Miehet, minkä väriset silmät naisella vetoavat teihin?

läskisilmä

Minkä väriset on kauneimmat silmät? :) Miksi?

175

24941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhyyyyy

      turpaan mätkitty musta silmä tai verestävän punainen ja itkuinen.

      • Anonyymi

        Naisen mustat silmät on kotoisat. mursupena.


      • Anonyymi

        Haista paska vitun naisten hakkaaja


    • Mies22vkl

      Siniset ja vihreät ovat ihanan "maagiset" ja pysäyttävät. Ruskeat ovat mielestäni aika mitäänsanomattomat.

      • kauniit silmät

        Kauniit ruskeat silmät kertovat paljon ja ovat salaperäisiä ,niissä huokuu jotain mitä muun silmävärit eivät kerro...


      • Anonyymi
        kauniit silmät kirjoitti:

        Kauniit ruskeat silmät kertovat paljon ja ovat salaperäisiä ,niissä huokuu jotain mitä muun silmävärit eivät kerro...

        No ei tosiaan


      • Anonyymi
        kauniit silmät kirjoitti:

        Kauniit ruskeat silmät kertovat paljon ja ovat salaperäisiä ,niissä huokuu jotain mitä muun silmävärit eivät kerro...

        Ruskeista silmistä huokuu tusinatavara. Maailman yleisin silmien väri.


    • Mies22vkl

      Siniset ja vihreät ovat ihanan "maagiset" ja pysäyttävät. Ruskeat ovat mielestäni aika mitäänsanomattomat.

      • 'eetu'

        ruskeet silmät. sellaseet tumman ruskeet. ne loistaa kun tähdet ja siinä sulaa kovempikin karju.


      • ,,,
        'eetu' kirjoitti:

        ruskeet silmät. sellaseet tumman ruskeet. ne loistaa kun tähdet ja siinä sulaa kovempikin karju.

        ehdottomasti. Viekas ja viettelevä.


      • 8yoiyiyioy
        ,,, kirjoitti:

        ehdottomasti. Viekas ja viettelevä.

        olen hyvinkin yllättynyt että vihreet silmät ovat ihailtuja. olen siis kuullut tuosta enemmistömielipiteen ennenkin. itse en vain meinaa sitä uskoa, sillä mulla on ihan tavalliset,pienet, mitäänsanomattomat vihreet silmät. tosin vihreen sävyjäkin on erilaisia ja itselläni on harmaanvihreät eli jos kyse on täysin kirkkaan vihreistä silmistä niin asia erikseen, mutta enpä ole kyllä koskaan törmännyt täysin puhtaan vihreisiin silmiin.piilolinsseillä vain. omasta mielestäni silmän viehättävyyden ratkaiseen täysin silmän muoto. jos on kauniin muotoiset, isot tai muuten vaan positiivisesti näyttävät silmät niin silloin silmän värillä ei ole enää mitään merkitystä..

        eli vihreäsilmäiset eivät kyllä voi täysin luottaa että enemmistö pitäisi heidän silmistään vain niiden värin perusteella.


      • Mies22vkl
        'eetu' kirjoitti:

        ruskeet silmät. sellaseet tumman ruskeet. ne loistaa kun tähdet ja siinä sulaa kovempikin karju.

        Miten ruskea voi loistaa kuin tähti?


      • kauniit ruskat
        Mies22vkl kirjoitti:

        Miten ruskea voi loistaa kuin tähti?

        et katso niitä sillä silmällä


      • minä

        SIIS MITEN T Y H M Ä IMBESILLI KOMMENTTI!!!!!!! ! !!!!!!!!!!!!!!!! OLET SELVÄSTIJOKU KATKEROITUNUT JUNTTURA, JOKA ON KATEELLINEN RUSKEILLE SILMILLE!


      • Anonyymi

        Kauhea loukkaus kaikille niille joilla on ruskeat silmät. Siniset on vähän mennyt juttu


      • Anonyymi

        Mä oon ruske silmäinen...... 😒


      • Anonyymi
        8yoiyiyioy kirjoitti:

        olen hyvinkin yllättynyt että vihreet silmät ovat ihailtuja. olen siis kuullut tuosta enemmistömielipiteen ennenkin. itse en vain meinaa sitä uskoa, sillä mulla on ihan tavalliset,pienet, mitäänsanomattomat vihreet silmät. tosin vihreen sävyjäkin on erilaisia ja itselläni on harmaanvihreät eli jos kyse on täysin kirkkaan vihreistä silmistä niin asia erikseen, mutta enpä ole kyllä koskaan törmännyt täysin puhtaan vihreisiin silmiin.piilolinsseillä vain. omasta mielestäni silmän viehättävyyden ratkaiseen täysin silmän muoto. jos on kauniin muotoiset, isot tai muuten vaan positiivisesti näyttävät silmät niin silloin silmän värillä ei ole enää mitään merkitystä..

        eli vihreäsilmäiset eivät kyllä voi täysin luottaa että enemmistö pitäisi heidän silmistään vain niiden värin perusteella.

        Mulla on Hazel silmät ja pääsääntöisesti saan kehuja kauniista silmistäni on kyllä muodoltaan kissamaiset ja luonnollisen tuuheat ja pitkät ripset, joita luullaan säännöllisesti pidennyksiksi. HAzel on siinä mielessä erityinen, että silmien väri vaihtelee vihreästä ruskeaan valon mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ruske silmäinen...... 😒

        Niin sulla on ja ne on kauniit silmät. Ei pelkästään väri tee kauniita silmiä myös niiden muoto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ruske silmäinen...... 😒

        Sulla on kauniit silmät älä ota vakavasti näitä juttuja täällä 😙


    • jelou.

      Yhellä kauniilla naisella ol keltaset piilarit ja oli niin kauniit silmät ku voi ollakaan.

      • Miauu..

        Sellaiset pissankeltaiset ja kaikki luulee piilolinsseiksi. Peruja isoisoisältä jostain venäjän puolellta.
        Kakki miehet ovat kyllä pitäneet niitä kauniina ja naisetkin. Itse joskus koitin sinisiä piilolinssejä mutta en enään näyttänyt itseltäni. Taitavat olla erityispiirteeni ja aika uniikit? Olen tavannut yhden naisen jolla oli melkein samanväriset.


      • romanttisilta? xD
        Miauu.. kirjoitti:

        Sellaiset pissankeltaiset ja kaikki luulee piilolinsseiksi. Peruja isoisoisältä jostain venäjän puolellta.
        Kakki miehet ovat kyllä pitäneet niitä kauniina ja naisetkin. Itse joskus koitin sinisiä piilolinssejä mutta en enään näyttänyt itseltäni. Taitavat olla erityispiirteeni ja aika uniikit? Olen tavannut yhden naisen jolla oli melkein samanväriset.

        hei miauu, tee itsestäsi vieläkin uniikimpi, ja sano pissankeltaisia silmiäsi vaikkapa meripihkan värisiksi! tiedän yhden ihmisen, jolla oli sellaiset keltaisen ruskeat silmät, olivat kyllä pysäyttävän persoonalliset.


      • Anonyymi
        Miauu.. kirjoitti:

        Sellaiset pissankeltaiset ja kaikki luulee piilolinsseiksi. Peruja isoisoisältä jostain venäjän puolellta.
        Kakki miehet ovat kyllä pitäneet niitä kauniina ja naisetkin. Itse joskus koitin sinisiä piilolinssejä mutta en enään näyttänyt itseltäni. Taitavat olla erityispiirteeni ja aika uniikit? Olen tavannut yhden naisen jolla oli melkein samanväriset.

        Luonnollisessa omassa värissä kannattaa aina pysyä, oli sitten kyse hiusten väristä tai silmien väristä.


      • Anonyymi

        Niin että oli kauniit piilarit?


    • deep green eyes

      Viettelevät vihreät ovat kauneimmat.

    • ..

      entäpä siniset? täydellisen kirkkaat sinisilmät? omasta mielestäni hirveät..

      • jeps.

        nyt palturia? tuo Täydellisen Kirkkaat vaikuttaa siltä, että ei ne sun simmut sun mielest nii hirveät oikeasti ole.

        Vaikka joku katti kiitoksilla elää, niin rehellisyyttä peliin.


      • blue wolf
        jeps. kirjoitti:

        nyt palturia? tuo Täydellisen Kirkkaat vaikuttaa siltä, että ei ne sun simmut sun mielest nii hirveät oikeasti ole.

        Vaikka joku katti kiitoksilla elää, niin rehellisyyttä peliin.

        Äläs nyt. Mullakin on "täydellisen kirkkaat sinisilmät" ja joskus aikoinaan en voinut sietää niitä. Oli mielestäni liian vaaleat vaikka ovatkin taivaan- eikä vaaleansiniset, olisin antanut mitä vain vähän sumeammista ja tummemmista sinisistä, tai vielä enemmän ruskeista.


      • blue wolf
        blue wolf kirjoitti:

        Äläs nyt. Mullakin on "täydellisen kirkkaat sinisilmät" ja joskus aikoinaan en voinut sietää niitä. Oli mielestäni liian vaaleat vaikka ovatkin taivaan- eikä vaaleansiniset, olisin antanut mitä vain vähän sumeammista ja tummemmista sinisistä, tai vielä enemmän ruskeista.

        Lisäksi sininen on Suomessa niin yleinen silmien väri, etten pitänyt omista silmistäni senkään takia. Elleivät muut ominaisuuteni olisi niin valtavirrasta poikkeavia, en ehkä vieläkään pitäisi tästä tavanomaisesta taivaansinisestä väristä.


      • Anonyymi
        blue wolf kirjoitti:

        Lisäksi sininen on Suomessa niin yleinen silmien väri, etten pitänyt omista silmistäni senkään takia. Elleivät muut ominaisuuteni olisi niin valtavirrasta poikkeavia, en ehkä vieläkään pitäisi tästä tavanomaisesta taivaansinisestä väristä.

        Vihreät harvinaisemmat kuin siniset ja ruskeat. Ruskea silmäisia on maailma täynnä. Ei herätä mitään mielenkiintoa menet Aasiaan välimeren maihin Brasilia kaikilla on ne ruskeat silmät


    • jooopajoo

      Siniset, vihreät ja sinivihreät. Ruskeat on tylsät...

      • <<<

        1.SINISET < UNELMANAINEN 1 < 17.6 1985
        2.VIHREÄT < UNELMANAINEN 2 < 16.6 1984
        3.RUSKEAT < UNELMANAINEN 3 < 18.5 1987
        4.SINISET < UNELMANAINEN 4 < 18.2 1988


      • minä

        ITSE OLET TYLSÄ JA YMMÄRTÄMÄTÖN JUNTTI!!!!!!!!!!!! ÄLÄ TULE TÄNNE YLEISTÄMÄÄNMIELIPITEITÄSI!!!!!!!!!!!!! OLET VAIN KATEELLINEN RUSKEILLE SILMILLE J TEKISITOIKEASTI MITÄ VAIN ETTÄ ETTÄ SAISIT SELLAISET!!!!


      • Anonyymi
        minä kirjoitti:

        ITSE OLET TYLSÄ JA YMMÄRTÄMÄTÖN JUNTTI!!!!!!!!!!!! ÄLÄ TULE TÄNNE YLEISTÄMÄÄNMIELIPITEITÄSI!!!!!!!!!!!!! OLET VAIN KATEELLINEN RUSKEILLE SILMILLE J TEKISITOIKEASTI MITÄ VAIN ETTÄ ETTÄ SAISIT SELLAISET!!!!

        Minullakin on ruskeet simmut


    • Vihreät?

      Minäkin jäin ihmettelemään, niinkuin eräs toinenkin kirjoittaja, kun vihreitä silmiä pidetään kauniina. Itselläni on melko isot ja tummanvihreät silmät, joista olen kyllä saanut paljon kehuja. Tämä tuntuu oudolta, kun itse olen mieltänyt aina, että miehet tykkää sinisilmäisistä blondeista tai ruskeasilmäisistä latinoista. En tiedä tosin mistä olen tälläisen ajatuksen päähäni saanut :D
      Mutta nimenomaan miehet ovat kehuneet silmiäni erityisesti, eli kaippa niissä jotain vetoavaa on joidenkin mielestä. Itse pidän kuitenkin eniten ruskeista silmistä. Vaikka olen kyllä oppinut omistanikin tykkäämään, koska ne ei ole kovin tavalliset.

    • kaikkiväritkäy

      Värillä ei mitään väliä. Tärkeintä on silmien koko, muoto ja pilke.

    • vehreät virheät

      Vihreät tai sinivihreät, kauniin eksoottiset ja seksikkäät. Vihreä on lempivärini, se on myös toivottu väri silmissä ja jopa sinistäkin harvinaisempi, koska vihreä väri on aina mutaatio. On tutkittu, että ihmiset vaihtaisivat silmänsä yleisimmin vihreään väriin, jos saisivat vaihtaa.

    • sanoisi

      Itselleni niillä silmien värillä ei ole niin väliä. Jos ne on kauniit, niin sitten ne on, oli väri mikä tahansa. :-)
      Jos pitäisi joku valita, niin varmaan sininen olisi se oma suosikki.

    • dsgsdg57

      Ruskeet/tummat on ylivoimasesti parhaat!

      • Anonyymi

        Unelmanainen 1 18.3 1986 170 cm siniset silmät unelmanainen 2 17.6 1983 171 cm vihreät silmät unelmanainen 3 15.5 1984 172 cm vihreät silmät unelmanainen 4 21.9 1984 173 cm ruskeat unelmanainen 5 14.12 1986 174 cm vihreät silmät


      • Anonyymi

        Ruskeat silmät on mun vaimolla ne vaan on niin ihanat lämmin katse


    • Peck.20

      Olen mies, ja yritän vastata kysymykseen niin rehellisesti kuin osaan. Sanon mitä ajattelen.

      Vastaus:
      Silmien värillä ei ole mitään väliä, enkä kiinnitä niihin mitään huomiota. En vain yksinkertaisesti ajattele koko asiaa, enkä osaisi vastata jos nainen kysyisi silmiensä väriä vaikka olisimme juuri kahvitelleet tunnin naamatusten.

      Jos alan oikein tarkasti tiirailemaan naisten silmiä, niin ruskeat ovat kaikkein helpoiten erottuvat. Ruskeat silmät saatan joskus huomata, mutta se on yleensä vaan negatiivinen juttu.

    • s@r@

      ..mutta voisin silti vastata tähän, eli lempparini

      1.mustat silmät, vitivalkoiset valkuaiset
      http://img3.visualizeus.com/thumbs/09/01/03/black,child,eyes,girl,indian,red-8e6e96592046b0a41a748d4151da4522_m.jpg
      http://media.picfor.me/0019BA4C/jasss-arabic-eyes-eyes-India-beauty-dev-woman-today-beautiful-2_large.jpg
      hyvin harvoilla on sellaset ja ovat todella kauniit

      2.ruskeat
      http://i37.tinypic.com/2ihxes1.jpg
      http://www.arkaplanlar.com/data/media/518/eda_zerkan.jpg
      (itelläni on ruskeat ja tykkään ^^)

      3.vihreät
      http://farm5.static.flickr.com/4145/5146491156_f3a71439ce_z.jpg

    • silmämuna_
      • ouuuuuuh

        ei kyllä mitenkään kauniit, ihmeen kelta-ruskeat yök


    • m&n

      Vastaan kommenttiin, jossa maailman kauneimmilla naisilla olisi muka kaikilla ruskeat silmät. Ei ei ei, maailman kauneimmalla naisella eli Scarlett Johanssonilla on vihreät silmät: http://images.paraorkut.com/img/pics/images/s/scarlett_johansson-5745.jpg

      Kauneimmat ja luomoavimmat silmät löytyvät kuitenkin Angelina Jolielta:
      http://chocolatfollie.files.wordpress.com/2010/04/angelina-jolie.jpg

      Myös Michelle Pfeifferin silmät ovat kauniit: http://bluemoviereviews.files.wordpress.com/2009/04/pfeiffer.jpg

      Eli väreistä upeimmat ovat vihreät ja sinivihreät.

      • jghjghj

        Ettei olis piilarit tuolla Joliella..?

        Sinivihreät silmät voi tosin näyttää eri valaistuksissa eri värisiltä. Itselläni on siniharmaat silmät, ja jopa minun silmäni voivat jossain valaistuksessa näyttää vihertäviltä ja jossain valaistuksessa tummansinisiltä.


      • seonvaannäin

        ....ruskesilmäiset latinot kuitenkin päätyy joka kerralla Miss Universum-tittelin voittajiksi. Sattumalta(ko)?
        kyllä se vaan niin on että ruskeissa silmissä on sitä jotain, tiettyä syvyyttä ja viehättävyyttä.


      • aaaaali
        seonvaannäin kirjoitti:

        ....ruskesilmäiset latinot kuitenkin päätyy joka kerralla Miss Universum-tittelin voittajiksi. Sattumalta(ko)?
        kyllä se vaan niin on että ruskeissa silmissä on sitä jotain, tiettyä syvyyttä ja viehättävyyttä.

        Ruskeat silmät on suurimmalla osalla maapallon asukkaista. Niissä ei ole mitään eksoottista tai ihmeellistä. Korkeintaan jossain pohoismaissa ovat harvinaisempia. Suomalaiset ovat siitä onnekkaita, että meillä on kauniin vaaleanvärisiä silmiä, sinisiä ja vihreitä! Ruskeasilmäiset ympäri maailmaa leikkauttavat silmiään kauniimman värisiksi. Vaaleat silmät ovat läpitunkevat, ruskeat elottoman tylsät. Harvinaisimmat silmiensävyt ovat violetti, vaalea vihreä ja harmaa, heti perässä tulee sininen.


      • Miten ihmeessä
        aaaaali kirjoitti:

        Ruskeat silmät on suurimmalla osalla maapallon asukkaista. Niissä ei ole mitään eksoottista tai ihmeellistä. Korkeintaan jossain pohoismaissa ovat harvinaisempia. Suomalaiset ovat siitä onnekkaita, että meillä on kauniin vaaleanvärisiä silmiä, sinisiä ja vihreitä! Ruskeasilmäiset ympäri maailmaa leikkauttavat silmiään kauniimman värisiksi. Vaaleat silmät ovat läpitunkevat, ruskeat elottoman tylsät. Harvinaisimmat silmiensävyt ovat violetti, vaalea vihreä ja harmaa, heti perässä tulee sininen.

        silmät voi leikata erivärisiksi?

        Minä kyllä olen ihan heikkona ruskeiden silmien edessä. :)


      • afasf214
        aaaaali kirjoitti:

        Ruskeat silmät on suurimmalla osalla maapallon asukkaista. Niissä ei ole mitään eksoottista tai ihmeellistä. Korkeintaan jossain pohoismaissa ovat harvinaisempia. Suomalaiset ovat siitä onnekkaita, että meillä on kauniin vaaleanvärisiä silmiä, sinisiä ja vihreitä! Ruskeasilmäiset ympäri maailmaa leikkauttavat silmiään kauniimman värisiksi. Vaaleat silmät ovat läpitunkevat, ruskeat elottoman tylsät. Harvinaisimmat silmiensävyt ovat violetti, vaalea vihreä ja harmaa, heti perässä tulee sininen.

        Jos eivät saa huomiota siellä Etelä-Euroopassa ruskeilla tähtisimmuillaan, niin tervetuloa vaan Pohjolaan!


      • minä
        aaaaali kirjoitti:

        Ruskeat silmät on suurimmalla osalla maapallon asukkaista. Niissä ei ole mitään eksoottista tai ihmeellistä. Korkeintaan jossain pohoismaissa ovat harvinaisempia. Suomalaiset ovat siitä onnekkaita, että meillä on kauniin vaaleanvärisiä silmiä, sinisiä ja vihreitä! Ruskeasilmäiset ympäri maailmaa leikkauttavat silmiään kauniimman värisiksi. Vaaleat silmät ovat läpitunkevat, ruskeat elottoman tylsät. Harvinaisimmat silmiensävyt ovat violetti, vaalea vihreä ja harmaa, heti perässä tulee sininen.

        MIKÄ NOLO KATEELLINEN JUNTTURA!!!!!!!!!!!!!!!! SEN VERRAN AGGRESSIIVISTA JA PANIIKINOMAISTA TEKSTIÄ, ETTÄ IHAN HYSTEERISESTI YRITÄT TÄNNE TULLA HALVEKSIEN VAKUUTTELEMAAN, KUINKA RUSKEAT SILMÄT EIVÄT OLE MITÄÄN MUTTA MUUT OVAT!!!!!! PALJASTAA VAIN KATEUTESI, KATKERUUTESI JA ALHAISEN ÄLYKKYYTESI!!!!!!!!!!!!!!


      • minä

        ELI MIKÄS SE SINÄ MUKA OLET SEN SANELEMAAN KUKA ON MAAILMAN KAUNEIN NAINEN??????????????? OLETPAS AHDASMIELINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EI SELLAISTA OLE KUULE OLEMASSAKAAN MUUALLA KUIN KATSOJAN SILMÄSSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • bblues
        jghjghj kirjoitti:

        Ettei olis piilarit tuolla Joliella..?

        Sinivihreät silmät voi tosin näyttää eri valaistuksissa eri värisiltä. Itselläni on siniharmaat silmät, ja jopa minun silmäni voivat jossain valaistuksessa näyttää vihertäviltä ja jossain valaistuksessa tummansinisiltä.

        Jep, minulla on ainakin tietyssä valaistuksessa melko samanlaiset silmät kuin Joliella tuossa kuvassa, joten enemmän epäilisin valoa kuin piilareita.

        Normaalisti silmäni ovat siniharmaat keltaisella keskustalla. Väri vaihtelee minullakin paljon, joskus jopa mustaan asti.


      • näin

      • ihatebrown
        seonvaannäin kirjoitti:

        ....ruskesilmäiset latinot kuitenkin päätyy joka kerralla Miss Universum-tittelin voittajiksi. Sattumalta(ko)?
        kyllä se vaan niin on että ruskeissa silmissä on sitä jotain, tiettyä syvyyttä ja viehättävyyttä.

        Johtuisikohan siitä, että ruskea on maailman yleisin silmien väri


      • näin on
        seonvaannäin kirjoitti:

        ....ruskesilmäiset latinot kuitenkin päätyy joka kerralla Miss Universum-tittelin voittajiksi. Sattumalta(ko)?
        kyllä se vaan niin on että ruskeissa silmissä on sitä jotain, tiettyä syvyyttä ja viehättävyyttä.

        Universum tittelin saa kun maksaa tietyn summan ja sopivalla tuomaripelillä. Ne kisat eivät ole rehellisillä keinoilla käytyjä. Mielestäni ruskeat silmät ovat elottomat. Siniset, kellertävät tai vihreät ovat todella kauniit.


      • tdjbhvb
        jghjghj kirjoitti:

        Ettei olis piilarit tuolla Joliella..?

        Sinivihreät silmät voi tosin näyttää eri valaistuksissa eri värisiltä. Itselläni on siniharmaat silmät, ja jopa minun silmäni voivat jossain valaistuksessa näyttää vihertäviltä ja jossain valaistuksessa tummansinisiltä.

        Minullakin on siniharmaat silmät. Ja välillä ne näyttävät tietyssä valossa vihertäviltä tai tummansinisiltä.


      • nainennainennainen
        jghjghj kirjoitti:

        Ettei olis piilarit tuolla Joliella..?

        Sinivihreät silmät voi tosin näyttää eri valaistuksissa eri värisiltä. Itselläni on siniharmaat silmät, ja jopa minun silmäni voivat jossain valaistuksessa näyttää vihertäviltä ja jossain valaistuksessa tummansinisiltä.

        "Ettei olisi piilarit tuolla Joliella..?"

        Omistan juuri tuollaiset silmät, eli on täysin mahdollista että ne ovat Jolielan omat:)


      • minä kirjoitti:

        ELI MIKÄS SE SINÄ MUKA OLET SEN SANELEMAAN KUKA ON MAAILMAN KAUNEIN NAINEN??????????????? OLETPAS AHDASMIELINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EI SELLAISTA OLE KUULE OLEMASSAKAAN MUUALLA KUIN KATSOJAN SILMÄSSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Rauhoitu sinulla on kauniit ruskeet silmät ja minullakin on . Saamme olla onnellisia ne ovat todellakin kauniit. Ei kannata välittää muiden viesteistä eivät ymmärrä kauneuden päälle yhtään mitään. sulle
        minä
        2013-07-01 23:49:04


    • Ehdottomasti :)

      Tummat kaunottaret vetoavat eniten ja myös tummat silmät ovat vastustamattomat.. sinisilmäinen blondi on ihan kiva, mutta kuten rivienvälistäkin voi lukea, niin vain siihen kertakäyttöhommaan ;)

      • Iso vaalee

        On se vaan rankkaa syntyä blondiksi ja sini silmäiseksi, niin kauniiksi. :) Tosin tulevaisuudessa mekin kuolemme sukupuuttoon.


      • Anonyymi

        Joo vanha keskustelu mut🤷🏻‍♀️
        Mulla on vähän niinku "tummat" silmät.
        Tummansiniharmaat ja tukka tumman ruskee.
        Vois sanoo vaik syvän meren väriset silmät👍🏼 Tykkään ja en😐


    • kaikki käy

      Oikeastaan minkä tahansa väriset silmät ovat kauniita. Toiselle sopii toisenväriset paremmin kuin jollekkin toiselle. :)

      • kopdjiod

        EI MITÄÄN TAVALLISIA ruskeita silmiä.. niin nähtyjä on nekin jo. Eli siniset silmät on kyllä kauneimmat !


      • brown
        kopdjiod kirjoitti:

        EI MITÄÄN TAVALLISIA ruskeita silmiä.. niin nähtyjä on nekin jo. Eli siniset silmät on kyllä kauneimmat !

        KUULEPPAS NYT. SE ETTÄ KUINKA YLEINEN TAI HARVINAINEN SILMIEN VÄRI ON, EII TODELLAKAAN VAIKUTA SEN KAUNEUTEEN MITENKÄÄN!!!!!!!!!!!!!! ELI ESIM. VAIKKA PUNAISET SILMÄT OLISIVAT KUINKA HARVINAISET TAHANSA, EI SE TODELLAKAAN RIITÄ TEKEMÄÄN NIISTÄ MILLÄÄN TAVALLA KATSOTTUNA KAUNIITA!!!!!!!!!!!!!!!! MYÖSKÄÄN SE VAIKKA JOKAISELLA OLISI RUSKEAT SILMÄT EI TODELLAKAAN MUUTA SITÄ TOSIASIAA ETTÄ KYSEESSÄ ON MYSYINEN, LÄMMIN, ÄLYKÄS JA ERITTÄIN KAUNIS VÄRI. KYSE ON TODELLAKIN AINOASTAAN HENKILÖN SISÄISESTÄ VÄRIMAAILMASTA, SE MÄÄRÄÄ MISTÄ KUKIN TYKKÄÄ. SE ETTEI JOKIN VÄRI HENKILÖKOHTAISESTI MIELLYTÄ, EI RIITÄ SYYKSI ETTÄ SITÄ AETAAN YLIMIELISESTI HAUKKUA. VAAN SE KERTOO SEN ETTÄ OLET VAIN KATEELLINEN KOSKA REAGOIT YLIMIELISESTI JA HYÖKKÄÄVÄSTIMUUTEN OLISIT VAIN TYYTYNYT SANOMAAN SEN MISTÄ TYKKÄÄT MUTTA NYT ALOIT VIELÄ SEN PERÄÄN HAUKKUA, ELI KATEUTTA SIITÄ ETTÄ TÄÄLLÄ POHJOLASSA SUURIN OSA ON RUSKEISIIN SILMIIN.


      • brown
        brown kirjoitti:

        KUULEPPAS NYT. SE ETTÄ KUINKA YLEINEN TAI HARVINAINEN SILMIEN VÄRI ON, EII TODELLAKAAN VAIKUTA SEN KAUNEUTEEN MITENKÄÄN!!!!!!!!!!!!!! ELI ESIM. VAIKKA PUNAISET SILMÄT OLISIVAT KUINKA HARVINAISET TAHANSA, EI SE TODELLAKAAN RIITÄ TEKEMÄÄN NIISTÄ MILLÄÄN TAVALLA KATSOTTUNA KAUNIITA!!!!!!!!!!!!!!!! MYÖSKÄÄN SE VAIKKA JOKAISELLA OLISI RUSKEAT SILMÄT EI TODELLAKAAN MUUTA SITÄ TOSIASIAA ETTÄ KYSEESSÄ ON MYSYINEN, LÄMMIN, ÄLYKÄS JA ERITTÄIN KAUNIS VÄRI. KYSE ON TODELLAKIN AINOASTAAN HENKILÖN SISÄISESTÄ VÄRIMAAILMASTA, SE MÄÄRÄÄ MISTÄ KUKIN TYKKÄÄ. SE ETTEI JOKIN VÄRI HENKILÖKOHTAISESTI MIELLYTÄ, EI RIITÄ SYYKSI ETTÄ SITÄ AETAAN YLIMIELISESTI HAUKKUA. VAAN SE KERTOO SEN ETTÄ OLET VAIN KATEELLINEN KOSKA REAGOIT YLIMIELISESTI JA HYÖKKÄÄVÄSTIMUUTEN OLISIT VAIN TYYTYNYT SANOMAAN SEN MISTÄ TYKKÄÄT MUTTA NYT ALOIT VIELÄ SEN PERÄÄN HAUKKUA, ELI KATEUTTA SIITÄ ETTÄ TÄÄLLÄ POHJOLASSA SUURIN OSA ON RUSKEISIIN SILMIIN.

        *SIIS MYSTINEN!!!!!


      • mullea
        brown kirjoitti:

        KUULEPPAS NYT. SE ETTÄ KUINKA YLEINEN TAI HARVINAINEN SILMIEN VÄRI ON, EII TODELLAKAAN VAIKUTA SEN KAUNEUTEEN MITENKÄÄN!!!!!!!!!!!!!! ELI ESIM. VAIKKA PUNAISET SILMÄT OLISIVAT KUINKA HARVINAISET TAHANSA, EI SE TODELLAKAAN RIITÄ TEKEMÄÄN NIISTÄ MILLÄÄN TAVALLA KATSOTTUNA KAUNIITA!!!!!!!!!!!!!!!! MYÖSKÄÄN SE VAIKKA JOKAISELLA OLISI RUSKEAT SILMÄT EI TODELLAKAAN MUUTA SITÄ TOSIASIAA ETTÄ KYSEESSÄ ON MYSYINEN, LÄMMIN, ÄLYKÄS JA ERITTÄIN KAUNIS VÄRI. KYSE ON TODELLAKIN AINOASTAAN HENKILÖN SISÄISESTÄ VÄRIMAAILMASTA, SE MÄÄRÄÄ MISTÄ KUKIN TYKKÄÄ. SE ETTEI JOKIN VÄRI HENKILÖKOHTAISESTI MIELLYTÄ, EI RIITÄ SYYKSI ETTÄ SITÄ AETAAN YLIMIELISESTI HAUKKUA. VAAN SE KERTOO SEN ETTÄ OLET VAIN KATEELLINEN KOSKA REAGOIT YLIMIELISESTI JA HYÖKKÄÄVÄSTIMUUTEN OLISIT VAIN TYYTYNYT SANOMAAN SEN MISTÄ TYKKÄÄT MUTTA NYT ALOIT VIELÄ SEN PERÄÄN HAUKKUA, ELI KATEUTTA SIITÄ ETTÄ TÄÄLLÄ POHJOLASSA SUURIN OSA ON RUSKEISIIN SILMIIN.

        Just näin, brown!! Mä rakastan ruskeita silmiä!! Ei kyl oo mitenkään yleistä et supisuomalaisilla ois ruskeat silmät.


      • Anonyymi
        brown kirjoitti:

        KUULEPPAS NYT. SE ETTÄ KUINKA YLEINEN TAI HARVINAINEN SILMIEN VÄRI ON, EII TODELLAKAAN VAIKUTA SEN KAUNEUTEEN MITENKÄÄN!!!!!!!!!!!!!! ELI ESIM. VAIKKA PUNAISET SILMÄT OLISIVAT KUINKA HARVINAISET TAHANSA, EI SE TODELLAKAAN RIITÄ TEKEMÄÄN NIISTÄ MILLÄÄN TAVALLA KATSOTTUNA KAUNIITA!!!!!!!!!!!!!!!! MYÖSKÄÄN SE VAIKKA JOKAISELLA OLISI RUSKEAT SILMÄT EI TODELLAKAAN MUUTA SITÄ TOSIASIAA ETTÄ KYSEESSÄ ON MYSYINEN, LÄMMIN, ÄLYKÄS JA ERITTÄIN KAUNIS VÄRI. KYSE ON TODELLAKIN AINOASTAAN HENKILÖN SISÄISESTÄ VÄRIMAAILMASTA, SE MÄÄRÄÄ MISTÄ KUKIN TYKKÄÄ. SE ETTEI JOKIN VÄRI HENKILÖKOHTAISESTI MIELLYTÄ, EI RIITÄ SYYKSI ETTÄ SITÄ AETAAN YLIMIELISESTI HAUKKUA. VAAN SE KERTOO SEN ETTÄ OLET VAIN KATEELLINEN KOSKA REAGOIT YLIMIELISESTI JA HYÖKKÄÄVÄSTIMUUTEN OLISIT VAIN TYYTYNYT SANOMAAN SEN MISTÄ TYKKÄÄT MUTTA NYT ALOIT VIELÄ SEN PERÄÄN HAUKKUA, ELI KATEUTTA SIITÄ ETTÄ TÄÄLLÄ POHJOLASSA SUURIN OSA ON RUSKEISIIN SILMIIN.

        Kylläpä olet yliherkkä kun huudatkin.
        Tottakai harvinaisuus tekee asiasta eksoottisen! Ruskeat silmät nyt vaan ovat niin yleiset mailmassa, voivat ne silti olla ihan kauniit.
        Mutta erikoiset ne eivät ole.


    • 23123124314

      Aika moni on sanonut että "ruskeat silmät on niin tavalliset" tai "yleisin silmien väri maailmassa". Totta kai jos matkustetaan pois tästä maasta!

      Mutta kuvitelkaa perus suomalainen nainen, joka siis ei ole millään lailla lähtöisin näiden rajojen ulkopuolelta, kaikki tämän sukulaiset 100% suomalaisia.

      Niin, kuvitelkaa tällainen tyttö; maidonvalkea iho, pohjoismaalaiset kasvonpiirteet ja tähän liitettynä aidot (!) tummanruskeat silmät. Ei kovinkaan tavallista. Perussuomalainen on sini/harmaasilmäinen. Ruskeat silmät täyssuomalaisella ovat harvinaisuus.

      Tyyliin tällaiset silmät. (vaikka oikeasti Kristen Stewartilla on vihreät silmät eikä edes suomalainen mutta ymmärtänette pointtini)

      http://3.bp.blogspot.com/_g9rDYXOIR-c/TI6OUazEoUI/AAAAAAAAAVo/6hcuLx2jCrY/s1600/bella_swan.jpg

      Minusta todella kauniit. Vaikka loppujen lopuksi oli silmien väri mikä tahansa niin silmien muoto on tärkeintä. Mielummin pyöreät bambisilmät kuin kissansilmät. Sellaiset viirut vain. Viirusilmät näyttävät ilkeiltä.

      • Oma mielipiteeni

        Minusta taas sellaiset kissamaiset silmät ovat seksikkäät kun tuollaiset pyöreät bambin silmät saavat näyttämään ihmisen aina hämmästyneeltä, ihan kuin peura ajovaloissa.


      • Anonyymi

        Sori nyt vaan mutta Kristenilla oli piilolinssit Twilightissa. Oikeasti on vihreät silmät, jotka sopivat parhaiten vaaleeihoisille, tummahiuksisille klassiselle kaunottarille 😉


    • Tummat ja tuliset

      Ruskeissa vain on jotain niin syvällistä ja niihin on helppo uppoutua. Lämpimät.

      • kannibaali?

        Ruskeat silmät on kuin suklaanapit jotka tekee heti mieli syödä.


    • ..........

      Yleensä silmät, joissa on useampaa kuin yhtä väriä on kauniit. Ruskeat on aika tavanomaiset.

    • Ei noin

      Riippuu muusta värityksestä ja naisesta. Ehkä tummanruskeat blondilla tai kirkkaansiniset brunetilla.

    • vihertävät silmät
      • 34+tgh

    • iugfygfygfy

      panee naista silmään?

    • Arvottaja
    • miekkonennnnn

      on kyllä melko outoa väittää suomessa ruskeita silmiä tavanomaisiksi! kyllä täällä peräpoholassa mitäänsanomattomansiniset/harmahtavat silmät on niin tavallisia kun olla ja voi, ei millän tavalla sykähdyttäviä. mutta kun tulee kunnon (tumman)ruskee silmänen mies tai nainen vastaan niin kyllä se kiinnittää huomion (positiivisesti). ruskeissa silmissä on vielä se hyvä puoli, että useimmin näyttävät huomattavasti paremmilta ilman meikkiä kuin siniset tai vihreät silmät.

      • Brownnie

        Kyllä minä tunnen aika monta ruskeasilmäistä ja ihan supisuomalaisiakin vielä :) Eli ei se ruskea nyt mikään harvinaisuus ole.


      • .jk
        Brownnie kirjoitti:

        Kyllä minä tunnen aika monta ruskeasilmäistä ja ihan supisuomalaisiakin vielä :) Eli ei se ruskea nyt mikään harvinaisuus ole.

        Ruskea on hallitseva geeni, joten ruskeat silmät voivat peritytyä pitkän matkan takaakin.


      • Anonyymi
        .jk kirjoitti:

        Ruskea on hallitseva geeni, joten ruskeat silmät voivat peritytyä pitkän matkan takaakin.

        Ei välttämättä... Äidilläni on ruskeat silmät, isällä siniset.... Minulla ja siskolla vihreät silmät.


    • kommenttii

      Ehdottomasti eksoottiset, viettelevät ja salaperäiset vihreät.

    • K

      Ei sillä silmän värillä niinkään ole väliä vaan sillä katseella!

    • 12+1

      Ruskeat. En tiedä miksi, mutta ovat vain yleensä lumoavimmat. Mutta vaikea sanoa yhtä väriä, koska tavallaan hiusten väri, hiukset ja muu ulkonäkö kokonaisuudessan vaikuttavat niin paljon. Olen ainakin nähnyt monia eriväriset silmät omaavia naisia, joilla on "kauniit silmät". Useimmiten he ovat olleet ruskeasilmäisiä.

    • SuurinNiistäOn

      Minua henkilökohtaisesti kiehtovat ruskeat silmät eniten, jotenkin lämpöiset napit. Mutta loppupeleissä ei sillä silmien värillä ole mitään väliä- luonne ratkaisee sekä keskinäinen rakkaus.

    • B1tt1n1kkar1

      Ruskeat tai siniset.

    • sulajää

      Vaalea tukka ja tummanvihreät silmät, uuh.

    • <<<<<

      MUN IHANNENAINEN 1 17.2 1986 VAASA VIHREÄT SILMÄT
      MUN IHANNENAINEN 2 17.7 1986 SUNDSVALL SWE SINISET SILMÄT
      MUN IHANNENAINEN 3 17.9 1986 FALUN SWE VIHREÄT SILMÄT
      MUN IHANNENAINEN 4 17.5 1987 TAMPERE SINISET SILMÄT
      MUN IHANNENAINEN 5 22.5 1986 HÄMEENLINNA RVA J 28V SINISET SILMÄT
      MUN IHANNENAINEN 6 28.4 1987 JÖNKÖPING SWE 7.5 KK VIHREÄT SILMÄT
      MUN IHANNENAINEN 7 28.4 1986 NORRKÖPING SWE 8.5 KK RUSKEAT
      MUN IHANNENAINEN 7 28.4 1987 HELSINKI JANITA VIHREÄT SILMÄT JONKA KANSSA TAPAISIMME TAMPEREELLA AMURISSA OLLESSANI KAUPASSA JA TARJOAISIN TÄLLE KYYDIN GRANDALLA FARMARI
      MUN IHANNENAINEN 8 22.3 1983 MARI VIHREÄT SILMÄT JOHON TUTUSTUISIN GÖTEBORGISSA PISTÄYTYESSÄNI

    • nyt hei cmoon!

      älkää tulko tänne haukkumaa ruskeita silmiä oon lukenut että täysruskeat silmät ovat Suomalaisella harvinaisuus! Joten turvat umpeen..

      • Huooh...

        Omat silmät on kirkaan turkoosihtavan siniset ja ympärillä tummat rinkulat!!! ja kuulkaa on senverran monta kertaa juossu lapset pihalta karkuun ja huutanu että AAAPUAAA SIELTÄ TULEE SE PELOTTAVASILMÄNEN TYTTÖ JUOSKAA PAKOON!!!!! Ja muutenkin kommentteja tullut että "älä kato mua ku sulla on niin pelottavat silmät"..... -.- ruskeiden kanssa ois paljon helpompaa.....


    • 4+5

      siniset ehdottomasti!

    • Hyvä ihminen

      Top lista:
      Vihreät silmät punahiuksisiella kaunottarella ehkä kauneimmat, sitten siniharmaat blondeilla ja ruskeat bruneteilla!
      Nam!!!

      • 1915

        Mun mielestä taas on kiva jos (aidolla) brunetella on siniset silmät, vähän erikoisempaa.


      • Anonyymi
        1915 kirjoitti:

        Mun mielestä taas on kiva jos (aidolla) brunetella on siniset silmät, vähän erikoisempaa.

        Mulla on😊 Oon aito Brunet tosin kun synnyin mulla oli ihan blondi tukka ja nyt tumman ruskee!🤷🏻‍♀️ Silmät oli nuorempana vähän vaaleemman siniset ja nytten harmahtavat meren (tosi tummat) siniset👍🏼


    • vihreää kultaa

      Mitähän mieltä täällä ollaan minun silmistäni? Muutama henkilö sanonut hieman pelottaviksi ja osa kutsunut lumoaviksi. Silmäni ovat vihreät jotka taittuvat hieman harmaaseen ja iiriksen ympärillä on keltainen/kultainen rengas, renkaan "kirkkaus" vaihtelee yleensä vireyden mukaan ja tekee silmistä jotenkin "vaarallisen oloiset", ainakin ystäväni mielestä.

    • 21+9

      AIVAN SAMA MINKÄ VÄRISET SILMÄT KUN PERSEESEEN PANEE .

    • dsfc ygovhpibåjnk

      Siniset ehdottomasti. Kokoakin sitten voisi vähän olla etteivät ole sellaiset tihrusilmät.

    • Kokonaisuus

      Eipä niitä silmiä isommaksi saa jos ne on luonnostaan pienet. Tosin olen nähnyt usieta kauniita pienisilmäisiä naisia ja vastaavasti vähemmän kauniita isosilmäisiä :) Itse pidän eniten sinisistä silmistä.

    • vemmelsäärikäs

      Mun ihastuksella on semmoset sammalenvihreät. Ahhh,,,

    • neitokainen.

      jännä lukee näit kun jotkut tykkää sinisist, toiset vihreist ja ruskeist :P

      minusta kaikki silmienvärit on kauniita .. itse omistan sellaset vihreät, joissa on vähän ruskeata .. tuloksena 'tiikerimäiset' simmut, joita ei kukaan ystävistäni tai tutuistani omista.

    • 154314

      Kakan väriset.

    • j 7h6g54

      Vihreät, en tiedä miksi.

      • Null!w

        Eiks oo hienot?


    • Hienot ovat

      No on! Tuo on kaunein silmien väri kirkkaan vihreän ohella, aivan superkaunis. Tuollaiset silmät yhdistettynä vaaleaan ihoon ja hiuksiin on suorastaan jumalainen yhdistelmä.

    • carusell

      VIHREÄT! Ai miksi, koska kakkosena tulevat siniset on jotenkin sellaiset tylsät, tosi nätit, mutta niistä puuttuu kaikki mystiikka. Ruskeat taas on jotenkin liian tummat, mutta vaalean ruskeat, ns hasselpähkinät menee.

      Vihreissä turkoosi, vaalea vihreä, ja eritoten syvän sinivihreät on uskomattoman upeita värejä, ja saa jotenkin pasmat sekaisin... geneettisesti vihersilmäiset on usein mikstuureja= hyvä asia. Vihreet on eksoottisimmat, ja se on parasta.

      • Sulattaa jäänkin

        Makuasia, itse olen heikkona jään sinisiin silmiin....sellaiset yhdistettynä tummiin tai vaaleisiin huiskiin ovat upeat. Tällainen silmien väri on oikeasti harvinainen, yleensä etenkin suomalaisilla silmät ovat enemmänkin sellaiset siniharmaat.


      • Anonyymi

        Taitaa genetiikka mennä vähän hakusessa silmien värien periytyvyydestä


    • mikämiellyttää
    • ,,,,,,,,,,,

      Jotkut vaaleat, jotta pupilli erottuu.

    • Zuhr

      Semmoset luonnollisen väriset.

      • Anonyymi

        Tuberainan, jossa kokonaisilme avautuu helposti yleisöllekin


    • silmälover

      Vihreet punahiuksisella, ruskeet blondilla ja siniset brunetilla

    • Sininen on taivas...

      Siniset. Ehdottomasti parhaat

    • Kauneus?

      Jännä miten vihreitä pietään kauneimpana. Itse en arvosta juuri omia silmiä ollenkaan, vaikka ne 'kauneimpana' pidetyt onkin.

      Itse rakastan sinisiä silmiä - ja kaikilla eksilläni on ollut aina siniset silmät. Sinisiin on ollut helppo ihastua, 'pudota', rakastua - ja niistä on ollut helppo nähdä tunne tilat, mitä toinen tuntee -kun ruskeat on pelottavat siinä mielin ettei niistä niin helposti näe, mitä toinen pohtii. Kauneus on katsojan silmässä.

    • 6+8

      kun kysyt suomes niin monet ihanoi ruskeita, kun meet kysyy vaik espanjas niin kyl siel sittten jumaloidaan sinisiä....eikö tuo on ihan kysymättäkin selvä

      olen sinisilmäinen, pidän ruskeista silmistä mutta en valitse miestä silmien värien mukaan, olen ollut ihastunut molempiin

      en välitä vihertävistä koska se on sellainen sotkuinen ja epämääräinen väri usealla...vihreän ja manteliruskean sekoitus....jos olisivat kauniin vahvasti vihreät niin sitten joo, kauniit, usealla kuitenkin väripiilarit

      • kgidjh

        Olen useamman kerran joutunut selittämään TUNTEMATTOMILLE ihmisille, että ei, minulla ei ole piilareita päässä. Ja silti jää tunne, etteivät kyselijät usko. Mitä ihmeen syytä kenelläkään olisi valehdella silmiensä väristä?

        Minulla on erikoisen kirkkaan väriset silmät, ja jossain valaistuksessa hieman itsekin hätkähdän.


      • Anonyymi

        Mul on tumman siniset "meren" siniset vois sanoo.. Mun ihastuksella vihreät💚 Ei mulle oo välii minkä väriset ne on luonteeseen ja ihmiseen mä ihastuin 🤷🏻‍♀️❤️


    • yök

      Mulla on kuulemma vihreät silmät. En tykkää yhtään.
      En tiennyt, että ne olivat vihreät, en ollut ajatellut asiaa tarkemmin.
      Yks halus tietää kun juteltiin puhelimessa, ei oltu koskaan nähty. Kysyin sitten mutsilta ja ystävältäni. Hauaisin siniset silmät.

      • Katse kertoo

        Ruskeat/tummat silmät ovat petolliset, näin on sanottu.

        Niistä ei erota oikeen mitään, ovat tyhjän tuijottavat.

        Kattokaapa joskus ------


      • ei väliä
        Katse kertoo kirjoitti:

        Ruskeat/tummat silmät ovat petolliset, näin on sanottu.

        Niistä ei erota oikeen mitään, ovat tyhjän tuijottavat.

        Kattokaapa joskus ------

        Silmien värillä ei ole mitään väliä, oikeesti. Teinipissiksien huomiohuoraamista tämä palsta.


    • kaunein väri noista

      Vihreät tietenkin. Siniset on tylsimmät. Ruskea on ok.

    • Plaplapla

      Sininen, vihreä, harmaa tai jotkut ruskean sävyt. Mustat silmät näyttää niin elottomilta.

    • elluhallo

      Itselläni vihreät
      Tykkään sinisistä!

    • monivärisetSilmät

      No nythän se selvisi miksi olen miesten keskuudessa ollut aina niin suosittu :) Minulla on tummat pitkät hiukset ja silmät, jotka näyttävät vihreältä, mutta tarkemmin katsottuna niissä on kolmea väriä.. ensin tumman sininen rinkula, sitten tumman vihreää ja sitten iiriksen ympärillä ruskeaa. Silmistäni löytyy siis kaikki värit ja ne näyttäytyvätkin eri vireystason mukaan eri värisinä. Jos olen väsynyt, ne loistaa vihreänä. Jos olen oikein virkeä, niin ne näyttävät sinivihreiltä. Jos minulla on ruskea paita päällä, niin niitä erehdytään luulemaan ruskeiksi.

      Minusta silmistä tekee kauniin se katse mikä silmistä loistaa, eikä niinkään väri. Jos silmät ovat kirkkaat, avoimet ja rakastavat, niin useimpien mielestä ne ovat kauniit väristä riipppumatta.

      Minusta miehen silmien värillä ei ole mitään merkitystä. Ihmisen silmät voivat olla kauniit olipa ne minkä väriset tahansa. Kauniita silmiä löytyy aivan joka väristä.

    • wdokwko

      Ihmisellä jokaisella on henkilökohtainen mieltymys, mikä pysäyttää katseen. Itselläni on kirkkaan vihreät silmät, kuin smaragdit tietyssä valaistuksessa ja suklaan ruskea tukka. Minuun vetoaa aina tumman ruskeat silmät, hyvin tumma ruskea. En voi sille mitään, olen itsekin ihmetellyt, mistä tämä mieltymys peräisin. Uskon sen olevan geeneissä.

    • SinisetOnHyvä

      Siniset on ehdottomasti paras. Vihreät ovat myös kauniit mutta jotenkin viekkaat ja villit - herättävät epäilyksiä.

    • Anonyymi

      Mulla itselläni on vihreän ruskeat silmät eli sekaväriset, mutta loppupeleissä ei oo mitään väliä minkä väriset silmät on kauneimmat. Jokainen on kaunis omalla persoonallisella tavallaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Silmien värillä ei juuri ole merkitystä. Vain sillä kiimaisella katseella joka saa miehen kiihottumaan.

      • Anonyymi

        Kiimainen katse millainen se on?
        Miehellä vieno sänkykamari katse on kyllä hyvin
        Paljon kiihottava kun katseella riisuisi.....


    • Anonyymi

      Vaaleanpunaiset, koska silloin hän todennäköisesti olisi albiino mikä syystä tai toisesta viehättää minua.

    • Anonyymi

      Punaiset silmät, niin kuin tomaatit.

    • Anonyymi

      sellaiset, joiden alla on isot tissit. mielellään vielä sellaiset joita sopii roplata.

    • Anonyymi

      Mistä lähtien ihmiset ovat valinneet kumppaninsa SILMIEN VÄRIN perusteella?

    • Anonyymi

      Siniset. Menee parhaiten yhteen blondin tukan kanssa.

    • Anonyymi

      Vihreät silmät kyllä ehdottomasti kauneimmat!!

    • Anonyymi

      Omat suosikit siniset ja vihreät.

      Ruskeasilmäisiä on 70-80 % maailman väestöstä, eikä ruskeissa silmissä ole mielestäni samanlaista loistoa kuin sinisissä tai vihreissä. Toki naisen kauneudessa on monta tärkeämpääkin asiaa kuin silmien väri.

      • Anonyymi

        Ruskeissa silmissä ei ole loistoa, mutta sinisissä ja vihreissä taas ei ole samanlaista syvyyttä kuin ruskeissa. Kuka mistäkin sitten tykkää, kaikkea on mahdoton olla samaan aikaan..


    • Anonyymi

      Siniset silmät on parhaat, etenkin kun on vaalea iho ja blondit hiukset.

    • Anonyymi

      No, itse pidän tumman ruskeista silmistä(Olen nainen) Itse omaan melko vaalean ruskeat silmät :) Pidän niitä kivoina, koska toisessa silmässäni, siin reunas on musta piste:D Se on ihan hauska. Ystäväni ovat kiinnitäneet siihen paljon huomiota. Jotenkin ruskeat silmät kuvaavat lempeyttä kun taas siniset ja vihreät ovat liian kirkkautta. Vaikka tietenkin kaikki värit ovat kauniita:)

    • Anonyymi

      Naisella pitää olla ruskeat silmät, mielellään mahdollisimman tummat, oikeat "napit" ja siihen lisäksi tummat hiukset niin oh lalaa.....

      • Anonyymi

        Mä oon just tollanen. Oletko itse vaalea ja sinisilmäinen?


    • Anonyymi

      Mulla itelläni on semmoset semi ruskeet silmät jossa on häivähdys vihreetä. Koko elämän on harmittanu kun en voinu syntyy semmosilla kauniilla silmillä joihin kaikki uppoo... Mut juu.. Kyllä tulee vähän parempi olo kun sentään suomessa on harvinaisemmat!

    • Anonyymi

      Vihreät.

      Huolimatta siitä että ovat aina tavalla tai toisella sekaisin.

    • Anonyymi

      Silmien värillä ei ole väliä kunhan silmissä on itsevarmuutta iloa ja pilkettä. Semmoiset silmät vievät tämän miehen mennessään.

    • Anonyymi

      Silmät?

      Tissejä ja persettä minä tuijotan.

      • Anonyymi

        ☺️❤️❤️


      • Anonyymi

        Just näin. Jos tissit on tarpeeksi isot ja riittävän esillä, niin keskityn niiden katseluun.


    • Anonyymi

      Parasta on kun pitävät silmänsä kiinni ja varsinkin suunsa.

    • Anonyymi

      Suuret siniset ovat kaikista kauneimmat

    • Anonyymi

      Vihreät koska ne on kauneimmat

    • Anonyymi

      Vetiset, toljottavat, turvonneet, ryppyluomiset, punaiset silmät, paljonpuhuvat, vaikkei suu käviskään, kertovat. Jos silmämunat keltaiset, on jo makxcksa paukahtanut ja irtisanoutunut tehtävästään.

    • Anonyymi

      Keltaiset auringonlaskun aikaan yöllä punaiset

    • Anonyymi

      Suomalaisella Ruskeat, on kauniit. Muilla ihoväreillä ei.

    • Anonyymi

      Vihreät silmät. En tiedä miksi, mutta viehätyn niistä ns. täysillä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siniharmaat.. Voi paska

    • Anonyymi

      Blondit hiukset ja siniset silmät.

    • Anonyymi

      Tisseistä tykkään

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe