Prosessinhoitajan palkka

werty

Minkä laista palkkaa prosessinhoitaja saa? Paperi ja kemian tehtaissa lähinnä.

10

13944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs

      alasta riippuen 40-58000€/vuosi brutto.työaika muoto 37

      • Max

        Paljonko on tuntipalkka ilman mitään lisiä?


      • eräs
        Max kirjoitti:

        Paljonko on tuntipalkka ilman mitään lisiä?

        16.50€ tunti


      • inssi
        eräs kirjoitti:

        16.50€ tunti

        Helevetin muodollinen korvaus todella tylsästä ja monotonisesta työstä.

        Kertokaahan prossat miten säilytte vuodesta toiseen täysjärkisenä tuossa duunissa?!


      • eräs
        inssi kirjoitti:

        Helevetin muodollinen korvaus todella tylsästä ja monotonisesta työstä.

        Kertokaahan prossat miten säilytte vuodesta toiseen täysjärkisenä tuossa duunissa?!

        voisin kysyä sulta,mikä saa sinut olemaan hommissa puolet pienemmällä palkalla vuosi kausia kuin minä?olet kuitenkin esimiesasemassa.


      • Kalle
        eräs kirjoitti:

        voisin kysyä sulta,mikä saa sinut olemaan hommissa puolet pienemmällä palkalla vuosi kausia kuin minä?olet kuitenkin esimiesasemassa.

        Paperimiehen päivät menee lähinnä ihmetellessä kuinka tyhmiä insinöörit voi olla!!!!!!!


      • upmmmm
        Kalle kirjoitti:

        Paperimiehen päivät menee lähinnä ihmetellessä kuinka tyhmiä insinöörit voi olla!!!!!!!

        Paperi-insinöörit ihmettelevät kuinka tyhmiä paperimiehet ovat! Ja heillä on kuitenkin paremmat edellytykset siihen, jos vertaa duunareihin.


    • Yliopistotason

      Minulle ei oikeen vielläkään selvinnyt , että paljon se palkka on paperitehtaalla työskentelevällä prosessihoitajalla kuukaudessa!?!?

      • palkkaus ym.

        HEI! Millainen työ prosessinhoitaja on? Paljonko palkka on kuukaudessa, kun verot ovat otettu pois? Millainen koulutus työhön on?Kiitos.


      • latojaaa

        No vakanssilla alimmat on lisien kanssa isoissa firmoissa ehkä siinä abroböö 2500 kk. Näin ainakin minä sain alan koulun käyneenä määräaikaisissa. Toki vähän överii sunnuntaisin ni tuo on helposti kahen viikonpalkka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe