Hei,
tässäpä vähän vinkkiä aknen ja arpien selättämiseksi. Eli olen 26-vuotias, pahin akneikä alkaa luojan kiitos olla jo ohi, mutta ihoni on edelleen rasvoittuva, saan näppylän toisinaan ja ihohuokoseni ovat suuret etenkin poskipäissä. Lisäksi naama on ollut "kirjava" aknen jäljiltä, siis arpien peittämä. Olen ravannut kosmetologien hoidoissa, kokeillut ProActivit yms, mutta mielestäni hyöty on ollut vähäinen.
Olin jo pidempään suunnitellut TCA-kuorintaa, mutta lääkäreiden tekemät TCA-käsittelyt on aika kalleita, vasinkin näin opiskelijalle... Meinasin tilata Jenkeistä happoa, mutta kun en oikein kunnolla ymmärrä niitä englanninkielisiä sivustoja. Lisäksi vähän epäilyttää maksamisen kanssa kun pitäisi maksaa luottokortilla eli myyjälle pitäisi antaa luottokortin numero suoraveloitusta varten. En tiedä onko se kovin turvallista, jos katoaakin tililtä sitten kaikki rahat?
Tilasin suomalaiselta sivustolta (www.perfectskin.nettisivu.org) vahvaa happoa, jota sitten laimensin ekalle kerralla vedellä. Nyt olen tehnyt kaksi kuorintaa ja naama näyttää kyllä paremmalta entiseen verrattuna: ihon väri on tasoittunut ja kirkastunut (arvet näkyvät edelleen, mutta ei niin voimakkaina) ja otsassani olevat kaksi juonnetta on madaltuneet. Ekalla kerralla en huomannut merkittävää eroa entiseen vaikka iho vähän kuoriutuikin. Toisella kerralla kuoriutui jo paremmin ja uusi iho tuli paremmin näkyviin. Olen tosi tyytyväinen, aion jatkaa käsittelyjen tekemistä kotona. Puketti tuli viikossa ja hinta viitisen kymppiä. Ei tarvinnut antaa mitään luottokortin numeroita, tavallinen maksu tilille. Eli te jotka suunnittelette lääkärin käsittelyyn menoa, niin suosittelen kokeilemaan kotikuorintaa ensin. Minulla on toiminut ihan suht hyvin, tilasinkin tosin vahvinta happoa.
TCA:lla eroon aknesta ja arvista
foxylady84
0
494
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821609- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu86932Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20820- 37768
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54764- 33759