Onko rock saatanasta?

Tango_Delirium

32

525

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössönöm

Jyrki Isohella pää kenossa siinä hartaan näköisenä kertoo huolestuneisuudestaan saatanallisuuden leviämisestä.

• -

hellarit ovat jotenkin lutusia... Säälittäviä, mutta silleen hauskasti. Ihan pihalla :)

• goddeloos

Olisi kiva saada tuo kasetti kuultavaksi kokonaisuudessaan :)

Je ei ole hellarit tapojaan ja pelkojaan muuttanut neljännesvuosisadassa :)

ps oli hassua katsoa ja nostalgiaa herättävää kun a) oli levykauppa ja b) myyjän takana olevat c-kasetit

• goddeloos
        KeljuKooKojootti kirjoitti:

Onhan tuo oman aikansa kulttikasetti, allaolevassa linkissä kasetti löytyy mp3 tiedostoina:

http://webusers.siba.fi/~hoskala/rock/index.htm

Antoisia kuunteluhetkiä :)

Kiitos! :)

Ihmettelen vain kuinka tuo on minulta mennyt aikoinaan niin totaalisesti ohi. Tosin tuohon aikaan minulla ei ollut enään kanssakäymistä hellareiden kanssa.

• goddeloos kirjoitti:

Kiitos! :)

Ihmettelen vain kuinka tuo on minulta mennyt aikoinaan niin totaalisesti ohi. Tosin tuohon aikaan minulla ei ollut enään kanssakäymistä hellareiden kanssa.

Jos olit silloin "synnin suossa" rypemässä etkä kuullut "rakkauden" ääntä vaan kuljit "oman tahdon" tietä ylpeänä :)))

Kuten kunnon fundamentalisti sanoisi..

• KeljuKooKojootti kirjoitti:

Onhan tuo oman aikansa kulttikasetti, allaolevassa linkissä kasetti löytyy mp3 tiedostoina:

Tuo kasetti on kyllä semmoista viihdettä, että ei paremmasta väliä. :D

Mm. Rytmihäiriö on thenyt aiheeseen liittyvän biisin...

http://www.youtube.com/watch?v=grCtF_CxyXM

(Linkki sisältää huutopunkkia, jos et diggaa älä klikkaa.)

Lähdenkin tästä räjäyttelemään lampaita.

• belial_666 kirjoitti:

Tuo kasetti on kyllä semmoista viihdettä, että ei paremmasta väliä. :D

Mm. Rytmihäiriö on thenyt aiheeseen liittyvän biisin...

http://www.youtube.com/watch?v=grCtF_CxyXM

(Linkki sisältää huutopunkkia, jos et diggaa älä klikkaa.)

Lähdenkin tästä räjäyttelemään lampaita.

Juu näin ateistina lampaan räjäyttely on ihan rutiinihommaa.. :)

• goddeloos

Juu näin ateistina lampaan räjäyttely on ihan rutiinihommaa.. :)

Vielä vaiheessa, olen päässyt vasta lepakon verenjuontiin :p

• goddeloos kirjoitti:

Vielä vaiheessa, olen päässyt vasta lepakon verenjuontiin :p

Minäkin olen vasta treenaillut papateilla ja kissoilla.

• goddeloos kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=V9R3_cS6jsk

Totta turajat, ja laulajalla vielä katolinen kasvatus, tietää mistä laulaa;)
        Ite pidän Slayerin musasta, ja jätän sanat vähemmälle huomiolle.

• Tango_Delirium

C-kasettinostalgiaa :)

Kuunneltiin siskoni (9 v.) kanssa taannoin musiikkia. Sisko kysyi c-kasetin nähtyään, että mikä toi on? Tuli vähän antiikkinen olo...

• Schlechterwisser kirjoitti:

Minäkin olen vasta treenaillut papateilla ja kissoilla.

Aaapuuuva, enkö mä nyt olekaan ihan oikea ateisti, kun maailmankatsomukseni vuoksi en pysty eläimiä räjäyttelemään?! Voisiko vaikka kurpitsa tai munakoiso ajaa saman asian?:)

• FixOrRepairDaily kirjoitti:

Aaapuuuva, enkö mä nyt olekaan ihan oikea ateisti, kun maailmankatsomukseni vuoksi en pysty eläimiä räjäyttelemään?! Voisiko vaikka kurpitsa tai munakoiso ajaa saman asian?:)

:D tämän kerran voidaan katsoa tuollainen läpi sormien. Onhan siinä kuitenkin kyseessä elollinen organismi.

• Tango_Delirium

Helvetti sentään mitä puhetta... Olisi tuohon varmaan löytynyt sellainenkin tyyppi joka olisi osannut lausua englantia edes vähän paremmin.

Tuli muuten mieleen, että jos itse olisin levyttänyt rockia tuohon aikaan, olisin varmaankin tehnyt väärinpäin kuultavia "viestejä" ihan vain vittuillakseni. Ja varmaan aika moni on niin tehnytkin.

• Muikkuinen

Muistan tuon nuoruudesta, olin silloin 14-15v. Voi että meitä nauratti kun yksi kaveri oli tuon jostakin kaivanut.
      Veltto kyllä tuumas hyvin tuossa haastattelussa.

-Vieläköhän noi hellarit levittää saatanan sanomaa?

• Kun tuo pikkunassikka kertoi, että Kissin biiseissä kiroillaan, niin en kyllä saa päähäni yhtään biisiä näin äkkiseltään. Se tuli mieleen, että esim biisissä Uh! All Night oli käytetty päinvastoin eufemismia ettei tarvitsisi sanoa rumaa sanaa. Yleensäkin niistä suurin osa kertoo naisten laittamisesta.

• Muikkuinen

Kyllähän kissin biiseistä saa hakea kirosanoja suurennuslasilla, muistelisin että kasetilla viitattiin hotter than hell kappaleeseen kun siinä tuo helluntailaisten koti satuttiin mainitsemaan. :)
        Ja kun fanit huutaa kiss, kiss,kiss konsertissa on se takaperin ssik,ssik,ssik! :)

-Toki noista ajoista viisastuneena olen oppinut ymmärtämään ettei jumalharhaisella ole rajaa mikä estäisi häntä perustelemasta omaa jumalharhaisuuttaan.

• KISS = Knights In Satans Service

W.A.S.P. = We Are Satans People

AC/DC = Anti-Christ/Devils Child

Saattoivat olla tuossa kasetillakin nämä. Mitähän muita näitä oli? :D

• Psychobilly82

Tästä paistaa yksi osa uskovaisuudesta, hellareista ainakin, eli se, että uskotaan aikalailla kaikki mitä joku sanoo. Eli sanalla sanoen, ollaan uskovaisia. Ei oikein mitään huumorin-, tai sarkasmintajua. Jos joku sanoo, että uhraa pikkuvauvoja Saatanalle, jotta saisi levynmyyntiä kasvatettua, niin se tarkoittaa sitä, että kyseinen ihminen uhraa pikkuvauvoja Saatanalle kasvattaakseen levynmyyntiä. Ei esim. sitä, että henkilö sanoisi moisia juttuja huumorilla, ja revitelläkseen otsikkoja, ja täten saadakseen julkisuutta, ja parantaakseen levynmyyntiä...
      Ehkä paljastavin oli se Janis Joplin-juttu. Täysin missattu vertauskuva. Sehän vain kertoi siitä ristiriidasta, että lavalla on kuin rakastelisi miten monen tuhannen ihmisen kanssa se oli, ja sitten kun ei ole lavalla, on ihan yksin. Se ei tarkoita sitä, että Janis Joplin olisi halunnut paneskella tuhansien ihmisten kanssa... Mutta ei mene hellarille kaaliin, kun on koko ikä opetettu Sanan voimaa, ja sitä että mitä sanotaan on totta.

• kokemusta on

Todenpa totta, hellariperheessä itsekin nuorena kärvistelleenä muistan hyvin tuon kasetin,
        äitini kun niitä vieläpä monisti ja jakoi edelleen levitettäviksi. Ja hellareista nyt ei voi
        paljon muuta sanoa, kuin että siinä porukassa tiivistyy ihmiskunnan synkin tyhmyys ja alin
        pohjasakka. Kammottavia ihmisen irvikuvia jostain debiilin ja imbesillin väliltä. Valtaosa
        kouluja kokonaan käymättömiä, erilaisissa laitoksissa ja vankiloissa nuoruutensa viettäneitä
        lähestulkoon luku- ja kirjoitustaidottomia jälkeenjääneitä. Eikä vahingossakaan minkäänlaista
        kykyä mihinkään korkeampaan loogiseen ja kriittisen ajatteluun, vähän älykkyyttä vaativasta
        huumorintajusta nyt edes puhumattakaan. Uskovat aina sokeasti ihan mitä tahansa, jos se
        vain istuu saumatta omaan taikauskoiseen typeryyteen ja luulevat, että maapallo on 6000
        vuotta vanha ja että kaikki tiedemiehet ja heavymuusikot ovat paholaisenpalvojia. Todella
        todella todella säälittävää sakkia nuo surkuhupaisat hellariraukat. Talebanitkin tuntuvat
        niiden rinnalla fiksuilta ja avarakatseisilta.

• Saatanasta koska Saatanalla ei tiettävästi ole yhtään palkattua työntekijää, mutta kirkoilla on miljonia "duunareita"

• afdsfasfa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      82
      1324
    2. 105
      1087
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      156
      1020
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      65
      957
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      446
      895
    6. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      15
      774
    7. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      74
      743
    8. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      106
      716
    9. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      39
      659
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      58
      628
    Aihe