oletko välttynyt miltään kusettamiselta firmassa? eli kaikki tehtiin tessin mukaan? myös osa-aikatyöläiset huom?
kokemus hyvästä vuokrafirmasta?`
13
1213
Vastaukset
- suha111
Selekta on mulla ainut kokemus oikein maksetuista palkoista lisineen, kun kyse on vuokrafirmoista.
- Kokemus...
Manpower ja varsinkin sen IT puoli Elan-IT.
Kaikki hoideidettu juuri niin kuin on sovittukin.- zevilia
Active Peoplesta on kanssa hyviä kokemuksia,palkat tulevat ajallaan ja sentin tarkkuudella ovat oikein :) Ainakin tähän asti siis :D
- Samat sanat
zevilia kirjoitti:
Active Peoplesta on kanssa hyviä kokemuksia,palkat tulevat ajallaan ja sentin tarkkuudella ovat oikein :) Ainakin tähän asti siis :D
Sama juttu Activen kanssa, liksat tulevat ajallaan, oikein ja palkkakuittikin tulee suoraan himaan.
- Chrystalline
Työtä riittää ainakin tällä hetkellä, tosin joudun itse kieltäytymään keikoista toistaiseksi. Palkat tulevat ajallaan ja oikein. Palkkakuitti tulee kotiin saakka. Olen tyytyväinen.
- Paha P
Paras vuokrafirma koskaan on Polarpro. Palkkaus, työpaikat ja työilmapiiri huippuluokkaa. Polarprolle on tärkeätä tuntea myös sosiaalinen vastuu! Suosittelen lämpimästi.
- Anonyymi
Täys paska
- Työmies64
Ei ainakaan Selekta !
- hyvinasiaton
hyvin tuntuu asiat olevan vuokrafirmoissa siis
- Anonyymi
Work Power ja Eesy niin ei mitään valittamista moneen vuoteen, kilpailutan näitä keskenään kun töitä tarjoavat, nyt palkka raksa töistä 20euroa/tunti. Vaihtakaa työnantajia ja vaatikaa niin palkat nousee, markkinatalous.
- Anonyymi
Eezystä ei haykkuja. Click henkilöstö on kusettaja pulju
- Anonyymi
Polarpro on huono. Ei kannata mennä. Varsinkin pääkaupunki seudulla ei muuta ole kuin natseja. Tampereella hieman paremmin muttei sielläkään paljoa voi kehua
- Anonyymi
Eezystä ainut hyvä kokemus. Kaikki click ja vps iha kusetusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876