö*

Olen 21-vuotias tyttö, mitat 178cm/60kg, eli tosi pitkä ja hoikka. Olen tosi hyvässä fyysisessä kunnossa, ja kaikin puolin timmi, paitsi peppuani vihaan. Se ei ole koskaan ollut oikein hyvä.. :/ Haluaisin tehdä sille jotain :D

Peppuni on tosi pieni ja sivuilta tavallaan "lommolla". Lisäksi tuntuu että siinä on jotain ylimääräistä vaikka pieni onkin, löysää! Syön terveellisesti mutta paheenani on herkut toisinaan.. Kuntosalilla en käy mutta uin, pyöräilen vauhdilla pitkiä matkoja, teen kotona jumppaliikkeitä ja lenkkeilen sekä kävelen nopeita pitkiä lenkkejä. Olen yrittänyt keskittyä tuohon pepun seutuun lenkkeillessä ja uidessa.. Miten pyllyyn saa pyöreämpää muotoa? Vai johtuuko tää pieni lommopeppu just jostain tietystä liikunnasta, joku alue saa enemmän treeniä kuin muut? Painoa en haluaisi oikein pudottaa, eihän tämä voi siitä johtua.. :/

49

8021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löllö*

      ...peppuni on oikeesti aina ollut semmoinen poikamainen luuperse eli massaa ei ole siellä ollenkaan, tuntuu että löysä iho on vaan luiden päällä.. Ja kaikilla sukulaisnaisilla on kunnon selluperä että sellaiselta en halua näyttää.. Vaikka muuten mulla ei ole ulkonäön suhteen mitään ongelmaa nii nolottaa melkein olla uikkareissa tms, eli haluan tehdä tälle jotain!

      • pepuntreenaaja

        Uusimman Sport-lehden mukana tuli pepuntreenausliite. Siitä vaan lukemaan täsmävinkit juuri sinun perällesi.


      • Anonyymi

        Pieni peppu tytöllä on ainakin mun makuun. Vihaan läskiä ja kaiken näköistä muuta selluliittia. Kiinteä tytön peppu on minusta erittäin seksikäs.


    • että näin....

      Mave, Kyykky ja jalka prässi kiinteyttää.



      Vois olla apua

      • pysty pakarat

        syvää jalkakyykkyä ja syvää prässiä isoilla raudoilla ja vaikka 100m juoksuja, katso vomanostajien ja sprinttereiden pakaroita, mukavia ns.j.lopez pakaroita, ei mitään sport lehtien peppu jumppia, ahterisi pienenee entisestään, paljon proteiinia ja kunnon rautaa ja pika matkoja kehiin ni jo on kumma jos ei ahteri pyöristy.

        ps, kuitenkin asenteesi on terve, sillä muilla naisilla tuntuu olevan asenteena että naisella pitäisi olla pojan pylly tai ei pyllyä ollenkaan, ali, asenne jo sinulla kohdallaan.


      • poikatyttöv

        tai sitten yhden jaloinsuorin maastaveto on ehkä paras.askelkyykkykin vois olla. tärkeintä että toisto ei nouse yli 10n. itse tekisin maksimeja ...


    • Pikku-A

      Kyllä se vaatii rautaa-sisäisesti, että ulkoisesti. Ja helvetisti työntekoa. Mittasi ovat kyllä sellaset, että rasvaa ei kyllä löydy, niin nythän on oiva tilaisuus ryhtyä laittamaan "pattia" sinne reisi/pakaraosastoon, eli salille-ja kyykkyä tekemään. Siitä se lähtee-sen se vaatii-eli kaikkien kuntosali-liikkeiden äidin, eli jalkakyykyn.

      Kerran viikkoon kova voimatreeni/kyykkytreeni jaloille, se alkaa purra todella äkkiä-palaudut hyvin seuraavaan treeniin, kun viikon välein teet, ja jaksat vielä aerobistakin hyvin. Jos useammin haluaa veivata jalkojaan, niin sitten 2-jakoinen ohjelma jaloille, jaettuna etu-ja takareisipainoitteisiin harjoitteisiin. Jos ei
      halua "hifistellä", niin sitten kerran viikkoon-toimii.

      Sen päälle tietty protskupitosta ruokaa-paljon. Jottei läskit ala karata vyötäröltä, niin suosittelisin kyllä
      etsimään sopivan proteiini-juoman, se voisi olla paras sun tilanteessa.

      • ...

        Mulla on sama ongelma, pylly on sellanen pieni lommonen nahkapussi vaan. :D Haluaisin tosiaan vähän lihaksikkaamman ja pyöreämmän pyllyn.

        Auttaako jalkakyykky mitään ilman painoja? Saako jollain kotikonsteilla lihaksia pyllyyn? Millainen kuntolaite on paras pakaroille, jos sellaisen ostaisi kotiin?


      • peppu-mies
        ... kirjoitti:

        Mulla on sama ongelma, pylly on sellanen pieni lommonen nahkapussi vaan. :D Haluaisin tosiaan vähän lihaksikkaamman ja pyöreämmän pyllyn.

        Auttaako jalkakyykky mitään ilman painoja? Saako jollain kotikonsteilla lihaksia pyllyyn? Millainen kuntolaite on paras pakaroille, jos sellaisen ostaisi kotiin?

        Pyllyseksissä on ihan sama minkä muotoinen takapuoli on kunhan sulkijalihas on tiukka!


      • Räsänen puhuu asiaa
        peppu-mies kirjoitti:

        Pyllyseksissä on ihan sama minkä muotoinen takapuoli on kunhan sulkijalihas on tiukka!

        Kaikki persettään treenaavat treenaajat eivät ole sunlaisia homoja.


    • Taidat olla vähälihainen, joka näkyy eniten pepussa. Proteiini rakentaa lihasta, joten vähintään pari lusikallista päivässä. Tuo jalkatreeni salilla on asian ydin, jos nopeita tuloksia haluaa (ota lisää proteiinia). Jopa parissa kuukaudessa näet muutoksia (2krt/vk) eli 16 hyvän punttikerran jälkeen ja aiemminkin.

      Huolehdi muutenkin syömisestä oikein. Laiha kroppasi voi olla merkki puutoksista. Arvelen terveen syömisesi tarkoittavan kasvisruokavaliota tai sinnepäin. Siitä voi puuttua sen proteiinin lisäksi mikroravinteita eli vitskui ym. Nykysapuska ei kelpaa kai enää sioillekaan (en tiedä, mutta eläimet on ronkeleita), koska se sisältää teollisia aineita, muttei häävisti luonnon mikroravinteita. Kokkaa siis mieluimmin itse ja valikoi huolella.

      Mieti vähähiilarista ruokavaliota (ei viljaa ja perunaa, pastaa, riisiä), joka tosin sisältää lihaa. Se on kuitenkin helppo ja miellyttävä noudattaa. Proteiini hillitsee makeanhimoa. Voithan myös kokeilla puolittaa viljat ja perunat, jos luopuminen ahdistaa. Tai sitten kokeile muuten vaan jonkin aikaa.

      Jo kirjoitettuja vinkkejä noudattamalla saat täydellisen perseen 6-12 kuukauden aikana. :)

      PS. Älä osta makeutettuja proteiineja (sukraloosia tai muuta mähmää). Lusikoi itse sokerit tai kaakaot sekaan.

    • lisää muotoja

      Yksi erinomainen tapa hommata lisää massaa pakaroihin on ehdottomasti rulla- tai normiluistelu, katso vaikka taitoluistelijoita. Ja tuohon pituuteen kannattaisi massaa hommata sellaiset 5-10 kg lisää, niin alkaa niitä muotoja löytymään.

      • latinopelvis

        Lindexillähän oli joskus myynnissä alkkareita jossa oli jotkut push-up toppaukset.
        Eikun vaan pakaraa kohottavia housuja metsästämään ;D


    • piukat pakarat

      salille askelkyykkyjä tekemään niin jopa pylly pyöristyy. Niillä jotka harrastaa vain juoksemista, ei pakaralihakset kehity...parasta on harjoittaa monipuolista liikuntaa, mutta aslkekyykyt ovat parasta pakaroille ja reisilihaksille...samoin myös Ballet, siitä hyötyy myös keskivartalo.

    • tankoonrautaa

      Joskus tuli jonkun verran harrastettua tuota kehon rakennusta ja siihen kuului myös niin sanottu jalkakyykky. Varottelivat että jos tekee liikkeen väärin niin se levittää persusta ja nimenomaan tuntuu pakaroissa ja oikein tehtynä tuntuu reisissä. Paas kysästen joltain asian harrastajalta onko asia näin vai muistanko väärin. Ja olisko siitä "väärin" tehtynä sinulle apua.

      • heimo vesa

        kokeile geishakuulia.


      • monssi

        kyllä se jalkakyykky ottaa takareisiin ja nimenomaan perseeseekin kunnolla varsinkin, jos malttaa kyykätä puhtaita tarpeeksi syviä toistoja voimanostotyylillä. Bodykyykyssä, jossa liikerata lyhyempi, rasitus kohdistuu enemmän etureiteen. Toki kyllä nuo kummatkin perseeseen ottaa ja laitteessa on helppo tehä aluksi syviä kyykkyjä, jos ei vapaalla tangolla tekniikka luonnistu..


      • monssi kirjoitti:

        kyllä se jalkakyykky ottaa takareisiin ja nimenomaan perseeseekin kunnolla varsinkin, jos malttaa kyykätä puhtaita tarpeeksi syviä toistoja voimanostotyylillä. Bodykyykyssä, jossa liikerata lyhyempi, rasitus kohdistuu enemmän etureiteen. Toki kyllä nuo kummatkin perseeseen ottaa ja laitteessa on helppo tehä aluksi syviä kyykkyjä, jos ei vapaalla tangolla tekniikka luonnistu..

        hyi vittu vertailetteko te täälä perseitänne


    • 8+12=20

      Olin ehkä sun ikäisesi tai nuorempi kun sisareni kertoi näkemästään dokumentista jossa ihmeteltiin miten tiikerit pitävät huolta lihaksistostaan vangittuna. Ne jännittävät aina määrätyn paikan lihaksistostaan ja pitävät siinä n.15 sek. Toistavat hetken päästä uudestaan... aloin tehdä niin esim lukiessani, tv;tä katsoessani, bussipysäkillä... Mun peppu on timmi vieläkin vaikka täytän kohta 50. Tee siitä vain tapa. Jännitä pakaralihakset jonkinaikaa ja anna rantoutua, toista...


    • mk

      Saada muotoja on kuntosalilla tehtävät liikkeet kuten maastaveto sopivilla pailoilla tangossa, jalkakyykky ja jalkaprässitreenit ja 3-6 kertaa viikossa on hyvä määrä. Eteureidet ja takareidet niin sanotussa reisipenkkilaitteessa työ muotoja pakaroihin. Selkälihasliike on myös hyvä laite tähän tarkoitukseen ja kun lihakset kestävät treeniä niin lisää rasitusta painoja lisäämällä. Kun jalkakyykyssä menee 100kg vaikka viisi viiden sarjaa niin takapuoli on timmissä kunnossa ja kun lihasmassaa tulee lisää niin painosi nousee noin viisi kiloa mutta keho on hyvässä kunnossa. Kotikontein hyvä liike on vaikka harjanvarsi pääntaakse hartioille ja kyykkyyn ja ylös 50 kerran sarjoja vaikka 10 sarjaa joka toinen ilta sopivalla taukoajalla niin syntyy tuloksia.

    • pyllypöksyt

      Asiallisille kysyjille tiedoksi; pyllypöksyjä pika-avuksi esim. juhlapuvun alle näyttää olevan myynnissä: www.slimagent.fi
      Varmaan jumppa pidemmän päälle muotoilee joka osaa kehosta, mutta jos pikkujoulut on jo 2 vk.n päästä, ei kyllä ole paljon vaihtoehtoja... ???

      • systeemi olisi

        muutakuin persepanoja useita päivässä, pari kuukautta ja varmasti on tullut Naisen peppu..


    • iloitse muodoistasi

      Ihan fakta on, että meistä jokainen on hieman erimallinen, kiitos vanhempiemme.
      Joku on pitkä, toinen jäänyt pätkäksi. Toiselle tulee A-tisut, toiselle DD:t.
      Pepun kanssa sama homma. Kiinteyttää voit itseäsi, harrastaa liikuntaa, käydä kuntosalilla keräämässä lihasmassaa, syödä terveellisesti.
      Mutta et voi silti muuttaa sitä perusanatomiaasi ilman kirurgia.
      Ole ennemmin iloinen pienestä pepustasi ja ajattele, ettei se ainakaan ole "roikkuva ratsastajapeffa" :D

    • savori

      oon "kyykänny" tangon ja painojen kanssa...eli kapealla seisonalla jalkakyykkyä kantapäiden alle lauta tai jotain vastaavaa n.pari senttiä....tietysti jos noustaam ylemmäks niin selkä treeniä.....olkapäitä ,"tissejä" reisiä kasvamaan (lihaksia niin myös peppu alkaa "Tulla esille") muutenkin lihastasapaino ois hyvä pitåå ei sekää oo kaunista jos peppu on esillä kovin ja selkä suora....selvitäppäs seuraavaksi mikä on "lifti" niin alat päästä vähän kauniin takamuksen saloihin ja siihen kuuluu koko sivu kuva kuin myös takaa päin (kaunista :)...)riitta

    • ettäs tiiät

      Esim. puolikiloa fazerin sinistä päivässä niin kyllä se siitä pyöristyy vähitellen.

    • ei tyytyväinen

      Olen itse 168cm pitkä ja painan 61.1 kg, en tiedä mitä tekisin. En syö lainkaa herkkuja, joskus pastilleja ja purkkaa mutta ne tuskin lihottaa. Liikun niin paljon koirani kanssa että painon ei pitäisi olla näin korkealla. Minula ei ole sairauksia eikä mtn sellaisia muita lihavuuteen liittyviä juttuja. Olen lyhyt mutta painava. MITÄ TEEN, ANTAKAA NEUVOJA HYVÄT LAIHAT IHMISET!!!

      • tuuliviiriäinen

        Olet ihannepainossasi, lopeta valitus. Sinulla on vääristynyt kuva vartalostasi. Keskity oikeisiin asioihin, äläkä tuijota painoa.


    • suomi gay boy 22v

      Se on ihan sama vaikka perse olisi ihan lauta. Italialaispojatkin ovat lautaperseisiä, mutta
      tosi kiihottavia ja hyviä sängyssä. Ja hyvä sinnne lautapeppuunkin on työntää. T: suomi gay boy 22v

    • suomi gay boy 22v

      Se on ihan sama vaikka perse olisi ihan lauta. Italialaispojatkin ovat lautaperseisiä, mutta
      tosi kiihottavia ja hyviä sängyssä. Ja hyvä sinnne lautapeppuunkin on työntää. T: suomi gay boy 22v

    • on kaunista

      siinä kun istut pytyllä niin viivy vähän pidempään,anna lihojen painua kunnolla pyttyynpäin,niin pyöristyvät.
      Sohvalle voi laittaa uimarenkaan ja istua sen päällä.Varo vaan ettei pyöristy liikaa.

      • mies 46

        Mieti nyt vähän 21 v.Nyt olet pituutesi nähden,aivan alipainoinen.Se voi vaikuttaa suhun ja lasten saantiin haitallisesti.Myös sairaalloinen ylipaino vaikuttaa tähän.Ootko ajatellut 10-15 vuotta eteenpäin,silloin olet 30-35v.Tuletko sitten valittamaan,kun laardit on pakaroissa ja kuinka niistä pääsee eroon?
        Aineenvaihdunta hidastuu iän myötä,30-35 v se alkaa joillain.40 vuotta taitaa olla se yleisin.Moni hoikka paisuu tässä vaiheessa,riippuu myös perintötekijöistä.Jotkut voi olla riukukeppejä koko ikänsä,toiset taas ei.


    • Untamoinen

      Mitä isompi perse, sen parempi. Naiset on kyl välillä tosi dorkia.

      • Koulu111

        Käy kuntosalilla ja harjoita pakara lihaksia ja mieti mitä syöt!!! Näin asian pitäisi hoitua.


      • Bootys

        Samaa mieltä. Isot pakarat ovat naisellisuuden merkki. Ai että kun näkisi useammin tiukoissa farkuissa isopeppuisia naisia kaupungilla. Ainakin täällä päin ovat monesti aika lankkupeppuja.


    • tomzzz

      Salille pepputreeniä vaa ja syömiset kuntoon niin eiköhän se siitä ;)

    • joku..

      Treeniä treeniä ja jätä herkut vähemmälle

    • ihmepoju

      reeniä vaan ja parempi ruokavalio!!

      • -ole-

        niinkuin kaikki muutkin jolla on VAIN ulkonäköön viittaavia ONGELMIA !
        HUHU !


      • ja naisellista
        -ole- kirjoitti:

        niinkuin kaikki muutkin jolla on VAIN ulkonäköön viittaavia ONGELMIA !
        HUHU !

        ulkonäköä vain harrastamalla peppuseksiä säännöllisesti jonkun kanssa jolla on iso jorma.

        Tämä on siis ihan faktatietoa, ei mitään pilaa.

        Peppuun tulee sellainen tietynlainen pyöreä/naisekas muoto, kun harrastaa peppuseksiä.


      • MaveTeam
        ja naisellista kirjoitti:

        ulkonäköä vain harrastamalla peppuseksiä säännöllisesti jonkun kanssa jolla on iso jorma.

        Tämä on siis ihan faktatietoa, ei mitään pilaa.

        Peppuun tulee sellainen tietynlainen pyöreä/naisekas muoto, kun harrastaa peppuseksiä.

        Auttaa! http://mave.foorumi.eu/index.php


      • leikkauksessa.

      • ap.
        leikkauksessa. kirjoitti:

        Saat mieleisen takapuolen.

        Hyviäkin vinkkejä oli joukossa, kiitos niistä :)

        Ja teille jotka aloitte nillittää painostani, olen painanut saman verran vuosikaudet enkä liho millään, vanhempanikin ovat pitkiä ruipeloita (paitsi ne mainitut sukulaistädit ja myös äiti jolla on isohko peppu vaikka hoikka onkin, minua on vaan siunattu vissiin isäni luuperseellä). Lisäksi mulla on keliakia joka pitää aika tehokkaasti hoikkana. Eli en ole valinnut tätä, mielellään ottaisin pari kiloa lisää..
        Ongelma oli vaan tämä löllö perä ja minusta on vaan ihan tervettä että haluaisi sille liikunnan avulla tehdä jotain eikä vaan kasvatella läskejä niinku nykyään taitaa olla tapana. Kirurgiaa en koskaan tule harkitsemaan.


    • Anonyymi

      Lommopakarainen mies on eroottinen...

    • Anonyymi

      Juu, sun pyllys on vähän kummallinen. Vertailin sitä tänään salilla yhen savolaisen kilpakelkkailijapojan pyllyyn, ja se oli paljos hekumallisempi kun sun. Jopa näin heteroperspektiivistä.
      Tee jotain sille pärrseelles. Muutes jäät ilman miestä ja jälkikasvua. Tai jäät sitteskin...

      Podari 29v Kuhmo

    • Anonyymi

      Salilla ns. tuloksien saavuttaminen on suurta huijausta. Ihmisillä on tietty ruumiinrakenne ja sille ei kukaan voi mitään. Roina-apinat tietty erikseen, mutta heitä ei kukaan täysijärkinen tietenkään ota tosissaan. Nuori ihminen, joka on hoikka luonnostaan on sellainen treenaa tai ei. Ja niillä liian tiukoilla ja tukevilla housuilla ja topeilla saatte sen valheellisen illuusion lihaksikkuudesta. Todella typerää veivata vuosikausia puolialasti saliliikkeitä, kun ei niistä todella ole mitään hyötyä. Toki siitä alasta riippuvaiset yrittäjät muuta kertovat, totta kai. Jos tavallinen ihminen haluaa lihasta näkyviin, pitää vain laihduttaa. Mitään hyötyä ei painojen nostelusta siinä mielessä ole. Itsekin kuulun vielä valitettavasti tähän salilla käyvään porukkaan ja kyllä piti ihmetellä, kun yksi pt ihan pokkana selitti jollekin naiselle, että tee tätä olkapääliikettä, niin saat pyöreyttä olkapäihin. Niin varmaan tulee pyöreyttä, joo joo.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuinkas tuolla Afrikassa lähes kaikilla on sellanen inhottava pallogrillin kokoinen möhköperse? Kandee kysyä sieltä kokemusasiantuntijoilta...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe