on Finnmatkojen mainos, jossa kerrotaan, että elämme keskimäärin 29 000 päivää ja niistä 10 000 nukumme, 9 000 teemme työtä, 2000 istumme televisiota katsoen, puhumattakaan tietokoneella vietetystä ajasta ja ajamme satoja päiviä autoa.. jne. jne. Ja ennenkuin huomaatkaan päiväsi ovat luetut.
Kyllä sitä vaan pitäis ottaa joka sekunnista kaikki irti.
Masentavin mainos ikinä,
12
302
Vastaukset
- ...
ei kyllä päde tuo 9000 työpäivää.
- mariamania
haluaa myydä tuon tiedon masentamille matkan :)
Hurjaa silti, että elämämme on väärin kellotettu! Seksille ei ole laskettu ollenkaan aikaa, eikä kalastukselle??? Saunominenkin vie ainakin 3 tuntia viikossa..- not mii
kotimaasta, kun kuolema kolkuttaa ovella...
- Flying dadu
not mii kirjoitti:
kotimaasta, kun kuolema kolkuttaa ovella...
Siinähän pitää lähteä kuolemaa karkuun ihan lentäen.
- mariamania
not mii kirjoitti:
kotimaasta, kun kuolema kolkuttaa ovella...
se on, missä kuolee? Mä haluan (jos valita saan) syödä viimeisen mars-patukkani Tahitilla.
*meillähän on 10000 päivää aikaa käydä finnmatkoilla*
NIIN! :DKyllä niitä masentavempiakin on nähty... Andy (lattiapesuaine) ei räjäytäkkään likaa pois, kuten mainos aikoinaan lupasi
Pitäisi ja pitäisi. Niin kuin vaikkapa tämä palstailu. Ihmisillä nyt vaan on tapana kuluttaa aikansa kaikkeen joutavaan. Noin muuten pakettimatkailu on rahojen haaskausta, kun saman saa halvemmalla itse netistä varaamalla, mutta helppo elämä maksaa aina...
Ps. Miksi aina pitäisi tehdä jotain hyödyllistä, kun voi vaan nussia, vetää kaljaa ja rentoutua?ei ole rahaa kaljaan, nainen on lähtenyt ja on sen takia niin ahdistunut, ettei pysty rentoutumaan.
Hmm, pitäiskö soittaa Finnmatkoille ja sanoa etten helvata osta mitään matkaa, koska ranteet voi vetää kotosalla auki halvemmalla? Jää enempi fyrkkaa arkkuunkin ja silleen...
...ei ole yhtä masentaavaa mittaria kuin eräällä toisella palstalla. Palstan reunassa näkyy koko ajan tunnit ja minuutit kauanko olet viettänyt aikaa ko.palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453
