Nuorille AT-pojille jaetaan pääsääntöisesti huonoja ohjeita. Näistä ohjeista (1-6) ainoastaan ohje numero 2 parantaa mahdollisuuksia saada tyttöystävä:
1. Lähde harrastuksiin, joissa on tyttöjä. Tanssi on kova juttu.
2. Mene juttelemaan tytöille.
3. Ole ystävällinen ja kohtelias.
4. Tytöt eivät tykkää, jos puhut vain itsestäsi tai vaadit tyttöä muuttumaan tahtosi mukaisesti.
5. Pysy omana itsenäsi. Seurustelusuhteessa kumpikin joustaa ja tekee kompromisseja.
6. Muista, että täydellistä tyttöä ei ole. Itsekään et ole täydellinen.
Sen sijaan nimimerkki Tlo antaa kommentissaan neuvoja, joista nuorille pojille varmasti on hyötyä. Nämä saattavat oikeasti toimiakin:
7. Älä vaikuta epätoivoiselta. Ujot ja söpöt saavat Disney-piirretyissä tytön, oikeassa elämässä tytöt "otetaan".
8. Huomioi tyttö luonnollisella, huomaamattomalla tavalla. Älä siis avaa hänelle ovea tai luovuta paikkaasi, vaan tarjoa hänelle ohimennen vaikkapa karkki/tupakka/lonkero, tai mitä te nuoret nykyään sitten nautittekaan, samalla kuin itse syöt/poltat/juot. Tarjoa myös muille, jottet vaikuttaisi turhan ilmiselvältä. Tästä on pitkällä tähtäimellä hyötyä, sillä...
9. ...tytöt ulkoistavat päätöksen mahdollisesta kiinnostuksestaan suurelta osin ystävilleen. Jos saat tytön ystävät pitämään sinua mukavana ja reiluna, parannat mahdollisuuksiasi selvästi.
10. Ole metsästäjä, älä kukkanen. Leijona ei mieti mitä gaselli siitä ajattelee, saati välitä mitä gaselli siitä ajattelee epäonnisen hyökkäysyrityksen jälkeen. Psyykkaa itsesi pitämään itseäsi tyttöjä ylempiarvoisena, silti näyttämättä sitä tytöille, ja huomaat miten helpoksi homma käy.
11. Kannattaa mieluummin katua tekemisiään, kuin tekemättä jättämisiään. Tehtyjen mokien muistelu on huomattavasti mukavampaa kuin jossittelu ja tekemisistä saa paljon parempia juttuja jälkikäteen kerrottavaksi.
12. Jos muu ei tehoa, riidan haastaminen on yllättävän tehokas tapa vahvatahtoisia tyttöjä kohtaan. Sen tehoa ei voi kuvitella ennen kuin sitä kokeilee. Hyökkäävällä v*ttuilulla saa takuulla tytön/naisen huomion itselleen - ja 90% iskemisestä on huomion herättämistä. Lisäksi tuolloin tyttö/nainen ei tajua olevansa iskuyrityksen kohteena, mikä auttaa aina asiaa.
Pysyttele kuitenkin loitolla henkilökohtaisuuksista tai naisen fyysisistä ominaisuuksista. "Mikä v*tun ämmä sinä luulet olevasi?!" on sopivan neutraali. Muista herkeämätön katsekontakti.
http://www.uusisuomi.fi/viihde/105642-ohje-pojille-nain-saat-tyttoystavan
Miten saada tyttöystävä?
36
3166
Vastaukset
- .
.
- Ei rahaakaan anneta
ovat hyviä neuvoja.
Kuusi ensimmäistä sopii tosiaan paremmin Disneyn elokuviin. - yhdtykdy
"Ole metsästäjä, älä kukkanen. Leijona ei mieti mitä gaselli siitä ajattelee, saati välitä mitä gaselli siitä ajattelee epäonnisen hyökkäysyrityksen jälkeen. Psyykkaa itsesi pitämään itseäsi tyttöjä ylempiarvoisena, silti näyttämättä sitä tytöille, ja huomaat miten helpoksi homma käy."
Alku ihan hyvä neuvo, mutta loppu pilaa sen. Loppukohta om ilmeisesti heikkoitsetuntoisia varten. Jos oikeasti lopulta oppii pitämään itseään ylempiarvoisempana, suhde ei kyllä pitkälle kestä. Mutta ehkä tässä haetaan jotain kertalaakimielentilaa.
"Hyökkäävällä v*ttuilulla saa takuulla tytön/naisen huomion itselleen - ja 90% iskemisestä on huomion herättämistä. Lisäksi tuolloin tyttö/nainen ei tajua olevansa iskuyrityksen kohteena, mikä auttaa aina asiaa."
Naisena en suosittele, mutta ehkä aggressiivisien teinien kohdalla saattaa sopia.- neggaus toimii josku
vittuilua vaan neggausta jolla mielistelyyn tottunut ("olet kaunis") tai samaan lähestymiseen ("moi mitä kuuluu") ja siitä automaattisesti pakit antava nuori YTN haastetaan hämilleen negaation kautta ja antamalla vaikutelma että mies on välinpitämätön YTM joka on naisen tason yläpuolella ja jota naisen kuuluu jahdata. Esim:
- Ovatko nuo kynnet aidot?
- Ai ovat? No, ihan kauniit siitä huolimatta
Tai
- Kauan sulla menee meikkaamiseen?
Tai
- Minkä ikäinen olet?
etc - veteen piirretty
neggaus toimii josku kirjoitti:
vittuilua vaan neggausta jolla mielistelyyn tottunut ("olet kaunis") tai samaan lähestymiseen ("moi mitä kuuluu") ja siitä automaattisesti pakit antava nuori YTN haastetaan hämilleen negaation kautta ja antamalla vaikutelma että mies on välinpitämätön YTM joka on naisen tason yläpuolella ja jota naisen kuuluu jahdata. Esim:
Tai
Tai
- Minkä ikäinen olet?
etcneggaus toimii lähinnä näille hyvännäköisille YTN:lle jotka miehet ovat nostaneet jalustalle. Alemman tason naiset ottavat sen vittuiluna.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4483737 - erlkeel
"Jos oikeasti lopulta oppii pitämään itseään ylempiarvoisempana, suhde ei kyllä pitkälle kestä. Mutta ehkä tässä haetaan jotain kertalaakimielentilaa."
Mistä päättelet, että suhde ei kestä? Tuossahan nimenomaan sanottiin, että sitä ei pidä näyttää tytöille. Naiset tykkäävät aina itsevarmasta miehestä.
Nuo neuvot 1-6 ovat tuota tuubaa, josta osa on sinänsä ihan siedettävää, mutta painotetaan vääriä asioita. Miksi sanoa, että ole "ystävällinen ja kohtelias"? Pitäisi sanoa, että "kiusottele tyttöjä". Miksi painottaa joustamista? jos joustat jatkuvasti, nainen pitää sinua pellenä jossain vaiheessa. - Naisasialooseri
Tai
Tai
- Minkä ikäinen olet?
etcjos olet ATM, itse olen kokeillut monta kertaa esim. tuota iän kysymystä ja olen myös vittuillut naiselle pakkien jälkeen. Olen yrittänyt myös kohteliasta lähestymistapaa ja kaikkea siltä väliltä. Totuus on, että jos olet ATM niin mikään taktiikka ei toimi.
- Neggaajan kaveri
Tai
Tai
- Minkä ikäinen olet?
etcTuo neggaus tosiaan toimii, jos osaa sen pelin. Itse en sitä osaa, mutta kaverini on todella härski siinä. Hän saattaa mennä eivan estottomasti heittämään mitä vaan herjaa, jos YTN-heittää takaisin, niin tämä aina sanavalmis kaveri ampuu vielä kovemmille ja YTN putoaa jalustaltaan. Sen jälkeen nainen on helppoa saalista. En voi olla ihailematta häntä baarissa. Mikä parasta, kaveri ei missään vaiheessa ole ylimielinen negatessaan, vaan hyvin symppis.
Pienen paradoksin muodostaa se, että kaveri ei ole mikään panomies vaan todellisuudessa hyvin herkkä ja lähemmässä tutustumisessa äärimmäisen varovainen mies. Hän ei koskaan suostu sänkyyn heti vaan haluaa tutustua ensin kunnolla. Siipeensä saaneena hänkin pelkää kuollakseen rakastumista, veikka sitä haluaisikin.
Tuollainen härski neggaus on taito, jota on vaikea opetella siten, että se olisi täysin luontevaa. Itselläni varmaan kohteliaan käytöksen opit niin syvällä ydinjatkeessa, että vaatisin varmaan selkäydinpuudutuksen vapautuakseni niistä luontevaksi neggaajaksi. Eli on mentä niillä avoulla, joka on annettu. - paskaa rajan taa
Neggaajan kaveri kirjoitti:
Tuo neggaus tosiaan toimii, jos osaa sen pelin. Itse en sitä osaa, mutta kaverini on todella härski siinä. Hän saattaa mennä eivan estottomasti heittämään mitä vaan herjaa, jos YTN-heittää takaisin, niin tämä aina sanavalmis kaveri ampuu vielä kovemmille ja YTN putoaa jalustaltaan. Sen jälkeen nainen on helppoa saalista. En voi olla ihailematta häntä baarissa. Mikä parasta, kaveri ei missään vaiheessa ole ylimielinen negatessaan, vaan hyvin symppis.
Pienen paradoksin muodostaa se, että kaveri ei ole mikään panomies vaan todellisuudessa hyvin herkkä ja lähemmässä tutustumisessa äärimmäisen varovainen mies. Hän ei koskaan suostu sänkyyn heti vaan haluaa tutustua ensin kunnolla. Siipeensä saaneena hänkin pelkää kuollakseen rakastumista, veikka sitä haluaisikin.
Tuollainen härski neggaus on taito, jota on vaikea opetella siten, että se olisi täysin luontevaa. Itselläni varmaan kohteliaan käytöksen opit niin syvällä ydinjatkeessa, että vaatisin varmaan selkäydinpuudutuksen vapautuakseni niistä luontevaksi neggaajaksi. Eli on mentä niillä avoulla, joka on annettu.Herkkä ja varovainen kaveri??? Ei koskaan suostu sänkyyn heti??? Pelkää kuollakseen rakastumista???
Mistäs sinä tiedät nuo kaikki asiat toisesta? Miehet eivät puhu tuollaisista toisillee joten taidatpa vale´hdella. - neggauksella aloitus
Naisasialooseri kirjoitti:
jos olet ATM, itse olen kokeillut monta kertaa esim. tuota iän kysymystä ja olen myös vittuillut naiselle pakkien jälkeen. Olen yrittänyt myös kohteliasta lähestymistapaa ja kaikkea siltä väliltä. Totuus on, että jos olet ATM niin mikään taktiikka ei toimi.
enää pakkien jälkeen voikaan toimia...
- arvelisin
Naisasialooseri kirjoitti:
jos olet ATM, itse olen kokeillut monta kertaa esim. tuota iän kysymystä ja olen myös vittuillut naiselle pakkien jälkeen. Olen yrittänyt myös kohteliasta lähestymistapaa ja kaikkea siltä väliltä. Totuus on, että jos olet ATM niin mikään taktiikka ei toimi.
iän kysymys on neggausta jos nainen on nuori, 25v naisille se toimii.
- kuinka vanha olet?
- xx vuotta
- luulin vanhemmaksi - Neggaajan kaveri
paskaa rajan taa kirjoitti:
Herkkä ja varovainen kaveri??? Ei koskaan suostu sänkyyn heti??? Pelkää kuollakseen rakastumista???
Mistäs sinä tiedät nuo kaikki asiat toisesta? Miehet eivät puhu tuollaisista toisillee joten taidatpa vale´hdella.Ei tietenkään teidän naisten kuullen. Kyllä miehet puhuu hyville ystävilleen ihan kaikesta. Tunteistaan ja peloistaan puhumaton mies on täysin naisten keksimä myytti. Tietysti avoimen keskustelun edellytyksenä on ehdoton luottamus, eikä se synny hetkessä.
Koetappa joskus tutustua mieheen avoimesti ihmisenä, tulet yllättymään. - Naisasialooseri
arvelisin kirjoitti:
iän kysymys on neggausta jos nainen on nuori, 25v naisille se toimii.
- kuinka vanha olet?
- xx vuotta
- luulin vanhemmaksitoissa viikonloppuna eikä toiminut.
- ei normi mies.
Neggaajan kaveri kirjoitti:
Ei tietenkään teidän naisten kuullen. Kyllä miehet puhuu hyville ystävilleen ihan kaikesta. Tunteistaan ja peloistaan puhumaton mies on täysin naisten keksimä myytti. Tietysti avoimen keskustelun edellytyksenä on ehdoton luottamus, eikä se synny hetkessä.
Koetappa joskus tutustua mieheen avoimesti ihmisenä, tulet yllättymään.sukupuolineutraalien miessuhteiden kesken.
- Neggarin kaveri
ei normi mies. kirjoitti:
sukupuolineutraalien miessuhteiden kesken.
Juuri niin! Sitten kun seksi, rakastuminen, ristiriitaiset odotukset elämältä, yhteinen omaisuu, yhteinen velka, yhteiset lapset, jne astuvat kuvaan, tai edes pari noista, niin stten on aivan liian paljon menetettävää, että vain tosi harva mies uskaltaa puhua mitä ajattelee. Siinä tilanteessa kuulun enmmistöön.
- Alykkö elukka
minä luulen että pitäisit varmaan älykkömäisestä vidailemisesta ja pelleilystä;D
- m21v.
Loistavia vinkkejä. Harmi vaan, että noita ei voi oikein käyttää muualla kuin baareissa, koska meille nuorille miehille tuo baari on aika huono (Mutta samalla myös ainoa) paikka etsiä kumppania, kun nuoret naiset ovat siellä vain viettämässä iltaa kavereiden kanssa tai sitten etsimässä yhden illan kännipanoa ja se kumppani alkaa kiinnostamaan vasta joskus 30vuotiaana, kun on nussittu kymmenien miesten kanssa ja/tai kersoille pitää etsiä elättäjä.
Ja tääl suomes baarin lisäksi naisiin ei oikein pysty tutustumaan muualla kuin ehkä jossain koulussa, työpaikalla tai kaveripiirin kautta. Ellei sitten ole joku umpiekstrovertti itsevarma mies.
Toki noita vinkkejä voi soveltaa myös noihin ympäristöihin mutta kouluja ei käydä ikuisesti ja työpaikalta/kaveripiiristä ei välttämättä löydy yhtään naista.- näin---
Näin on, näin on. Ei niitä naisia koskaan thado miistään löytyä. Toki naisa aina on, mutta he ovat varmasti aina varattuja jos eivät nyt aivan karmaisevan näköisiä ole tai sitten niitä vanhoja ja lässähtäneitä jotka ovat tulleet miehille jo kelpaamattomiksi ja jotka ovat katkeroituneita ja kyynistyneitä ja paljon parisuhde/seksi kokeneita. Tämä tilanne naisten suhteen ei muuta tee kuin pahenee sitä myötä kun parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytynyt mies vanhenee.
- hohhoijaa,,,,,
näin--- kirjoitti:
Näin on, näin on. Ei niitä naisia koskaan thado miistään löytyä. Toki naisa aina on, mutta he ovat varmasti aina varattuja jos eivät nyt aivan karmaisevan näköisiä ole tai sitten niitä vanhoja ja lässähtäneitä jotka ovat tulleet miehille jo kelpaamattomiksi ja jotka ovat katkeroituneita ja kyynistyneitä ja paljon parisuhde/seksi kokeneita. Tämä tilanne naisten suhteen ei muuta tee kuin pahenee sitä myötä kun parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytynyt mies vanhenee.
Annetaan vanhojen olla rauhassa. Eletään ajassa ja nykyisyydessä siloin kun reumatismi ei vielä kolota.
- joo----
hohhoijaa,,,,, kirjoitti:
Annetaan vanhojen olla rauhassa. Eletään ajassa ja nykyisyydessä siloin kun reumatismi ei vielä kolota.
vanhat olkoon miten ovat ei sillä väliä. Se nyt kuitenkin on hyvä nuorten miesten tiedostaa, että ei ne vanhemmiten muuta tee kuin aina vaan huononevat nämä kelpo naisen itselleen löytämisen mahdollisuudet.
Minä en muuten kärsi reumatismista enkä vielä mistään muustakaan sairaudesta vaikka vanhempi äijä jo olenkin.
- 21
Riippuu taas persoonasta. Minä kiinnostuisin enemmän miehestä, joka täyttää kriteerit 1-6. Olen tavannut näitä ovelia naistenmiehiä, jotka yrittävät naamioida iskemisen välinpitämättömyydeksi ja vittuiluksi ja olen yksinkertaisesti kävellyt pois. Siinä, että on ylimielinen ja epäkohtelias, ei ole kertakaikkiaan mitään seksikästä tai puoleensavetävää. Ilmeisesti kuitenkin joidenkin naisten mielestä on, jos nuo iskuvinkit kerran toimivat.
Olen muuten huomannut sen, että usein v*****maisimmat naiset saavat eniten miehiä. Ilkeästi käyttäytyvän naisen on kuitenkin ehdottomasti oltava erittäin hyvännäköinen, koska miehet eivät jaksa pitkään katsella kiukkuisia perusnättejä. Tuntuu, että jotkut miehet oikein nauttivat siitä, että äkäinen kaunotar aukoo heille päätään ja valittaa joka asiasta. Ilmeisesti miehiä sitten jotenkin kiehtoo se, että nainen on niin kaunis, että hänellä on "varaa" käyttäytyä ilkeästi.- pakko sietää
rumalla naisella ei tee mitään.
- .
pakko sietää kirjoitti:
.
- Broud outsider
Huomiota herättämällä saa huomiota. Onhan julkisuudessakin huomattu, että on parempi olla tunnettu vaikka pahassa kuin tuntematon. Lukeudun kuitenkin näiden huonoja ohjeita noudattaviin miehiin, jotka jopa avaavat oven naiselle (nyt vähän hävettää tunnustaa). Ongelmana on se, että me 1-6 miehet ja naiset emme aivan helposti kohtaa baareissa, niistä kun on tullut jotenkin brutaaleja ja käsittämättömän suorituskeskeisiä ympäristöjä, aivan kuten jotkin kivikauden luolabileet. On tultava karmit kaulassa sisään ja ärjyttävä, jotta huomataan. On valittava uhri nopeasti, ja iskettävä härskisti, siten saat paljon laukauksia, heikosti osumia. Muuten .... no joo, elät elämääsi niinkuin itse haluat ja haaveilet tapaavasi romanttisen ja aidosti vilpittömän naisen/miehen vielä jonain päivänä. Ei oikeastaan huono vaihtoehto... eihän?
- 15
pakko sietää kirjoitti:
Eli ihan turha sitten jeesustella :) Jos miehetkin rakastuvat kauneimpiin naisiin luonteesta piittaamatta, mitä pahaa siinä on, että naiset rakastuvat komeimpii miehiin luonteesta piittaamatta?
- .1irkko
1. Lähde harrastuksiin joissa on tyttöjä, tekemään itsesi NAURUNALAIsEKSI.
Siltä tämä vain tuntuu. - poveratm
näitä "yleisohjeita" nyt atm menee baariin ja räväyttää "miten menee saatana? olen paras, ota drinkki?"
ja tulokset tiedetään - Gäyri Göyrijäinen
MIKSI TÄTÄ ERITTÄIN HYVIN NEUVOVAA LISTAA EI OLE AIKAISEMMIN JULKAISTU???
- Ei noin
Riidan haastamista en ole kokeillut, mutta muuten aika pitkälle noin. Mene juttelemaan ja ole itsevarma ja "ota" se nainen. Herätä se huomio ja valloita se nainen.
En tiedä paljonko naiset ulkoistavat päätöstä ainakaan lyhyen / seksisuhteen osalta ystävilleen, mutta kavereille kannattaa silti olla reilu. Tytöt tykkää siitä että kaverit silminnähden pitävät miehestä, ja jos siitä tulee joku vakavampi suhde niin mieluummin sitä itsekin on tytön kavereiden suosiossa kun ei ole. Sama pätee tai ainakin sen pitäisi päteä myös toisin päin. Mulla ainakin pätee. Jos tyttö ei ole kavereiden suosiossa niin mietin kyllä pitkään mikä tytössä on vikana. Jos tyttö on oikeasti ilkeä kavereilleni niin suhde on ohi.
4-6 ei auta tapaamaan tyttöjä, mutta pitkässä suhteessa on pakko osata tehdä kompromissejä ja muistaa, että sillä toisella on joskus huono päivä tai vastaavaa.
Ykkösen muuttaisin siihen että mene mihin tahansa missä on tyttöjä. Siitä ei kuitenkaan ole mitään hyötyä jos et ota kontaktia niihin tyttöihin. Kolmonen voi pitää paikkansa tai sitten ei, riippuu vähän mitä sillä tarkoitetaan. Jos se tarkoittaa yltiökorrektiutta ja tyttöjen pelkäämistä niin se ei toimi. Jos se tarkoittaa sellaista "pilke silmäkulmassa" tapahtuvaa leikinlaskua ja flirttailua niin se voikin jo toimia. - Anonyymi
Mä haluun tyttö ystävän mu mä en kehtaa kertoo mu tunteista
- Anonyymi
haluun tyttöystävän
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4506486Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1763860Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1082506Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251989Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1281382Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751285- 671134
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771039- 441003