Kysely - GUNS N' ROSES

Tutkielmavaan

Koulujuttuja varten teen tällaisen kyselyn liittyen Guns N Roses - bändiin. Toivottavasti saan vastauksia edes muutamia, koska tämä on suhteellisen tärkeä työ. Kiitän etukäteen kaikkia vastanneita!

1. Valitse mihin ikäjoukkoon kuulut: (tämä on aika olennainen kysymys)
a) Alle 15
b) 16-25
c) 26-30
d) 30-40
e) Yli 40

2. Mieluisimpia kappaleita ? (Sano väh. kaksi)

3. Mikä yhtyeessä vetää (tai ei vedä) puoleensa ?

4. Henk. koht. kokemuksia liittyen GN'R:n, jotka ovat painuneet mieleen ? (Vapaaehtoinen)

Eli tämmöinen lyhyt, simppeli juttu, olisi todella tärkeää ja hienoa että vastaisitte. :)

4

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helllyeahh!!

      1. b)

      2. Welcome to the Jungle, You Could Be Mine, Garden of Eden, Sweet Child O Mine.

      3. Ei ole tarpeeksi raskasta mun makuun. Muutama ihan ok biisi löytyy kuitenkin. Axelin ääni ei iske ja Slash on yliarvostettu kitaristi.

      4. Opetelttin koulussa soittamaan Knocking On Heavens Door ja oli aika helppo.

    • tutkielmavaan

      Olis ihan mukava saada lisää vastauksia [:

    • 1. b
      2. Sweet Child O'Mine, November Rain, Don't Cry. Paradise City, Knocking On Heavens Door.
      3. Hienot kappaleet, sävellykset ja sanoitukset. Slashin kitarasoolot ovat aivan huikeita ja samoin Axl Rosen ääni ja laulutapa.
      4. -

      Minua risoo se ettei radiossa soiteta koskaan Guns N' Rosesia. Olen vasta viimeisen vuoden aikana päässyt kiinni tähän GNR:n tuotantoon ja olen tykästynyt siihen todella.

    • Jack_O_Wisp

      1. b)

      2. Coma, Estranged ja Shotgun Blues

      3. Itselläni ei ole kuin molemmat Use Your Illusion -levyt vinyylinä. Muut levyt ovat suht heikkoja. Eli tuotannon epätasaisuus häiritsee. Axl Rosen ääni on välillä aivan järkyttävää kuultavaa. Slash on paikoitellen ihan oiva kepittäjä, mutta ei missään tapauksessa voi verrata kitaristina esim. Jimi Hendrixin tai Stevie Ray Vaughanin tasoisiin kitaristeihin.

      4. Odottelin uusinta levyä about kymmenen vuotta ja sitten kun se tuli, niin petyin raskaasti. Vannoin etten enää tähän orkesteriin tuhlaa rahojani missään muodossa. Eihän koko GNR-yhtyettä ole enää edes oikeastaan olemassa. Se on vain W. Axl Rosen soolo-bändi. Heidän tulisi vaihtaa nimeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2710
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2001
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      274
      1059
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      969
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    Aihe