Olemme olleet parisuhteessa kohta 10 vuotta ja naimisissa 4 vuotta, eikä meillä ole lapsia. Minua on alkanut ahdistamaan seksi npuute suhteestamme ja tilanne käy jo sietämättömäksi. Meillä on seksiä ehkä 4 kerta vuodessa ja nekin kerrta ovat silloin kun olemme matkoilla, eli kotona ei seksiä ole koskaan.
Vaimoni valittaa aina väsymystä ja pyrkii poistumaan tilanteesta. Muutoin olemme todella pljon yhdessä ja vietämme kahdestaan käytännössä kaiken vapaa-ajan eikä meillä ole koskaan mitään riitaa.
Minä hieron vaimoni hartijat ja jalat käytännössä joka ilta ja sen aikana hän aina väsähtää ja tahtoo sitten nukkumaan. Olen joskus yrittänyt luistaa hieromisesta mutta silloin hän suuttuu ja alkaa haukkumaan minua. Miksi minun pitää aina hieroa häntä mutta hänen ei koskaan tarvitse esim. antaa suu- tai käsiseksiä, yhdynnästä puhumattakaan? En minä mahdottomia pyydä ja kerta viikkoon olisi ihan riittävä määrä mitä tahansa seksiä.
Esitän tässä nyt kaksi väittämää joihin tahdon asiallisia vastauksia.
1. Kuuluuko aviopuolison velvollisuuksiin seksuaalisesti tyydyttää oma aviopuoliso säännölliisn väliajoin?
2. Onko miehellä oikeus hakea seksiä muualta jos aviovaimo ei halua koskaan seksiä?
Kiitos!
Vaimo kieltäytyy jatkuvasti seksistä!
69
7026
Vastaukset
- iuygkjnklj
ikävä kertoa sinulle tämä tosiasia mutta vaikuttaa siltä että vaimosi on vain kyllästynyt seksiin kanssasi. itse olen juurikin samanlainen, minulle tosin riittää puolikin vuotta suhteessa että kyllästyn! seksistä tulee rutiinia, ehkäpä sen takia matkoilla vaimosi innostuu herkemmin. nyt vain piristämään seksielämää jollain uudella ja jännittävällä, mitä ette ole koskaan ennen kokeilleet? toivottavasti toimii, minulla ainakin!
- Jusu.pusu
Siis tyydyttävätkö nämä naiset itseään sinäaikana, kun eivät halua antaa seksiä miehilleen?
Vai elävätkö he totaalisesti seksuaalisesta toiminnasta kieltäytyneenä? - Tottakai..
Jusu.pusu kirjoitti:
Siis tyydyttävätkö nämä naiset itseään sinäaikana, kun eivät halua antaa seksiä miehilleen?
Vai elävätkö he totaalisesti seksuaalisesta toiminnasta kieltäytyneenä?Minä olen erityisen seksuualinen nainen ja entisessä suhteessani halut mieheen lopahti täysin mutta tarve seksiin oli kyllä. Ei naiset harrasta seksiä miehen kanssa jota eivät halua vaan tyydyttävät tarpeensa muilla keinoin. Toiset itse ja toiset lähtee hakeen vetovoimaisempaa miestä ulkopuolelta. Naisen seksuaalisuus on niin laaja että seksi voi olla yksin tosi hyvää ja voittaa aina seksin vastenmielisen miehen kanssa. Minun kohdallani mies oli loukkannut minua niin että eitodellakaan enään haluttanut hyöriä alastomana ja avoimena hänen edessään, alla tai päällä.
Miehille kaiketi vastenmielinen antava nainenkin on parempi kuin oma käsi ?
Mies syttyy kun joku vaan nainen osoittaa olevansa haluava ja antava ja alasti. Nainen saisi olla jalat levällään koko ajan jossa nainenkin syttyisi samoista asioista eli miehestä joka haluaa seksiä hänen kanssaan. Baarissa törmään illassa ainakin kolmeen mieheen joka haluaa seksiä minun kanssani (taksijonossa tulee kolme lisää) ja nämä vonkaajat eivät millään tavoin saa minua himojeni valtaan vaikka panettaisikin. Hoidan homman mieluimmin yksin kotona. Hoisin sen myös avoliitossani niin monta vuotta. Nykyisen mieheni kanssa harrastan seksiä mutta kyllä välillä myös itseni kanssa. (silloin kun haluan laueta).
Sinkkuaikoina olen törmännyt vain yhteen mieheen joka tuotti minulle 7 orkkua peräjälkeen. Hän oli 10 vuotta minua nuorempi mutta en rakastanut häntä kuitenkaan niinkuin tätä nykyistäni. Nyt on hyvä näin. - 8+16
Tottakai.. kirjoitti:
Minä olen erityisen seksuualinen nainen ja entisessä suhteessani halut mieheen lopahti täysin mutta tarve seksiin oli kyllä. Ei naiset harrasta seksiä miehen kanssa jota eivät halua vaan tyydyttävät tarpeensa muilla keinoin. Toiset itse ja toiset lähtee hakeen vetovoimaisempaa miestä ulkopuolelta. Naisen seksuaalisuus on niin laaja että seksi voi olla yksin tosi hyvää ja voittaa aina seksin vastenmielisen miehen kanssa. Minun kohdallani mies oli loukkannut minua niin että eitodellakaan enään haluttanut hyöriä alastomana ja avoimena hänen edessään, alla tai päällä.
Mies syttyy kun joku vaan nainen osoittaa olevansa haluava ja antava ja alasti. Nainen saisi olla jalat levällään koko ajan jossa nainenkin syttyisi samoista asioista eli miehestä joka haluaa seksiä hänen kanssaan. Baarissa törmään illassa ainakin kolmeen mieheen joka haluaa seksiä minun kanssani (taksijonossa tulee kolme lisää) ja nämä vonkaajat eivät millään tavoin saa minua himojeni valtaan vaikka panettaisikin. Hoidan homman mieluimmin yksin kotona. Hoisin sen myös avoliitossani niin monta vuotta. Nykyisen mieheni kanssa harrastan seksiä mutta kyllä välillä myös itseni kanssa. (silloin kun haluan laueta).
Sinkkuaikoina olen törmännyt vain yhteen mieheen joka tuotti minulle 7 orkkua peräjälkeen. Hän oli 10 vuotta minua nuorempi mutta en rakastanut häntä kuitenkaan niinkuin tätä nykyistäni. Nyt on hyvä näin.Siis vähentää parisuhteen seksielämää.
Miehille vinkiksi kannattaa valita sellainen nainen, joka haluaa orgasmin miehen kanssa yhdynnässä kuin sellainen nainen, joka mielummin hinkkaa itseään.
Ei mikään ihme et niin monessa parisuhteessa mies joutuu elämään puutteessa, koska nainen tyydyttää itseään mielummin kuin harrastaa seksiä.
Eikö silloin olisi viisaampaa elää sinkkuna ja räplätä sitä oma pikku klittaansa vaik jokapäivä.
Miksi se mies pitää ottaa parisuhteeseen ja kiusata sitä sitten pihtaamalla?
Taitaa näillä itsensä räplääjä naisilla olla orgasminsaanti ongelmia yhdynnässä, kun eivät silloin laukea ;)
Onnellisessa parisuhteessa on PALJON rakastelua! Pihtausta NOLLA! - Love is love
8+16 kirjoitti:
Siis vähentää parisuhteen seksielämää.
Miehille vinkiksi kannattaa valita sellainen nainen, joka haluaa orgasmin miehen kanssa yhdynnässä kuin sellainen nainen, joka mielummin hinkkaa itseään.
Ei mikään ihme et niin monessa parisuhteessa mies joutuu elämään puutteessa, koska nainen tyydyttää itseään mielummin kuin harrastaa seksiä.
Eikö silloin olisi viisaampaa elää sinkkuna ja räplätä sitä oma pikku klittaansa vaik jokapäivä.
Taitaa näillä itsensä räplääjä naisilla olla orgasminsaanti ongelmia yhdynnässä, kun eivät silloin laukea ;)
Onnellisessa parisuhteessa on PALJON rakastelua! Pihtausta NOLLA!Naiset JOUTUVAT masturboimaan, koska eivät saa orgasmia yhdynnässä...
Miesten ei VÄLTTÄMÄTTÄ tarvitse masturboida sillä miehet SAAVAT orgasmin 99,9% yhdynnässä toisin kuin naiset.
Naiset, jotka saavat orgasmin yhdynnässä harvemmin kokevat tarvetta itsetyydytykseen, vaan mielummin haluavat sen orgasminsa sen rakkaan puolisonsa kanssa.
Orgasmi puolison kanssa yhdynnässä on todella nautinnollista ja hellyttävää sitä on niin mukava käpertyä siihen toisen kainaloon orgasmin jälkeisissä fiiliksissä ja ehkä aloittaa jopa uusi rakastelu pienen tovin jälkeen.
Yleensä juuri nämä pihtarinaiset ovat itsetyydyttäjiä, kun eivät sitä orgasmia puolisonsa kanssa saa ja juuri siitä syystä joutuvat itseään tyydyttelemään. Sellainen nainen kenellä on tyydyttävä seksielämä puolisonsa kanssa aika harvoin kyllä itseään tyydyttää mielummin sitä rakastelee sen ihanan kumppaninsa kanssa ja saa orgasmin rakastellessa. - Vaimona jo 20vuotta
8+16 kirjoitti:
Onnellisessa parisuhteessa on PALJON rakastelua! Pihtausta NOLLA!Asun mieheni kanssa yhdessä ja olemme avioliitossa en koe mitään tarvetta masturbaatioon sillä mieheni tyydyttää minut seksuaalisesti aivan riittävän hyvin olen erittäin tyytyväinen ja tyydytetty näin.
- afhafjgfj
8+16 kirjoitti:
Onnellisessa parisuhteessa on PALJON rakastelua! Pihtausta NOLLA!Ei se kyllä ihan noin yksioikoista ole, että naisen itsetyydytys vähentäisi parisuhteen seksielämää tai että yhdynnässä orgasmin saava nainen myös haluaisi enemmän seksiä.
Nainen voi harrastaa itsetyydytystä, vaikka saisikin yhdynnässä orgasmin miehensä kanssa, sillä joskus on varsin mukavaa nautiskella itsekseenkin. Itse en saa orgasmia pelkän yhdynnän avulla, mutta koen seksin silti erittäin tyydyttävänä, sillä saan orgasmin usein ennen yhdyntää seksin aikana. Omalla kohdallani itsetyydytys myös pikemminkin lisää halua saada seksiä kuin vähentää. Siis kausina, jolloin tyydytän itseäni vähemmän, haluan yhdyntääkin vähemmän. Itsetyydytys tavallaan voi siis pitää sen seksihalun ja tyydyttymisen tarpeen paremmin muistissa.
Naisen halukkuus/haluttomuus on myös hieman monimutkaisempi juttu. Naiset eivät halua seksiä (ainoastaan) orgasmin vuoksi, vaan muista paljolti syistä. Olen parisuhteessa jossa sain orgasmin joka kerta seksin yhteydessä ja parisuhteessa jossa sain orgasmin toisinaan seksin yhteydessä. Halusin seksiä enemmän suhteessa, jossa en saanut orgasmia aina seksiä harrastaessa, varmaan koska parisuhde oli parempi ja mies oli haluttavampi. Orgasmitakuu ei siis aina johda naisen suurempaan halukkuuteen.
Meissä naisissa, halukkuudessamme ja itsetyydytystavoissamme on niin paljon eroja, että ei kannata yrittää yleistää. - Pihtarin kommentti
Love is love kirjoitti:
Naiset JOUTUVAT masturboimaan, koska eivät saa orgasmia yhdynnässä...
Miesten ei VÄLTTÄMÄTTÄ tarvitse masturboida sillä miehet SAAVAT orgasmin 99,9% yhdynnässä toisin kuin naiset.
Naiset, jotka saavat orgasmin yhdynnässä harvemmin kokevat tarvetta itsetyydytykseen, vaan mielummin haluavat sen orgasminsa sen rakkaan puolisonsa kanssa.
Orgasmi puolison kanssa yhdynnässä on todella nautinnollista ja hellyttävää sitä on niin mukava käpertyä siihen toisen kainaloon orgasmin jälkeisissä fiiliksissä ja ehkä aloittaa jopa uusi rakastelu pienen tovin jälkeen.
Yleensä juuri nämä pihtarinaiset ovat itsetyydyttäjiä, kun eivät sitä orgasmia puolisonsa kanssa saa ja juuri siitä syystä joutuvat itseään tyydyttelemään. Sellainen nainen kenellä on tyydyttävä seksielämä puolisonsa kanssa aika harvoin kyllä itseään tyydyttää mielummin sitä rakastelee sen ihanan kumppaninsa kanssa ja saa orgasmin rakastellessa.mutta tutkittu juttu on että suurin osa naisista ei saa sitä orgasmia yhdynnässä! Orgasmi tulee naiselle joko itsetyydyttämällä tai sitten kumppanin täytyy oppia auttamaan orgasmin saamisessa naista esim. suuseksin avulla...jos ei löydy haluja tai kykyjä tähän niin silloin jää tulematta orkut. Naiselle vaikuttaa usein myös mielialakin. Jos mies päivällä haukkuu naisen ulkonäköä vaikkakin omasta mielestään leikkimielellä vitsaillen...niin eipä illalla naisen halut välttämättä syty kuin nappia painamalla. Siinä sitä sitten onkin taas yksi mies lisää joka ihmettelee miksi nainen ei anna, miksi nainen ei saa orgasmia tai mikä on vialla. Anna akka pillua!-tokaisu ei paljon kiihota....
- monitassuinen
Love is love kirjoitti:
Yleensä juuri nämä pihtarinaiset ovat itsetyydyttäjiä, kun eivät sitä orgasmia puolisonsa kanssa saa ja juuri siitä syystä joutuvat itseään tyydyttelemään. Sellainen nainen kenellä on tyydyttävä seksielämä puolisonsa kanssa aika harvoin kyllä itseään tyydyttää mielummin sitä rakastelee sen ihanan kumppaninsa kanssa ja saa orgasmin rakastellessa.No itse olen justiinsa sitä mieltä, että kannattaa kokeilla jotain uutta ja yllättää nainen. Mun mielestä voit unohtaa kynttilät ja ruususet. Voit kokeilla erilaisia lähestymistapoja. Mulla itselläni on herttainen ja kiltti mies, ja se on hyvä, toisinaan kuitenkin haluaisin että se hyökkäisi muhun rajun väkivaltaisesti eikä päästäisi karkuun. muista olla ehdottoman itsevarma. Hyökkäät vaan päälle ja jos hän alkaa valittamaan, niin älä luovuta.
niinkuin Kalervo Palsa sanoi "mistä tiedät valittaako nainen kivusta vai nautinnosta? mutta jos hän valittaa nautinnosta, pistä hänet kärsimään"
No tuo oli ehkä vähän kärjistettyä, mutta luulenpa että monen naisen mielestä mies on äärettömän seksikäs kun se ottaa voimakkaasti ja luottaa itseensä. Totta kai pitää huolehtia että nainen on kiimainen ja ylitsevuotavan kostea, mutta tässä on yksi keino saavuttaa se.
Voi olla että naisesi näkee sinut herkkänä ja hellänä, mutta ajan myötä hän voi ajatella sinut vässykäksi, joten kannattaa vähän väliä muistuttaa lakanoiden välissä miehuudestasi.
Ja masturboiminen ei liity mitenkään naisen halukkuuteen. Se on fakta että toisin kuin miehellä, naisen seksuaaliset halut kasvavat mitä enemmän hän harrastaa seksiä/masturboi.
Suosittelen lämpimästi kokeilemaan erilaisia lähestymistapoja. Voit kokeilla vaikka pitää kylmää etäisyyttä kuitenkin katsekontaktilla, tai sitten pelkästään jo se että kosketat häntä johonkin, jonne et yleensä muista koskea. naisilla on paljon herkempi tuntoaisti kuin miehillä, joten esim. selän koskeminen voi tuntua vallattoman nautinnolliselta.
Rajoja ei ole. siitä vain kokeilemaan mikä toimii. Ja voin luulla, että jos saat naisesi jälleen innostumaan, hänkin innostuu jälleen innostamaan sinua. onnea. =) - asderpasder
Love is love kirjoitti:
Yleensä juuri nämä pihtarinaiset ovat itsetyydyttäjiä, kun eivät sitä orgasmia puolisonsa kanssa saa ja juuri siitä syystä joutuvat itseään tyydyttelemään. Sellainen nainen kenellä on tyydyttävä seksielämä puolisonsa kanssa aika harvoin kyllä itseään tyydyttää mielummin sitä rakastelee sen ihanan kumppaninsa kanssa ja saa orgasmin rakastellessa.itsellä on kyllä tuo 99,9 % päinvastoin en saa naiseni kanssa oikeastaan koskaan orgamsia, eikä hänkään saa yhdynnässä mutta jos annan suuseksiä tai sormetan niin se onnistuu aina.
nainen harvoin harrastaa seksiä minun kanssa ja yleensä se menee niin että annan hänelle orgasmin jonka jälkeen naikkonen menee nukkumaan tai ei muutenvaan enää jaksa tehdä minulle mitään.
kyllä vituttaa kun ensin nuolee toiselle orgamin ja sen jälkeen tulee aina vastaus, "mä voin tehdä sulle sitten huomenna mutta nyt mua väsyttää" - vinkki ejdvfkbgf
Ap:n ongelmaan on yksinkertainen selitys: Vaimo ei saa seksistä hänen kanssaan edes sen verran mielihyvää, että kerran kuukaudessa viitsisi sitä harrastaa. Paras veikkaukseni on, että ap on niin huono sängyssä, että siitä ei ole naiselle mitään iloa.
Ap:n kannattaa nyt ottaa aikalisä, ja sillä välillä tilata netistä kaikki mahdolliset opaskirjat, mitä tulee naisen seksuaalisuuteen. Siis luet vähintään 10 käsikirjaa siitä, miten nainen tyydytetään sängyssä. Kouluttaudut alan mestariksi. Opettelet antamaan taidokasta suuseksiä, opettelet koskettamaan oikealla tavalla, opettelet käyttämään sormiasi jne jne. Eli kai tiedät, että yhdynnästä ei monikaan nainen saa orgasmia? Vaginan tuntoaistimukset muistuttavat kiveksiä, klitoris taas penistä.
Sitten juttelet vaimon kanssa jossain rennossa tilanteessa, ja yrität ottaa selville, että millaisesta seksistä hän ylipäänsä pitää. Rehellisesti! Voi olla, että hänellä on jokin twist omassa seksuaalisuudessaan, vaikka s/m ja ilman sellaista ei mikään tunnu miltään. Tai jotain muuta.
Yritä keksiä neutraaleja tapoja udella, millaisesta kosketuksesta hän pitää, sellaisesta kevyestä ja herkästä vai määrätietoisesta ja vahvasta esim.? Siinä on isoja eroja miesten välillä. Itse en syty lainkaan vähänkään epävarmasta, haparoivasta, huterasta hipelöivästä kosketuksesta, vaan sellaisesta, jossa mies rohkeasti ja ikäänkuin itsestäänselvyytenä koskettaa koko kämmenellä, määrätietoisesti, itsevarmasti.
Alat saada käsitstä tästä, mitä ajan takaa. Syy voi olla missä vain seksin puolella, miksi homma ei innosta avimoasti, sinun pitää ottaa asia vastaan haasteena ja kehittyä maailman taidokkaimmaksi rakastajaksi, ja vieläpä sellaisella tavalla, josta juuri sinun vaimosi pitää, eikä joku muu nainen.
Tietysti kuvioon liittyy vielä koko joukko muita tekijöitä, kuten arkielämä. Teetkö automaattisesti puolet kotiöistä? Kohteletko häntä arvostaen ja kunnioittaen? Kehutko häntä usein kauniiksi? Kerrotko, että rakastat häntä? Jne jne.
Eli uskon kyllä, että tuo on ratkaistavissa, mutta ei sillä asenteella, että "vaimolla on velvollisuus tyydyttää minut". Ehkä yksi harkittava asia olisi myös ulkopuolinen seksuaaliterapeutti, hehän ovar alan ammattilaisia ja voivat saada keskustelun oikeille urille, jos teillä on muuten sukset menneet jo liian ristiin. - 15+6
Love is love kirjoitti:
Yleensä juuri nämä pihtarinaiset ovat itsetyydyttäjiä, kun eivät sitä orgasmia puolisonsa kanssa saa ja juuri siitä syystä joutuvat itseään tyydyttelemään. Sellainen nainen kenellä on tyydyttävä seksielämä puolisonsa kanssa aika harvoin kyllä itseään tyydyttää mielummin sitä rakastelee sen ihanan kumppaninsa kanssa ja saa orgasmin rakastellessa.sori pitää sua korjata,
Miehistä 75% tulee joka yhdynnässä, ja naisista 25%:) ja se että nainen ei saa ei tarkoita sitä että hän jouksee vessaan itsetyydyttämään. itse pnanen kyllä myös ihan panemisen ilosta - nainen nknk
Tottakai.. kirjoitti:
Minä olen erityisen seksuualinen nainen ja entisessä suhteessani halut mieheen lopahti täysin mutta tarve seksiin oli kyllä. Ei naiset harrasta seksiä miehen kanssa jota eivät halua vaan tyydyttävät tarpeensa muilla keinoin. Toiset itse ja toiset lähtee hakeen vetovoimaisempaa miestä ulkopuolelta. Naisen seksuaalisuus on niin laaja että seksi voi olla yksin tosi hyvää ja voittaa aina seksin vastenmielisen miehen kanssa. Minun kohdallani mies oli loukkannut minua niin että eitodellakaan enään haluttanut hyöriä alastomana ja avoimena hänen edessään, alla tai päällä.
Sinkkuaikoina olen törmännyt vain yhteen mieheen joka tuotti minulle 7 orkkua peräjälkeen. Hän oli 10 vuotta minua nuorempi mutta en rakastanut häntä kuitenkaan niinkuin tätä nykyistäni. Nyt on hyvä näin.Ap:n kannattaisi opetella tyydyttämään nainen, eli antamaan hyvää suuseksiä ja hoitelemaan ksillä. Jos hänen käsityksensä seksistä on penis-vaginaan-tyyliä, niin ymmärtäähän sen, ettei sitä kukaan nainen kauempaa jaksa harrastaa. Siitä ei siis nainen saa minkäänlaista tyydytystä. Sellaista seksiä, josta nauttii, myös haluaa ja siis päinvastoin. Toinen vaihtoehto on sekin, että mies on lihonut eikä enää sytytä fyysisesti.
- Suhdedude
Suomen lain mukaan sinulla on oikeus hakea seksiä milloin vain, mistä vain lain sallimissa rajoissa. Varoitan kuitenkin, ettei se ole kovin tyydyttävää.
Pisti silmään, että vietätte kaiken vapaan kahden. Se tappaa naisen halut. Anna vaimolle aikaa, mutta anna myös omaa aikaa ja keskity omiin juttuihisi. Mies, joka menee ja välillä tulee, on naisten mielestä haluttavampi kuin alati kyljessä oleva.
Lakkaa myös hieromasta joka ilta vaikka saisit haukut. Älä tiuski takaisin vaan katso vaimoasi, kuin hän olisi herttainen kiukutteleva pikkusiskosi.
Huolehdi ulkonäöstä ja pyri saamaan puitteet samanlaisiksi kuin matkoillanne. Vaikuttaa siltä, että arki vie vaimosi halut ja matkoilla halut vapautuvat, kun pääsee rentoutumaan ja muutenkin saa aistillista ärsykettä ympäristöstä. - Ruben Ryysyranta
Tässä omat vastaukseni esittämiisi kysymyksiin.
1. Kyllä, aviopuolison velvollisuuksiin kuuluu seksuaalisesti tyydyttää oma aviopuoliso säännölliisn väliajoin. Mutta väliaika onkin sitten yhdessä sovittava ja usein ongelman syy onkin ihmisten erilaiset seksihalut. Mutta velvollisuus on ainakin yrittää.
2. Miehellä (tai naisella) on oikeus hakea seksiä muualta jos puoliso ei halua koskaan seksiä. Mutta tästä asiasta on sovittava yhdessä puolisoiden kesken, eli haluttomalle osapuolelle on annettava mahdollisuus yrittää ensin parantaa tapansa.
Tiedän omasta kokemuksestani miten vaikeata näistä asioista on päästä yhteisymmärrykseen. Kai olet keskustellut vaimosi kanssa asiasta siis vakavasti? Koetapa lopettaa se iltahierontarutiini hetkeksi kokonaan, nyt on vaimon vuoro helliä sinua! - .Nainen.
****1. Kuuluuko aviopuolison velvollisuuksiin seksuaalisesti tyydyttää oma aviopuoliso säännölliisn väliajoin?***
Kuuluu. Naisena en kaipaa edes säännöllistä orgasmia, mutta seksiä kyllä. Puolison kuuluu "antaa".
****2. Onko miehellä oikeus hakea seksiä muualta jos aviovaimo ei halua koskaan seksiä?***
Miehellä/naiselle on oikeus vastaanottaa seksiä parisuhteen ulkopuolelta, jos puoliso ei sitä anna. Siihen ei tarvita erillistä lupaa tai sopimusta, koska seksistä kieltäytyjä on jo irtisanonut suhteen siltä osalta.Tässä mielipide johon yhdyn täysin. Pihtarin avioliitto kariutuu joka tapauksessa, kävipä puoliso vieraissa tai oli käymättä. Tilanne jossa ajaudutaan pihtaamisen tielle kielii selkeästi siitä, että parisuhde on karannut käsistä.
Olen joskus selventänyt härskisti näistä asioista neuvojani kyseleville: Vittu, viina ja fyrkka. Näistä riidellään. Itse pistäisin tuon hellyyskäyttäytymisen ykkös-sijalle. Jos läheisyys ei toimi, korostuvat muut ongelmat, ratkeillaan ryypiskelemään ja riidellään rahasta. Ja sitten saadaankin selittää että "eroamme ystävinä."- mielipide....
En kuitenkaan haluaisi hakea seksiä muualta, koska sitä seikkaa moralisoidaan.
Seksiä on kotona ollut ehkä kaksi vuotta sitten, ei tällainen tyydytä.
Vaimo on lihonut niin isoksi, että hän ei varmaan edes pysty seksiin.
- -öööööööööööö-
1. Kuuluuko aviopuolison velvollisuuksiin seksuaalisesti tyydyttää oma aviopuoliso säännölliisn väliajoin?
Ei.
2. Onko miehellä oikeus hakea seksiä muualta jos aviovaimo ei halua koskaan seksiä?
Ei.
Taustaksi, että olen samassa tilanteessa kuin sinä oleva aviopuoliso. - Raakaa peliä
Avioliitto on sopimus, jolla tavallaan perustetaan taloudellinen yhteisyritys. Mitään muuta siihen sopimukseen ei kuulu. Seksiasiat ja ihan kaikki muu on teidän kahdenkeskistä elämistänne eikä velvollisuuksia ja oikeuksia ole sen enempää kuin tavallisessa kaveruussuhteessakaan.
Vaikka olisittekin lyöneet hääjuhlissa kättä päälle ja vannoneet, että seksielämä pysyy aina samanlaisena kuin ennen, sopimus olisi vain kättä päälle -sopimus ja sanasta kiinni. Jos toinen syö sanansa, ei sille toiselle jää varaa naputtaa oikeuksista. Vain se taloudellinen sopimus jää, jolleivät oikeusistuimet päätä asiaa toisin.
Jos joku olettaa saavansa seksiä kerran viikossa avioliiton perusteella, hän on aika tietämätön ja lapsellinen tyyppi. Vaimollasi ei ole seksivelvollisuuksia eikä sinulla hierontavelvollisuuksia. Kun ei vain huvita, ei tarvitse huvittaa. Jos et millään pysty elämään tuossa tilanteessa, häivy. Raakaa, mutta yksinkertaista. - mk
Tehtävä on huolehtia riittävästä seksuaalielämästä ja hyvä konsti on että sanot seuraavalla kerralla että jos seksiä ei saa kotona 2-5 kertaa viikossa niin haet sitä muualta tai että tämä parisuhde ei toimi ja eiköhän laiteta eropaperit vetämään niin vaimosi voi herätä todellisuuteen tai hän yrittää hallita sinua ettet saa koskaan.
No johan on vastauksia... Huhhuh! Onko yhdellekään miehelle mahdollisesti tullut mieleen, MIKSI naisenne ei halua seksiä enää samalla lailla kuin ennen?? Naiselle seksi, varsinkin parisuhteessa, on aina myös tunnepuolen asia (tunteettomat tai hutsahtavat "panokoneet" on asia erikseen) ja jos henkisellä puolella suhteessa jokin asia klikkaa, niin silloin tökkää kyllä se fyysinenkin puoli varsin nopeasti. Kokemuksesta; miehille seksi on vain fyysisen hyvänolon purkautumisen keino, johon pystytään milloin vain kenen kanssa vain, mies kiihottuu alastomasta naisesta, oli se sitten kuka vaan tai lähes minkänäköinenkin vaan, mutta nainen ei välttämättä samalla lailla "syty" pelkästään tutun turjakkeen näkemisestä. Ja kun suhde arkipäiväistyy, unohtaa 95% miehistä sen tärkeän asian joka johtaa seksiin - esileikin!! Tungetaan vain käsi haaroihin tai kieli suuhun ja oletetaan että nainen on samantien jalat levällään valmiina ja märkänä... Voi poijjaat, ei se nyt vaan ihan niin toimi. Muistelkaapas niitä alkuaikoja, jolloin teitte vaikka mitä kommervenkkejä ennen varsinaista aktia. Mitä pidemmästä ja arkisemmasta suhteesta on kyse, sitä enemmän niitä alkulämmittelyjä tarvitaan. Ja jos on nykyaika, media ym. ajaneet miesten itsetunnon alas, niin voitte kuulkaa vain kuvitella mitä se on tehnyt naisille!?! Muistakaa puhua kauniita asioita ja kehua kumppanianne, jotta saatte hänet tuntemaan itsensä NAISEKSI, niin eipä tarvi puutteessa enää elää.. Naisen seksuaalisuus lähtee täysin siitä, että hän itse hyväksyy itsensä ja tuntee itsensä haluttavaksi ja naiselliseksi, eikä miksikään pelkäksi miehisten tarpeiden tyydyttämisobjektiksi, johon tietää äijälleen riittävän reiän kuin reiän, ilman mitään tunnesiteitä tms.
- VaraJäsen
arctica41 kirjoitti:
No johan on vastauksia... Huhhuh! Onko yhdellekään miehelle mahdollisesti tullut mieleen, MIKSI naisenne ei halua seksiä enää samalla lailla kuin ennen?? Naiselle seksi, varsinkin parisuhteessa, on aina myös tunnepuolen asia (tunteettomat tai hutsahtavat "panokoneet" on asia erikseen) ja jos henkisellä puolella suhteessa jokin asia klikkaa, niin silloin tökkää kyllä se fyysinenkin puoli varsin nopeasti. Kokemuksesta; miehille seksi on vain fyysisen hyvänolon purkautumisen keino, johon pystytään milloin vain kenen kanssa vain, mies kiihottuu alastomasta naisesta, oli se sitten kuka vaan tai lähes minkänäköinenkin vaan, mutta nainen ei välttämättä samalla lailla "syty" pelkästään tutun turjakkeen näkemisestä. Ja kun suhde arkipäiväistyy, unohtaa 95% miehistä sen tärkeän asian joka johtaa seksiin - esileikin!! Tungetaan vain käsi haaroihin tai kieli suuhun ja oletetaan että nainen on samantien jalat levällään valmiina ja märkänä... Voi poijjaat, ei se nyt vaan ihan niin toimi. Muistelkaapas niitä alkuaikoja, jolloin teitte vaikka mitä kommervenkkejä ennen varsinaista aktia. Mitä pidemmästä ja arkisemmasta suhteesta on kyse, sitä enemmän niitä alkulämmittelyjä tarvitaan. Ja jos on nykyaika, media ym. ajaneet miesten itsetunnon alas, niin voitte kuulkaa vain kuvitella mitä se on tehnyt naisille!?! Muistakaa puhua kauniita asioita ja kehua kumppanianne, jotta saatte hänet tuntemaan itsensä NAISEKSI, niin eipä tarvi puutteessa enää elää.. Naisen seksuaalisuus lähtee täysin siitä, että hän itse hyväksyy itsensä ja tuntee itsensä haluttavaksi ja naiselliseksi, eikä miksikään pelkäksi miehisten tarpeiden tyydyttämisobjektiksi, johon tietää äijälleen riittävän reiän kuin reiän, ilman mitään tunnesiteitä tms.
Kylläpäs yksinkertaistat aika rajusti miehen seksuaalisuutta. Tuskimpa olet koskaan parisuhteessa oikean IIHMISEN kanssa ollutkaan, olet varmaankin saanut mieskuvasi näiltä keskustelupalstoilta...
Näin miehenä vierastan ajatusta että nainen vain levittäää haaransa ja odottaa passiivisena että mies saa pussinsa tyhjennettyä. Hyi helvetti soikoon. - mek
arctica41 kirjoitti:
Ei ole alkuaikoinaankaan mitään kommervenkkejöä seksin eteen tarvinnut tehdä kun naisenikin on seksitä tykännyt ja ymmärtänyt että se seksi kuuluu normaaliin parisuhteeseen että silleen. Semmoinen sopiva määrä löytyy kompromissillä mutta tuo 4 kertaa vuodessa on miehelle liian vähän ja jos ei halua seksitöntä elä'mää niin vieraisiin tai ero niin hyvä tulee.
- Nainen 26v
Ensin vastaukset kysymyksiisi:
1. Mielestäni aviopuolison velvollisuuksiin ei kuulu oman aviopuolison seksuaalinen tyydyttäminen säännöllisen väliajoin, koska seksi ei välttämättä aina ole mahdollista tai mielekästä (kummankaan osapuolen osalta).
Tilanteessa, jossa aviopuoliso ei pysty tai suostu antamaan seksiä (tai halua seksiä) kuin todella harvoin (pari kertaa kuussa on harvoin), aviopuoliso on velvollinen sen sijaan selvittämään yhdessä kanssasi, miksi seksi ei kiinnosta tai tunnu mukavalle ja mitä voisitte yksinänne/yhdessä tehdä, jotta seksistä tulisi molemmille osapuolille kivutonta, mielekästä ja haluttavaa.
2. Jos omalta aviopuolisolta ei saa seksiä syystä tai toisesta, ei luvatta sitä seksiä ole kuitenkaan oikeus hakea avioliiton ulkopuoleltakaan. Se on pettämistä! Jos olette yhdessä keskustelleet ja sopineet oikeudesta harrastaa avioliiton ulkopuoleista seksiä, on kyseessä ns. avoin parisuhde/avioliitto. Joillekin tämä järjestely saattaa toimia, mutta en kannusta ketään kokeilemaan sitä.
Sitten tarkemmin teidän tilanteesta:
Ensinnäkin mieti, haluatko sinä oikeasti, että vaimosi vastentahtoisesti suostuisi seksiin miellyttääksesi sinua, etenkin jos seksi tuntuu hänestä tällä hetkellä jollakin tapaa epämiellyttävältä tai jopa kivuliaalta. Suostuisitko itse vastaavassa tilanteessa tekemään vaimosi tahdon mukaan? (Miehille on ehkä vaikea kuvitella seksiä kivullisena ja vastenmielisenä, mutta tilalla voi ajatella jotain muuta, joka tuntuisi itsestä epämiellyttävältä tai kivuliaalta.)
Toiseksi pohdi, missä määrin näin vähäinen seksi haittaa sinun mielestäsi parisuhdettanne ja/tai mahdollisesti heikentää lempeitä tunteitasi aviopuolisoasi kohtaan. Voisitko kuvitella jatkavasi avioliitoanne seksin määrän lisääntymättä ja pettämättä vaikka hautaan saakka? Jos vastaus on ei, olet ehdottomasti velvollinen keskustelemaan asiasta rehellisesti vaimosi kanssa.
Asia kannattaa ottaa puheeksi, kun teillä molemmilla on aikaa, ette ole väsyneitä tai huonolla tuulella. Asiasta kannattaa puhua kumppanille myös hieman hellävaraisesti välttäen kaikenlaista toisen syyttelyä tai uhkailua. Puhuessasi vaimollesi siis kannattaa ennemminkin korostaa sitä, kuinka huolissasi olet suhteenne tulevaisuudesta, kuinka pelkäät ajautuvanne suhteessanne erilleen läheisyyden puutteen takia ja kuinka sinä haluat tehdä kaikkesi, jotta saisitte parisuhteenne toimimaan molemmia tyydyttävällä tavalla. Kannattaa siis sanoa ihan suoraan, että et ole täysin onnellinen suhteessanne nyt, mikäli se todella pitää paikkaansa.
Kolmanneksi älkää jääkö ongelmanne kanssa yksin (tai oikeammin kaksin), vaan hakekaa apua. Naisen seksuaalisuus on monimutkainen homma. Haluttomuuden taustalla voi olla niin monenlaisia tekijöitä, kuten vaikkapa stressiä, tyytymättömyyttä parisuhteeseen tai hormoonihäiriö. Mielestäni ei ole lainkaan kohtuutonta, että vaatisit vaimoasi käymään kanssasi vaikkapa parisuhdeterapeutin juttusilla. Terapeutin juttusilla saisitte todella puhuttua ongelmistanne ja terapeutti kyllä osaisi tarvittaessa ohjata lisätutkimuksiin tarpeen mukaan.
Jos vaimosi ei suostu edes keskustelemaan asiasta (joko parisuhdeterapeutin avustuksella tai vain kaksistaan) ja sinua asia vaivaa siinä määrin, että harkitset vakavissasi pettämistä, kannattaa varmaan harkita avioeron hankkimista ennen kuin petät. Eroa ei kuitenkaan kannata miettiä ennen kuin olet yrittänyt kaikkesi selvittää asian yhdessä vaimosi kanssa tai yksin, sillä ei se nainen välttämättä vaihtamalla parane, vaan kohdallesi saattaa sattua toinen nainen, joka myös ajanmyötä haluaa yhtä vähän seksiä tai jopa vähemmän.- mek
Sen vakisekisn takiahan suhteeseen mennään ettei tarvitse yhden yön hoitoja tai vakipanoja pitää koska ne ovat pidemmänpäälle turhauttavia.
- Hyvinmeneemuttamenkö
Neljä kertaa vuodessa on aivan liian vähän. MIeti sitä vaihtoehtoa että tilanne jatkuu todennäköisesti tulevaisuuteen vaikka kuinka kauan. Seksuaalisen tarpeen tyydyttäminen ei ole pettämistä vaan vähän niinkuin janon sammuttaminen. Ensin tietenkin lopetat hieromiset. Tai teet vaihtokaupat eli kunnon p.. hieronnasta tai suikkari.. niin se menee. Miekäläinen lopetti kanssa kinuamisen ja ilmoitin vaimolle jos ei kerran meikä maita niin olkoon niin. En tietenkään sanonut että haen vieraista mutta en tee elettäkään enää häntä kohtaan joka viittaisi hellyyteen tai seksiin. Nyt on paljon helpompi olla.
Vaihtoehtona on tietenkin vaimon vaihto mutta niinkuin näet, tilanne ei siitä alkuhuumasta muutu miksikään.
Hoidat vain ne seksitarpeet muualla ja olet hyvä mies muuten. - Yksi elämä vain
Ikävä tilanne.
Paljon riippuu siitä
- onko myös vaimo pahoillaan, että teillä on niin vähän eroottista vipinää
- toivoisiko hän voivansa "haluta useammin"
- onko hän muuten tyytyväinen elämäänsä
- onko hän muuten tyytyväinen parisuhteeseenne
- entä sinä
Ja vielä:
on myös miehiä, joiden seksuaalisuus on sidottu vahvasti tunne-elämään ja fiiliksiin. Olette eläneet todella tylsien miesten kanssa, jos väitätte miehen olevan aina valmis ja kenen kanssa tahansa. On myös fiksuja herkkiä miehiä, joilta ei noin vaan aina heru, vaikka vaimo toivoisi useamminkin :) - Kokemuksia...
Avopuolisoni ei enää halunnut seksiä kanssani. Kävimme jopa parin viikon kuhertelulomalla Madeiralla kuin sisko ja veli. Syitä sihen en tiedä, paitsi että parin vuoden kuluttua erosimme seksittömästä suhteesta kaikessa ystävyydessä ja olemme edelleen hyvät kaverukset. Mahtavaa nykyisessä ystävyydessämme on nimenomaan se, ettei seksuaalista virettä enää ole puolin eikä toisin. Nykyisten kumppanien ei tarvitse murehtia sitä, että vanha suola janottaisi.
En silti pettänyt avopuolisoani eikä hän minua. Parisuhteen ulkopuoliseen seksiin kun kuuluu muitakin tunteita ja kipinää kuin vain pelkkä suoritus. Se ei ole hyväksyttävää, vaan vaihtoehtoina on itsetyydytys, parisuhdeterapia tai kumppanin vaihto.
Periaatteessa parisuhteessa on lupa päästä toisen syliin jos siltä tuntuu. Jos toinen kuitenkin kokee seksin puudutavana jyystämisenä ja yrittää luistaa siitä tilanteesta parhaansa mukaan, niin jokin seksuaalinen ongelma on olemassa. Tilannetta ei voi ratkaista tyyliin "hieron sinun hartoitasi, joten olet panon velkaa". Täytyy yrittää selvittää miksi toinen ei halua. Jos ap puoliso haluaa vain lomamatkalla "juhlan kunniaksi", niin jokin arkinen stressi painaa niin kovasti, että se kotioloissa vie kaikki halut. - Mauno Ahonen
niin jättäisin vaimoni.
- Perusuhoaja
Etkä jättäisi.
- Perusuhoaja
Perusuhoaja kirjoitti:
Etkä jättäisi.
Sulle riittää siis viisi kertaa. Neljäänkin tottuu.
- Mauno Ahonen
Perusuhoaja kirjoitti:
Sulle riittää siis viisi kertaa. Neljäänkin tottuu.
sen verran paljon oman pesän ulkopuolelta, että toi viisi kertaa kotipesää riittää.
Neljä kertaa vuodessa kuulostaa melkosen vähältä vaikka 10 vuotta olettekin yhdessä ollu. Oliko teillä suhteen alussa useammin sentään? Kuulostaa että teidän suhde on naisesi puolelta lähinnä kaverillinen, jos ei tunne intohimoa sua kohtaan. Vähennä nyt hyvä mies sitä vaimosi hieromista ja hellimistä, ei se ole reilua jos noin menee. Sanot että väsyttää tai ei tee mieli. Jos se seksittömyys alkaa liikaa vaivata, niin eroa vaan kehiin.
Ja vastaukset:
1. Ei se velvollisuus ole, mutta tasapainoisessa suhteessa miellytetään molempia osapuolia, parhaimmassa tapauksessa tämä tulee kummaltakin luonnostaan. Ketään ei voi tietenkään pakottaa mihinkään.
2. Noh noh, paha kysymys, ei ainakaan salaa haettuna ole. Mutta jos ei koskaan haluaisi, niin luulisi ettei sillä asialla pitäisi sitten olla kumppanille merkitystä, mutta tuskin hän olisi siltikään samaa mieltä.- Sgörbärexxa
1. Parisuhteet ovat ihmisten keskinäisiä sopimuksia, joiden ehdot ovat ääneen lausuttuja ja/tai toiminnassa muotoutuvia. Toisin sanoen lakien määrittämien yleisimpien reunaehtojen jälkeen avioliiton tai vastaavan suhteen sisällön määrittelee kukin pari itse. Parisuhdesopimuksen konkludenttinen luonne on muuten tärkeää huomata: ei kannata perustaa suhteeseen käytäntöjä, jotka kokee haitalliseksi pidemmän päälle. Jos on kymmenen vuotta tavattu tehdä jokin asia tietyllä tavalla, voi olla varma että ilmoittamatta tehtävä suunnanvaihdos loukkaa toista osapuolta. Esimerkiksi meidän suhteen alussa (20 v sitten) oli normia että seksiä oli joka päivä. Pidin sitä tärkeänä yhdessäolon muotona, joka oli kummallekin selvästi mieluista. Sitten vaimoni erinäisistä syistä sai hermoromahduksen, ja kunnollisena miehenä pidättäydyin painostamasta seksiin. Lopputuloksena meillä ei ole enää tätä läheisyyttä. Haluan vaimoani edelleen, mutta hän suostuu noin kerran kahdessa vuodessa. Hyväksyn tämän sillä vaimoni on kuitenkin minulle korvaamaton, hänellä on vain eräänlainen vammaisuus tässä kohdassa.
2. Ks. kohta 1; puolison oikeus hakea seksiä muualta riippuu siitä, millaiset ehdot suhteeseen on määritelty. Jotkut parit ovat sopineet tällaisesta optiosta, mutta muuten mitään myötäsyntyistä moraalista oikeutta toisen pettämiseen ei ole. - NSVO
Ihan selkee juttu, sillä on toinen mies/nainen.
- Kokemusta on
Ala käyttäytyä kuin oikea mies, niin naisesi suorastaan kerjää sinulta seksiä.
Nainen ei voi sietää naisen tahtoon alistuvaa vässykkää eikä tahdo seksiä sellaisen miehen kanssa.- Kokemus-K
1. puolisolla ei ole varsinaista velvollisuutta tyydyttää toista puolisoa. Mutta jos suhteen pohjana on samalla se että toisen odotetaan olevan puolisolleen uskollinen, ei ole kohtuullista että tätä edellytetään jos ei liitossa ole tarjolla seksiä juuri lainkaan. Kyse on siis minusta kohtuullisuudesta. Mitä voi vaatia jos ei mitään anna. Miksi siis toisen pitäisi olla uskollinen ja tehdä näin jotain toisen hyväksi jos toinen ei ole valmis mitään tekemään toisen hyväksi, siis antamaan seksiä.
Se, miten usein sitten pitäisi olle, onkin jo ihan toinen juttu. Mutta jokainen ymmärtää että vaikka 1-2 kertaa vuodessa ei ole enää tavallisesti riittävä määrä.
2. ks. kohta 1
- viehalut....
Minulla näin: Jos mies on hyvin negatiivinen ihmisenä ym., niin siinä menevät minulta myös seksihalut. Olen ollut suhteessa mieheen, joka tunsi vihaa naisia kohtaan (on itse sanonut tämän). Rehellistä puhetta, mutta naista vihaava mies on juuri sellainen, jonka kanssa menee seksihalut 100 %:n varmuudella (en tarkoita tällä, että sinä olisit tällainen mies).
Suhde voi olla menossa karille, mutta mies voi silti seksuaalisesti kiinnostaa. Tämä on tyyppikysymys. Miehen suhtautuminen naiseen on se oleellisin asia. Tässä ketjussa joku nainen kertoikin, että miehen ikävä käytös, haukkuminen, ilkeys ym. on naiselle se "turnoff". Eli negatiivinen suhtautuminen ylipäänsä.
Täällä myös kirjoitetaan, että naisen masturbaatio vie naiselta seksihalut mieheen. En oikein usko. Masturbaatio on vain yksi seksin muoto. Jos halut mieheen menevät, ne menevät joka tapauksessa.
Minusta seksittömässä liitossa oleva mies voi hakea seksiä suhteen ulkopuolelta, jos nainen on kyllästynyt. Voit kysyä vaimoltasi, onko ok. Kyllä hänen minun mielestäni pitäisi ymmärtää. Ei kenenkään parisuhteessa olevan kuulu kärsiä tällaisesta seksin puutteesta, ei miehen eikä naisen.- vierassika
itse tunnen olevani ns.normaali seksin suhteen,mutta miehen jatkuva vonkaaminen ärsyttää.alussa tietysti oltiin 7 kertaa viikossa vähintään,muta arkielämässä se ei onnistu.
meillä sauna,nukkumaan meno tai muu vaatteiden riisunta= yhdyntä. yritin alussa "antautua" mutta pian huomasin vältteleväni ko.tilanteita.ensin muutamankerran viikossa ja sitten jatkuvasti......
joten välttäkää rutiiniseksiä,niin halut voi pysyä suhteessa molemmilla :) - Sika Mies 40+
vierassika kirjoitti:
itse tunnen olevani ns.normaali seksin suhteen,mutta miehen jatkuva vonkaaminen ärsyttää.alussa tietysti oltiin 7 kertaa viikossa vähintään,muta arkielämässä se ei onnistu.
meillä sauna,nukkumaan meno tai muu vaatteiden riisunta= yhdyntä. yritin alussa "antautua" mutta pian huomasin vältteleväni ko.tilanteita.ensin muutamankerran viikossa ja sitten jatkuvasti......
joten välttäkää rutiiniseksiä,niin halut voi pysyä suhteessa molemmilla :)Itse en enää viitsi vongata. Se tuntuu naurettavalta. En anna enää seksille liikaa arvoa. Ehkäpä tilaisuus tulee joskus. Jonkun kanssa, jos on tullakseen.
- aseksuaaliko?
Vastauksia kysymyksiin;
1. Sehän vasta ihanteellinen avioliitto olisi jos sais tyydytettyä toisen seksuaaliset tarpeet säännöllisin väliajoin mutta sen pitää ehdottomasti olla vapaaehtoista ei missään nimessä velvollisuus. Toiset saa sen toimimaan käytännössä, toiset taas ei.
2. Miehellä on oikeus ottaa avioero tai sitten vaimon luvalla hakea seksiä muualta.
Jos vaimos on aseksuaali niin lupa voi hellitä mutta jos taas ei niin muijas rakastaa sua vaan kaveritasolla ja on jollain tavalla riippuvainen avioliitostanne. (Turvallisuudentunne?)- TM-78
1. Kyllä kuuluu. Ihmeellistä, että olet jaksanut näinkin pitkään.
2. Tämä onkin sitten vaikeampi asia. Minusta on oikein tyydyttää halunsa jonkun toisen kuin oman aviopuolisonsa kanssa, jos elää seksittömässä parisuhteessa. Kysymys kuuluukin mitä sinä haluat? Oletko valmis siihen, että jos alat naimaan jonkun toisen kanssa, et välttämättä hetken päästä enää halua olla vaimosi kanssa vaan tämän toisen? Toisaalta jos firman pikkujoulut lähestyvät ja siellä saattaisi olla joku jonka kanssa haluaisit tehdä lähempää tuttavuutta niin suosittelen. Kenenkään mielenterveydelle ei tee hyvää tuollainen selibaatissa eläminen :)
Uskon kyllä siihen, että maailmasta löytyy muitakin samanlaisia naisia kuin minä, jotka haluavat seksiä pari kertaa viikossa ja harrastavat sängyssä muutakin kuin lähetyssaarnaaja asentoa :) - jutyl
TM-78 kirjoitti:
1. Kyllä kuuluu. Ihmeellistä, että olet jaksanut näinkin pitkään.
2. Tämä onkin sitten vaikeampi asia. Minusta on oikein tyydyttää halunsa jonkun toisen kuin oman aviopuolisonsa kanssa, jos elää seksittömässä parisuhteessa. Kysymys kuuluukin mitä sinä haluat? Oletko valmis siihen, että jos alat naimaan jonkun toisen kanssa, et välttämättä hetken päästä enää halua olla vaimosi kanssa vaan tämän toisen? Toisaalta jos firman pikkujoulut lähestyvät ja siellä saattaisi olla joku jonka kanssa haluaisit tehdä lähempää tuttavuutta niin suosittelen. Kenenkään mielenterveydelle ei tee hyvää tuollainen selibaatissa eläminen :)
Uskon kyllä siihen, että maailmasta löytyy muitakin samanlaisia naisia kuin minä, jotka haluavat seksiä pari kertaa viikossa ja harrastavat sängyssä muutakin kuin lähetyssaarnaaja asentoa :)Alkoi panettamaan :)))
- itsellesi
rakastajatar hetkeksi ja käräytä itsesi tahallaan. Vaimosi joko lähtee tai seksiä rupee tippumaan.
1. kyllä kuuluu tyydyttää puoliso kaikin tavoin
2. on oikeus koska toista ei voi määrätä - mummi minäkin
1) Kyllä kuuluu.
2) Ei ole oikeutta.
Yritä saada vaimosi ymärtämään velvollisuutensa. Jos ei muu auta, niin lue hänelle Raamattua.Siellä sanotaan aivan selvästi: "Vaimon ruumis ei ole hänen omansa, vaan se on hänen miehensä vallassa."- Ei nimimerkkiä
"Jos ei muu auta, niin lue hänelle Raamattua.Siellä sanotaan aivan selvästi: 'Vaimon ruumis ei ole hänen omansa, vaan se on hänen miehensä vallassa.'"
Kyllä mummi tietää. Tämä on pettämätön keino -- aina tepsii. - paha.....!!!!
Vaimoni pääsi juuri kirkkovaltuustoon!
- Liina Anniina
Härregod, kaiken "vapaa-ajan vietätte yhdessä, ja todella paljon muutenkin yhdessä ikä koskaan mitään riitaa muuta kuin silloin kun vaimo suuttuu ja alkaa haukkumaan, kun et hiero häntä iltaisin" ja kaikenlisäksi seksiä vain matkoilla.
Ensinnäkin muutamia ratkaisuehdotteita
a) hommaa asuntovaunu, niin olette käytännössä aina matkoilla
b) vaimolle hierojalle lahjakortti, koska vaimosi lihakset ovat kipeät
c) seksiä vain aamuisin, koska vaimosi on silloin pirteämpi.
Sinulla on jotenkin oudontuntuinen asenne vaimoosi eli mitä pitää ja mitä ei sinulle tehdä, ja tuo hieromisesi on kuin kirvan lypsämistä eli et hiero häntä sen tähden, että haluat hänelle hyvää mieltä, vaan sen tähden että hän antaisi sinulle pilua.
Nyt olin tuhma, mutta menköön toi sana nyt tämän kerran, jotenkin se sopi tähän tilanteeseen.
Vastaukset kysymyksiisi
1. Seksi ei ole velvollisuus, se on ilo jos on ollakseen ilo.
2. On. Mutta seurauksena voi olla avioliiton rikkoutuminen. - kari00
Mielestäni ei ole lupaa hakea seksiä muualta, jos vaimo ei sitä halua. Omaa vaimoa pitää kunnioittaa, jos hän ei halua seksiä, mutta voithan vielä yrittää taivutella vaimoasi seksiin. Ikävää, ettei vaimosi halua seksiä kanssasi. Teidän pitäisi ehkä puhua asiasta vaimosi kanssa.
- näin
Niin vanha ketju, että eiköhän ukko ole jo vieraissa käynyt tai pari on eronnut jo kauan sitten! ....tai parhaimmassa tapauksessa homma on kuin onkin alkanut luistaa! Toivotaan niin!
- tässä vastaukset
1. Ei todellakaan kuulu. Hyvin kiusallista on naiselle se, että mies kerjää jatkuvasti seksiä. Kyllä siinä halut hiipuu ja vähitellen kokonaan loppu. Niin, ja kumppaniin voi kyllästyä seksin osalta, kyllä!
2. Jos miehellä, niin aivan sama oikeus naisella. - 69 / 65
Ei tollasta olekaan! Ei kukaan, varsinkaan aktiivi-iässä oleva, jatka elämistä tuollaisessa suhteessa, tuossa tilanteessa!
- -vaimo_µ
Kyllä on paljon. Ja myös niin päin, että miestä ei kiinnosta vuosiin seksi.
Ja kyllä jaksaa, kun on pakko ja vihkivalan vannonut. - 69 / 65
-vaimo_µ kirjoitti:
Kyllä on paljon. Ja myös niin päin, että miestä ei kiinnosta vuosiin seksi.
Ja kyllä jaksaa, kun on pakko ja vihkivalan vannonut.Jatkan ihmettelyä. Mitkä ovat alkuaan liiton solmimisperusteet?
Olen muuallakin hämmästellyt tuota "antaa-saada" asetelmaa!
Ikäänkuin kyse olisi jostakin marttyyriasetelmasta hyväntekeväisyydestä.
Kysehän on kahdesta ihmisestä. Kahden ihmisen tunteista ja tyydytyksestä.
Mielestäni ei ole mitään järkeä tuhota, paitsi oma, niin myöskin toisen ihmisen elämä roikkumalla väkisin epämiellyttävässä, tai ainakin vähemmän tyydyttävässä suhteessa.
Pakko ei ole muu kuin kuolema!
Ps. Vaimoni saavutti toissapäivänä virallisen eläkeiän, 65v.
Tuttavat ovat nähtävästi tottuneet "sankarittaren" yli 10-vuotiseen joutilaisuuteen eivätkä vyöryneet onnittelemaan. - -vaimo-µ-
69 / 65 kirjoitti:
Jatkan ihmettelyä. Mitkä ovat alkuaan liiton solmimisperusteet?
Olen muuallakin hämmästellyt tuota "antaa-saada" asetelmaa!
Ikäänkuin kyse olisi jostakin marttyyriasetelmasta hyväntekeväisyydestä.
Kysehän on kahdesta ihmisestä. Kahden ihmisen tunteista ja tyydytyksestä.
Mielestäni ei ole mitään järkeä tuhota, paitsi oma, niin myöskin toisen ihmisen elämä roikkumalla väkisin epämiellyttävässä, tai ainakin vähemmän tyydyttävässä suhteessa.
Pakko ei ole muu kuin kuolema!
Ps. Vaimoni saavutti toissapäivänä virallisen eläkeiän, 65v.
Tuttavat ovat nähtävästi tottuneet "sankarittaren" yli 10-vuotiseen joutilaisuuteen eivätkä vyöryneet onnittelemaan.Miten niin tuohta kahden ihmisen elämä. MIes on oikein tyytyväinen ja onnellinen.
Rakkaushan se oli.
Niin en minä ainakaan ole puhunut mistää antaa-saada-asetelmasta, koska se on itselleni outo ajatus.
- nainen37
Tässä sinulle selkeä vastaus! Ensinnäkin sinä itse määrittelet millainen suhde sinulle on riittävä! Mitkä ovat sinun kriteerit hyvälle parisuhteelle? Jos parisuhteesi on nykysin muuten hyvä, mutta seksi puuttuu, niin sinä nostat kissan pöydälle. Jos nainen sinusta välittää, niin teette yhdessä töitä tilanteen parantamiseksi! Jos hän ei halua tehdä tilanteelle mitään, niin sinun vaihtoehtosi on A hyväksyä tilanne B lähteä parsisuhteesta, jossa sinua ei oikeasti rakasteta.
- Alistettu...
Vanha ketju mutta...niin jos teidän suhde on muuten ok, tykkäätte toisistanne ja haluatte jakaa loppuelämännekin, niin sitten kyllä kannattaa yrittää. Mutta jos nämä asiat ei ole kohdallaan, niin ero voi olla ratkaisu. Ei mukava ja helppo ratkaisu, mutta kyllä minusta seksi on niin tärkeä osa elämää, että ei kannata tuhlata elämäänsä seksittömässä liitossa. Onhan olemassa ihmisiä, joita seksi ei kiinnosta sen paremmin kenenkään toisen kuin itsensä kanssakaan. Ei sellaisen ihmisen kanssa voi elää jos itse haluaa harrastaa seksiä.
Mikäli oikein olen ymmärtänyt, seksi on miehelle yksi tärkeimmistä asioista, elossa pysyy ilmankin, mutta kituen. Luulen, että naiset eivät ymmärrä, että seksi on miehelle tapa ilmaista rakkautta, hellyyttä, kunnioitusta, tapa purkaa stressiä, tapa luoda yhteys naiseensa. Nainen luo yhteyttä puhumalla, mies rakastelemalla.
No niin ja koska seksi on nimenomaan miehelle niin tärkeää, hänen täytyy toimia niin että hän sitä saa. Useimmat naiset tulevat vallan hyvin toimeen ilman seksiä viikkoja, kuukausia ja jotkut vuosiakin. Joten miehen on tehtävä työtä saadakseen seksiä riittävästi. Eli tarvitaan arkipäivän hellyyttä: aamupusuja, iltahaleja, hiusten silitystä yms. Tämä on esileikin esileikkiä. Lisäksi tarvitaan joskus se perinteinen kukkakimppu, ravintolapäivällinen, joskus joku lahjakin. Tämä on naisen mielestä romantiikkaa ja osoittaa hänelle että mies arvostaa häntä. Lisäksi miehen pitää kehua naistaan, kaikissa naisissa on jotain kaunista ja eikös se vähän niin ole, että miesten mielestä suurin osa naisista on haluttavia? No, kerro se naisellesi, siis että hän on haluttava, älä nyt missään nimessä sitä, että melkein kaikki ovat! Älä ylipäätään kehu koskaan ketään muuta naista, siitä naisesi ei pidä. Kehu naisesi uutta kampausta, kuinka se sopii hänelle, kehu samoin mekkoa, kenkiä jne. Kehu myös naisesi taitoja keittiössä, ihaile hänen lahjakkuuttaan jossain asiassa.
Mutta sitten tärkeimpään. Anna naisesi ymmärtää, että sinä ole makkarissa pomo. Aivan, alista naisesi. Ota hänet silloin kun haluat (ota tietysti huomioon, että ei aina ole sopivaa, jos nainen on oikeasti väsynyt, päänsärkyinen tms) ja miten haluat. Pitele hänestä lujasti kiinni, älä silti satuta, luja mutta hellä ote. Tiukka katse silmiin, anna kiihkosi näkyä. Kerro naisellesi miten kiihottavalta ja ihanalta hän näyttää, kerro miten paljon haluat häntä ja miten kovaa aiot panna häntä. Puhu riettaasti. Ehkä voisit jopa hiukan vetää naista hiuksista, ei niin että sattuu. Rakastele joskus nopeasti, mutta pidä huoli että nainenkin saa orgasmin, joskus pitkään. Ota hänet olohuoneen sohvalla, matolla, keittiön pöydällä, suihkussa...älä välitä pienistä vastusteluista. Mutta jos hän tosissaan kieltää ja suuttuu, lopeta.
Lähetä vaimollesi jo päivällä tekstareita tyyliin: tänään ei pikkareita ja hame päälle. Tai jotain mitä suunnittelet illaksi. Osoita, että ajattelet häntä päivälläkin, haluat häntä ja aiot halusi myös toteuttaa.
No, eihän tämä kaikilla toimi...meillä toimii. Ehkä kannattaisi kokeilla? Meillä harrastetaan seksiä monta kertaa viikossa, vaikka ollaan oltu yhdessä 26 v. Mies "alistaa" minut makkarissa täysin ja saa seksiä aina kun haluaa. Mitään masokistisia juttuja meillä ei harrasteta eikä mieheni ikinä satuttaisi minua. Näin mieheni on saanut minut kokeilemaan kaikenlaista kivaa ja todella olen halukas joka kerta kun tiedän kuinka paljon tulen nauttimaan. Tosin joskus sitten yllätän mieheni ja roolit kääntyvät toisinpäin, ei usein mutta muutaman kerran vuodessa. Ja joskus harrastetaan todella romanttista ja hellää rakastelua. Mutta silloinkin mies on se joka vie. - Mamma0609
"Alistettu" kertoi hyviä vinkkejä parisuhteen virkistämiseksi. Toteutus on vaan toinen, etenkin jos jaloissa pyörii pieniä lapsia. Silloin ei ihan tosta vaan keskellä päivää kieriskellä olohuoneen matolla...
Meillä on ainakin seksi vähentynyt huimasti lasten jälkeen. Ei vaan oikeesti löydy päivästä aikaa sille. Illalla yhdeksän aikaan kun pennut saadaan viimein nukkumaan niin sitä ollaan kummatkin niin väsyneitä ja toisinaan kiukkuisia ettei vaan huvita. Haaste on sovittaa vanhemmuus ja kumppanuus yhteen.- mek
Mies ei ole koskaan niin vasynyt ettei naida jaksaisi tai setten on asenteessa jotain vikaa.
- johtotähti333
mek kirjoitti:
Mies ei ole koskaan niin vasynyt ettei naida jaksaisi tai setten on asenteessa jotain vikaa.
Kyllä näin on. Muistan nuorempana ollessani, kun muna seisoi, vaikka järki oli jo sammunut. Muna toimii, vaikka ukko olisi unten mailla!
- tsib
1. Avioliitto ei tarkoita automaattisesti mitään velvollisuuksia (poislukien raha-asiat eron sattuessa).
2. Minun puolestani mies saisi kyllä käydä vieraissa.
Seksi on vähentynyt radikaalisti. Ennen minä tein kaikki aloitteet, nykyisin en vain jaksa eikä suoraan sanoen kiinnosta. En tiedä mitä mieheni asiasta ajattelee koska ei koskaan kerro tunteistaan, ainakaan jos ne ovat negatiivisia.
Kaipa mieheni seksiä kaipaisi, mutta olen kyllästynyt olemaan "vastuussa" siitäkin asiasta. Muutoin meillä on rakastava ja tasapainoinen suhde ja itse olisin tyytyväinen vaikka seksiä ei koskaan enää olisi. Paljon melua tyhjästä,silloinkin kun se on kivaa ja hyvää :P - Kommentoija69
Kuulostaa siltä, että vaimosi on kyllästynyt sinuun. Vietätte aivan liikaa aikaa yhdessä. Näyttää lisäksi siltä, että pelkäät vaimoasi ja hänen suuttumistasi. Teillä ei riidellä, koska vaimosi on kouluttanut sinut toimimaan tahtosi mukaan. Vaimosi on liiaksi niskan päällä ja sen tappanut hänen seksihalunsa sinua kohtaan. Mahtaako hän edes rakastaa sinua kuin nainen rakastaa miestä.
On todella suuri onni onnettomuudessa, ettei teillä ole lapsia. Oletteko molemmat vakituisissa töissä? Onko jompikumpi teistä maksanut selvästi suuremman osan yhteisestä omaisuudestanne? Jos vastaukset ovat kyllä ja ei, niin avioeron pääasialliset esteet ovat emotionaalisia. Sinun täytyy psyykata itsesi pahimman varalle eli hyväksyttävä tunnetasolla mahdollisuus, että eroatte. Käsittele omassa mielessäsi asiaa niin kauan kuin sinun tarvitsee. Kuvittele kuinka eroprosessi menisi ja opettele hyväksymään tunnetasolla kaikki asiat. Vasta sitten, kun sinusta tuntuu siltä, että olet valmis tarvittaessa eroamaan vaimostasi, olet riittävän vahva kyetäksesi asettamaan vaimosi vallankäytölle rajat. Anna vihan kasvaa vaimoasi kohtaan. Nyt sinä tunnet vain pelkoa ja se tekee sinusta heikon. Mieti antaisitko kenenkään muun kyykyttää itseäsi tuolla tavoin?
Kun olet valmis, voit aivan ensiksi lopettaa hieromiset ja alkaa viettää vapaa-aikaa jossakin muualla kuin vaimosi seurassa. Huolehdi ulkonäöstäsi ja kunnostasi. Kuntosali on erinomainen ajatus. Uusi tarpeen mukaan vaatekaappisi sisältöä. Perehdy joihinkin lukuisista netissä olevista pelimiesoppaista. Jos vaimosi alkaa haukkua ja huutaa, kun kieltäydyt jokailtaisesta hieronnasta (josta et koskaan saa minkäänlaista vastapalvelusta), niin älä korvaasi lotkauta ja mene vaikka kaljalle tai lenkille. Kun olet salilla tai liikut muualla vapaa-aikanasi, flirttaile muiden naisten kanssa. Seksuaalinen itsetuntosi kohenee flirtistä. Kun vähitellen muutat käyttäytymistäsi ja olemustasi vaimosi halut sinua kohtaan heräävät uudestaan, jos hän rakastaa sinua. Kun muutut nykyistä sopivasti etäisemmäksi, ennustamattomammaksi ja ennen kaikkea vähemmän tottelevaiseksi, vaimosi alkaa alitajuisesti pelätä sinun menettämistäsi etkä enää ole hänelle itsestäänselvyys. Silloin ja vasta silloin hänen halunsa sinua kohtaan voivat herätä. Sanomattakin on selvää, että voit unohtaa kaikki neuvot, että sinun pitää "huomioida vaimoasi enemmän" tai "ostaa kukkia" tai muuta vastaavaa roskaa. Sellaiset neuvot ovat vastakohta sille mitä sinun tilanteessasi kannattaa tehdä ja koska tuollaisten neuvojen antajat ovat yleensä naisia, se osoittaa kuinka huonosti naiset tuntevat edes itseään.
Ja sitten vastaukset kysymyksiisi:
1. Aviopuolisoilla ei todellisuudessa ole mitään velvollisuuksia tyydyttää toistensa seksuaalisia tarpeita. Lain mukaan aviopuolisoilla on ainoastaan velvollisuus elättää toisensa ja heillä on avio-oikeus toistensa omaisuuteen avioeron tapauksessa (ellei avioehto rajoita sitä tai jos jommalle kummalle puolisolle lahjan antava lahjakirjassa tai perittävä testamentissa rajaa avio-oikeutta) tai kuoleman tapauksessa, jos leskellä ei ole rintaperillisiä. Tässä ovat kaikki velvollisuudet, jotka aviopuolisoilla on toisiaan kohtaan.
2. Kyseessä on kunkin avioparin oma asia. - 44-vuotta aviossa
1. On ilo ja kunnia vaimolle saada tyydyttää miehensä tarpeet, ja siinä ohessa omansa.
2. Jos noin todella on niin selvintä on leikata matot halki. Taloudellisten tms. esteiden vallitessa on käytävä kylällä.
Minä olen välimaastossa. Sessiomme on vaimon toimesta kiintiöity yhteen kertaan viikossa. Joskus kaksi.
Myös kanssakäymisen sisällössä on rajoituksia. BDSM- alueella tulee raja vastaan kohtalaisen pian.
Olen selvinnyt näistä rajoituksista eetsimättä kylältä keinoemoa. - M vm 43
Ei jatkuvaa mutta toistuvaa!
Toinen kerta edustanee toistuvuutta.
Se oli tänään.
Eikä edelliseenkään kieltäytymisen ole montaakaan vuotta.
Vaimoni ilkeää tehdä tenät loppukiriä ottavalle puolisolleen.
Tänä vuotena tulee liitollemme ikää 44v.
Tiedän, että joku ottaa tämän vinoiluna mutta ilmeisesti harvahko esiintyminen aiheuttaa voimakkaan loukkaantumisen tunteen. - romantikko771
ei mitään uutta.sama täällä 7v avioliitos ja seksi vain vähentynyt.mikään ei auta vaikka kuinka kaiken yrittäis.vaimo haluuaa vain tyydyttää itsensä eikä ole kiinnostunut kumppanistaa.
- omaa aikaa
Miksi sinun tarvii hyysätä naista mikä ei tee mitään seksielämänne parantamiseksi? Ei se seksi nyt niin vaikeaa ole harrastatettavaksi.
Sano suoraan että ei kiinnosta jalkahieronnat ja muutenkin masentunut olo kun seksiä ei ole läheskään tarpeeksi. Senkun rupeat täyttämään kalenteriasi sitten muilla asioilla kuin vaimon kanssa jumittamisella. - eegon1
meillä sexsi on sitä tyydytän maamuskan prikertaa,enneikuin minä vetäsen asian esille ,normi yhdyndä ei käy.imasee ruukun tyhjäksi..no tuntuu hanse hyvältä kun pallit menee kurttuun.ei pitäisi valittaa.yhteisestä olosta jää ihokosketus pois.jotekin on semoinen tunne että olen hoitamassa maamuskan orkkuja.keskustelu ei tuota tuloksia.uudet alusvaatteet,ei minun hevittää.saattaapikin olla että olen väärää sukupuolta.ekxs.emäntäänkin kiinostui monella tavalla.no tämä tässä .muutan pois ei tartte inistä.kaikki meni päin kilparadan paaleja ,kun muutettiin yhteen.hommasta hävisi käsin koskettavuus.
- eegon1
nyt on uudenasunnon etsiminen edessä. se siitä vuosista,mitä oltiin yhdessävikahan voi olla minussakin.oli tai ei my holyday.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871016- 191013
- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99815- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?66742