Miten noilta *****nkantotelineiltä saa pimpsaa negaamisen avulla? Tai siis miten se pitää toteuttaa? Paljon on liikaa?
Negaus
26
6010
Vastaukset
- on perseestä
Mua ei ainakaan neggauksella saa antamaan mitään muuta kuin takas samalla mitalla...ja molemmin puoleinen vittuiluhan on aina kivaa.
N- sp 86
minä annan sinulle tekopimpsaa ja sinä annat minulle vastalahjaksi oikeaa pimpsaa(?). Ja molemmin puolinen pimpsailuhan on aina kivaa.
- muuten
sp 86 kirjoitti:
minä annan sinulle tekopimpsaa ja sinä annat minulle vastalahjaksi oikeaa pimpsaa(?). Ja molemmin puolinen pimpsailuhan on aina kivaa.
mutta en vaan oikeen tiedä mitä tekisin sillä tekopimpsalla...Voit pitää sen, sulla on sille varmaan enemmän käyttöö.
- sp 86
Archie Bunker -tyylinen negaus hyvin?
- isäs
on käytännössä sitä että pudotat naisen *alas omalle tasollesi* iskemällä viekkaasti tämän itsetuntoon.
Tosin, a) jos sp 86:n oma itsetunto olisi kunnossa tällaisia manipulaatiotaktiikoita ei tarvitsisi harjoittaa ja b) jos sp 86 ei pitäisi naisia "*****nkantotelineinä" vaan ihan oikeina ihmisinä, sekin voisi auttaa. - Emmanuele
kuule sellaisella temppuilulla ei saa kun mustan silmän.
Kattele peiliin ja mieti mitä annettavaa sulla on naisille äläkä mieti tollasta tyhmää pelailua. Naisetkin tuntee nykyään ton opuksen ja ne vaan nauraa sulle säälinsekaisesti jos niillä tempuilla yrität korvata oikeita avuja.
Vai väitätkö että sen kirjan avulla on yhtään enempää lohjennu...? - toista ei tarvi
joo, haistata vaan keskenäs ja kuvittele, miten ihanaa se sitten on? Sillä sehän on just sitä.
Miten miehet voi olla niin tampioita, että ne kuvittelee, että suoranaisella *****ilulla iskee naista? Mitähän lie miesten logiikan neroilua ne kuvittelee sen olevan.
Monesti ollaan tyttöjen kanssa puhuttu sitä, miten ääliöksi miehet monesti itsensä tekevät, ja luulevat olevansa vielä suuriakin naistenmiehiä. Jotenkin on sitten ihan yks ja hailee, mitä mies tekee tai jättää tekemättä, jos se alkaa haistatella ja olla suurikin iskeskelijä. - täytyy sanoa
Jos mies aliarvioi naista niin paljon, että kuvittelee naisen iskeytyvän neggauksella, niin miehestä voi tietää ikipäiviksi sen, ettei se arvosta naista ihmisenä. Ja jos mies kuvittelee, että nainen on niin tyhmä, että menee lankaan ja vaikka joku joskus ihastuisikin, niin millainen on mies, joka pitää naista lähtökohtaisesti tyhmänä? Jokainen saa kuvitella.
- Mies -80
Naiset OVAT tyhmiä.
Itse en mitään neggailua tai muita valmiita "iskutekniikoita" harrasta, mutta uskon kyllä, että naiset niihin lankeavat, jos osaa niitä oikein toteuttaa. Te naiset olette niin ääliömäisen tyhmiä, suorastaan idiootteja, mitä tulee miesten lukemiseen. Tavallisia miehiä luullaan pelimiehiksi ja pelimiehet menee teille ihan kympillä "ihannemiehinä".
Todellakin, naisten kanssa menestyy parhaiten sellainen mies, joka tajuaa naisten tyhmyyden ja lisäksi osaa eikä muutenkaan epäröi käyttää tätä tyhmyyttä hyväkseen. - Unto
Mies -80 kirjoitti:
Naiset OVAT tyhmiä.
Itse en mitään neggailua tai muita valmiita "iskutekniikoita" harrasta, mutta uskon kyllä, että naiset niihin lankeavat, jos osaa niitä oikein toteuttaa. Te naiset olette niin ääliömäisen tyhmiä, suorastaan idiootteja, mitä tulee miesten lukemiseen. Tavallisia miehiä luullaan pelimiehiksi ja pelimiehet menee teille ihan kympillä "ihannemiehinä".
Todellakin, naisten kanssa menestyy parhaiten sellainen mies, joka tajuaa naisten tyhmyyden ja lisäksi osaa eikä muutenkaan epäröi käyttää tätä tyhmyyttä hyväkseen.Totuus on se että herrasmieskäyttäymisellä naisia kohtaan tavallinen perusjamppa tekee itsestään vielä isomman pellen naisten silmissä. Eli unohtakaa nyt kaikki höpöhöpö avaan aina naisille oven, kehun tarpeettomasti(vaikka mitään todellista syytä ei ole). Naisten iskeminen todellakin lopulta perustuu hyvinkin alkeelliseen psykokologiaan jossa nainen mukamas "haluaisi" kuulla jotain kivaa miehen suusta.
- tarkoitus ei
ole romuttaa naisen itsetuntoa eikä neggaus ja *****ilu ole sama asia vaikka jotkut tähän viestiin vastanneista niin ovat ymmärtäneetkin..
Ensinnäkin ns. neghit on aina heitettävä pilke silmäkulmassa, eikä sitä kannata käyttää muihin kuin tosi kauniisiin naisiin jotka tietävät oman arvonsa. Nämä naiset ovat usein päätän myöten täynnä kaikennäköisiä urpoja jotka palvovat maata jolla he kulkevat ja yrittävät iskeä olemalla mieliksi ja kehumalla heidän ulkonäköään.
Eli, kun alat iskeä kaunista naista, on hän mahdollisesti jo valmistautunut siihen että alat urputtamaan siitä kuin kaunis hän on jne.
Jos alat vain puhua jostain "ei suoraan iskemiseen viittaamasta asiasta" ja osaat, tilaisuuden tullen heittää pienen negatiivisen kommentin joka viittaa hänen ulkoiseen olemukseen (jos nainen esim. sanoo olevansa valokuvamalli, voit sanoa: "Niin, onhan sulla ihan kauniit kädet" tai jotain vastaavaa. Muista kuitenkin: Pilke silmäkulmassa ja vain naisille jotka todella tietävät olevansa kauniita). Tällainen kommentti murtaa hänen kuvansa jos hän jo odottaa että olet nössö ja saattaa tehdä sinusta mielenkiintoisemman juttukumppanin hänen silmissään muihin p*****nnuolijoihin verrattuna.
Siitä sitten vain jatkamaan keskustelua kaikesta mahdollisesta. Muista vain koko ajan että sinulla on munat (eli ole mies äläkä nössö).- vaude100
Miten voit olla varma, että nainen todella tietää olevansa kaunis??? Nykymaailmassa on aika vaikea enää tuntea itsensä kauniiksi kaikista ulkonäköpaineista ja "ihanteista" johtuen. Osa naisista on toki terveitsetuntoisia, eikä heitä hetkauta se, mitä muut ajattelevat heidän ulkonäöstään. Mutta osalla naisista on heikko itsetunto johtuen erinäisistä syistä (ylikriittinen kasvatus, koulukiusaaminen) ja
tällaisille naisille olisi hirveän rankka isku kuulla jotain pelimiehen negausta. Kannattaa pitää mielessä, että se saattaisi johtaa herkimmät yksilöt jopa itsemurhaan. Eli itse ainakin välttäisin kaikkea toisen ulkonäön arvostelemista kuin ruttoa. Röyhkeys ja itsevarmuus sinänsä kyllä varmasti tehoavat naisiin. Voihan sitä olla "röyhkeä" muulla tavoin.
- fury
Kokemukseni eivät liity varsinaisiin iskemistapahtumiin, mutta olen muutaman kerran huomannut miten tietynlainen negaaminen on muissa satunnaisissa tilanteissa saanut kauniit naiset käyttäytymään epätyypillisen aktiivisesti.
Yksi tällainen tapaus liittyi erääseen palaveriin, jonka osallistujat tunsin erästä kiistämättä niin kaunista naista lukuunottamatta, että muussa olosuhteissa häntä olisi voinut pitää vakavasti keskittymistä häiritsevänä tekijänä.
Koska nyt kuitenkin oli kiire, keskityin vilkuilun ja tuttavuuden tekemisen sijaan täysin siihen, että saisin asiat selviksi jo entuudestaan tuntemieni henkilöitten kanssa.
Kaunotar jäi siis keskustelun ulkopuolelle, kunnes leikkasi itse väliin pyytäen minua esittäytymään. Tein sen, toki asiallisesti mutta lyhyimmän kaavan mukaan, ja keskityin sitten välittömästi jatkamaan muiden kanssa. Tämä sai hänet selvästi hämilleen, luultavasti hänelle oli hyvin poikkeuksellista, että mies oma-aloitteisesti katkaisee alkuunsa tilaisuuden keskustella hänen kanssaan, eikä edes osoita katseellaan erityistä vaikutusta syntyneen.
Ilmeisesti tämä suunnittelematon negaaminen puri tähän naiseen melkoisen tehokkaasti, sillä muutamassa seuraavassa tapaamistilanteessa hän jo suoranaisesti flirttaili saadakseen huomion puoleensa...- varten?
Ehkä masokistit tykkää. Normaalit naiset kiertää kaukaa tuollaiset piikittelijät.
- stareyez**
niillä kauniilla, tervejärkisillä ja arvonsa tuntevilla naisilla on vaisto, jonka mukaan miehessä on yksinkertaisesti vain jotain vikana, jos pitää alkaa huvikseen tuntematonta ihmistä dissata - edes leikillään.(kyllä, naiset ovat ihmisiä ja heitä voi myös kohdella sen mukaan.) kuka sellaisen kanssa haluaisi kauempaa jutella, saati sitten päästää kainaloon asti? ihmiset (kyllä, naiset ovat ihmisiä) haluavat tuntea olonsa toisen kanssa mukavaksi. mennyt käytös indikoi tulevaa - nainen vaistoaa, että jos mies dissaa alussa, hän ei tule sitä lopettamaan eli tutustuminen ei kannata.
en tiedä, tepsiikö tuo sitten jotenkin häiriintyneisiin teiniprinsessoihin...
luultavasti saat sen eukon itsellesi kun olet oivaltanut, että täällä vinkuminen on hedelmätöntä. vastakkainen sukupuoli ihmisineen (kyllä, naisetkin ovat ajattelevia ja tuntevia ihmisiä) on niin suuri ryhmä, ettei sen edustajiin kannata suhtautua homogeenisena massana, josta erottuu jokunen stereotyyppinen ja karrikoitu piirre. (tällä en sitten tarkoita primäärisiä sukupuolituntomerkkejä kuten "tissit" ja "perse")
tsemppiä, toivottavasti rakkaus ja suoli24:n ulkopuolinen ELÄMÄ tekevät sinusta vähemmän katkeran.
yst.terv. ei hattu- eikä muukaan teline- samaa mieltä!
veit sanat suustani
- hauska taktiikka
Onpas mielenkiintoinen teoria. Se olikin varmaan sitten negausta minkä "uhriksi" kaverini taannoin joutui. Vähän hämmästeltiin jätkän tökeryyttä, mutta tässäpä on ehkä selitys asialle. =)
Luulen, että minuun moinen saattaisi tepsiäkin, kunhan mukana olisi koko ajan huumoria, eikä loukkaus olisi kovin suuri. Olen melko sanavalmis ja itsevarma nuori nainen, ja pidän siitä jos mies tavallaan haastaa minut. Koska olen taipuvainen sarkasmiin ja itseironiaan, tällainen huulenheitto luonnistuu minulta aikasta hyvin, ja samalla saan selville, millainen on miehen huumorintaju. Se kun on yksi tärkeimpiä ominaisuuksia vastakkaisessa sukupuolessa.
Tämän kanssa kuitenkin kannattaa olla tarkkana, joku jolla ei ole hyvää itsetuntoa tai tietynlaista huumorintajua, saattaa loukkaantua pahastikin. - hyvin sanottu
oikeessa oot juu.
- Warren Puffet
Ei negaus ole kaikkia naisia varten. Se on käyttökelpoinen erittäin hyvännäköisiin, tai sellaiseksi itsensä luokitteleviin daameihin. Niihin, joille omasta mielestään kelpaa vain paras. Niihin, jotka lyttäävät tavallisen illan aikana kymmenkunta miestä heti ekalla repliikillä. Niihin joiden tyylinä on ylemmyys ja pidättyväisyys.
Mutta oikeassa paikassa, oikein käytettynä, se voi kyllä tehdä hyvää jälkeä. Nimittäin sellaiset naiset ovat joskus sen oman tyylinsä vankeja, ja toisinaan hyvinkin kypsää kauraa, jos niiden miinakentästä pääsee läpi.
Ja kuten täällä sanottiinkin, negaus pitää höystää huumorilla tai ainakin sen sävyn pitää olla sellainen, että mimmi ei koe sitä vittuiluna. Tämän vuoksi se on aika vaikea laji, ja ymmärrettävästi sitä ei kannata viljellä, jos on humalassa.
Negaus ei itse asiassa ole ollenkaan ensimmäisiä asioita, joita kannattaisi opetella. Ujoja ne on naisetkin Suomessa, ja sellaiset negaus saa vain katoamaan.
Hyvän negauksen pitää välittää viesti, että mun ei ole kuule mikään pakko yrittää iskeä sua. Toinen yhtä tärkeä viesti on, että olen erilainen kuin muut. Naiset yleensä pitävät särmikkäistä miehistä, arroganteista ja sopivasti kovilta vaikuttavista, joten tarkoitus on välittää susta myös sellaista mielikuvaa.
Ja vielä lopuksi: koskaan ei kannata kysyä naisilta, miten heitä pitää iskeä, varsinkaan alta kolmevitosilta. Jos naiset antavat miehille ohjeita tässä asiassa, ne kannattaa unohtaa samantien.- A. Elder
Näin se menee.
- vato retro
En ole huomannut sillä olevan positiivista vaikutusta piirakansaantia ajatellen. Töissä jne tylyttämisestä on kyllä hyötyä, ei pyöri varatut pirkot ympärillä aikaa haaskaamassa.
Pissiksistä en tiedä, en harrasta.- sitä harrastaa vain...
Ehkä "negausta" harrastavatkin sitten itsetunto-ongelmaiset, erittäin rumat ja epävarmat miehet "erittäin kauniiden" naisten seurassa. Normaalilla itsetunnolla varustetun ei tarvitse pelata pelejä.
- Negaus?
### ? ###
- hvg44fxd33xx4t
Ei tollanen pentu tartte muuta kuin avokämmentä.
- hihii
Minuun ei negaukset ole koskaan toimineet. Miehen on helpointa saada, jos on edes kohtalaisen hyvän näköinen ja mukava.
- narsisti tietää
Negaus on viime kädessä ihmisten välinen sisäsyntyinen tasonmittaustapa, jolla omaa tasoa verrataan toisen tasoon kun kahdenkauppoja tehdään(tai toinen tekee tai saadaan tekemään).
Se naisten usein kaipaama itsevarmuuskin on naismarkkinoilla menestyneen miehen ympäristöään negaavaa, eli omaa arvoaan kepeällä sekä aidolla välinpitämättömyydellä muihin(naisiin) nähden nostavaa kehonkieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4626574Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1863907Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262040Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1371424Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751315- 681166
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771089- 451028