Koulujuttuja varten teen tällaisen kyselyn liittyen Guns N Roses - bändiin. Toivottavasti saan vastauksia edes muutamia, koska tämä on suhteellisen tärkeä työ. Kiitän etukäteen kaikkia vastanneita!
1. Valitse mihin ikäjoukkoon kuulut: (tämä on aika olennainen kysymys)
a) Alle 15
b) 16-25
c) 26-30
d) 30-40
e) Yli 40
2. Mieluisimpia kappaleita ? (Sano väh. kaksi)
3. Mikä yhtyeessä vetää (tai ei vedä) puoleensa ?
4. Henk. koht. kokemuksia liittyen GN'R:n, jotka ovat painuneet mieleen ? (Vapaaehtoinen)
Eli tämmöinen lyhyt, simppeli juttu, olisi todella tärkeää ja hienoa että vastaisitte. :)
Kysely - GUNS N' ROSES
4
478
Vastaukset
- helllyeahh!!
1. b)
2. Welcome to the Jungle, You Could Be Mine, Garden of Eden, Sweet Child O Mine.
3. Ei ole tarpeeksi raskasta mun makuun. Muutama ihan ok biisi löytyy kuitenkin. Axelin ääni ei iske ja Slash on yliarvostettu kitaristi.
4. Opetelttin koulussa soittamaan Knocking On Heavens Door ja oli aika helppo. - tutkielmavaan
Olis ihan mukava saada lisää vastauksia [:
1. b
2. Sweet Child O'Mine, November Rain, Don't Cry. Paradise City, Knocking On Heavens Door.
3. Hienot kappaleet, sävellykset ja sanoitukset. Slashin kitarasoolot ovat aivan huikeita ja samoin Axl Rosen ääni ja laulutapa.
4. -
Minua risoo se ettei radiossa soiteta koskaan Guns N' Rosesia. Olen vasta viimeisen vuoden aikana päässyt kiinni tähän GNR:n tuotantoon ja olen tykästynyt siihen todella.- Jack_O_Wisp
1. b)
2. Coma, Estranged ja Shotgun Blues
3. Itselläni ei ole kuin molemmat Use Your Illusion -levyt vinyylinä. Muut levyt ovat suht heikkoja. Eli tuotannon epätasaisuus häiritsee. Axl Rosen ääni on välillä aivan järkyttävää kuultavaa. Slash on paikoitellen ihan oiva kepittäjä, mutta ei missään tapauksessa voi verrata kitaristina esim. Jimi Hendrixin tai Stevie Ray Vaughanin tasoisiin kitaristeihin.
4. Odottelin uusinta levyä about kymmenen vuotta ja sitten kun se tuli, niin petyin raskaasti. Vannoin etten enää tähän orkesteriin tuhlaa rahojani missään muodossa. Eihän koko GNR-yhtyettä ole enää edes oikeastaan olemassa. Se on vain W. Axl Rosen soolo-bändi. Heidän tulisi vaihtaa nimeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846