Minkä laista palkkaa prosessinhoitaja saa? Paperi ja kemian tehtaissa lähinnä.
Prosessinhoitajan palkka
10
13983
Vastaukset
- eräs
alasta riippuen 40-58000€/vuosi brutto.työaika muoto 37
- Max
Paljonko on tuntipalkka ilman mitään lisiä?
- eräs
Max kirjoitti:
Paljonko on tuntipalkka ilman mitään lisiä?
16.50€ tunti
- inssi
eräs kirjoitti:
16.50€ tunti
Helevetin muodollinen korvaus todella tylsästä ja monotonisesta työstä.
Kertokaahan prossat miten säilytte vuodesta toiseen täysjärkisenä tuossa duunissa?! - eräs
inssi kirjoitti:
Helevetin muodollinen korvaus todella tylsästä ja monotonisesta työstä.
Kertokaahan prossat miten säilytte vuodesta toiseen täysjärkisenä tuossa duunissa?!voisin kysyä sulta,mikä saa sinut olemaan hommissa puolet pienemmällä palkalla vuosi kausia kuin minä?olet kuitenkin esimiesasemassa.
- Kalle
eräs kirjoitti:
voisin kysyä sulta,mikä saa sinut olemaan hommissa puolet pienemmällä palkalla vuosi kausia kuin minä?olet kuitenkin esimiesasemassa.
Paperimiehen päivät menee lähinnä ihmetellessä kuinka tyhmiä insinöörit voi olla!!!!!!!
- upmmmm
Kalle kirjoitti:
Paperimiehen päivät menee lähinnä ihmetellessä kuinka tyhmiä insinöörit voi olla!!!!!!!
Paperi-insinöörit ihmettelevät kuinka tyhmiä paperimiehet ovat! Ja heillä on kuitenkin paremmat edellytykset siihen, jos vertaa duunareihin.
- Yliopistotason
Minulle ei oikeen vielläkään selvinnyt , että paljon se palkka on paperitehtaalla työskentelevällä prosessihoitajalla kuukaudessa!?!?
- palkkaus ym.
HEI! Millainen työ prosessinhoitaja on? Paljonko palkka on kuukaudessa, kun verot ovat otettu pois? Millainen koulutus työhön on?Kiitos.
- latojaaa
No vakanssilla alimmat on lisien kanssa isoissa firmoissa ehkä siinä abroböö 2500 kk. Näin ainakin minä sain alan koulun käyneenä määräaikaisissa. Toki vähän överii sunnuntaisin ni tuo on helposti kahen viikonpalkka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108