Minkä laista palkkaa prosessinhoitaja saa? Paperi ja kemian tehtaissa lähinnä.
Prosessinhoitajan palkka
10
14000
Vastaukset
- eräs
alasta riippuen 40-58000€/vuosi brutto.työaika muoto 37
- Max
Paljonko on tuntipalkka ilman mitään lisiä?
- eräs
Max kirjoitti:
Paljonko on tuntipalkka ilman mitään lisiä?
16.50€ tunti
- inssi
eräs kirjoitti:
16.50€ tunti
Helevetin muodollinen korvaus todella tylsästä ja monotonisesta työstä.
Kertokaahan prossat miten säilytte vuodesta toiseen täysjärkisenä tuossa duunissa?! - eräs
inssi kirjoitti:
Helevetin muodollinen korvaus todella tylsästä ja monotonisesta työstä.
Kertokaahan prossat miten säilytte vuodesta toiseen täysjärkisenä tuossa duunissa?!voisin kysyä sulta,mikä saa sinut olemaan hommissa puolet pienemmällä palkalla vuosi kausia kuin minä?olet kuitenkin esimiesasemassa.
- Kalle
eräs kirjoitti:
voisin kysyä sulta,mikä saa sinut olemaan hommissa puolet pienemmällä palkalla vuosi kausia kuin minä?olet kuitenkin esimiesasemassa.
Paperimiehen päivät menee lähinnä ihmetellessä kuinka tyhmiä insinöörit voi olla!!!!!!!
- upmmmm
Kalle kirjoitti:
Paperimiehen päivät menee lähinnä ihmetellessä kuinka tyhmiä insinöörit voi olla!!!!!!!
Paperi-insinöörit ihmettelevät kuinka tyhmiä paperimiehet ovat! Ja heillä on kuitenkin paremmat edellytykset siihen, jos vertaa duunareihin.
- Yliopistotason
Minulle ei oikeen vielläkään selvinnyt , että paljon se palkka on paperitehtaalla työskentelevällä prosessihoitajalla kuukaudessa!?!?
- palkkaus ym.
HEI! Millainen työ prosessinhoitaja on? Paljonko palkka on kuukaudessa, kun verot ovat otettu pois? Millainen koulutus työhön on?Kiitos.
- latojaaa
No vakanssilla alimmat on lisien kanssa isoissa firmoissa ehkä siinä abroböö 2500 kk. Näin ainakin minä sain alan koulun käyneenä määräaikaisissa. Toki vähän överii sunnuntaisin ni tuo on helposti kahen viikonpalkka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816