Loistava ura taakse jääneessä musiikkielämässä. Kenties vapaaottelu olisi nyt jo oikeampi laji.
Työmies on työnsä näköinen - hanuristi hanurin.
Kimmo Pohjonen
20
1679
Vastaukset
- Paremmin kuin kukaan
ja parhaiten tämän hetkisisestä haitarinvenyttäjistä.
- Säkkijärven polkka
pelasti Suomen.
Ei näistä nykypolven haitaristeista ole edes maata puolustamaan. Suunsoitto on heidän lajinsa.
Ja Vili osasi soittaa ymmärrettavää musiikkia yli rajojen. - Nyrkkeily on
miesten puuhaa.
- Framille miten vain
- Pysykää asiassa
Musta valkoinen kirjoitti:
Joku on aloittanut viestiketjun Kimmo Pohjosesta.
Mutta täällä aletaan hölistä kaikista muista!
Siis niin tyypillistä.
Pysykäähän asiassa tai jättäkää väliin. - vassoguuuuu
Pysykää asiassa kirjoitti:
Joku on aloittanut viestiketjun Kimmo Pohjosesta.
Mutta täällä aletaan hölistä kaikista muista!
Siis niin tyypillistä.
Pysykäähän asiassa tai jättäkää väliin.
- Musiikin ystävä
- kuin
aivoton kädekäs. Katso niin uskot.
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?29721602 - Celcius & Fahrenheit
- saunamajuri I suuri
- "YönUhkaKarkoitettu"
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Astrid Thorsin uhkaajalle 640 euron sakot/art-1288354755176.html
- vai onkohan
hanurin soitto painia kurtun kaa?
No hanurista kummatkin. - hanuristihanuri
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/Suomalaishanuristi näytti takamustaan - Norjan kuningatar 100 metrin päässä/art-1288367766339.html
- Viialan v:t
- Esko Aho, no kas kas
Näin on marjat, pesuharjat ja liiat löylyt.
Päähän siinä sekoaa. - Ruohoska
Minkälaistahan olis kuunnella kun hanuristi vetää pilvessä ja basisti kovalla maalla?
- Ventin Vihtori
Kyllähän Pohjonen on oikeasti kiinnostava haitarinsoittaja. Kokeilijoita ja kehittelijöitä tarvitaan. Toki mainittu Kalaniemikin esimerkiksi on loistava soittaja ja eräänlainen kokeilija hänkin on ollut, on vain valinnut hieman hillitymmän lähestymistavan kuin Pohjonen. Molemmat mahtuvat aivan hyvin musiikin pelikentille, kuten toki moni muukin. Monenlaista musiikkia tarvitaan. Yhtenä esimerkkinä mielnkiintoisesta ja pätevästä haitarinsoittajasta voisi vielä mainita Susan Ahon. Hänellä vain on rasitteena tuo Euroviisukeikka, joka lienee useimmille suomalaisille ainoa kosketuspinta hänen soittamiseensa. Ja siinä biisissä ja esityksessä hän ei todellakaan ole parhaimmillaan. Mutta muuten soittaa kyllä ns. "käpälämmällä nuotilla", kuten vanhassa laulussa sanotaan.
- Anonyymi
Viikolla eräs Kimmo Pohjonen meni Kaisaniemessä estämään poliisien duunia ja pääsi putkaan. Sai seitsemän huntin sakot. Liekö sama "mies".
- Anonyymi
Viimeisen päälle kommari, joka koittaa piiloitua demokratiam kilven alle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613