Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Voiko ihanne nainen olla lihava.....

läskiämmä

Voiko miehet rakastua naiseen jolla BMI yli40?Kasvoja kehuttu kauniiksi..läskimakkara maha ja iso takamus...ois ihana tavata joku mies joka rakastaisi sellaisena kuin on.Onko sellaisia miehiä joita ei naisen makkarat häiritse vaan voivat ihan oikeasti rakastua siihen naiseen ihrojen alla?Vai onko se vain satua ja maailma todellakin niin pinnallinen?Entä voiko ns.komea mies rakastua lihavaan naiseen?Sopiiko se hänen imagoonsa?Jos siis mies komea,urheilullinen,hyvinpukeutunut..vai onko lihavan ainoa kumppani toinen läski?

74

7294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

      "Onko sellaisia miehiä joita ei naisen makkarat häiritse vaan voivat ihan oikeasti rakastua siihen naiseen ihrojen alla?"
      Kyllä niitä sellaisiakin miehiä on. Ainakin usa:ssa on, muistaakseni niillä oli joku klubikin/yhdistys missä nimenomaan pidettiin siitä että nainen on lihava. Kerran vaan oli ohimennen juttua asiasta discovery kanavan miami ink sarjassa. En muista jakson numeroo mut semmonen on olemassa.

      • läski ämmä

        En nyt tarkoita mitään feeder miehiä tms fetissi tyyppejä vaan ihan normaaleja suomalaisia miehiä.Onko lihavuus treffailun este?Kehtaako lihavan kanssa kävellä käsikädessä ihmisten nähden vai häpeiskö liikaa kumppanin lihavuutta ettei voisi tätä tapailla vaikka olisikin kaunis/komea?Onko monille este se et jos ulkopuolisten silmissä oiskin muka "outo" pari....


      • Eräs mies
        läski ämmä kirjoitti:

        En nyt tarkoita mitään feeder miehiä tms fetissi tyyppejä vaan ihan normaaleja suomalaisia miehiä.Onko lihavuus treffailun este?Kehtaako lihavan kanssa kävellä käsikädessä ihmisten nähden vai häpeiskö liikaa kumppanin lihavuutta ettei voisi tätä tapailla vaikka olisikin kaunis/komea?Onko monille este se et jos ulkopuolisten silmissä oiskin muka "outo" pari....

        Että vaikka jollain miehellä nyt olisikin joku fetissi, just vaikka esimerkiksi lihavuusfetissi(ei välttämättä feeder), ei heti tarkoita että semmoinen mies nyt vaan katsoisi naista vaan siinä mielessä.


    • 14+987

      Tietysti voi ja aika monelle lihava nainen onkin ihanne.
      Mitä tää horina on taas että voiko ns.komea mies rakastua lihavaan naiseen?Sopiiko se hänen imagoonsa? Oletko joku teini? Kuka aikuinen muka suhtautuisi noin? Siltä varata että tosiaan olet teini niin: voi eikä imagoa tuolla tavalla ajattele kuin pinnallisimmat ihmiset.

      • Itse olen

        kyllä ollut siinä luulossa, että lihavuus ei miehiä sytytä. Kiva kuulla, että miehiä löytyy moneen lähtöön. Itse olen juuri laihdutuskuurilla ja se sujuu kuin tanssi, koska ihastuneena ruoka ei vaan maistu. En saa siitä enää samaa tyydytystä, koska sen tilalle on tullut tämä tyydyttävämpi tunne häntä kohtaan. Ja haluan olla kauniimpi ihastukseni silmissä ;) sanokoon militanttifemmarit mitä tahansa. (Itsekin olen feministi aina silloin tällöin, mutta en ahdasmielinen.)


      • lihava nainen.. :)
        Itse olen kirjoitti:

        kyllä ollut siinä luulossa, että lihavuus ei miehiä sytytä. Kiva kuulla, että miehiä löytyy moneen lähtöön. Itse olen juuri laihdutuskuurilla ja se sujuu kuin tanssi, koska ihastuneena ruoka ei vaan maistu. En saa siitä enää samaa tyydytystä, koska sen tilalle on tullut tämä tyydyttävämpi tunne häntä kohtaan. Ja haluan olla kauniimpi ihastukseni silmissä ;) sanokoon militanttifemmarit mitä tahansa. (Itsekin olen feministi aina silloin tällöin, mutta en ahdasmielinen.)

        itse olen lihava nainen ja luulin pitkään etten löytäisi miestä vierelle jolle kelpaisin juuri tällaisena kuin olen, mutta toisin kävi!!! löysin vahingossa miehen joka rakastaa minua ehdoitta!!
        jos mies on terveellä itsetunnolla varustettu niin eipä hän naista kilojen mukaan valitse vaan uskaltaa tutustua naiseen siellä kilojen takana..


      • Tykkään. :)
        Itse olen kirjoitti:

        kyllä ollut siinä luulossa, että lihavuus ei miehiä sytytä. Kiva kuulla, että miehiä löytyy moneen lähtöön. Itse olen juuri laihdutuskuurilla ja se sujuu kuin tanssi, koska ihastuneena ruoka ei vaan maistu. En saa siitä enää samaa tyydytystä, koska sen tilalle on tullut tämä tyydyttävämpi tunne häntä kohtaan. Ja haluan olla kauniimpi ihastukseni silmissä ;) sanokoon militanttifemmarit mitä tahansa. (Itsekin olen feministi aina silloin tällöin, mutta en ahdasmielinen.)

        Onhan meitä. Itse pidän kyllä paljon enemmän lihavista naisista, kuin laihoista. Enkä pidä sitä mitenkään outona. Onhan se selvää että, jos naisella on rintaa, reittä ja persettä, on hän silloin naisellisempi, kuin teinipojilta näyttävät mallitytöt.


      • Ei Pahalla....

        Sen verran korjausta, että "aika monelle" lihava nainen ei kyllä ole ihanne. Ylilihavat kiinnostavat kyllä aikaa harvaa miestä monestakin syystä. Pieni pyöreys ja pehmeys on naisellista mutta sairaalloinen lihavuus ei ole kenestäkään viehättävää, ellei sitten ole hieman kallellaan lihavuusfetissiin. Tämä on realismiä.


        Lihava suurella todennäköisyydellä päätyy toisen lihavan partneriksi.


    • Terve vinkki

      Ei ole pinnallisuutta vaatia sitä että toinen nostaa ruhonsa joskus liikkeelle ja lopettaa ruuan lapioimisen sisään.

      Huvittavintahan tässä on että läski nainen kysyy sitten että voiko komea mies häneen rakastua ja onko maailma tosiaan näin pinnallinen peräkkäisissä lauseissa.

      En ainakaan ihan normi tavallisena liikkuvana miehenä voisi rakastua lihavaan naiseen, en edes pyöreään joten miksi joku komea urheilullinen haluaisi pyöreän emännän?

      • pyöreähkö nainen

        joku fiksu nainen haluaisi tosi tyhmän miehen.?..Moni kakku päältä kaunis ..sisältä pelkkää peetä.


      • dfg678

        "En ainakaan ihan normi tavallisena liikkuvana miehenä voisi rakastua lihavaan naiseen, en edes pyöreään joten miksi joku komea urheilullinen haluaisi pyöreän emännän? "

        Mitä se miten sinä ajattelet korreloi mitenkään komeiden ja urheilullisten miesten maun kanssa?


      • Terve vinkki
        pyöreähkö nainen kirjoitti:

        joku fiksu nainen haluaisi tosi tyhmän miehen.?..Moni kakku päältä kaunis ..sisältä pelkkää peetä.

        Tarkoitatko että olet niin fiksu ettet halua jotakuta miestä joka ei halua sinua suhteeseen koska olet pyöreä?
        Vai oletatko että jokainen joka ei pidä naisen pyöreydestä on tosi tyhmä?

        Fiksu kakku näyttää päältä myös sellaiselta että sitä voi syödä ilman että siinä on joka sivulla puoli metriä kermavaahtoa.
        Onko silloin sillä sisällön täytteellä mitään väliä?


      • Terve vinkki
        dfg678 kirjoitti:

        "En ainakaan ihan normi tavallisena liikkuvana miehenä voisi rakastua lihavaan naiseen, en edes pyöreään joten miksi joku komea urheilullinen haluaisi pyöreän emännän? "

        Mitä se miten sinä ajattelet korreloi mitenkään komeiden ja urheilullisten miesten maun kanssa?

        Varmaan paremmin kuin sinä pyöreänä naisena?

        Yleensä ihmiset katsos etsivät saman suuntaisia ihmisiä esimerkiksi liikunnalllisesti ja kehollisesti.

        Miten itseään ylenmääräisesti täyttä pyöreä nainen sopii komean ja urheillullisen miehen elämään?


      • dfg678
        Terve vinkki kirjoitti:

        Varmaan paremmin kuin sinä pyöreänä naisena?

        Yleensä ihmiset katsos etsivät saman suuntaisia ihmisiä esimerkiksi liikunnalllisesti ja kehollisesti.

        Miten itseään ylenmääräisesti täyttä pyöreä nainen sopii komean ja urheillullisen miehen elämään?

        Kirjoittaja pitää itseään kaikkien mittana.

        Minä en ole pyöreä nainen, vaan hoikka atleettinen mies, joka pitää suuresti lihavista naisista. Tällöin vastaus kysymykseen "miksi joku komea urheilullinen haluaisi pyöreän emännän" on tietysti se, että minun naismaku on sellainen.
        Esitän siis vain korjauksen tuolle yleistykselle.


      • Niin.

        Näin puhuu juri se pinnallinen ihminen. :D


      • Realism.......
        pyöreähkö nainen kirjoitti:

        joku fiksu nainen haluaisi tosi tyhmän miehen.?..Moni kakku päältä kaunis ..sisältä pelkkää peetä.

        Niinpä, miehen pitäisi haluta lihava nainen ollakseen fiksu. EI se ihan noin mene. Ulkonäkö on tärkeä siinä mielessä, että naisen tulee viehättää miehen silmää. Tämä ei tarkoita, että jokaisen pitää olla kaunotar ja mallimitoissa mutta jotakin viehättävää pitää olla muutoin ei parisuhde pelaa.

        Sairaalloinen lihavuus on vastenmielistä, miksi siitä pitäisi tehdä joku ihanne tai ihanuus. Roikkuvat läskit ja muodottomat muodot eivät ole kaunista katsottavaa kenestäkään, ei lihavasta ihmisestä itsestäkään.

        Mieltymyksiä on monia ja ymmärrän, että itse lihavuus kiinnostaa joitakin miehiä mutta silloinkin ollaan hyvin pinnallisten asioiden kanssa tekemisissä eli ulkonäkö on tärkein ei se, millainen se lihava nainen on.


      • N.T.

        Tätä ihmettelin juuri itsekin, jos naisen mielestä ulkonäköön katsominen on väärin, miksi hän haluaa itselleen upean uroksen? Eikö hän voisi valita henkisesti itselleen sopivan ihmisen, eikä katsoa ulkonäköseikkoja?

        Mutta tottakai on upeita uroksia jotka haluavat ison naisen, pyöreän tai lihavan..

        On kuitenkin hassua, että kaikki katsovat ansaitsevansa upeannäköisen kumppanin, vaikkei itse tee ulkomuotonsa eteen mitään.. "Juuri MINUA pitää rakastaa tämänlaisena, mutta itse en voisi rakastaa rumaa/lihavaa/haisevaa ihmistä" Joku tökkii tässä ajattelussa ja pahasti.


    • 14+10

      Ei sillä, millainen itse on - komea / urheilullinen / hyvinpukeutunut(!) - ole mitään tekemistä sen kanssa minkämuotoisista ja kokoisista vastakkaisen sukupuolen edustajista pitää. Arvot voivat kylläkin vaikuttaa, mutta melko vähän. Ehkä lähinnä niin että urheilullinen tahtoo urheilullisen kumppanin.

      • Kohtuunätti

        Ei tarvitse kuin katsoa hieman kaupungilla pariskuntia. Hyvin harvoin näkee toisistaan ulkonäöllisesti huomattavasti poikkeavia pariskuntia. Yleensä ihmiset ihastuvat suunnilleen "omantasoiseensa" kaikissa suhteissa, ulkonäöllisesti, vartaloltaan, elämäntavoiltaan, koulutukseltaan jne. Ja tietysti on poikkeuksia, mutta yleisempää on että urheilullisella on urheilullinen kumppani, akateemisella akateeminen, kauniilla komea ja komealla kaunis, pyöreällä pyöreä jne. Ei se ole pinnallista että haluaa tuntea fyysistä vetoa kumppaniinsa. En itse ikinä haluaisi olla miehen kanssa joka ei pitäisi minua fyysisesti viehättävänä, mutta olisi niin ihastunut persoonaani, että haluaisi seurustella kanssani. Hyvänä ystävänä sellainen mies taas olisi ihanteellinen.


    • -------------

      Hyväksyisitkö itse lihavaa miestä kumppaniksesi, vai pitääkö sen kumppanin olla ns. komea? (Yleensähän lihavuus ei kuulu stereotypiseen kuvaan komeasta miehestä).
      Joku kirjoitti jo, että ihminen rakastuu yleensä "oman tasoiseensa" ihmiseen ja se on kyllä totta. Sinuna en siis katselisi nenänvartta pitkin niitä lihavia miehiä, jotka voisivat olla sinusta kiinnostuneita ja en ainakaan odottaisi ketään Brad Pittiä saapuvaksi valkoisella ratsullaan.

      Tuo yli 40 bmi kertoo muuten sairaalloisesta lihavuudesta ja sinun olisi hyvä yrittää pudottaa painoa ihan oman terveytesi ja hyvinvointisi takia. Ei siitä haittaakaan voi olla miesmarkkinoilla.

      • Terve vinkki

        Täällä on yllättävän paljon naisia jotka kuvittelevat olevan kauniita ylimääräisine lihoineen ja rasvoineen kaikkineen varsinkin jos ovat saaneet jotain kohteliaisuuksia osakseen komealtakin mieheltä.

        Sen jälkeen he alkavat sitten haaveilla miten komea urheillullinen mies vie heidät kaupungille näyttäytymään ja muut naiset ovat sitten kateellisia.

        Jostakin kumman syystä normaali mies ei tällaisille naisille edes käy koska he ajattelevat että heidän oma arvonsa kait nousee myös ulkonäöllisesti mitä komeampi mies on ja mitä enemmän hän treenaa.

        Nainen voi sitten jatkaa suklaapirtelöiden litkimistä kun mies tekee kuntoilun hänen puolestaan.

        Tietysti jos omaa kroppaa ei voi ihailla niin on pakko ihailla jonkun toisen vaikka miespuolisen jolla on kanttia laittaa itsensä likoon sen puolesta miten liikkuu ja kattoa mitä syö. Kaikilla naisilla vain ei ole siihen luonnetta.


      • luonnettako
        Terve vinkki kirjoitti:

        Täällä on yllättävän paljon naisia jotka kuvittelevat olevan kauniita ylimääräisine lihoineen ja rasvoineen kaikkineen varsinkin jos ovat saaneet jotain kohteliaisuuksia osakseen komealtakin mieheltä.

        Sen jälkeen he alkavat sitten haaveilla miten komea urheillullinen mies vie heidät kaupungille näyttäytymään ja muut naiset ovat sitten kateellisia.

        Jostakin kumman syystä normaali mies ei tällaisille naisille edes käy koska he ajattelevat että heidän oma arvonsa kait nousee myös ulkonäöllisesti mitä komeampi mies on ja mitä enemmän hän treenaa.

        Nainen voi sitten jatkaa suklaapirtelöiden litkimistä kun mies tekee kuntoilun hänen puolestaan.

        Tietysti jos omaa kroppaa ei voi ihailla niin on pakko ihailla jonkun toisen vaikka miespuolisen jolla on kanttia laittaa itsensä likoon sen puolesta miten liikkuu ja kattoa mitä syö. Kaikilla naisilla vain ei ole siihen luonnetta.

        Eikä näytä kotosuomen miehiltäkään löytyvän liiemmin.


    • Voihan sitä ihastua

      ja rakastua kehen tahansa, mutta seurusteleminen onkin jo eri juttu. Aikuinen ihminen tuntee jo itsensä, ja tietää millaisista asioista pitää. Joku ei esimerkiksi voi sietää oopperaa, ja joku haluaa kuunnella sitä lähes joka ilta. Urheiluruutu ja formula voi olla jollekulle täys inhokki, joku haluaa seurata näitä monta tuntia viikossa. Joku haluaa lueskella ja lepäillä viikonloput, joku urhella ja ulkoilla.
      Suurin osa meistä tietenkin pitää monenlaisesta toiminnasta, mutta raakalinjat on selvillä viimeistään kolmenkympin korvilla.
      Siksi ihastua ja rakastua voi, mutta kumppaniksi (kannattaa!) etsiä ihminen, joka on suht samanhenkinen ja pitää samantyyppisistä jutuista ja on energialtaan suht samanoloinen. Laiska ei jaksa kovin pitkään sätkivää ja tempoilevaa tyyppiä, ja sellainen taas ei voi käsittää jähmeämpää ihmistä.

      Itse olen normaalipainoinen. Tosi sporttinen mies säikäyttäisi: uskoisin hänen viettävän paljon aikaa urheilun parissa ja tarkkailevan syömisiään. Saisikohan tuon kanssa loikoa rauhassa ja syödä peräkkäisinä iltoina kokonaiset suklaalevyt :)
      Reilusti ylipainoinen mies taas saattaisi herättää ajatuksia, kuten tykkääköhän tuo käydä piiiitkillä kävelyillä ja kuorsaakohan ja krohiseekohan tuo öisin hervottomasti.
      Pidän monenlaisista ihmisistä, mutta eroottisessa mielessä ja kumppanin valinnassa olen tykästynyt "normaalivartaloisiin" miehiin, ja pieni vatsa miehellä on ehdottomasti pyykkilautaa kivempi!
      Joten kyllä - melko omanoloisen ihmisen useimmat (aikuiset!) valitsevat. Ulkoisesti, koulutukseltaan, perhetaustaltaan, kiinnostuksiltaan (esim. urheilu vs taiteet) jne. Ulkonäkö (ryhti, vaatetus, fyysinen kunto) herättää ennakkoluuloja, ja pystymme muutaman sekunnin vilkaisulla selvittämään jonkun sulupuolen, iän, energiatason. Koitapa joskus itse huviksesi keksiä ammatteja vaikkapa bussiin tuleville ihmisille. Perustele mielessäsi, miksi joku voisi olla tietun ammatin edustaja.

    • ..naisen (ja omakin, jos sitä olis) ylipaino on totaalinen turn-off. En näe ylipainoisia naisia millään muotoa seksikkäinä.

      Mutta tiedä kyllä sellaisiakin miehiä, joille se ylipaino on jopa kiihoke. Eli varmasti jokaiselle löytyy se ottaja. =)

    • jokaiselle on ottaja
      • Eipätuovielä

        Tuo ei ole vielä todella pyöreä. Keskustelun aloittajan BMI on yli 40.


    • joo...

      Mikähän kysymys tämä nyt oli olevinaan? Tottakai aivan varmasti kaikenkokoisille löytyy omat ottajansa. Noista tuollaisista "ku en minä ainakaa ni ei varmasti kukaa muukaa!!!11" -vastauksista kannata välittää, heille se oma vastaus on ilmeisesti maailmankaikkeuden pitävin fakta. Katsohan kaupungilla ympärillesi, kaikennäköisiä pariskuntia kyllä tulee vastaan - enkä nyt puhu pelkistä kokoeroista, vaan muistakin ulkoisista ominaisuuksista. :)

    • läski on läski

      Suomessa harjoitetaan ulkonäköön perustuvaa rasismia jopa työpaikkoihin rekrytoinneissa, vaikka kyse olisi ammattitaidosta ja asiantuntijatyöstä.

      Läski on läski vaikka voissa keittäisi.

      • höhöhö

        Jaha, jollain taas tuo luetunymmärtäminen melkein kympin arvoisesti hallussa ;D

        Näköjään tyhmäkin on tyhmä vaikka voissa paistaisi.


    • kylmä totuus

      Mies saa olla paksu ja kalju, mutta sekin vaatii hoikan naisen itselleen.

      • läskiämmä

        Juuri tuota olen ajatellut.Se on hassua että naisilta vaaditaan mallin mittoja,mutta mies saattaa itse olla kovinkin rapistuneen näköinen.Täytyis varmaan naistenkin ihan täysillä nostaa sitä rimaa myös ton ulkonäön suhteen...Eräälle kirjoittajalle:Laihduttaminen on tulossa kuvioihin kunhan tervehdyn.Niin terveydellisistä syistä kuin myös siksi että on kiva jos vaatteet istuvat paremmin.
        Kiinnostaisi tehdä jonkin sortin koe miten miehet suhtautuvat ylipainoiseen ja(toivottavasti jonain päivänä)normaalipainoiseen naiseen.Kiinnostuvatko ehkä ne miehet jotka eivät ennen edes vilkaisseet?Entä jos mies,ylipainon inhoaja,ihastuisikin naiseen joka aiemmin tullut flirttailemaan kyseiselle miehelle,todella ylipainoisena ja joka sittemmin laihtunut reilusti:Luuletko että nainen sinua välittäisi tapailla laihempana?Itse en edes tuollaisia miehiä vilkaisisi koska olisi selvä että ulkonäkö on ollut syynä enkä todellakaan haluaisi pinnallista miestä.Tosi rakkaus kun löytyisi näillä mitoilla niin pitäisi hän minusta itseni takia,ihan sama onko vatsaa enemmän vai vähemmän.Ellei sitten se lihavuuden ihailija ole...


      • Anonyymi

        Pojat sijoittavat veneisiin miehet rahasto-osuuksiin...


    • Mies22vkl

      Tottakai voi löytyä komea ja urheilullinen mies, joka tykkää sinun ulkonäöstäsi. Sanoisin kuitenkin, että todella harva urheilullinen mies pitää lihavasta naisesta. Ensinnäkin ulkonäöllisesti ja toisaalta taas siksi, ettei hänen kanssaan voi tehdä mitään urheiluun liittyvää.

      Itse ainakin pidän siitä, että voin käydä tyttöystäväni kanssa yli 10 kilometrin lenkkejä halutessani vaivatta.

      Eli todennäköisesti joudut tyytymään keskivertomieheen jos seuraa haluat.

    • pppbbw

      Rakastuin pari vuotta sitten yhteen lihavaan naiseen ihan sattumalta yhdellä kurssilla, kun ihastuin hänen ihaniin muotoihinsa ja aloimme seurustelimme ja menimme naimisiin vuoden päästä siitä ja rakkaus meillä on kestänyt tähän saakka ja ihana suhde meillä on ollut. Kyllä on miehiäkin jotka haluavat elämän kumppanikseen lihavan naisen ja ainakin ennen lihavaa naista on pidetty arvossaan ja hänet lihotettiin siksi, että nainen kelpaa tulevalle miehelle.

    • fdsfvxcxvc

      Ylipainoinen nainen kiinnostaa yhtä paljon kuin mies. Minkäs teet.

    • Ainakin minun ihannenainen on rehevä ja ylipainoinen. Itse painan 75kg mutta rehevissä naisissa on vaan sitä jotain mistä minä tykkään. Kunpa vielä joku päivä löytäisin itselleni sellaisen naisen.

      • se onn

        hyvin pitkälti sairaus. ja itse voin henk koht erittäin pahoin kun näen selluliittia.


    • lölölölöl

      Minä haluan että nainen harrastaa paljon liikuntaa minun kanssa,pitkiä hiihtoretkiä,kävelyretkiä ym.
      Haluan kumppanin jonka kanssa voi juostakin,en halua istua koko elämääni sohvan nurkassa.

    • 25

      Kysyt voiko ns. komea mies ihastua lihavaan naiseen. Se on äärimmäisen epätodennäköistä.

      Itse en voisi ihastua lihavaan naiseen. En edes harrastaisi seksiä lihavan naisen kanssa. En ole lihava itsekään.

      Lihavuudesta kannattaa hankkiutua eroon jo pelkästään terveyssyistä. Mitään muuta järkevää vaihtoehtoa ei ole.

    • toinen läskiämmä

      varmaan olet huomannut vastauksista tuohon kysymykseen :voiko ns. komea mies rakastua läskiin naiseen, ett sellanen ei ole kovinkaan todennäköistä. Itsekin olen läskiämmä ja olen huomannut ett mun näkösen ei kannata katsella oikeastaan yhtäkään miestä. En aina ole ollut läski ja voin sanoa etten silloinkaan kiinnostanut ketään miestä sen kummemmin. Ehkä sulla käy parempi onni ja löydät jonkun joka arvostaa sua ihmisenä eikä tuijota vain ulkokuorta. Itse en usko että löytäisin jonkun koska olen jo liian vanha ja nykymiehet tuppaavat ihannoimaan laihuuden lisäksi nuoruutta. Toivottavasti ne miehet jotka kauheasti inhoavat lihavia naisia, löytäisivät itselleen sen hoikan, ihanan naisen, niin heidän ei tarvitsisi tällä palstalla jatkuvasti ruotia läskikammoaan.

      • salitreeni

        Jos laajennat vähän reviiriä ja siirtyisit niiden sporttisten ja komeiden miesten katsastelun sijaan katselemaan oman kokoisten, isojen miesten markkinoita. Pullukoissa miehissäkin on kasvoiltaan mukavan näköisiä. Eikä lihavan miehen kanssa ole mitään paineita kiloista. Mies ei voi arvostella kilojasi, koska hän on itsekkin lihava. Ja tehän voitte sitten vaikka yhdessä aloittaa terveemmän, hoikemman elämän. Laihdutatte yhdessä, kaksin se on helpompaakin, kun kumpikin kannustaa toisiaan.

        Sporttiset, komeat miehet viettävät yleensä paljon aikaa liikuntaharrastuksien parissa, syövät terveellisesti ja heidän elämänsä on muutenkin aika kurinalaista. En usko, että sellainen timmi, treenaava, mies viihtyy sellaisen naisen seurassa, jonka elämäntavat ovat täysin erilaiset. Samankaltaiset ihmiset kun hakeutuvat mielellään toistensa seuraan. Pulleat ihmiset ovat mukavuudenhaluisia nautiskelijoita, eivät viitsi rasittaa itseään liikunnalla, tykkäävät löhöillä ja syödä paljon herkkuja. Noin erilaista elämää viettävien ihmisten suhde ei taida olla kovin todennäköinen, kuten itsekkin sanoit.


      • so what,shit happens
        salitreeni kirjoitti:

        Jos laajennat vähän reviiriä ja siirtyisit niiden sporttisten ja komeiden miesten katsastelun sijaan katselemaan oman kokoisten, isojen miesten markkinoita. Pullukoissa miehissäkin on kasvoiltaan mukavan näköisiä. Eikä lihavan miehen kanssa ole mitään paineita kiloista. Mies ei voi arvostella kilojasi, koska hän on itsekkin lihava. Ja tehän voitte sitten vaikka yhdessä aloittaa terveemmän, hoikemman elämän. Laihdutatte yhdessä, kaksin se on helpompaakin, kun kumpikin kannustaa toisiaan.

        Sporttiset, komeat miehet viettävät yleensä paljon aikaa liikuntaharrastuksien parissa, syövät terveellisesti ja heidän elämänsä on muutenkin aika kurinalaista. En usko, että sellainen timmi, treenaava, mies viihtyy sellaisen naisen seurassa, jonka elämäntavat ovat täysin erilaiset. Samankaltaiset ihmiset kun hakeutuvat mielellään toistensa seuraan. Pulleat ihmiset ovat mukavuudenhaluisia nautiskelijoita, eivät viitsi rasittaa itseään liikunnalla, tykkäävät löhöillä ja syödä paljon herkkuja. Noin erilaista elämää viettävien ihmisten suhde ei taida olla kovin todennäköinen, kuten itsekkin sanoit.

        olen, kuten jo kerroin, heittänyt pyyhkeen kehään/nakannut hanskat tiskiin/heittänyt toivon kaivoon. Mä en katsele ketään, koska olen saanut niin paljon negatiivisia kommentteja ulkonäöstä muutenkin etten oikeasti halua enempää "paskaa niskaan" keneltäkään. Olisit vaan tyytyväinen kun yks ällöttävä läskiämmä on tajunnut ettei ikinä kelpaa kenellekään ja ei häiritse teitä arvon "komeita" tai muitakaan herroja mistään hinnasta. Toivottavasti sinä "salitreeni" löydät sen timmin ja urheilullisen naisen, joka treenailee sun kanssa hamaan vanhuuteen asti. Muistahan treenata ettei vaan kroppa rupsahda ja kunto heikkene, nimittäin silloin voi sun timmimimmis etsiä itselleen vielä paremman bodarin rinnalleen.


      • Huoh...
        so what,shit happens kirjoitti:

        olen, kuten jo kerroin, heittänyt pyyhkeen kehään/nakannut hanskat tiskiin/heittänyt toivon kaivoon. Mä en katsele ketään, koska olen saanut niin paljon negatiivisia kommentteja ulkonäöstä muutenkin etten oikeasti halua enempää "paskaa niskaan" keneltäkään. Olisit vaan tyytyväinen kun yks ällöttävä läskiämmä on tajunnut ettei ikinä kelpaa kenellekään ja ei häiritse teitä arvon "komeita" tai muitakaan herroja mistään hinnasta. Toivottavasti sinä "salitreeni" löydät sen timmin ja urheilullisen naisen, joka treenailee sun kanssa hamaan vanhuuteen asti. Muistahan treenata ettei vaan kroppa rupsahda ja kunto heikkene, nimittäin silloin voi sun timmimimmis etsiä itselleen vielä paremman bodarin rinnalleen.

        Mikä ihme sua vaivaa? Tolla asenteella ei ihme että miehet kaartaa sut kaukaa. Jos sua häiritsee sun läskit niin TEE SILLE JOTAIN, alota ulkoilu, syö terveellisesti jne... ja lopeta toi vitun itsesääli-leikki, sulle voi tulla yllätyksenä se, et miehet kattoo myös naisen LUONNETTA kun ne valitsee paria.. Ja sun luonne tuntuu olevan suoraan jostain hevon p.......


      • freak show
        Huoh... kirjoitti:

        Mikä ihme sua vaivaa? Tolla asenteella ei ihme että miehet kaartaa sut kaukaa. Jos sua häiritsee sun läskit niin TEE SILLE JOTAIN, alota ulkoilu, syö terveellisesti jne... ja lopeta toi vitun itsesääli-leikki, sulle voi tulla yllätyksenä se, et miehet kattoo myös naisen LUONNETTA kun ne valitsee paria.. Ja sun luonne tuntuu olevan suoraan jostain hevon p.......

        oikeasti jauha tuota ett miehet katsoo myös naisen luonnetta-paskaa. Kai mä itse tiedän kokemusten myötä ett miehet ei todellakaan katso ensimmäiseks naisen luonnetta kun kumppania valitsee. Enhän mä tuossa muuta kertonut kuin sen että olen lopettanut turhat kuvittelut ja myöntänyt itsellein totuuden eli en vain koskaan kelvannut kellekään, en ollut tarpeeks sen näkönen ja olonen ett joku olisi viitsinyt tai halunnut tutustua muhun. Tai ehkä mut penikkana kiusattiin koulussa hiljaseks ja syrjäänvetäytyjäks tai ehkä olen vaan luonnevikanen paska. No, enpä ole ainakaan kenenkään toisen elämää pilannut hevonperseluonteellani ;)


    • haluaisin löytää itselleni rehevän naisen koska oikeesti tykkään rehevistä naisista mutta eipä vaan tunnu löytyvän mistään. Sähköpostini on [email protected] ottakaa yhteyttä jos teitä on olemassa.

    • Läski äijä

      Oletko niin pinnalinen ettei tämmöinen läski, keskimääräistä vissiin pienimunaisempi mies kelpaa? Pukeutua osaan, mutta komea ja urheilullinen en ole. Minä en itse niinkään välitä ulkonäöstä vaan sydämmestä ja mielestä mikä naisella on.

    • ueueueueuee

      ei kukaan mies halua mitään läskikasaa itselleen, paitsi jos on joku läskifetissi tai heikkona hetkenä ei ole hoikkaa tai normaalivartaloista tarjolla, niin silloin läskikin menee. Jotkut tosi karmean näköiset miehet tosin joutuvat tyytymään ties mihin ihrakasoihin, koska muuten olisivat täysin ilman.

      • mitä sitten?????????

        Tuo on totta mitä sanot. Mua ei miehet ole noteeranneet silloin kun olin hoikempi ja nyt kun olen nk.läskikasa, vielä vähempi. Se on hienoa ettet itse kuulu noihin karmean näkösiin miehiin ja voit valita normaalin naisen itselle, läskikasan sijasta. Mitä tuota ilmiselvää totuutta jankuttaa, eli läskit naiset eivät kelpaa vaikka laihtuisivatkin sillä he olevat entisiä läskejä. Eihän se nainen, joka on ollut läski joskus, voi viehättää sitä miestä, joka on inhonnut häntä läskinä ollessa vai voiko. Eli uskotaan jo ettei läskinaiset viehätä läskinä ollessaan, eikä edes laihtumisen jälkeen. Eli silloinhan on se ja sama vaikka se läskikasa ei laihtuisikaan. Niin voi ainakin noista miesten vastauksista päätellä. Entä miten asia menee, jos se kaunis, hoikka, ihailtu nainen sattuu lihomaan.


    • ueueueueu

      Jos kaunis, hoikka ja ihailtu nainen sattuu lihoamaan, niin miehelle saattaa tulla huijjattu olo. Että huijjattiin satimeen, naimisiin ja lapsia tekemään, mutta sitten sen päälle paisutaan "kiitokseksi" muodottomaksi mätisäkiksi. Sitten ihmetellään, kun miehen ei tee mieli seksiä enää!! Tuskin kukaan mies on mielissään naisensa lihoamisesta, jos lähtökohta on ollut hoikka/ hoikempi, mutta ei sitä ääneen sanota muutakuin täällä netissä. Jotkut toitottaa, että ei jollain kiloilla ja mitoilla ole väliä pidemmässä suhteessa, tunteet ym. shitti merkitsee enemmän jne. Osittain totta, mutta ei ne miehet mielissään katso kun ennen niin hoikka vaimo läskistyy! Miehille seksi on tärkeää ja miehet kiihottuu näkemästään. Läski ei kiihota.

      • BMI 32

        En JAKSA noita "läski ei kiihota"- juttuja. Oma kokemus on aivan toinen. Ylipainoisena naisena minulle on tarjolla todella paljon seksiseuraa, jopa niiltä "komeilta" miehiltä, joilla on hoikka vaimo/tyttökaveri. Minun sänkyyne he silti vonkaavat.

        Ei, EN todellakaan ole ollut varatun miehen kanssa, enkä aikokaan. Se on periaatteeni. En vain ymmärää miksi kelpaan nimenomaan sinne sänkyyn mutta en vakavaan suhteeseen. Kun viivalla on kaksa sanatasoista naista, minä ja se hoikka, mies valitsee aina hoikan, vaikka ilmeisestikin seksi tuon hoikan kanssa ei ole riittävän tyydyttävää.


      • Anonyymi

        Lihominen, on oikea suomen kielen muoto.


    • nimimerkkiä viestiss

      Minun ihannenainen on lihava. En rakastu naiseen ihrojen alla, vaan otan ne ihrat samaan rakastettavaan pakettiin.

      • ueueueueue

        hyi saatana


    • Minä pidän yli kaiken rehevistä naisista kun vain jostain löytäisin sellaisen itselleni. Ottakaapa yhteyttä osoitteeseen [email protected]

    • rakkaus hukassa

      minusta kauneus on jotaki sielun sopivuuta rakkaus on tunne haluajsin tutustua rehevään tyttön jolla pää on kunnosa ja vapaa rakastamaan minua tutustumisiin rakkaus hukassa

    • :):)

      Löyty ja namu löytykin.. rimaa pidin korkeella, tiesin että en ole pahimmasta päästä vaikka mitat ( 178/89), povekas.. Baarissa tähän kaljuun miehekkääseen komistukseeni syksyllä törmäsin.. tässä sitä vielä ollaan

      • .......

        Onneksi olkoon sulle, kun olet mukavan miehen itselles löytänyt. Ei rimaa ole pakko alentaa, jos kerran tietää mitä mahdolliselta kumppanilta odottaa. Hienoa, että joitakin onnistaa


    • sara 29

      Miksi ei ylipainoinen voi olla muka urheilullinen, itse olen tällainen ns liikkuva läski ja ottaa pannuun, kun kaikki lihavat rinnastetaan huonokuntoisiin. MItes me liikkuvat ja ihan terveet ihmiset. Ei kaikki lihavat ole sairaita (verenpaine, kolesteroli jne koholla) tai edes viskeraalirasvan määrässä olla mitenkään vaarallisilla rajoilla. Itselläni kaikki nämä arvot ihan loistavia ja tiedän ulkoisesti hoikempia ihmisiä, jotka ovat näillä kriteereillä minua sairaampia ja heikkokuntoisempia. Ylipaino ei ole synonyymi huonokuntoisuudelle tai laiskuudelle!

    • neuvo mieheltä

      Kannattaa iskeä somalimies. Neegerimiehillä on luonnostaan pitkä kyr-pä, koska afrikkalaisilla naisilla on kiesuksen iso läskitakamus, joka vaatii melkein metrin mittaisen kalun.

      Se on se biologia ja evoluutio. Sitä kannattaa seurata.

    • Reettiiiiiiiiiiiii

      Täällä yks 177 cm liikkuva läski ( 105 ).. enemmän keskivartalo läski.. Mutta paino ei putoo, On ollu Personal Trainer, sekin ihmetteli miksei putoo, mutta jatketaan tätä treeniä. Kroppa vaan pienenee, cm katoavat, itsetunto on noussut :) 2 krt vk reipasta kävelyä 55 min, 4 krt vk salia, suht isoilla painoilla. Ehkä siinä syy, mutta ei tunnu missään pienet painot..

      • Raaka totuus

        Nyt on kyllä tainnut fokus kadota sulta totaalisesti. Paino putoaa ennen kaikkea syömällä vähemmän. Jos syöt paljon ja kompensoit sitä liikunnalla (4 krt viikossa salilla on PALJON) on ihan päivänselvää että se läski vain muuttuu lihakseksi joka painaa läskiä enemmän, siksi kroppa pienenee, cm katoavat ja itsetunto nousee. BMI ei päde ihmisiin jotka liikkuvat paljon.


    • Hyvä ihminen

      Riippuu ja roikkuu. Kyllä aina pieni pulleus menee, jos on muuten vastustamaton mussukka.
      Joillekin naisille pienet "pelastusrenkaat" voivat myös sopia. Mitään xxxl osastoa en lähde edes kommentoimaan.

    • Huohhh

      Minulle painolla ei ole yleensä mitään merkitystä, vaan ihastun muihin tekijöihin.

      • Huohhh

        Lisättäköön vielä, että olen normaalivartaloinen keskiluokkainen tumma suomalainen mies. Yhtälailla voin ihastua ali- kuin ylipainoiseenkin ihmiseen. En ymmärrä, että miksi naiseen pitäisi ihastua makkaroiden alla. Eivätkö ne makkaratkin voi olla kauniita. Korkean painoindeksin naiset omaavat usein silkkisen ihon, jota on mukava suudella.


    • Raaka totuus

      BMI 140 tarkoittaa n. 45 kilon ylipainoa ja se luokitellaan jo sairaalloiseksi lihavuudeksi. Tuo ei ole enää pelkkä esteettinen haitta, vaan vakava terveysriski joka alitistaa sydän- ja verisuonitaudeille, sokeritaudille, tuki- ja liikuntaelinten sairauksille ja ties mille muille sairauksille. Harva mies voi sinua rakastaa jos et itse rakasta itseäsi sen vertaa, että piittaisit omasta terveydestäsi. Pudota painoa edes sen verran, että ylipainoa on korkeintaan 20 kg, niin miesten kiinnostuksen kasvamisen myötä huomaat olosi muutenkin kohentuneen.

      10-20 kiloa ylipainoa voi hyvin tulla pelkästä elämästä nauttimisen seurauksena, mutta 45 kg on kyllä niin paljon, että se kertoo joistain henkisistäkin ongelmista.

      • Anonyymi

        Tässä ehkä äärimmäinen esimerkki. Kyllä tuo nainen aika seksikkäältä vaikuttaa, mutta kiitos, vähempikin piisaa. Vain harvoinen nainen säilyttää seksuaalisen viehättävyyden kun painoa on noin paljon, siis varmasti jo paljon enemmän kuin BMI40, joka ei vielä useimmilla mitenkään normaaliin elämään vaikuta.

        https://i.imgur.com/OY39ZxZ.jpg


    • Anonyymi

      Minä rakastan lihavia naisia. Tykkään hyväillä isoa pehmeää vatsaa. Minua kiihottaa, kun varsa hyllyy rakastellessa silleen seksikkäästi. Pehmeä nainen alastomana näyttää niin kiihottavalta ja tuntuu todella hyvältä omaa alastonta vartaloa vasten. Useimmilla lihavilla naisilla on myös järkyttävän seksikäs jätti pylly. Minä palvon teitä 100kg naiset.

      Mies 40v 183cm ja urheilullinen 78kg.

      • Anonyymi

        Vatsa. Ei varsa hylly. 😂


    • Anonyymi

      "Onko sellaisia miehiä joita ei naisen makkarat häiritse vaan voivat ihan oikeasti rakastua siihen naiseen ihrojen alla?"

      No ainakin itse. Minusta on juuri ihanaa, jos nainen on "paksu" ja mehevä. Mutta sillä on väliä, miten ja minne ne kilot kertyvät. Tässä pari kaunista esimerkkiä.

      http://4.bp.blogspot.com/-13N9d43blPM/VWN7xGx7nlI/AAAAAAABJ2g/ayCZGadvCvk/s1600/IMG_1900.JPG

      https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-ddbbf2a7bf387417a100182a859add28

      https://i.ebayimg.com/images/g/2nEAAOSwd9JbQ7Dg/s-l400.jpg

    • Anonyymi

      Itse löysin 20 vuotta sitten mieheni. Painoin tuolloin yli 100kg ja pituutta on alle 170cm. Mieheni kävi/käy urheilemassa monta kertaa viikossa.
      Ja aikoinani ennen miestäni muutama muukin urheilullisen kanssa oli juttua mm jääkiekkopelaajan ja jalkapalloilijan. Eli kyllä niitä voi löytää, vaikka usein on että samantyyppiset kiehtoo toisiaan.
      Kaikkeen sitä törmää kun laittaa hakusanoiksi rakkaus elokuvan googleen 😅.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä siihen naisen sisimpään varmasti voi mies rakastua mutta lihavuus on kehon epänormaalitila, josta kannattaa jo terveyssyistä yrittää pyrkiä eroon. Lihavuutena pidetään BMI 30 tai enemmän tilaa. Lievä lihavuus on 25-29.99. Yli puolet suomalaisista miehistä ja naisista on vähintäänkin lievästi lihavia.

      Tässä vielä tarkat tilastot thl:n sivulta:
      "Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista vähintään ylipainoisia on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.
      Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava."

      Nuo luvuthan on todella hälyyttäviä. Lasten ja nuortenkin lihavuus on kasvussa, mikä uumoilee sitä, että ylipaino ja lihavuus useilla jatkuu tai pahenee aikuisiässä. Olen itse lihava, pitipä muuten laskea tämän hetkinen BMI, joka on 35,3, mikä tarkoittaa juuri ja juuri vaikeaa lihavuutta. Omassa tapauksessani pudotettavaa normaalipainon ylärajalle (66kg) on 27,8kg, mikä on jo iso määrä. Oma tavoite on vielä -10-11kg tuosta eli itselläni on edessä noin 37,8-38,8kg pudotusurakka. Tuollaisiin pudotuksiin tarvitaan realistinen aika ja jokapäiväinen työ laihduttamisen eteen. Siitä voi tulla säännöllinen elämänsisältö, kun sen ottaa tosissaan. Tietysti elämäntapojen pysyvä muutos on tärkein mutta mikään ei ole sitä vastaan, että muutoksen aloittaa ensin intensiivisenä projektina, jos pystyy antamaan 2-3kk elämästään sellaiseen. Sen jaksaa ja se on inhimillinen aika projektille, joka voi jatkua sen jälkeen pysyvillä muutoksilla.

      Ylipainosta huolimatta itse jaksan kävellä pitkiäkin matkoja, jopa 30-40km, koska minulla (vaikkei ehkä uskoisi) aktiiviliikkujan tausta, mikä on myös varmaan jollain tavalla lihasmuistissa. Toki kovin pitkät matkat uuvuttaa ja sellainen inhimillinen lenkki tällaisella painolla ja ylipainotaakalla on 10-12km yhteen putkeen. Olen tässä itse enemmän tai vähemmän projektia yrittänyt käynnistää, jolloin olisi tarkoitus kävellä 2-3h/päivä, jonka jaksaa ja ehtii tässä elämänvaiheessa ja aikatauluilla.

      Lihavuushan tosiaan tuo liitännäissairauksia tai johtaa moniin sairauksiin. Usein 15 kiloa ylimääräistä kantavilla on jo esidiabetes tietämättään. Sydän- ja verisuonitautien vaara myös vahvistuu sekä sisäelimiin kohdistuva rasite ja sairaudet häämöttää monilla lihavilla. Lihavan ja lievästi lihavankin kannattaa AINA laihduttaa. Sen voi aloittaa niin, että alkaa liikkumaan päivittäin. Salille ei ole pakko mennä. Laihtua voi päivittäisellä kävelyllä ja terveellisellä ja oikein mitoitetulla ruokavaliolla. Liikunnasta ja terveellisistä elintavoista tulisi tulla pysyvä asia, jotta se paino sitten pysyy eikä johda jojoiluun.

      • Anonyymi

        Kirjoitin pitkän kommentin mutta en muistanut vastata aloittajan kysymyksiin. Vastaan silti, vaikka aloitus on vanha. Kopioin tuon alkuperäisen, jotta osaan vastata kaikkiin kysymyksiin.

        Lainattu teksti:
        "Voiko miehet rakastua naiseen jolla BMI yli40?Kasvoja kehuttu kauniiksi..läskimakkara maha ja iso takamus...ois ihana tavata joku mies joka rakastaisi sellaisena kuin on.Onko sellaisia miehiä joita ei naisen makkarat häiritse vaan voivat ihan oikeasti rakastua siihen naiseen ihrojen alla?Vai onko se vain satua ja maailma todellakin niin pinnallinen?Entä voiko ns.komea mies rakastua lihavaan naiseen?Sopiiko se hänen imagoonsa?Jos siis mies komea,urheilullinen,hyvinpukeutunut..vai onko lihavan ainoa kumppani toinen läski?"

        No niin, lähden nyt vastaamaan jokaiseen kysymykseen. Ihan varmasti on sellaisia miehiä, jotka voi rakastua sairaalloisen lihaviin naisiin. Miehiä on erilaisia, myös sairaalloisesti lihavia ja myös niitä normaalipainoisia, joille se ulkomuoto ei ole niin iso juttu. Normaalipaino ei myöskään määrittele geenikauneutta. Kuulostat geenikauniilta, koska sanot, että sinulla on kauniit kasvot. Parhaan ilon ulkonäöstäsi saat, kun laihdutat; ulkonäkösi pääsee silloin todella oikeuksiin. Itsestänikin ajattelen noin. Olen normaalipainoisena ulkoisesti sellainen 7/10 nainen, näin on ainakin minulle sanottu fyysisesti erittäin viehättävien miesten arvioissa. Luultavasti itsekin olet ainakin tuon normaalipainoisena. Kannattaa yrittää olla itsestään paras mahdollinen versio kaikin puolin: sisäisesti ja ulkoisesti. Sen eteen joutuu jokainen tekemään jotain, toiset enemmän, jos on syöminen ja lihominen ja muu lähtenyt käsistä.

        Ymmärrän kuitenkin, että jokaisella ihmisellä on tarve tulla hyväksytyksi sellaisena kuin on, olipa se elämänhistoria, -tilanne tai ulkomuoto mitä tahansa. Tässä kuitenkin kannattaa muistaa ja kysyä se, että teetkö itseäsi kohtaan oikein, jos jäät lihavuuteen. Kohteletko itseäsi oikein? Pidätkö itsestäsi lihavana? Jos ei pidä itsestään, sen kyllä kuulee ja se myös näkyy. Toista ei voi pakottaa pitämään itsestä, jos itsekään ei pidä itsestä ja silloin sille asialle tulee ensin ITSE tehdä jotain. Toisaalta voiko toiselta pyytää sellaista, mitä ei itseltään pyydä? Voiko vaatia normaalipainoista ja hyvännäköistä kumppania, jos itse ei ole? Voiko toiselta vaatia itsehillintää syömiseen ja säännöllistä liikkumista hyvän kropan eteen, jos ei itseltä vaadi. Mielestäni ei voi. Hyvä ohje on, että ei voi pyytää toiselta koskaan sellaista, mitä itse ei pyydä itseltään ja mitä ei voi antaa, näin lähtökohtaisesti ja lähtöasetelmana. Tuon jos moni muistasi, ehkä se kumppanin löytäminenkin olisi paljon helpompaa.

        Komeat miehet eivät ole yksi joukko mutta usein ihminen etsii samankaltaisuutta. Ulkonäön "tason" moni kokee samankaltaisuudeksi. Ulkonäkö kertoo ihmisestä asioita: se kertoo itsearvostuksesta, se kertoo terveydentilasta, se ennakoi terveydentilaa, kykyä lisääntyä, se kertoo yhteisistä asioista ja eroavaisuuksista, se kertoo jopa arvoista (terveys ja arvostaako sitä vai ei). Sanoin tuossa edellä ja sanon sen vielä: kannattaa yrittää olla paras versio itsestä ja siltä pohjalta etsiä parasta mahdollista kumppania. Jos komealla miehellä on kaksi sisäisesti yhtä viehättävää vaihtoehtoa ja toinen on sairaalloisen lihava, kyllä hän lähes poikkeuksetta valitsee sen normaalipainoisen, koska sellainen käy paremmin ulkoisesti, sellainen kumppani sytyttää enemmän, sellainen kiinnostaa seksuaalisesti, sellainen viehättää, sellainen käy omaan elämään ja menoihin paremmin. Nainen voi kysyä ihan saman kysymyksen itseltään. Moni nainen, myös lihavat naiset, haluaa mieluiten pitkän, komeakasvoisen ja lihaksikkaan miehen. Minäkin haluan, koska muun tyyppiset miehet ei viehätä fyysisesti ja seksuaalisesti. Tuossa kannattaa olla rehellinen itselleen.

        Tuollaisen painomäärän kuin sinä pudottamiseen, jos sen ottaa sydämen asiakseen, voi hoitaa pois jo 6kk, jos vetää tiukkaan. Voi sen tietysti ottaa 1-2 vuoteenkin, jos tuntuu liian suurelta. -20kg vuosi on jo iso asia monille, -40kg työn ja muiden ohella moni hoitaa kahdessa vuodessa. Se vaatii jokapäiväistä liikuntaa 2-3h/pvä. Se vaatii ruokavalioon tehtävät pysyvät muutokset. Ehkä olet jo laihtunut ja ehkä elämäsi on muuttunut terveellisempään suuntaan. Aloitus on yli 10 vuotta vanha. Kannustan olemaan itsestäsi paras mahdollinen versio, jotta kaikki sinussa pääsee oikeuksiin. Sitä toivon itselleni ja sitä toivon kaikille muillekin. Tärkeille asioille elämässä kannattaa antaa aikaa. Terveelliset elämäntavat ja säännöllinen liikunta on hyviä elämänsisältöjä koko loppuelämäksi, joiden merkitys vaan kasvaa vanhetessa. Jos haluaa elää pitkän ja terveen elämän se edellyttää tietynlaisia elämäntapoja ja säännöllisyyttä sekä itsensä hoitamista, vaikka himoliikkujalle ja terveysfanaatikollekin voi tapahtua elämässä kaikenlaista. Se kuitenkin kannattaa. Oma terveys kannattaa laittaa ensisijalle elämässä, jotta on voimia ja energiaa huolehtia myös muista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe