Ei ehkä vinkkinä niinkään ensi-iskemiseen, mutta olen tässä elämäni varrella tullut huomaamaan, että nainen pidetään parhaiten itsellä rakastamalla rajusti silloin kun ollaan yhdessä, ja sitten kannattaa antaa naiselle myös vapautta ja "löysiä" sopivasti; erillään ollessa voi olla vähän passiivinen minkään yhteydenpidon suhteen so. naiselle tulee tunne, että voi sillä olla muitakin ottajia. Ja sit just kun ollaan yhdessä, niin täysi hyvänäpito ja hauskuus mitä itsestä löytyy peliin. Itse olen joskus ajatellut, kun en ole aina niin täysin itsevarma itsestäni, niin jotakin tietämääni miehistä henkilöä (josta siis huokuu itsevarmuus), ja asettautunut tilanteessa ikäänkuin hänen persoonaansa; kuinka hän käyttäytyisi naisen kanssa. Se tuo itselle sellaisen varman olon (ainakin minulla), jonka nainen kyllä noteeraa.
Saan ihastutettua melkein kaikki naiset itseeni, jos vain haluan ..voi ihana elämä!!
Rakasta ..ja vapauta!
110
12575
Vastaukset
- kelrkle
Kuulostaa hyvältä ja usein varmasti toimivalta!
- irtokarkki_nam
Tällaisesta miehestä oleva täysillä rakastamisen ilo on itsepetos, mutta saahan sitä roikkua suhteessa ja olla "hoitona" Älykäs nainen ei tähän sorru.
- just joo
irtokarkki_nam kirjoitti:
Tällaisesta miehestä oleva täysillä rakastamisen ilo on itsepetos, mutta saahan sitä roikkua suhteessa ja olla "hoitona" Älykäs nainen ei tähän sorru.
Miksi naisen pitäisi olla älykäs?
- IN YOUR FACE, STUPID
just joo kirjoitti:
niin ei tarvitsekaan. Ei älykäs nainen tyhmää miestä huolikaan. xD
- oujeeee
Taas kerran pelimiehen ohjeita. Epävarmat ja huonon itsetunnon omaavat naiset ovat sitten säälittäviä uhreja. Mistä näitä itseään täynnä olevia casanovia riittää? Siinäpä leikkikööt, ketä kiinnostaaa?
- pah...........
et voi sanoa, että narsistin uhri/uhrit ovat tyhmiä, tuollaisen kommentin heitto se vasta typerää onkin..
Narsistin uhrit ovat joko läheisriippuvaisia tai liian hyvä tahtoisia ihmisiä.
Nuo eivät ole tekemisissä tyhmyyden kanssa.
Sivistä itseäsi! - -Tiuku-
just joo kirjoitti:
mietippä sitä tyhmä.ei tyhmä nainen pitkälle pötki,korkeintaan huoraksi..
- Narsistori
Mistä on lähtöisin tää kaikkien yleistämä narsismi? Alkaa mennä jo liian pitkälle. Ihminen eli mies tai nainen jos tekee, sanoo tai muuten vaan kommentoi jotain asiaa on heti narsisti. MITÄ VITTUA? OTTAA NIIN PÄÄHÄN TUO PASKAN JAUHAMINEN. KUSIPÄÄT JOTKA TÄNNE KIRJOTTELEE NARSISTEISTA ON VAAN SAANUT JOLTAIN PASKAA KÄTEEN JA NYT TÄÄLLÄ ITKEE JA HAUKKUU KAIKKI JOTKA AJATTELEE HIEMAN ERI TAVALLA. Ja mieshän on aina sovinisti, ei sitä joka paskaviestissä tarvii mainita. Naiset on kaikki feministejä ja sitä rataa. Jos ei ihan niin mee kuitenkaan. Rumat ja katkerat naiset vaan yleensä on femakkoja kun ne ei vaan sitä omaa narsistisovinisti suomipaska ukkoa kykene saamaan. Rumat naiset ja kaikki muutkin kitisiät HAISTAKAA PASKA
- Kääntynyt
Narsistori kirjoitti:
Mistä on lähtöisin tää kaikkien yleistämä narsismi? Alkaa mennä jo liian pitkälle. Ihminen eli mies tai nainen jos tekee, sanoo tai muuten vaan kommentoi jotain asiaa on heti narsisti. MITÄ VITTUA? OTTAA NIIN PÄÄHÄN TUO PASKAN JAUHAMINEN. KUSIPÄÄT JOTKA TÄNNE KIRJOTTELEE NARSISTEISTA ON VAAN SAANUT JOLTAIN PASKAA KÄTEEN JA NYT TÄÄLLÄ ITKEE JA HAUKKUU KAIKKI JOTKA AJATTELEE HIEMAN ERI TAVALLA. Ja mieshän on aina sovinisti, ei sitä joka paskaviestissä tarvii mainita. Naiset on kaikki feministejä ja sitä rataa. Jos ei ihan niin mee kuitenkaan. Rumat ja katkerat naiset vaan yleensä on femakkoja kun ne ei vaan sitä omaa narsistisovinisti suomipaska ukkoa kykene saamaan. Rumat naiset ja kaikki muutkin kitisiät HAISTAKAA PASKA
SInähän kunnolla vedit herneen nekkuun :) Ei se kannata hermojaan menettää.
Nykyään on kyllä muotia leimata toinen narsistiksi, tämä valitettavasti kääntyy vielä todellisia uhreja vastaan.
Itse olen narsistin uhri, siis ihan oikean narsistin. Ja kun aloin seurustelemaan uudestaan sanoi tämä nykyiseni exä että mieheni on narsisti. Tietysti hetkeksi lamaannuin pelosta aiempien kokemusten myötä, mutta päätin katsoa koska minussa jokin oli varma että nyt ei joko tiedetä mitä sana narsisti tarkoittaa tai sitten halutaan vain leimata toinen ilman syytä. Olemme edelleen yhdessä, eikä hän todellakaan ole narsisti.
Olen miettinyt tämän kautta sitä, miten tämä kaikki päättyy? Luulen että pian voi käydä näinkin; Todellisen narsistin uhri hakeutuu saamaan apua jossa hänelle sanotaan että hänen tulisi ymmärtää, pojat ovat poikia...
Tähän se voi mennä pahimmassa tapauksessa. Ajatelkaapa eroa, on ihan norm. mies jolla on huono päivä ja riitelee vaimonsa kanssa. Vaimo lähtee tuosta suivaantuneena ja julistaa kaikille että miehensä on narsisti. Toisaalla on toinen pariskunta, nainen hiipii seiniä pitkin ja valitsee jokaisen sanan harkiten ja lausuu vielä varovaisemmin. Mies istuu keskellä huonetta valmiina räjähtämään hetkenä minä hyvänsä, nainen tietää että mies suuttuu pian,- ilman syytä. Hän alkaa valmistautua kipuun, alkaa itkemään koska tietää että kohta sattuu ja pelkää tulevaa.. Mutta ei uskalla hakea apua, Mioes on uhannut hänen ja lapsen henkeä, ei hän ei uskalla kertoa kenellekkään.
Koittakaa hyvät ihmiset miettiä mitä suustanne päästätte!! narsismi on asia josta täytyy puhua ja josta täytyy levittää tietoa. Mutta ei pidä leimata narsistiksi kaikkia jotka sanovat poikkiteloin tai olevat eri mieltä tai olevat naistenmiehiä! Suurinosa miehistä/naisista ovat edelleen täysin normaaleja yksilöitä. Jos narsistiksi leimataan kaikki niin pian ne todelliset uhrit jäävät vielä heikommalle kuin nyt ovat. Sitäkö me halutaan? - sauhula
just joo kirjoitti:
Eihän naisia löydy kun kahtalai sorttia.Tyhmiä ja helvetin tyhmiä!!!!!!!
- Tunneli Alppa
-Tiuku- kirjoitti:
mietippä sitä tyhmä.ei tyhmä nainen pitkälle pötki,korkeintaan huoraksi..
No miehen pitää olla älykäs älykkään naisen mielestä. Tyhmät styylaa sitten keskenään. Ei tässä ole mitään ongelmaa, joten ei luoda sitä väkisin.
- ..an..
sauhula kirjoitti:
Eihän naisia löydy kun kahtalai sorttia.Tyhmiä ja helvetin tyhmiä!!!!!!!
Sinä taidat olla sovinisti-sika, joka halvennat naista joka käänteessä, et varmasti koskaan saa naiselta sitä mitä mies voi saada ollakseen ihminen.
- ..an..
Narsistori kirjoitti:
Miten voit edes kirjoitella noin rumasti, kyllä niitä narsisteja on, niitä on molemmissa sukupuolissa, mutta enemmän miehissä, miehet pitävät naista usein suhteissa ja avioliitoissa niin kiinni, ettei mitään mahdollisuutta elää omaa elämää, jonka jokainen on lahjaksi saanut. Ei se tarkoita sitä et naisen tai miehen tarvis liitoissa olla vapaa menemään sinne maailman tuuliin, mutta muuten vapaa, elää niinkuin ihmiselle kuuluu. Ei tarvitse aina pelätä toista ja toisen ajatuksia, mitä se taas punoo.
Narsisti valtaa koko elämänalueen toiselta ihmiseltä suhteessa, luuletko sen olevan mukavaa elämää sille joka on joutunut siihen, äläkä edes sano et miksi on siinä, siksi juuri kun siitä ei pääse edes pois, korkeintaan joskus sattuu sellainen tapahtuma kuin rukous olisi kuultu jossain, voi olla mahdollista päästä ikeestä. Mutta ajattelepa niitä jotka ikänsä ovat sellaisen vallan alla, ne ovat ihmisraunioita, ne on syöty sisää ja ulkoa, haluatko sellaista, lähimmäisellesi. - Blymchen
just joo kirjoitti:
..Että erottaa bluffit ektoista ja valitsee seuransa itse, esim. Minullakin (meilläkin) on kosolti itseluottamusta! Lisäksi : naisten on oltava älykkäitä, koska tietyt tyypit luulevat olevansa älykkäitä.
- hellys
- muurr
Narsistin taktiikalta ei kyllä vaikuta. Vapaus ei kuulu narsistin keinovalikoimaan.. siis todellisen vapauden antaminen.
- Laittamatta paras
Yleensä onnistuu parhaiten kun ei yritä ollenkaan. Kyllä nainen jossain vaiheessa jotenkin sen ilmaisee, haluaako edetä. Näin asiat etenevät sulassa sovussa ja yteisessä ilossa.
- totista toimintaa
jep,niin se homma menee.monta naista tuolla tavalla saanut ja myös hävittänytkin:)
- naista ihanaista
juuri noin.hyvin on naisia saatu,tosin tekniikkasi kaipaa vielä pientä hienosäätöä :)
- Jäitä hattuun
naista ihanaista kirjoitti:
juuri noin.hyvin on naisia saatu,tosin tekniikkasi kaipaa vielä pientä hienosäätöä :)
kauan olet naiset saanut pidettyä tuolla tyylillä itselläsi? Aika on myös rakkautta se on puntari!
- Tunneli Alppa
Jos ei yritä ollenkaan, antaa kuvan ettei paljon kiinnostakaan.
Alussa voi mielestäni jopa esittää innokasta, koska ei se että on itse kiinnostava riitä monellekaan, tarvitaan se toinenkin puoli asiasta eli pitää olla kiinnostUNUT. Jos aktiivisesti peittelee kiinnostustaan ja odottaa, että se todellinen into herää varmaan ihan kohta ja vasta silloin kertoo siitä myös treffikumppanille, huomaa kyllä kohta suunnittelevansa asioita ihan yksin.
- mikä ihme
ihmisiä vaivaa? Minä tykkäisin miehestä jos hän vaan olisi täysin oma itsensä. Oikea luonne paistaa läpi. Eniten tykkään rauhallisista, leppoisista ja huumorintajuisista miehistä. Enemmän pohdiskelijoista kuin suorittajista.
Olen myös huomannut että naiset haluavat pelata ihme kissa-hiiri leikkejä miesten kanssa. Itse en siedä sitä, että toisesta saa jatkuvasti olla epävarma. Haluan vakaan ja luotettavan pohjan, en jaksa leikkiä lastenleikkejä joten kaikki pelimiehet jääköön siskoille....Minulle tämän postauksen kirjoittaneesta naisesta sellainen noin parikymppinen kopio, kiitos! Kaiken maailman tunteilla leikkiminen ja pelailu on vaan niin saamarin tympeää.
- Siskosi---
No okei, tykkäät ehkä mielessäsi tuollaisista miehistä. Totuus kuitenkin on, että VIEHÄTYT enemmän hauskoista (ok, mainitsit huumorin), itsevarmoista ja seksuaalista energiaa huokuvista miehistä ja toivot, että heistä kuoriutuisi kilttejä, säyseitä ihannemiehiä
Siskosi--- kirjoitti:
No okei, tykkäät ehkä mielessäsi tuollaisista miehistä. Totuus kuitenkin on, että VIEHÄTYT enemmän hauskoista (ok, mainitsit huumorin), itsevarmoista ja seksuaalista energiaa huokuvista miehistä ja toivot, että heistä kuoriutuisi kilttejä, säyseitä ihannemiehiä
Just noin voisin ajatella, on se väärin että flekmaattiset naiset tai miehet ei viehätä silleen (ajatellen tylsää seksiä) kuin ns peli miehet/peli naiset (kuumaa seksiä), niin kauan kun alkaa taasen tylsistyttämään...on se vaan kumma, mutta kun sellaisen saa jotenkin itsestään kiinnostumaan ja "pelaamaan" kanssaan, haluaa tämän muuttuvan vain itselleen, ei enää peliä ei leikittelyä, peli käy totiseksi, alkaa kissa hiiri leikki, kyräillään, epäillään, jne jne.... sitten huomataan, jo jossain hämärissä baarin nurkissa pelaa peliään, tai sitten ei väliä, vaikka työpaikalla, onhan sielläkin teis mitä paikkoja, kopiohuoneet, varastot, we, pikkujoulut, "ex-kursiot" laivalla, voi veikkosillaan onhan maailma paikkoja täynnä....vitsit että lohkasit hyvin, kyl meis kaikissa ns siveydensipuleissakin elää naarastiikeri ja jellona, sen olen minäkin huomannut, onneksi viel en ole ihan 60 ja kuoleman välillä, ei se koskaan ole myöhäistä huomata, olemmehan vain ihmisiä, seksuaalisia olentoja kaikki tyyni....kumma kun parisuhteessa unohtuu toisen huomioiminen, jos aikoo pitkään olla suhteessa, rakastuminen aina uudestaan ja uudestaan on elin ehto, ei aina paras tapa lähteä etsimään läheisyyttä naapurista kun lähempääkin saattaa saada, en tiedä liekkö totuus, ei se vaihtamalla parane, sama paska, vain erinäköinen paketti..... Toiset ei voi mitään luonteelleen, aina uusi valloitus....joku viisas sanoo sen johtuvan lapsuudestaan, ei tarpeeksi rakkautta, huomiota, sitten ei vain mikään riitä, ei tunnu missään, kun aikuiseksi kasvaa....hiukan sekavaa, enkä jaksa korjata virheitä, mut ei kait niin tärkeetä,,,,
- Lally
Siskosi--- kirjoitti:
Usko pois, että kiltti ja säyseä ihannemies voi olla pelkkä kilttimys niiden silmissä jotka häntä eivät tunne, mutta kahdenvälisessä suhteessa hän näyttää sen toisenkin puolen. Ainakin yksi sellainen on olemassa - ja se on minulla :)
Huumori ei muuten liity kiltteyteen ja rajuuteen mitenkään. Vitsinvääntäjä-tyylinen huumori ehkä, mutta se nyt on nyt muutenkin ihan alkeellista. - Siskonen---
Lally kirjoitti:
Usko pois, että kiltti ja säyseä ihannemies voi olla pelkkä kilttimys niiden silmissä jotka häntä eivät tunne, mutta kahdenvälisessä suhteessa hän näyttää sen toisenkin puolen. Ainakin yksi sellainen on olemassa - ja se on minulla :)
Huumori ei muuten liity kiltteyteen ja rajuuteen mitenkään. Vitsinvääntäjä-tyylinen huumori ehkä, mutta se nyt on nyt muutenkin ihan alkeellista.Valitettavasti vain harva nainen kykenee katsomaan tuon kuvailemani viehätysvaiheen yli ja näkemään tuon totuuden, jonka sinä olet oppinut tuntemaan. Eikä se ole kenenkään syy - ei naisten, ei miesten. Kyse on vain biologiasta ja aivohormooneista.
Sähän tiedät omasta kokemuksestasi, miten joku toinenkin mies oli kiltti, mutta hänessä vain ei ollut "sitä jotain".
Minä puhun alkuvaiheen viehätyksestä. Se vaaditaan, jotta yleensä voidaan edetä eteenpäin.
Minä en myöskään tarkoita, etteikö joku hauska, seksuaalista energiaa huokuva mies voisi olla myös hyvä parisuhteessa. Tarkoitan vain, että mitä kiltimpi ja säyseämpi mies, sitä todennäköisemmin hänellä ei ole viehätysvoiman ABC hallussa, mitä naisiin tulee. Siksi niin monet hyvät miehet jäävät vaille kumppania.
Esimerkiksi AK on varmasti tällainen hyvä mies, mutta hän on elämässään siinä vaiheessa, että nauttii nyt vain viehätyksestä. Ei AK:n puuhailuissa ole mitään pahaa, eikä hänen touhunsa sulje pois sitä, että hän menisi suhteeseen vakavasti. AK:n neuvo on todella hyvä. - Lally
Siskonen--- kirjoitti:
Valitettavasti vain harva nainen kykenee katsomaan tuon kuvailemani viehätysvaiheen yli ja näkemään tuon totuuden, jonka sinä olet oppinut tuntemaan. Eikä se ole kenenkään syy - ei naisten, ei miesten. Kyse on vain biologiasta ja aivohormooneista.
Sähän tiedät omasta kokemuksestasi, miten joku toinenkin mies oli kiltti, mutta hänessä vain ei ollut "sitä jotain".
Minä puhun alkuvaiheen viehätyksestä. Se vaaditaan, jotta yleensä voidaan edetä eteenpäin.
Minä en myöskään tarkoita, etteikö joku hauska, seksuaalista energiaa huokuva mies voisi olla myös hyvä parisuhteessa. Tarkoitan vain, että mitä kiltimpi ja säyseämpi mies, sitä todennäköisemmin hänellä ei ole viehätysvoiman ABC hallussa, mitä naisiin tulee. Siksi niin monet hyvät miehet jäävät vaille kumppania.
Esimerkiksi AK on varmasti tällainen hyvä mies, mutta hän on elämässään siinä vaiheessa, että nauttii nyt vain viehätyksestä. Ei AK:n puuhailuissa ole mitään pahaa, eikä hänen touhunsa sulje pois sitä, että hän menisi suhteeseen vakavasti. AK:n neuvo on todella hyvä."Tarkoitan vain, että mitä kiltimpi ja säyseämpi mies, sitä todennäköisemmin hänellä ei ole viehätysvoiman ABC hallussa, mitä naisiin tulee. Siksi niin monet hyvät miehet jäävät vaille kumppania."
Asia voi olla noin tai voi olla toisinkin, en tunne muiden naisten käyttäytymismalleja niin hyvin että osaisin yleistää. Tosin luulen, että viehätysvoimassa ei ole killteydestä ja säyseydestä - joka olisi siis automaattosesti turn-off - vaan jostain ihan muusta, joka voi olla minkälaisessa paketissa hyvänsä. Jos tarkoitat "säyseydellä" tylsyyttä, sitten ymmärrän mitä tarkoitat, rauhallisuus sinänsä ei todellakaan ole mikään jarruttava tekijä. Jos rauhallisen ihmisen sisäinen maailma on värikäs (edelleen: ei sama asia kuin raju ja aggressiivinen) , hän on mahdollisesti taitava jollain arvostamallani alueella, hän on suorapuheinen (kiltti ihminen VOI olla suorapuheinen, mutta hän on sitä rakentavalla tavalla) jne. jne. niin silloin hän on todennäköisesti mielenkiintoinen kiltti ja säyseä mies.
Voisitko vielä tarkentaa, mitä tarkoitat tuolla säyseällä? Jos se on sama asia kuin flegmaattisuus, niin heippa hei ja hyvää päivänjatkoa :)
Voi päteä nuoriin naisiin joilla ei ole vielä elämänkokemusta. Kypsä ihminen olipa nainen tai mies näkee vaistollaan aika paljon toisesta ja osaa tulkita toisen motiiveja.
- lii.....
Ei silloin voi nähdä vaistollaan jos joutuu sellaisen tosi sairaan narsistin kanssa tekemisiin joka on niin tosi hyvä valehtelemaan että kun saa toisen ansaan, jättämään perheensä ja kaiken hyvän mitä on ollut aikaisemmassa elämässä, ja sitten hupss, kaikki kauniit puheet oli valhetta ja käytös muuttui kuin seinään. Siitä alkoi sellainen helvetti että. Kannattaa naiset miettiä tarkkaan, (varsinkin nuoremmat kypsymättömämmät) että jos jutut tuntuvat suurilta ja hienoilta, niin miettiä ja seurata että pitävätkö sinne päinkään paikkaansa, ennenkuin tekee mitään suurempia muutoksia elämässään.
- :))
lii..... kirjoitti:
Ei silloin voi nähdä vaistollaan jos joutuu sellaisen tosi sairaan narsistin kanssa tekemisiin joka on niin tosi hyvä valehtelemaan että kun saa toisen ansaan, jättämään perheensä ja kaiken hyvän mitä on ollut aikaisemmassa elämässä, ja sitten hupss, kaikki kauniit puheet oli valhetta ja käytös muuttui kuin seinään. Siitä alkoi sellainen helvetti että. Kannattaa naiset miettiä tarkkaan, (varsinkin nuoremmat kypsymättömämmät) että jos jutut tuntuvat suurilta ja hienoilta, niin miettiä ja seurata että pitävätkö sinne päinkään paikkaansa, ennenkuin tekee mitään suurempia muutoksia elämässään.
Liian hyvältä tuntuvat jutut saavat yleensä hälytyskellot soimaan..nimenomaan kypsemmässä iässä. Pitää ottaa järki käteen ja ajatella silläkin eikä pelkästään tunteella jos kysymys on suuresta elämän muutoksesta.
- Ero kuukauden päästä
Hahaa narsistin pelleilyä
- Eskonen
En mielestäni ole narsisti. Kyllä minä ihan aidosti rakastan. Sitä vaan ei minun kohdallani ole kestänyt aina niin kauaa, kun jo kyllästyn jollain tapaa naiseen. Ei vaan jaksa sytyttää enää, ja kohta olen jo seuraavaa hakemassa. Eikä se naisen hyvänäpito ja hellittely ole mielestäni mitään peliä, se vaan tulee ihan luonnostaan, ja naiset ovat ihan onnessaan! Sitten naiset jäävät vonkumaan usein perääni, ei sille mitään voi. En ole vielä löytänyt vertaistani kumppania.
- hillitön kurvi
Eskonen kirjoitti:
En mielestäni ole narsisti. Kyllä minä ihan aidosti rakastan. Sitä vaan ei minun kohdallani ole kestänyt aina niin kauaa, kun jo kyllästyn jollain tapaa naiseen. Ei vaan jaksa sytyttää enää, ja kohta olen jo seuraavaa hakemassa. Eikä se naisen hyvänäpito ja hellittely ole mielestäni mitään peliä, se vaan tulee ihan luonnostaan, ja naiset ovat ihan onnessaan! Sitten naiset jäävät vonkumaan usein perääni, ei sille mitään voi. En ole vielä löytänyt vertaistani kumppania.
et koskaan löydä ihanaista vertaistasi kumppania koska hän pelaa samoilla korteilla kuin sinäkin. Tosirakkaudet pelaavat toisensa ulos leikkimällä kissa-hiirtä :)
- xxx-vain
Eskonen kirjoitti:
..myös itseä kohtaa kokenut nainen tässä. Siis pätee toisin päin myös..Kehtaan myöntää käyttäneeni joskus..
Ja huomannu asian tyhjyyden..
Enää en siihen lankea. Nyt muut asiat tärkeitä.
Pelit on out. - XXX-vain
Eskonen kirjoitti:
tehny samaa..petturimaisesti.
Enää en. Siis sama toimii toisinpäinkin..olenhan nainen.
Oppinu liikaa arvostamaan tärkeitä asioita:) - mie vaan
Eskonen kirjoitti:
Ja vielä ihan aidosti? Voit ehkä olla rakastunut mutta siinä vaiheessa kun rakastetaan niin sulla se on jo mennyt ohi.
- yks vaan
Eskonen kirjoitti:
olet itsekeskeinen narsisti, naiset eivät jaksa katsoa sinua pidemmän päälle kun huomaavat mitä kissa hiiri leikkiä leikit, etsit vertaista kumppania joka tekee saman sinulle, onnea matkaan,ehkä löydät viel sen kyynisen naisen itsellesi ehkä et koskaan. Mainitset että osaat rakastaa, jos rakastaa ei kyllästy, silloin jos tuntee aitoa rakkautta, tekee kaikkensa että kumppanilla on hyvä olla, itse voisin pahoin tuollaisessa suhteessa.
- jag321
selvä pelimies. oletkohan koskaan ollut OIKEASTI rakastunut??!!
- Hate the game
Tästä tuli mieleen kun joskus puhuttiin puolitutun kanssa rakkaudesta ja sanoin, etten ole ikinä rakastanut.. Hän oli aivan kauhuissaan ja onhan mulla jo puolet viidestäkympistä ikää, mutta samanlainen playeri olen kuin ketjun aloittaja..
Tämänlaisen minusta on tehnyt muutamat ihmissuhteet, joissa annoin aivan kaikken ja sain pettyä ja tulla petetyksi.. Kohdallani rakkaus kasvaa vasta vuoden parin tuntemisen jälkeen, paitsi jos kolahtaa ihan kokonaan samantein.. Silti kun seurustelen "tosissani", olen valmis uhrautumaan puolison puolesta ja olen myös valmis olemaan yhden naisen mies. Silti vaadin uskollisuutta myös naiselta.
Nyt tuntuu, että mitä järkeä, kun pillua tulee, jos vaan jaksaa nähdä vähän vaivaa. Naiset tykkää, kun saavat tuntea olevansa haluttuja ja minä saan tyydytettyä samat halut omalla kohdallani. Sitten kun juttu menee vähän liian vakavaksi, alan ottaa takapakkia ja uutta kuviota pystyyn.
Pelaan myös montaa naista kerrallaan, koska tositunteilun jälkeen petetyksi tulluna, olen hyvin kyyninen naistenkaan "lojaaliuteen, uskollisuuteen"... Minkäs mies itselleen, SAATIKA nainen voi. - Tunneli Alppa
Hate the game kirjoitti:
Tästä tuli mieleen kun joskus puhuttiin puolitutun kanssa rakkaudesta ja sanoin, etten ole ikinä rakastanut.. Hän oli aivan kauhuissaan ja onhan mulla jo puolet viidestäkympistä ikää, mutta samanlainen playeri olen kuin ketjun aloittaja..
Tämänlaisen minusta on tehnyt muutamat ihmissuhteet, joissa annoin aivan kaikken ja sain pettyä ja tulla petetyksi.. Kohdallani rakkaus kasvaa vasta vuoden parin tuntemisen jälkeen, paitsi jos kolahtaa ihan kokonaan samantein.. Silti kun seurustelen "tosissani", olen valmis uhrautumaan puolison puolesta ja olen myös valmis olemaan yhden naisen mies. Silti vaadin uskollisuutta myös naiselta.
Nyt tuntuu, että mitä järkeä, kun pillua tulee, jos vaan jaksaa nähdä vähän vaivaa. Naiset tykkää, kun saavat tuntea olevansa haluttuja ja minä saan tyydytettyä samat halut omalla kohdallani. Sitten kun juttu menee vähän liian vakavaksi, alan ottaa takapakkia ja uutta kuviota pystyyn.
Pelaan myös montaa naista kerrallaan, koska tositunteilun jälkeen petetyksi tulluna, olen hyvin kyyninen naistenkaan "lojaaliuteen, uskollisuuteen"... Minkäs mies itselleen, SAATIKA nainen voi."Silti kun seurustelen "tosissani", olen valmis uhrautumaan puolison puolesta ja olen myös valmis olemaan yhden naisen mies. Silti vaadin uskollisuutta myös naiselta.
Nyt tuntuu, että mitä järkeä, kun pillua tulee, jos vaan jaksaa nähdä vähän vaivaa. "
Ahaa, olet siis joskus seurustellut tosissasi saadaksesi pillua, kunnes vihdoin tajusit, että sitä saa ilman uhrautumistakin. No hyvä kun vihdoin hokasit.
- vvadfsg
Ihme tyyppejä täälläkin kirjoittaa "neuvojaan" mitkä ei todellakaan pidä paikkansa, hoh hoijaa kylläpä taas alkaa tuo ohimosuoni pullottamaan tuollaisesta kirjoituksesta.....
- :)
Kerran rakastuin juuri sinunlaiseesi pelimieheen, vastottain eronneena, tunteet herkillä. Olen aivan varma, ettei se pelimieskään ole onnellinen, koska pohjimmiltaan tuntee oman tyhjyytensä. Ilman oikeaa rakkautta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta kokemattomana, taas ja taas. Kaikki jää vieraaksi lopulta.
Pettyneenä ja pelokkaana uudelleen joutuvani samanlaiseen suhteeseen, teen samalla tavalla itsekin.
- nii makka kui petta
Kui tommost vehkomist ja honkotust, ja mitä sää kaikil naisil tekisikkä? Aikas ne sunt liarutta ja sit unhottava ja sii sää sit likkos oman teennäise ittes kans ja naise vaa haukotteleva sun kuluneil elkkeilles. Tule vanhuus ja askel lyhene eikä siitäkä ol enä mihenkä, köyhäinhoito tua sul puupurtilo ja pistä pankol syämä ku lusikkas tutise ja oles solko:)) Lopet tommone roolie kans pelamine ja raken itteläs oma ehjä irentiteeti.
- Eskonen
Tarvitseeko sen rakastamisen sitten niin kauan kestääkään? Tulen ja hurmaan monia yksinäisiä naisia tai yh-äitejä, joiden elämä saattaa muuten olla hyvinkin tasapaksua ja ilotonta. Annan itsestäni paljon, niin etteivät he jää siinä suhteessa mitenkään tappiolle. Voivat sitten myöhemmin muistella sitäkin suhdetta. Sehän tuo vaan rikkautta elämään!
- sssssssssi
rakkautta kenellekään, ystävyys huollenpito auttaminen jne on erikseen
- wfrwww
Eskonen kirjoitti:
Tarvitseeko sen rakastamisen sitten niin kauan kestääkään? Tulen ja hurmaan monia yksinäisiä naisia tai yh-äitejä, joiden elämä saattaa muuten olla hyvinkin tasapaksua ja ilotonta. Annan itsestäni paljon, niin etteivät he jää siinä suhteessa mitenkään tappiolle. Voivat sitten myöhemmin muistella sitäkin suhdetta. Sehän tuo vaan rikkautta elämään!
testyu
- daadad
Eskonen kirjoitti:
moks
- Tekla Heilinheimo
sssssssssi kirjoitti:
Oli semmoinen hiukan omituinen, sepitti juttujaan ja uskoi niihin kai itsekin. Kiinnostus lopahti varsin pian mutta pidin lämpinä muka-ihastunut jutuilla. Sitten kyllästyin siihenkin. Kytäsi varmaan rahojani.
- HELLYS
sssssssssi kirjoitti:
YSTÄVYYS KUNNIAAN!
- __jep_
Eskonen kirjoitti:
Ei tuossa taida paljon "rakkauden" kanssa olla tekemistä. Kuulostaa siltä, että teet tuota boostatakseni egoasi. Kun olet saanut naisen ns valloitettua, kyllästyt pian häneen, koska egosi on saanut voittonsa ja sitä myötä kokee kasvaneensa. Pian tarvitset uuden valloitettavan, jotta voisit kokea jälleen saman. Sitten toistat tuota kaavaa. Luulet olevasi ihmeellinen, kun saat huomiota, ja se on se tunne, jota noista suhteista etsit.
Tältä tuo kuulostaa. - kjhgf
Eskonen kirjoitti:
Olet tuossa osittain oikeassa. Naiset oppivat sinusta asioita, jotka heidän täytyykin miehistä oppia. Hintana on hetki sydänsuruja ja toden totta, tylsässä ja tasapaksussa elämässä sitä on valmis ottamaan vastaan vaikka surua pelkän tyhjyyden sijaan.
- pusuuli
Eskonen kirjoitti:
Niinpä. Onhan se hyvä että näillä yksinäisillä naisilla ja yh-äideillä on sinunlaisia miehiä joita "käyttää" kun siltä tuntuu. Ei tarvitse ottaa nurkkiinsa asumaan vaan saa pitää vapautensa. Näin minä teen..
- rrr ttt rr r
en saanu kyl mitään selvää tosta tekstistä. Kirjtettu aika sekavasta tai sit mää oon vaan niin väsyny :p
- bbbbbbbbb
Nopeat syövät hitaat!
Kun sinä leikit tavoittamatonta, minä olenkin jo löytänyt itselleni uuden ja paremman, joka on huomaavainen ja hurmaava, oma itsensä :D josko naisenkanssa toimisi niin kuin Englantilaisessa perhokalastuksessa "catch and release" kummasakin tapauksessa jää sillinhaju sormiin ;-)
- :-))
Pakkoko se on sillipurkkiin näppinsä työntää??
- venuksesta marsiin
jo psykologi vai mikä lienee, tajusi että mies ja nainen on erilaista kaliberia, mies marsista ja nainen venuksesta.
eli kyllä se vice verca toimii kummallakin, pitää antaa löysää että saa sen haluamansa, siis tasapuolisen hyvän suhteen.
ei kukaan halua kiviriippaa, ei kukaan halua läheisriippuvaa suhdetta.
annetaan tilaa, annetaan löysää ja pidetään suhteet kunnossa toisiamme kunnioittaen. - Jestas sentää!
Tuo kuulostaa aivan keskenkasvuisen ja henkisesti SAIRAAN ihmisen toiminnalta. Aika laskelmoivaa sanoisin!!!! Kyllä me viisaat naiset hulttiot tiedetään, ja osataan huomata ne viat, mutta ehkä ei niin näytetä suoraan sitä juuri teidänlaisille. Mistäs tiedät vaikka arvon leidit kävisikin ns. vieraissa.
Suuret ja sairaat kuvitelmat sinulla. Oletko edes hyvännäköinen?- pampampamella
HAHA, mikäs se mukavampaa..mut ollaan NIIN FIKSUJA JA JATKETAAN HYVÄKSI KOETTUA ....olen nainen ja nyt se alkaa..smack,kiitti vinkistä
- MsFlorrie
kun tätä koko viestiketjua lukee, että mikä oikeqastaan on meidän ihmiskunnan tulevaisuus jos kaikki ajattelee noin? Syntyykö enää vakavia, rakastavia ja kestäviä parisuhteita? Kestävistä ja/tai tasapainoisista ydinperheistä puhumattakaan. Entä sitten lasten tulevaisuus ja pahoinvointi?
Itsekin Eskosen kaltaisia pelimiehiä kohdanneena kehittänyt valtavan epäluottamuksen koko miessukukuntaan ja sen epäluottamuksen takia moni viaton miesparka saanut kärsiä. Puhumattalaan siitä, että ryssinyt monta lupaavaa (?) suhdetta sen tämän maailman eskosien luoman epäluottamuksen takia.- Vistus
Ihmiskunnan tulevaisuuden kannalta tän ketjun ajatuksilla ei kyllä juurikaan ole väliä; rakkaushan kemiallisena prosessina kiinnittää kaks ihmistä yhteen juuri ja tasan siihen asti, että se pien lapsonen on saatu alulle ja kenties saadaan selviämään siitä ekasta vuodesta. Evolutiivisesta näkökulmasta nämä Eskosen tapaset ei-vilpittömät ihmiset levittää sitä siementään siis juurikin tehokkaasti, joten eiköhän ihmissuku elossa selviä. Vakavat, aidosti rakastavat parisuhteet kuitenki porskuttaa yhä edelleen niiden ihmisten keskuudessa, jotka oikeesti ettii jotain merkitystä elämälleen. Jos joku tosiaan on tyytyväinen noin sisällöttömään suhteiluun, kuin Eskonen meille ylpeänä esittää, niin eipä ole meiltä muilta pois; ikävä vaan, jos ja kun, jokunen nainen kuitenkin lankeaa "vahingossa" näiden pauloihin. Sillonhan siinä ei mitään vikaa oo, jos kummatkin tollaseen oikeasti tyytyy, mutta tollasten "miesten" tapauksissa vaan aika usein on mahdollisuus siihen, että tätä toista osapuolta sattuu, pahasti.
No, ehkä Eskosenkin maailma vielä jonain päivänä hieman avartuu käsittämään myös sen, mitä nämä pelit pahimmillaan voi saada aikaan; siinä on jo kylliksi syytä muuttaa OMAA käytöstään.
Peace out. - Cro Magnon
Vistus kirjoitti:
Ihmiskunnan tulevaisuuden kannalta tän ketjun ajatuksilla ei kyllä juurikaan ole väliä; rakkaushan kemiallisena prosessina kiinnittää kaks ihmistä yhteen juuri ja tasan siihen asti, että se pien lapsonen on saatu alulle ja kenties saadaan selviämään siitä ekasta vuodesta. Evolutiivisesta näkökulmasta nämä Eskosen tapaset ei-vilpittömät ihmiset levittää sitä siementään siis juurikin tehokkaasti, joten eiköhän ihmissuku elossa selviä. Vakavat, aidosti rakastavat parisuhteet kuitenki porskuttaa yhä edelleen niiden ihmisten keskuudessa, jotka oikeesti ettii jotain merkitystä elämälleen. Jos joku tosiaan on tyytyväinen noin sisällöttömään suhteiluun, kuin Eskonen meille ylpeänä esittää, niin eipä ole meiltä muilta pois; ikävä vaan, jos ja kun, jokunen nainen kuitenkin lankeaa "vahingossa" näiden pauloihin. Sillonhan siinä ei mitään vikaa oo, jos kummatkin tollaseen oikeasti tyytyy, mutta tollasten "miesten" tapauksissa vaan aika usein on mahdollisuus siihen, että tätä toista osapuolta sattuu, pahasti.
No, ehkä Eskosenkin maailma vielä jonain päivänä hieman avartuu käsittämään myös sen, mitä nämä pelit pahimmillaan voi saada aikaan; siinä on jo kylliksi syytä muuttaa OMAA käytöstään.
Peace out."rakkaushan kemiallisena prosessina kiinnittää kaks ihmistä yhteen juuri ja tasan siihen asti, että se pien lapsonen on saatu alulle ja kenties saadaan selviämään siitä ekasta vuodesta."
Vistus hyvä, evoluution kannalta on hyvä, jos on kiihkoa JA rakkautta. Rakkautta tarvitaan, koska ihmislapsen kasvattamiseen menee aikaa enemmän kuin se yksi vuosi. Jos sen vuoden päästä jättää heikolle huolenpidolle, seuraukset näkyvät ja - evoluutio kärsii.
Se, että ihminen nauttii seksistä, on yksi syy miksi kaksi ihmistä pysyy yhdessä - ja se taas antaa paremmat edellytykset lapsenkasvatukselle. - Vistus
Cro Magnon kirjoitti:
"rakkaushan kemiallisena prosessina kiinnittää kaks ihmistä yhteen juuri ja tasan siihen asti, että se pien lapsonen on saatu alulle ja kenties saadaan selviämään siitä ekasta vuodesta."
Vistus hyvä, evoluution kannalta on hyvä, jos on kiihkoa JA rakkautta. Rakkautta tarvitaan, koska ihmislapsen kasvattamiseen menee aikaa enemmän kuin se yksi vuosi. Jos sen vuoden päästä jättää heikolle huolenpidolle, seuraukset näkyvät ja - evoluutio kärsii.
Se, että ihminen nauttii seksistä, on yksi syy miksi kaksi ihmistä pysyy yhdessä - ja se taas antaa paremmat edellytykset lapsenkasvatukselle.Niinhän sitä järjellä äkkiseltään helposti ajattelee, että evoluution kannalta olis pysyvät parisuhteet paikallaan. Ehkä näin onkin, mutta eipä tarvitse kun avata ne silmät ja tarkkailla luontoa, niin huomaa kuinka harvinaista monogamia eläinmaailmassa on. Ja eläin se ihminenkin on.
Aikasemmin siis juurikin tarkotin rakkautta kemiallisena prosessina ja se käsittääkseni ei sido ihmisiä loppuelämäkseen yhteen.
- whiterabbit_83
kelle sä yrität todistaa jotain... buahaa.....
- kalutto
"..Itse olen joskus ajatellut, kun en ole aina niin täysin itsevarma itsestäni, niin jotakin tietämääni miehistä henkilöä (josta siis huokuu itsevarmuus), ja asettautunut tilanteessa ikäänkuin hänen persoonaansa; kuinka hän käyttäytyisi naisen kanssa. Se tuo itselle sellaisen varman olon (ainakin minulla), jonka nainen kyllä noteeraa.
Saan ihastutettua melkein kaikki naiset itseeni, jos vain haluan ..voi ihana elämä!!.."
Player-luonne ei tule millään opettelulla, se että osaa olla naisen kanssa juontaa ihan siihen keltä opitaan käyttymismalli lapsuudessa eli isältä. Tosin tuo ei ole mikään sääntö, omakin persoona vaikuttaa siihen.
Lisäksi oikea "pelimies" tietää myös sen että roolin vetäminen paistaa selvästi, kuten myös yli-innokkuus tai epätoivoisuuskin.
Joten ota se pääsi pois perseestäsi, gammelbackan lortot ei tarkoita kaikkia suomen naisia! Nainen voi olla kenen kanssa vaan kunhan on jotenkin ihanaa. Voiko mies esim. olla lehmän kanssa? ei. Niinku saduissa nainen voi olla Sammakoiden, hirviöiden, kääpiöiden ja kaiken maailman rottien kanssa. Vittu mitä touhua! Naiset on aivan suuntaansa vailla olevia sekopäitä! Eli kyllä minäkin pesää saan.
- haiseva itsekehu
yleensäkään ihmiset eivät ylpeile jos ovat aidosti rakastaneet... siinä ei ole mitään ylpeiltävää että on vaihtanut nopeasti toiseen. se ei kerro pysyvistä arvoista. henkilöllä joka rakastaa on kuitenkin tarkoitus pitää hyvänä samaa kumppania mahdollisimman pitkään ja ylittää niitä esteitä jotka johtavat eroon. rakastamalla ja vielä kerran rakastamalla ihmistä. ei jättämällä kuin nalli kalliolle ja kirjoittamalla siitä tyyliin; se/ne jäivät vikisemään minun perääni, saan kenet vain haluan. anteeksi mut tuo ei kuulosta rakkaudelta. vaikka ihminen voikin rakastua ja yrittää etsiä kumppania eikä sitä sopivaa löydä. taatusti ihminen ei puhu omista pettymyksistään ( se on pettymys kun suhde ei toimi) (pettymys, eikä saavutus ja valloitus josta saa sulan hattuun) sävyyn että.. se jäi vikisemään minun perääni. tuo jo itsessään kuulostaa niin itserakkaalta tyyli sanoa se että rakkaussuhde on päättynyt, ei aina syy.. minä kyllästyin ja... se jäi vikisemään minun perään. kenellä tahansa on ollut pettymyksiä, niin koeta edes hakea seuraa tosissasi.. laita vaikka ilmoitus että peluri mies hakee pelinaista rakastutaan, haluan löytää rakkauden. sitten deittailet niitä pelinaisia etkä heti pelaudu niidenkanssa. koeta tosissasi löytää ihminen jota kunnioitat, kuin itseäsi. jos onnistut sen ilmotuiksen laittamaan ja löydät rakkauden, on meillä muilla sinkuilla poissa 2 huolen aiheuttajaa vähemmän sinä ja naisesi! jotka särkevät ihmisten sydämiä.! joten tee se palvelus itsellesi ja tulevalle naisellesi! ja koeta pysyä naisesi kanssa. (toivottavasti jos alat metkuilla naisesi huomaaa sen ja pelaa itsekin sitten tahollaan kumpikin kärsitte,,, sen jälkeen menkää pariterapiaan, jospa sen kautta löydätte rakkautta uudelleen kieroilematta toisistanne paremalla menestyksellä. muta onko järkevää antaa viattomien hyvää uskovien ihmisten kärsiä? parempi kun kaksi peluria ovat keskenään,, muutenkin pidän pelureita naurettavina, juuri sen takia kun uhrit on niin sinisilmäisiä, ettekö tekinkaipaa haastetta? valitkaa siis niitä pelinaisia pelimiehet. ja sama toisinpäin! ja toisekseen sinä et rakasta etkä vapauta sinä et tee kumpaakaan sinä himoitset ja jätät tyypin vain vikisemään kun into loppuu. kuulostaa huonolta. hanki parisuhde ja koeta hoitaa ja vaalia sitä!
- SpongBOB
BullSH#T
- Tadaaaaa
on pashaa mitä suomi24:sessa vaivautuu immeiset kirjoittamaan... jopa tämä.
- MN
Mikäli tämä joka puhuu viestissäsi on todellinen Minä, niin hyvä on. Näin ei kuitenkaan ole. Sinun ei tarvitse yrittää mitään tai matkia ketään. Sinulla on näköjään hyvä flaksi olemalla näin. Kuulostaa siltä, että olet hyvin nuori. Kun opit olemaan omaa itseäsi, täysin sitä, mitä sisimmässäsi olet, saat vielä aitoa ja laatuakin.
- Terv. Eskonen
Melkein kaikki täällä vain (ehkä kateuksissaan) valittavat "seikkailuistani". Minähän etupäässä teen hyvää tavallisten neisten tavalliseen ja usein ilottomaan elämään! Olen monta kertaa kuullut "entisiltäni" kuinka jää: "hyvät muistot joita mielessäni vaalin". Se minua on useimmiten alkanut kyllästyttää noissa suhteissa, kun suomalaiset naiset eivät ole oikein tarpeeksi eläväisiä, ja sitten useimmat haluavat enemmän vain olla ottamassa. Minä osaan antaa, ja siinä on vahvuuteni.
- Eskotar
Terv. Eskonen kirjoitti:
Melkein kaikki täällä vain (ehkä kateuksissaan) valittavat "seikkailuistani". Minähän etupäässä teen hyvää tavallisten neisten tavalliseen ja usein ilottomaan elämään! Olen monta kertaa kuullut "entisiltäni" kuinka jää: "hyvät muistot joita mielessäni vaalin". Se minua on useimmiten alkanut kyllästyttää noissa suhteissa, kun suomalaiset naiset eivät ole oikein tarpeeksi eläväisiä, ja sitten useimmat haluavat enemmän vain olla ottamassa. Minä osaan antaa, ja siinä on vahvuuteni.
Eikös ihan tavallinen parisuhde toimi aika loistavasti Eskosen neuvoilla? Kun ollaan yhdessä, ollaan sitä täysillä, ja kun ollaan erillään, ei stressata liikaa tekstareilla ja soittelulla? Kahden aikuisen yhdessäoloa... onnistuu jos ei ole huollettavia lapsukaisia.
No, Eskosen kaltaisia ihmisiä on paljon ja täällä yksi. Tosin olen nainen. Olen ihan tavallinen tapaus, mutta yhdessäolo kanssani on intensiivistä ja keskityn täysin toiseen ihmiseen. Osaan asettua toisen tasolle, jutella mistä vaan ja innostua kokeilemaan melkein mitä vaan. Ja kun olen aika estoton vällyjen välissä, useimmilta miehiltä karkaa kanssani mopedi. Se, joka alkutapaamisissa haluaa rentoa sinkkusuhdetta onkin pian tiivistämässä touhua seurusteluksi. Minua itseäni tämä vaan ei kiinnosta, ja suhde on pakko laittaa poikki.
Eskosesta eroan siinä, että minun tekee pahaa jättää mies ja aiheuttaa sydänsurua. Mutta kun en halua tulla sidotuksi ja omistetuksi, niin eipä siinä ole vaihtoehtoa.
Joku jo vihjasikin, että kyse on rakkaudettomasta lapsuudesta. Varmastikin minun osaltani näin. En usko ihmissuhteiden pysyvyyteen, joten pidän ne kevyinä tietoisesti. En halua pettyä. Ja kyllä, avioliitossa tulin raskaamman kerran petetyksi - kuka sellaista haluaa kokea uudelleen?
Vaan ihminen muuttuu, ja olen alkanut rajoittaa uusien ihmisten tapaamista. Valloituskyky on todistettu niin moneen kertaan, että tähän ei ole tarvettakaan. Perjantai-ilta yksin vietettynä on myös hyvä vaihtoehto.
Ehkä joskus, jonkun kohdalla uskallan vielä sitoutua. Tai sitten en. Pääasia on, että pysyn rehellisenä itselleni ja muille, enkä lupaa jotain mihin en ole valmis. Joka minuun lankeaa, lankeaa avoimin silmin, koska kerron rehellisesti mitä tahdon ja mitä en.
Niin, ja varattuihin en koske. Enää. Joten rauha, siskot.
- todayandtomorrow
hahahahahahahahahahahh ;))
- vinkkinä naisille
Heh....sama pätee myös toisinpäin, siis nainen käyttäytyköön samalla tavalla kuin eskonen. Tulisiko tuosta hyvä yhteispeli?
Vai saat iskettyä kenet vaan siinä kyllä erehdyt pahemman kerran.
Mä olen hetero nainen etkä tuollaisilla lipevyyksillä ainakaan minua iske lähinnä saat tekosillasi vain vaikeuksia itsellesi ja minä vain nauran huonolle itsetunnollesi pitkät naurut.
Naiset älkää sortuko tällaiseen omahyväiseen mieheen vaan antakaa kunnolla näpeille sillä ei tämä kirjoittaja ole ainut mies maailmassa jota pitäisi palvoa kuin kuuta nousevaa ja on niitä parempiakin miehiä olemassa ja ne huomaat kunhan kasristat tällaiset iilimadot pois elämästäsi ja avaat silmäsi.
NAISEUS KUNNIAAAN- maronkkoaviedään..
Ehkä tänä iltana hän hakee sinua tanssimaan : )
- Poliisin poika
Se onnistuu kyseiseltä henkilöltä varmaan siihen asti kenen tahansa osalta, kunne poliisi korjaa poi kuleksimasta.
maronkkoaviedään.. kirjoitti:
Ehkä tänä iltana hän hakee sinua tanssimaan : )
jos näin on niin hän saa tulla tanssimaan meille kotia mun miehen kanssa sillä emme käy tanssimassa.
- Minä & pellehermanni
Kun Ei tässä voi olla kuin oma ittensä jos vois ni oisin kyll joskus vaikka joku georges luuni, ihmisvauvatki tunnisttaa näytttelijän ja eläimet. Jos tuntuu että et kelpaa semmosena kun olet niin turhaa yrität leikkii mitää giggoloo tai muuta, tuskin jaksaa kovin kauan näytellä ja tehdä itsestään pelleä. Ja jos pelkkää seksiä(suoritusta ilman tunnetta) haet niin halvemmalla ja ketään loukkaamatta pääset jonkun kivan ilolinnun kanssa taikka tuolt kapakan tiskiltä nojaamasta pelkää seksiä hakevan immeisen. Ja saat olla ihan oma mitä oletkin. :)
ps. KIVA HERÄTÄ IHAN OMANA ITTENÄ. - eläköön tasa-arvo
miehetkin ovat keksineet ikivanhan "kissa-ja hiirileikin" jota ns fiksut naiset on aina osanneet pelata?
- NezuuzeN
Ookko ajatellu mitä teet jos joihinkin naisiin keino ei käykkään?
- Mies 42 v
Nyt on ihan pakko kirjoittaa eka kerran ikinä ...
Siten kun sen oikean kohtaa ei tarvitse kikkailla eikä suunnitella ,eikä säätää ...
Kyllä se nainen ihastuu ja Rakastuu jos oikeasti tykkää ja toisin päin.
Se yhdessä oleminen kyllä sujuu sit ihan itsestään jos parisuhde kunnossa.
Olen varmasti ihan tyhmä ja väärässä ??? - Houhouhou!
Miten jotkut miehet onkin noin toopeja. Ekan kunnollisen poikaystävän jälkeen mullakin oli "pelimiesbuumi", komeita, itsevarmoja kaikkien miesten kavereita ja naisten panemia UROITA. Eivät edes pelanneet mitään, halusivat täydellisen naisen itselleen, mutta samalla halusivat myös säilyttää vapauden nuoreen ja kosteaan oluen täyttämään elämäänsä. Ei kelvannut mulle. Opettivat kuitenkin arvostamaan itseäni ja opettivat kuinka olen omana itsenäni, omine mielipiteitteni haluttavin tyttöystävä kaikista. Sellainen jonka hekin haluaisivat sitten kun sen aika koittaa. Kiitos siitä heille, sain vahvan ja vankkumattoman terveen kuvan itsestäni. :)
Nyt seurustellessa aidon ihmisen kanssa huomaan kuitenkin kuinka paljon olisi vientiä taas kun itse annan niin "saavuttamattoman" kuvan muille miehille. Naurettavaa, tyhmät miehet! idiootit luulevat minun olevan jotenkin erikoinen ja erityisen seksikäs kun en ole heidän saatavillaan! Jos olisin sinkku en edes yrittäisi olla näin kaukainen heille. Se kerää vain urpoja lähentelemään, aidot miehet kiinnostuu vain olemalla oma itsensä. Miten helppoa tosiaan onkaan saada pelkkää KULLIA ja ulkonäköä olemalla ainoastaan pintaa! Hyvät sulle aloittaja, kun olet tämän itsestään selvyyden oivaltanut, niin tein minäkin ollessani 17wee! - EI EI
ei toimis ainakaan mulle.itteensä tyrkyttävät,mä teen kaiken mitä tahdot ja kukkia aina ostavat miehet on kokemuksen perusteella yleensä nilkkejä.lisäks on ällöttävää jos täynnä itseluottamusta tehään kaikki,koko olemus kärsii,jos on liian itsevarma.mulle tulis ainakin naisena sellanen olo et tyyppi tykkää itsetään liikaa ja pitää mua itsestäänselvänä,kunhan vaan liehittelee tarpeekskaikki tuollaiset miehet koko elämäni ajan ovat lopulta kyllästyneet saman naisen liehittelyyn ja tarvitsevat uuden kohteen jota hemmotella ja palvoa!
Nämä naiset ovat samanlaisia kuin sinä jotka kuvitelmissasi sinuun ihastuvat. Haluavat omistaa ja pitävät sinua leikkikalunaan jolla muut eivät saa leikkiä. Kun rupeat roikkumaan jossakin josta oikeasti pidät, niin ei se sinusta välitä. "nainen pidetään parhaiten itsellä " Joudut onneton pitämään kikkailemalla naisen itselläsi, kun ei pysy pitämättä. :D
- Eikä sekoiteta asiaa
Tuolla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Oikeampi otsikko olisi: Rakastele ja vapauta.- Eskonen
Täällä tehdään nyt mielestäni hiukan liian nopeita ja äkkivääriä tulkintoja minusta. Ensinnäkään en ole mikään varsinaisesti komea tai iso mies, keskimittaista hiukan lyhyempi. Ja alkuvaikutelma minusta on että kiltti mies. En mitenkään itsevarma pelaajatyyppi. Ei minun tarvitse saada pitää naista itselläni, eikä ole mikään niin hirveä asia, vaikka tulisin itsekin jätetyksi, kyllä niinkin on käynyt. Naiset vaan ihastuvat "hyvyyteeni". Jätän heille muistoja itsestäni, ja: "hyvä antaa vähästäänkin..."! Paljon parempihan se on rakastaa monta elämässään, vaikka sitten lyhyemmän aikaa, kuin "tuhlata" koko elämänsä yhden ja saman kanssa. Ellei sitten löydy ihan sitä "napista"! Näin minun mielestäni.
- :))
Eskonen kirjoitti:
Täällä tehdään nyt mielestäni hiukan liian nopeita ja äkkivääriä tulkintoja minusta. Ensinnäkään en ole mikään varsinaisesti komea tai iso mies, keskimittaista hiukan lyhyempi. Ja alkuvaikutelma minusta on että kiltti mies. En mitenkään itsevarma pelaajatyyppi. Ei minun tarvitse saada pitää naista itselläni, eikä ole mikään niin hirveä asia, vaikka tulisin itsekin jätetyksi, kyllä niinkin on käynyt. Naiset vaan ihastuvat "hyvyyteeni". Jätän heille muistoja itsestäni, ja: "hyvä antaa vähästäänkin..."! Paljon parempihan se on rakastaa monta elämässään, vaikka sitten lyhyemmän aikaa, kuin "tuhlata" koko elämänsä yhden ja saman kanssa. Ellei sitten löydy ihan sitä "napista"! Näin minun mielestäni.
Kaikesta eletystä elämästä jää muistoja. Olet yksi muisto vaan monien joukossa, et ehkä edes ainutlaatuinen. Kunhan kasvat niin ymmärrät sen ja elämää muutenkin. Voi olla että sitten huomaat nimenomaan "tuhlanneesi" koko elämän.
- Eskonen
:)) kirjoitti:
Kaikesta eletystä elämästä jää muistoja. Olet yksi muisto vaan monien joukossa, et ehkä edes ainutlaatuinen. Kunhan kasvat niin ymmärrät sen ja elämää muutenkin. Voi olla että sitten huomaat nimenomaan "tuhlanneesi" koko elämän.
Juuri näin: en ehkä edes ainutlaatuinen! :) ..Ja vähiten tärkeä monelle.
Minusta on kuitenkin mukava ajatella jo etukäteen, kuinka voin vanhainkodissa keinutellessani kutsua kaikki elämäni naiset halutessani simieni eteen elämään! Ja poimia ne parhaat hetket heidän kanssaan mieleeni. Vähemmän mielenkiintoista ois muistella bemarinsa hinkkausta.
Sitäpaitsi elämä on epävarmaa; vaikka kuinka ajattelisit olevasi "elämäsi ihmisen" kanssa ihan loppuun asti, hänet voidaankin napata sinulta äkkiä pois. - :))
Eskonen kirjoitti:
Juuri näin: en ehkä edes ainutlaatuinen! :) ..Ja vähiten tärkeä monelle.
Minusta on kuitenkin mukava ajatella jo etukäteen, kuinka voin vanhainkodissa keinutellessani kutsua kaikki elämäni naiset halutessani simieni eteen elämään! Ja poimia ne parhaat hetket heidän kanssaan mieleeni. Vähemmän mielenkiintoista ois muistella bemarinsa hinkkausta.
Sitäpaitsi elämä on epävarmaa; vaikka kuinka ajattelisit olevasi "elämäsi ihmisen" kanssa ihan loppuun asti, hänet voidaankin napata sinulta äkkiä pois.Sitten kun keinuttelet siellä vanhainkodissa dementoituneena ja LAPSETTOMANA niin ne menneen elämän naiset ovat haihtuneet muun muistin mukana. Ehkä jotain epämääräistä muistoa voi olla kun yrität puristella hoitajien ....... Hoitajat kyllä ymmärtävät aika pitkälle sairasta miestä. Tuo voi olla todellinen tulevaisuuden kuva, ihan oikeasti.
- Eskonen
:)) kirjoitti:
Sitten kun keinuttelet siellä vanhainkodissa dementoituneena ja LAPSETTOMANA niin ne menneen elämän naiset ovat haihtuneet muun muistin mukana. Ehkä jotain epämääräistä muistoa voi olla kun yrität puristella hoitajien ....... Hoitajat kyllä ymmärtävät aika pitkälle sairasta miestä. Tuo voi olla todellinen tulevaisuuden kuva, ihan oikeasti.
Tapahtumarikas elämä pitää aivotkin virkeänä ja kunnossa...paappanikin oli melko tigissäään vielä lähes ysikymppisenä. Olen saanut myös jo jälkikasvuakin aikaan.
En minä hoitajiin käsiksi käy, mutta muuten tyttöystävä pitää kyllä talosta koittaa löytää! Haluan myös parisängyn huoneeseeni.
- ..an..
Älä kuitenkaan yleistä tuollaista teoriaasi, ei kaikki naiset ole samanlaisia, eikä kaikki miehetkään. Sinulla tuntuu olevan kehitteellä jokin oma kaava tuohon parisuhteeseen, mutta varo niitä hetkiä, kun koitat tehdä itsestäsi etäisen ja nainen saa ootella, ei kuule mene jokaisen naisen kaaleen.
Jos olisit vain oma itsesi, jos kerran olet ihastunut tai rakastunut, eiköhän loppu mene ihan itsekseen, pitäähän sitä ottaa aina lähimmäinen huomioon ja varsinkin se ihminen , jonka on valinnut sydänystäväkseen. - Se hiiri---
Miksi naiset tuomitsevat Eskosen ja syyttävät naurettavasti jopa narsismista ja pelaamisesta?
Eihän hän tee muuta, kuin antaa naisille sitä, mitä nämä haluavat. Eihän hän puhu pelaamisesta, vaan siitä, että saa naisen pidettyä itsellään. Jos hän saa naisen pidettyä itsellään, ei nainen hänen käsissään voi olla kovin tyytymätön.
Eskonen puhuu siitä, miten naiselle on annettava myös omaa tilaa. Minä olen huomannut saman. Mikään ei tapa romantiikkaa niin kuin mies, joka haluaa liikaa hellyyttä ja palvoo naista jatkuvasti. Kakkukaan ei ole hyvää, jos sitä saa joka päivä.
Kissa ja hiiri -leikkiähän tämä ihmisten pariutuminen on, joten miksi yrittää jotakin muuta? Nainen on kuin kissa. Jos sen ottaa syliin, se tykkää ehkä 5 min mutta lopulta alkaa rimpuilla ja raapia. Jos taas kissaan ei kiinnitä huomiota, se tulee luoksesi, istuu syliisi ja nukkuu siinä vaikka puoli tuntia. Jos kissaa lähestyy, se lähtee karkuun (vrt baarit), mutta jos kissalle antaa syötiksi jotakin hauskaa, kissa lähtee jahtaamaan, mutta kyllästyy pian, jos saa lelun käsiinsä.
Kumpi on parempi, naiset? Lopettaa herkuttelu siinä vaiheessa, kun ei vielä ole ähkyssä ja on saanut suun makeaksi, vai ahmia kakkua naamaan, kunnes on sokerihumalassa ja vatsa kipeänä?
"End it on a high point!" sanoo David D.- ----------
Minustakin ihan järkyttävää lukea noita vastauksia nämä vastaajat ovat kuin tynnyrissä kasvatettuja. Jos erittäin suuri määrä naisia reagoi positiivisesti tietynlaiseen käytökseen, niin ehkäpä sellaista käytöstä kannattaa sitten harrastaa, silloin kun vasta kartoittaa naisia ja etsii sopivaa, tai sitten pitää vain hauskaa! Ja turha jeesustella sitoutumisen ihanuudesta, sitoutumiseen on sitten taas omat aikansa elämässä.
Ja naiset eivät yleensä ymmärrä mistään mitään näissä asioissa. Jos mies haluaa edes jotakin VALINNAN VARAA naisten suhteen, hänen täytyy pelata tätä peliä, halusi tai ei. Naisillehan se on aivan eri juttu - heillä on valinnan varaa kunhan on jonkin verran ulkonäköä. Ei ole mikään helvetin sattuma tai mitään miesten törkeyttä, että ne miehet joilla sitä valinnan varaa on, heillä on yleensä aina useampi nainen samaan aikaan pelattavana. Niin se homma vain toimii, syyttäkää maailman luojaa. - esko.
---------- kirjoitti:
Minustakin ihan järkyttävää lukea noita vastauksia nämä vastaajat ovat kuin tynnyrissä kasvatettuja. Jos erittäin suuri määrä naisia reagoi positiivisesti tietynlaiseen käytökseen, niin ehkäpä sellaista käytöstä kannattaa sitten harrastaa, silloin kun vasta kartoittaa naisia ja etsii sopivaa, tai sitten pitää vain hauskaa! Ja turha jeesustella sitoutumisen ihanuudesta, sitoutumiseen on sitten taas omat aikansa elämässä.
Ja naiset eivät yleensä ymmärrä mistään mitään näissä asioissa. Jos mies haluaa edes jotakin VALINNAN VARAA naisten suhteen, hänen täytyy pelata tätä peliä, halusi tai ei. Naisillehan se on aivan eri juttu - heillä on valinnan varaa kunhan on jonkin verran ulkonäköä. Ei ole mikään helvetin sattuma tai mitään miesten törkeyttä, että ne miehet joilla sitä valinnan varaa on, heillä on yleensä aina useampi nainen samaan aikaan pelattavana. Niin se homma vain toimii, syyttäkää maailman luojaa.Oli sitten älykäs tai vähemmän nainen niin hän ei tuo sitä esille kaiken maailman kansalle. Jotkut naiset luulevat itsestään liikoja jos he leikkivät miesten kanssa, miesten jotka ovat hyviä heitä kohtaan. Aina on ollut kiertopalkintonaisia. Arvostan mukavaa, nättiä naista joka ei pelaile miehen tunteilla eikä harrasta sänkyleikkejä usean miehen kanssa joskus yhtäaikaa ja joskus erikseen. Viehättävä nainen ei jaa tavaraansa useammalle miehelle vaan arvostaa sen verran itseään, ettei jokaiseen mieheen sorru. Hyvä nainen arvostaa hyvää miestä oli nainen älykäs tai ei. Siinä pointti. Siinä ero.
meitä on moneen junaan - mie vaan......
esko. kirjoitti:
Oli sitten älykäs tai vähemmän nainen niin hän ei tuo sitä esille kaiken maailman kansalle. Jotkut naiset luulevat itsestään liikoja jos he leikkivät miesten kanssa, miesten jotka ovat hyviä heitä kohtaan. Aina on ollut kiertopalkintonaisia. Arvostan mukavaa, nättiä naista joka ei pelaile miehen tunteilla eikä harrasta sänkyleikkejä usean miehen kanssa joskus yhtäaikaa ja joskus erikseen. Viehättävä nainen ei jaa tavaraansa useammalle miehelle vaan arvostaa sen verran itseään, ettei jokaiseen mieheen sorru. Hyvä nainen arvostaa hyvää miestä oli nainen älykäs tai ei. Siinä pointti. Siinä ero.
meitä on moneen junaanArvostatko naista joka ei ole silmissäsi nätti mutta täyttää muuten kriteerisi?
Tuosta kiertopalkinnosta puheenollen.. suurin osa vapaista miehistä on niitä kiertopalkintoja. Jostain syystä nimitys yhdistetään aina naisiin.
- heijaaheijaa
ovat olleet kukkapuskien ja mansikkarasioiden kanssa naiseen vaikutusta tekevät...ja yleensä sitä on ollut todella vaivautunut näistä suurieleisistä esityksistä. Itse naisena kun kuitenkin kaipaa ihan sitä ihmistä kumppanikseen, ei mitään ulkoa käytöstä oppinutta tyhjää apinaa. ..sen kanssa voi paremman puutteessa ehkä viettää aikaa mutta kuka jaksaa kauan.
Aloittaja on pystynyt pitkittämään suhteitaan/ hylkäämistään ainoastaan siksi, että annostelee omaa kontaktia naisiin. Siksi naiset eivät niin nopeasti huomaa tyhjän esittämistä. Lopulta kuitenkin käy niin, että nainen huomaa syhteen tyhjyyden ja tarkoituksettomuuden. Toisaalta aloittajalla on jo uusi suhde menossa samoine esityksinee.
En tiedä mitä aloittaja luulee voittavansa ko. käytöksellään? Saada tarpeensa tyydytetyksi...? Tasa-arvoiseen ja syvään ihmissuhteeseen hän ei ainakaan ole valmis eikä halukas...jotenkin surullisen pinnallista koko lähestymistapa.- Eskonen
Eikö sitten puolen/vuoden pituisen suhteen aikana ehdi luoda tasa-arvoista ja syvällistä ihmissuhdetta? Minusta kyllä voi, ja sellaisia minulla on mielestäni ollut. Ehkä se olen ollut usein minä, joka huomaa suhteen tylsyyden...ei kaikki naisetkaan niin kovin mielenkiintoisia ole pidemmän päälle. Monilla on lisäksi rasitteena luonteessaan sitomisen ja vallanhalu; mies halutaan saada tiettyyn muottiin.
Jos löytyy resursseja (esim. rohkeutta elää ja kykyä viehättää), niin elämäänsä voi elää eri tavoin. Minulle on nyt sopinut näin, ja on ollut mukavaa vaihtaa naista, kun alkaa mennä saman toistoksi. Mielestäni tuon kuitenkin naisille iloa elämään enemmän kuin sitä vien. - Pohjaaa
On hauska huomata, miten AK:n teksti tuo aivan erilaisia mielleyhtymiä eri naisille :).
Yhdelle tulee mieleen pelimies, toiselle narsisti ja kolmannelle kukkapuskia kanniskeleva karikatyyri. Ehkäpä tässä juuri piilee koko jutun voima. Naisille tulee tuosta mieleen jotakin ihan muuta, kuin mistä on kyse. Puhumme välillä niin eri kieltä. - heijaaheijaa
Eskonen kirjoitti:
Eikö sitten puolen/vuoden pituisen suhteen aikana ehdi luoda tasa-arvoista ja syvällistä ihmissuhdetta? Minusta kyllä voi, ja sellaisia minulla on mielestäni ollut. Ehkä se olen ollut usein minä, joka huomaa suhteen tylsyyden...ei kaikki naisetkaan niin kovin mielenkiintoisia ole pidemmän päälle. Monilla on lisäksi rasitteena luonteessaan sitomisen ja vallanhalu; mies halutaan saada tiettyyn muottiin.
Jos löytyy resursseja (esim. rohkeutta elää ja kykyä viehättää), niin elämäänsä voi elää eri tavoin. Minulle on nyt sopinut näin, ja on ollut mukavaa vaihtaa naista, kun alkaa mennä saman toistoksi. Mielestäni tuon kuitenkin naisille iloa elämään enemmän kuin sitä vien.puolessa vuodessa ehdi nähdä kuin pienen pintaraapaisun...varsinkin jos tapailee harvoin...kyllä on käsityksesi ihmissuhteesta ja rakkaudesta laimeaa. Mielestäni juurikin pelkäät todellisia suuria tunteita ja siksi porskutat pinnallisissa suhteissa joissa et itse ole edes todellisuudessa läsnä ( haluat leikkiä jotain itsevarmaa gigoloa)...jotenkin tuntuu, ettei mikään oikeasti tunnu sinusta miltään...ehkä valloittamisen riemu vielä antaa jonkin tyydytyksen mutta muu on tyhjää. Siksi tarvitset aina uuden valloitettavan.
Lähinnä tuli sääli sinua. Haluaisit olla pidetty ja rakastettu, haluat uskoa että teet naisille hyvää mutta sisimmässäsi luultavammin voit huonosti, ethän taida mitään todellista saada näistä suhteista itsellesi. Luulet, että rohkeutta on elää viettelemällä aina uusi, ei-ei-ei, rohkeutta on näyttää itsensä paljaana toisen edessä vaikka kuinka pelkäisi hylätyksi tulemista.
Toivon, että joskus törmäät niin vahvaan naiseen joka murtaa muurisi ja vapauttaa tuntemaan. Onnea matkallesi! - Eskonen
heijaaheijaa kirjoitti:
puolessa vuodessa ehdi nähdä kuin pienen pintaraapaisun...varsinkin jos tapailee harvoin...kyllä on käsityksesi ihmissuhteesta ja rakkaudesta laimeaa. Mielestäni juurikin pelkäät todellisia suuria tunteita ja siksi porskutat pinnallisissa suhteissa joissa et itse ole edes todellisuudessa läsnä ( haluat leikkiä jotain itsevarmaa gigoloa)...jotenkin tuntuu, ettei mikään oikeasti tunnu sinusta miltään...ehkä valloittamisen riemu vielä antaa jonkin tyydytyksen mutta muu on tyhjää. Siksi tarvitset aina uuden valloitettavan.
Lähinnä tuli sääli sinua. Haluaisit olla pidetty ja rakastettu, haluat uskoa että teet naisille hyvää mutta sisimmässäsi luultavammin voit huonosti, ethän taida mitään todellista saada näistä suhteista itsellesi. Luulet, että rohkeutta on elää viettelemällä aina uusi, ei-ei-ei, rohkeutta on näyttää itsensä paljaana toisen edessä vaikka kuinka pelkäisi hylätyksi tulemista.
Toivon, että joskus törmäät niin vahvaan naiseen joka murtaa muurisi ja vapauttaa tuntemaan. Onnea matkallesi!Puhut nyt kyllä vastoin parempaa tietoa! Olen aina läsnä, kenen kanssa kulloinkin olen (poislukien ehkä suhteen loppuvaiheessa joskus saattaa olla ajatus jo jossain toisessa kiinnostavassa naisessa, välillä), ja heti alusta saakka! Väitän myös, että juuri kukaan normaalisti tunteva ja ilman miestä elävä nainen ei oikeastaan mahda itselleen mitään sillä hetkellä, kun vastaan tulee kiinnostusta osoittava mies, joka osaa aidosti rakastaa...ja myös näyttää sen eri tavoin ts. antaa pyyteettä itsestään. Viimeistään toisella tapaamiskerralla nainen on jo omasta halustaan kainalossani ynisemässä. Varsinaisen seksisuhteen alkamiseen voi kulua sitten huomattavasti pidempikin aika. Ei ole mitään kiirettä, kun tietää "saavansa" kuitenkin. En halua mitenkään leuhkia, mutta näin se vaan menee. On minulla takana myös vuosien mittaisia suhteita, niin etten nyt kokoajan vaihda naista. Mutta useita kymmeniä valloituksia silti löytyy.
Olen ollut useasti hiukan hämmennyksissäni, kun myös karskina pidetyt miehet saattavat alkaa äkkiä avautua minulle, ja puhua vaikka kesken työnteon omista, aika henkilökohtaisistakin, asioistaan, ja vaikeuksistaan. Miehiin en kuitenkaan ryhdy. - heijaaheijaa
Eskonen kirjoitti:
Puhut nyt kyllä vastoin parempaa tietoa! Olen aina läsnä, kenen kanssa kulloinkin olen (poislukien ehkä suhteen loppuvaiheessa joskus saattaa olla ajatus jo jossain toisessa kiinnostavassa naisessa, välillä), ja heti alusta saakka! Väitän myös, että juuri kukaan normaalisti tunteva ja ilman miestä elävä nainen ei oikeastaan mahda itselleen mitään sillä hetkellä, kun vastaan tulee kiinnostusta osoittava mies, joka osaa aidosti rakastaa...ja myös näyttää sen eri tavoin ts. antaa pyyteettä itsestään. Viimeistään toisella tapaamiskerralla nainen on jo omasta halustaan kainalossani ynisemässä. Varsinaisen seksisuhteen alkamiseen voi kulua sitten huomattavasti pidempikin aika. Ei ole mitään kiirettä, kun tietää "saavansa" kuitenkin. En halua mitenkään leuhkia, mutta näin se vaan menee. On minulla takana myös vuosien mittaisia suhteita, niin etten nyt kokoajan vaihda naista. Mutta useita kymmeniä valloituksia silti löytyy.
Olen ollut useasti hiukan hämmennyksissäni, kun myös karskina pidetyt miehet saattavat alkaa äkkiä avautua minulle, ja puhua vaikka kesken työnteon omista, aika henkilökohtaisistakin, asioistaan, ja vaikeuksistaan. Miehiin en kuitenkaan ryhdy.uskotko uuden naisen tavatessasi, että tämä on nyt se OIKEA? Nimittäin jos näin on, on varmasti surullista aina pettyä....jos taas näet naiset saaliina, valloituksina, niin empä menisi puhumaan RAKKAUDESTA! Rakkaus kun nyt sattuu olemaan ihan muuta kun hetken huumaa...ennen kaikkea se on toisen ihmisen kunnioittamista, ei valloituksena näkemistä. Toisen ihmisen jumaluuden kokeminen on mykistävä kokemus...se vetää aika nöyräksi ja paljaaksi toisen edessä mutta tekee suunnattoman onnelliseksi...
Luulen, että sinulla on jonkin sortin mielenterveysongelma, haluat pelailla ihmisillä kuin esineillä. Uskon myös, että saaminen ei ole tässä se sinun juttusi, vaan henkinen koukuttaminen... - Ex Pimp
heijaaheijaa kirjoitti:
uskotko uuden naisen tavatessasi, että tämä on nyt se OIKEA? Nimittäin jos näin on, on varmasti surullista aina pettyä....jos taas näet naiset saaliina, valloituksina, niin empä menisi puhumaan RAKKAUDESTA! Rakkaus kun nyt sattuu olemaan ihan muuta kun hetken huumaa...ennen kaikkea se on toisen ihmisen kunnioittamista, ei valloituksena näkemistä. Toisen ihmisen jumaluuden kokeminen on mykistävä kokemus...se vetää aika nöyräksi ja paljaaksi toisen edessä mutta tekee suunnattoman onnelliseksi...
Luulen, että sinulla on jonkin sortin mielenterveysongelma, haluat pelailla ihmisillä kuin esineillä. Uskon myös, että saaminen ei ole tässä se sinun juttusi, vaan henkinen koukuttaminen...Voi naisen nähdä valloituksena, mutta se ei sulje pois sitä, etteikö kyseisestä naisesta voisi löytää myös sen oikean.
Naivimpaa olisi ajatella tavatessaan, että tämä on se oikea, vaikkei vielä tunne.
Mielestäni Eskosen jutussa ei ole mitään outoa. Kaikki tuota harrastavat. Välillä on vakavempaa, välillä ei niin vakavaa. Mennään fiiliksen mukaan, ja tehdään sitä mikä hyvältä tuntuu. Sellaistahan nykymaailma on! Jopa ne, ketkä haluavat aina vain löytää sen oikean, menevät fiilispohjalta...heillä nyt vain sattuu olemaan fiilis siitä että haluavat vain yhtä turvallista (siis eivät kokea eroa).
Kauheata miten pitää olla katellisena jollekin, joka osaa ottaa elämän sellaisena kuin se on päivä kerrallaan eikä pelkää eron tuskaa. - muiskista76
Pohjaaa kirjoitti:
On hauska huomata, miten AK:n teksti tuo aivan erilaisia mielleyhtymiä eri naisille :).
Yhdelle tulee mieleen pelimies, toiselle narsisti ja kolmannelle kukkapuskia kanniskeleva karikatyyri. Ehkäpä tässä juuri piilee koko jutun voima. Naisille tulee tuosta mieleen jotakin ihan muuta, kuin mistä on kyse. Puhumme välillä niin eri kieltä.että eskosen puheet haiskahtavat yksinkertiasesti väärälle. tuo ei ole tapa millä puhutaan rakkaudesta tai rakastamisesta. naiset tietävät kyllä kuinka rakkaudesta puhutaan. naiset ovat experttejä tunneasioissa. eskosen kirjoitukset haisevat mädälle kanamunalle. ne eivät kuulosta aidolle! pahoittelen eskonen mutta sille se vain kuulostaa.
- Ex Pinp
muiskista76 kirjoitti:
että eskosen puheet haiskahtavat yksinkertiasesti väärälle. tuo ei ole tapa millä puhutaan rakkaudesta tai rakastamisesta. naiset tietävät kyllä kuinka rakkaudesta puhutaan. naiset ovat experttejä tunneasioissa. eskosen kirjoitukset haisevat mädälle kanamunalle. ne eivät kuulosta aidolle! pahoittelen eskonen mutta sille se vain kuulostaa.
Kerropas nyt, mitkä ovat ne kohdat ja lausahdukset, jotka saavat Eskosen tekstissä niskakarvasi pystyyn? Laita ihan quottina.
Siis naiset näillä palstoilla toitottavat, että miehen pitää
- olla itsevarma
- antaa naiselle tilaa ja omaa aikaa
- olla romanttinen (Vrt avioliitto- ja avoliitto-palstat, joissa akat valittaa kun ei mies huomioi)
- pitää hyvänä ja osoittaa hellyyttä ( vrt taas samat)
Sitten kun sellainen mies löytyy tältä palstalta, niin hän on yhtäkkiä jotenkin limainen???
Mitä helv* mikä teille kelpaa? - Eskonen
heijaaheijaa kirjoitti:
uskotko uuden naisen tavatessasi, että tämä on nyt se OIKEA? Nimittäin jos näin on, on varmasti surullista aina pettyä....jos taas näet naiset saaliina, valloituksina, niin empä menisi puhumaan RAKKAUDESTA! Rakkaus kun nyt sattuu olemaan ihan muuta kun hetken huumaa...ennen kaikkea se on toisen ihmisen kunnioittamista, ei valloituksena näkemistä. Toisen ihmisen jumaluuden kokeminen on mykistävä kokemus...se vetää aika nöyräksi ja paljaaksi toisen edessä mutta tekee suunnattoman onnelliseksi...
Luulen, että sinulla on jonkin sortin mielenterveysongelma, haluat pelailla ihmisillä kuin esineillä. Uskon myös, että saaminen ei ole tässä se sinun juttusi, vaan henkinen koukuttaminen...Heijaaheijaalle: Uskon uuden naisen tavatessani, että hän on se oikea. Ja tietenkin on jossain määrin surullista, kun näin ei sitten ollutkaan, ja suhde loppuu. Alkuun se oli ehkä vielä enemmän sitä, mutta nykyisin, kun ikää ja kokemusta on jo kertynyt runsaasti, ei ole enää niin iso asia. Haen uuden mukavan naisen, ja saamme taas yhdessä huippukokemuksia. Ja yhden kerran käy niin, että yhteistä löytyy niin paljon, että suhde kestääkin, ja paranee vaan vanhetessaan!
Naisissa on kannaltani usein sellainen "vika", ettei heidän luonteensa olekaan niin rakastettava pidemmän päälle. Monet ovat vain enemmän ottamassa, kuin mitä löytyy kykyä (tai jaksamista) antaa. Ja työlästyn sitten siihen epätasapainoon suhteessamme.
- +098y7ftg
Ihastettua varmaan, mutta aitoutta ei voi saada valheilla. Sanot (ketjun jossain) lopussa etteikö vuodessa voi luoda syvää suhdetta. Ei voi. Ihmistä ei opi tuntemaan vuodessa. Kyllästyä voi, suhteen palo loppuu, leikit alkaa kyllästyttää ketä hyvänsä, omistushalua on suhteissa, jotka pohjautuvat esineistämiseen ja omistamiseen... Vapaus on hyvä idea, mutta sinulla tuo ei ole aitoa, vaan teeskentelyä. Itsenäisyys olisi hyvä juttu, mutta sinä pelaat. Esität jopa jotain toista, sinua ei voi rakastaa. Sinuun voi ihastua, sinuun voi rakastua mutta sinua ei voi rakastaa. Nimittäin rakkkaus vaatii epätäydellisyyttä ja heikkoutta, aitoutta ja vapautta ilman pelejä. Rakkaus kasvaa ja rakentuu tuntemiseen, kiintymiseen.
Ihminen on tyhjä ennen kuin tajuaa rakkauden merkityksen. Siksi meillä on juoppoja, narsisteja, rikoksia, onnettomuutta, itsemurhia, loppuun palamisia, pinnallisuutta. Kaikilla heillä voi olla olevinaan kaikki mitä he tarvitsevat, mutta yhdelläkään ei ole mitään. Enkä puhu edes pelkästä parisuhderakkaudesta, rakkautta on niin montaa ja ihminen tarvitsee antaa ja saada useaa rakkautta: rakkaus on isoin paletti kaikkia värejä mitä on. Rakkaus on, kun tajuaa, että tässä maailmassa on jotain suurempaa kuin minä.
Tottakai, kannattaa varmaan pelata kun on nuori, mutta olehan varovainen: tyhjyys nielaisee sinutkin kovin mielellään, syö sisältä ja jättää kuoret, kun pimppi muuttuu lihaksi, ruumis elimiksi ja pelien valhe itsellesi ja itseäsi kohtaa paljastuu, kun oman mielen petos kertoo itsestään, voipi olla myöhäistä.
Hauskaa voisi pitää myös aidosti.- heijaaheijaa
uskomatoman upeasti sanottu! Harvoin saa lukea noin viisasta tekstiä näillä palstoilla...
- www.mave.foorumi.eu
heijaaheijaa kirjoitti:
uskomatoman upeasti sanottu! Harvoin saa lukea noin viisasta tekstiä näillä palstoilla...
Jepp..jepp
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706