Ostin hiljan pullon keltaista jaffaa. Heti ensimmäisestä ryypystä lähtien huomasin ettei kaikki ole kunnossa, hiilihappoa selvästi vähemmän ja makukin oudon tunkkainen. Tsekkasin päivämäärän ja niinhän se oli jo reilut 2kk sitten mennyt umpeen. Takaisinkaan ei voi viedä kun en varmasti tiedä mistä pullo on peräisin kun kävin viime viikolla kolmessa eri kaupassa ja jokaisesta ostin yhden pullon. Joka tapauksessa joko Kauppakeskus Coronasta, Kivikon Siwasta tai Tampereen Säästöteksistä.
Olkaahan tarkkoina kun ostatte seuraavan pullonne.
http://kuvaton.com/k/cB2.jpg
P.S. Kenelläkään tietoa kuinka kauan näitä tuotteita saa ylipäätään pitää myynnissä sen jälkeen kun "parasta ennen" on umpeutunut? Netistä yritin etsiskellä mutta siellä todettiin vain että "tuotetta saa pitää myynnissä" senkin jälkeen??? Tämä pullo oli kyllä aika huonossa hapessa jo 2,5kk:n jälkeen...
Vanhaa limsaa myynnissä Kemissä
50
4300
Vastaukset
- kylvain
Harvoin vanhaa limsaa kyllä kohdalle osuu, mutta on kyllä osunut kohdalleni myös minulle, mutta siitä on tosiaan jo vuosia aikaa. Sekä tämä tapahtu Keminmaassa, ei Kemissä. Tosiaan ei yhtään happoja ja maistuu ihan älyttömän oudolle. Mä en enää osaa kuvailla sitä makua mitenkään, mutta aivankun maistuisi aivan älyttömästi jollekkin raudalle. Tosi pahan makusta. Harvoin kyllä limsoista tulee päivämääriä katsottua, kai sitä aina olettaa että kyllä ne nyt on aina hyvällä päivämäärällä varustettuja. Säilyykin kai melko pitkään.
Avattuna hiilihapot kyllä alkaa lähtemään juomasta pikkuhiljaa yleensä 3 vuorokauden jälkeen.- ???
paljonko perivät hintaa vanhasta pullosta koska sehän olisi pitänyt saada ilmaiseksi.
- mahataudissa
??? kirjoitti:
paljonko perivät hintaa vanhasta pullosta koska sehän olisi pitänyt saada ilmaiseksi.
Ihan täyden hinnan maksoin pullosta. Meni muuten maha sekaisin siitä yhdestä ryypystäkin eli olisi voinut jopa vaatia korvausta liikkeeltä. Mutta kuten totesin niin en voi olla varma mistä noista kolmesta liikkeestä pullon ostin. Kun kolme eri reissua tein viikon sisään ja tapana on aina ostaa limsaa joka reissulla.
Tässä tapauksessahan myyjäliike on korvausvelvollinen eikä valmistaja. Jos myy vanhentunutta tuotetta niin myyjä on silloin vastuussa tuotteen syömä/juomakelpoisuudesta. Näin olen ymmärtänyt. - ostaa muttei juo...?
mahataudissa kirjoitti:
Ihan täyden hinnan maksoin pullosta. Meni muuten maha sekaisin siitä yhdestä ryypystäkin eli olisi voinut jopa vaatia korvausta liikkeeltä. Mutta kuten totesin niin en voi olla varma mistä noista kolmesta liikkeestä pullon ostin. Kun kolme eri reissua tein viikon sisään ja tapana on aina ostaa limsaa joka reissulla.
Tässä tapauksessahan myyjäliike on korvausvelvollinen eikä valmistaja. Jos myy vanhentunutta tuotetta niin myyjä on silloin vastuussa tuotteen syömä/juomakelpoisuudesta. Näin olen ymmärtänyt.Olet siis ostanut kolme pulloa limsaa viikolla, muttet aloittanut juomaan niistä yhtäkään ennen kuin vasta loppuviikosta jolloin sinulla oli siis kolme täyttä pulloa limsaa...jos olisit juonut limsat sitä mukaa kuin niitä ostit, tietäisit tietenkin mistä kaupasta olet viimeisen pullon ostanut...kuullostaa limsa-fanin tarinana epäuskottavalta vedätykseltä...näinhän tämäkin selvisi !
- mahataudissa
ostaa muttei juo...? kirjoitti:
Olet siis ostanut kolme pulloa limsaa viikolla, muttet aloittanut juomaan niistä yhtäkään ennen kuin vasta loppuviikosta jolloin sinulla oli siis kolme täyttä pulloa limsaa...jos olisit juonut limsat sitä mukaa kuin niitä ostit, tietäisit tietenkin mistä kaupasta olet viimeisen pullon ostanut...kuullostaa limsa-fanin tarinana epäuskottavalta vedätykseltä...näinhän tämäkin selvisi !
Ei ole mitään vedätystä. Ajatteles nyt itsekin jos ostat kolmesta eri paikkaa limsaa ja entistäkin on jäljellä niin mistäs ihmeestä tiedät kun siirryt seuraavaan pulloon että mistä juuri se pullo on peräisin? En minä ainakaan mihinkään tiettyyn järjestykseen niitä laita. Hissukseen tulee vielä juotua, yksi pullo kestää useita päiviä. Tapana on pitää kaapissa aina vähintään paria, kolmea pulloa. Melkein joka kerta kun käyn kaupassa niin tulee ostettua vähintään yksi pullo.
Näkeehän sen tosta kuvastakin, vai meinasitko että se on otettu joskus kesällä? Miksi alkaisin kuvaamaan päivämäärää jos se olisi vielä voimassa?
Unohtui muuten mainita että limsan seassa oli appelsiinimössöäkin, aivan kuin se olisi puristettu tuoreista appelsiineista? En tiedä oliko alkanut mädäntyä vai mitä lie ollut? Ei näissä yleensä ole mitään muuta kuin juotavaa, harvemmin syötävää. - Sokeripommi
mahataudissa kirjoitti:
Ei ole mitään vedätystä. Ajatteles nyt itsekin jos ostat kolmesta eri paikkaa limsaa ja entistäkin on jäljellä niin mistäs ihmeestä tiedät kun siirryt seuraavaan pulloon että mistä juuri se pullo on peräisin? En minä ainakaan mihinkään tiettyyn järjestykseen niitä laita. Hissukseen tulee vielä juotua, yksi pullo kestää useita päiviä. Tapana on pitää kaapissa aina vähintään paria, kolmea pulloa. Melkein joka kerta kun käyn kaupassa niin tulee ostettua vähintään yksi pullo.
Näkeehän sen tosta kuvastakin, vai meinasitko että se on otettu joskus kesällä? Miksi alkaisin kuvaamaan päivämäärää jos se olisi vielä voimassa?
Unohtui muuten mainita että limsan seassa oli appelsiinimössöäkin, aivan kuin se olisi puristettu tuoreista appelsiineista? En tiedä oliko alkanut mädäntyä vai mitä lie ollut? Ei näissä yleensä ole mitään muuta kuin juotavaa, harvemmin syötävää.Niin, ei kait se ihme ole jos tuonlainen sokeriliemi alkaa käymään vanhetessaan, sisältäähän se 1.5l puteli yli 60 palaa sokeria. Laitappa hiivaa sekaan niin jo alkaa prosentit nousta.
- mahataudissa
Sokeripommi kirjoitti:
Niin, ei kait se ihme ole jos tuonlainen sokeriliemi alkaa käymään vanhetessaan, sisältäähän se 1.5l puteli yli 60 palaa sokeria. Laitappa hiivaa sekaan niin jo alkaa prosentit nousta.
Jeps, nyt selvisi missä niitä vanhentuneita juomia myydään, kävin juuri kaupassa ja tsekkasin asian. Ei tarvinnut kuin katsoa ensimmäistä pulloa ja päivämäärä oli sama, 29.08.2010. Vähintään yksi täysi korillinen on siis edelleen myynnissä, jokainen pullo vanhentunut. Todennäköisesti löytyy useampikin kori, en viitsinyt alkaa tutkimaan tarkemmin. Otin kokeeksi yhden pullon esille ja samaa mössöä heilui pullon sisällä. Pilaantunut mikä pilaantunut.
Kyseessä on Kauppakeskus Corona. Käykää vaikka itse tsekkaamassa jos ette itse usko. En viitsinyt mainita mitään kassalla, katsotaan piruuttaan kuinka kauan menee ennenkuin poistavat myynnistä. Tai milloin joku menee valittamaan asiasta. - Heh!
tais olla itse elintarvikeosaston vastaava
- Laihialainen
Muistaakseni se on juurikin Prisma joka maksaa 5e palkkion jokaisesta pilaantuneesta tuotteesta. Käykää ihmeessä joku kuittaamassa hyvä tili. Korillinen Jaffaa tekee jo monta kymppiä. Yksi pullohan on yksi pilaantunut tuote.
- rfseu
Laihialainen kirjoitti:
Muistaakseni se on juurikin Prisma joka maksaa 5e palkkion jokaisesta pilaantuneesta tuotteesta. Käykää ihmeessä joku kuittaamassa hyvä tili. Korillinen Jaffaa tekee jo monta kymppiä. Yksi pullohan on yksi pilaantunut tuote.
torniossa k-kaupat maksaa vanhasta/pilaantuneesta tuotteesta tietenkin uden tuotteen ja 50€ lahjakortin.olen saanut kaksi.
- 32
rfseu kirjoitti:
torniossa k-kaupat maksaa vanhasta/pilaantuneesta tuotteesta tietenkin uden tuotteen ja 50€ lahjakortin.olen saanut kaksi.
Tossa olisi hyvä mahdollisuus saada korillinen limsaa ilmaiseksi. Ostaa ensin yhden pullon ja sitten "mukamas" huomaa että parasta ennen on mennyt umpeen jo kuukausia sitten. Veikkaan että antavat korillisen tuoretta limsaa korvaukseksi. Näin olen kuullut toimittavan useinkin jos myyvät pilaantunutta limsaa.
Jos menee vain ilmoittamaan että teillä on pilaantunutta juomaa myynnissä niin ottavat todennäköisesti vain pois myynnistä ja et saa mitään. - Gunvorska
32 kirjoitti:
Tossa olisi hyvä mahdollisuus saada korillinen limsaa ilmaiseksi. Ostaa ensin yhden pullon ja sitten "mukamas" huomaa että parasta ennen on mennyt umpeen jo kuukausia sitten. Veikkaan että antavat korillisen tuoretta limsaa korvaukseksi. Näin olen kuullut toimittavan useinkin jos myyvät pilaantunutta limsaa.
Jos menee vain ilmoittamaan että teillä on pilaantunutta juomaa myynnissä niin ottavat todennäköisesti vain pois myynnistä ja et saa mitään.Näytti tosiaan olevan vanhentunutta Jaffaa myynnissä kun kävin katsomassa. Sielläpä olkoon, en ostanut. Kuinkahan monen pitää sairastua ennenkuin vedetään pois myynnistä..
- vedätystä
Gunvorska kirjoitti:
Näytti tosiaan olevan vanhentunutta Jaffaa myynnissä kun kävin katsomassa. Sielläpä olkoon, en ostanut. Kuinkahan monen pitää sairastua ennenkuin vedetään pois myynnistä..
ihmiset käyvät virtuuali coronassa kattomassa virtuaalijaffoja...hahhhaa
- kävijä
vedätystä kirjoitti:
ihmiset käyvät virtuuali coronassa kattomassa virtuaalijaffoja...hahhhaa
Saatat yllättyä. Kaikki muutkin jotka epäilette niin olkaapa hyvät vaan. Jos ette usko valokuvaa tai toisten sanomisia niin käykää itse paikalla. Jos suinkin jaksatte nousta siitä tietokoneen ääreltä ja laittaa jalkaa toisen eteen. Kutsutaan myös kävelemiseksi..
- Josse..
kävijä kirjoitti:
Saatat yllättyä. Kaikki muutkin jotka epäilette niin olkaapa hyvät vaan. Jos ette usko valokuvaa tai toisten sanomisia niin käykää itse paikalla. Jos suinkin jaksatte nousta siitä tietokoneen ääreltä ja laittaa jalkaa toisen eteen. Kutsutaan myös kävelemiseksi..
Minkähän firman jaffa on kyseessä..? Tietää varoa..
- mahataudissa
Josse.. kirjoitti:
Minkähän firman jaffa on kyseessä..? Tietää varoa..
Hartwallin Jaffaa myyvät pilaantuneena. Kävin just tsekkaamassa niin edelleen on myynnissä, myöskin Light Jaffaa jossa päivämäärä on 29.08.2010. Otin digikameran mukaan, oheinen kuva otettu parisen tuntia sitten -->
http://kuvaton.com/k/cod.jpg - PEPSI is BEST
mahataudissa kirjoitti:
Hartwallin Jaffaa myyvät pilaantuneena. Kävin just tsekkaamassa niin edelleen on myynnissä, myöskin Light Jaffaa jossa päivämäärä on 29.08.2010. Otin digikameran mukaan, oheinen kuva otettu parisen tuntia sitten -->
http://kuvaton.com/k/cod.jpgkoittakaa nyt tajuta JAFFAT että tuotetta saa myydä parasta ennen -päivän jälkeen vaikka kymmenen vuotta jos se kerran menee kaupaksi. Viimeinen myyntipäivä sentään on jämpti juttu, siinä ei ole nokan koputtamista. Yksi osti limun jonka korkitus ei ollut onnistunut,vaan sinne on päässy ilmaa joka on pilaannuttanut juoman. SO WHAT ? SHIT HAPPENS !! Itse ostaa vanhaa tuotetta ja sitten valittaa TÄNNE ..voi S*****A!
- aswhd
PEPSI is BEST kirjoitti:
koittakaa nyt tajuta JAFFAT että tuotetta saa myydä parasta ennen -päivän jälkeen vaikka kymmenen vuotta jos se kerran menee kaupaksi. Viimeinen myyntipäivä sentään on jämpti juttu, siinä ei ole nokan koputtamista. Yksi osti limun jonka korkitus ei ollut onnistunut,vaan sinne on päässy ilmaa joka on pilaannuttanut juoman. SO WHAT ? SHIT HAPPENS !! Itse ostaa vanhaa tuotetta ja sitten valittaa TÄNNE ..voi S*****A!
Saa myydä joo, mutta lain mukaan myyjän täytyy ilmoittaa tästä. Eli asiakkaan täytyy tietää ennen ostopäätöstä, että tuotteen parasta ennen-päiväys on jo mennyt.
- WTH2422H
aswhd kirjoitti:
Saa myydä joo, mutta lain mukaan myyjän täytyy ilmoittaa tästä. Eli asiakkaan täytyy tietää ennen ostopäätöstä, että tuotteen parasta ennen-päiväys on jo mennyt.
no vittu SIINÄHÄN SE LUKEE PULLON KYLJESSÄ IDIOOTTI,JA KUKA VITTU JAKSAA MENNÄ KAUPPAAN OTTAA JUVAN JA LIITELLE SUOMI24 PALSTALLE?? EI KÄYNYT MIELESSÄ SANOA KAUPASSA ASIASTA? HANKI OIKEA ELÄMÄ...HARRASTUS TAI JOTAIN.
- safsfag
WTH2422H kirjoitti:
no vittu SIINÄHÄN SE LUKEE PULLON KYLJESSÄ IDIOOTTI,JA KUKA VITTU JAKSAA MENNÄ KAUPPAAN OTTAA JUVAN JA LIITELLE SUOMI24 PALSTALLE?? EI KÄYNYT MIELESSÄ SANOA KAUPASSA ASIASTA? HANKI OIKEA ELÄMÄ...HARRASTUS TAI JOTAIN.
Koita nyt ymmärtää, että se ei riitä. MYYJÄN TÄYTYY ILMOITTAA ASIASTA. Mitä et tuosta tajua? Jos pullojen kohdalla olisi lappu tjms, niin asia olisi selvä ja tuotteita saisi myydä. Nyt näin ei ole ja myyminen on laitonta. Itsehän en ole Coronassa käynyt kuukauteen (kirjoitin siis tuon ylemmän viestin, mistä yllä oleva kirjoittaja ei tykännyt, tai ei ymmärtänyt viestin sisältöä). Mitä jos itse hankkisit harrastuksen tjms? Kun tämä suomi24-foorumilla säälittävä pelleily ei ole kovin hääppöinen harrastus.
- TUKU TUKU TUKKU...
safsfag kirjoitti:
Koita nyt ymmärtää, että se ei riitä. MYYJÄN TÄYTYY ILMOITTAA ASIASTA. Mitä et tuosta tajua? Jos pullojen kohdalla olisi lappu tjms, niin asia olisi selvä ja tuotteita saisi myydä. Nyt näin ei ole ja myyminen on laitonta. Itsehän en ole Coronassa käynyt kuukauteen (kirjoitin siis tuon ylemmän viestin, mistä yllä oleva kirjoittaja ei tykännyt, tai ei ymmärtänyt viestin sisältöä). Mitä jos itse hankkisit harrastuksen tjms? Kun tämä suomi24-foorumilla säälittävä pelleily ei ole kovin hääppöinen harrastus.
Kuvittele itse olevasi kassalla töissä, tuotteita on jotain mitä...140.000 nimikettä (joku voi tarkentaa jos tietää...) istut siinä kassalla ja odotat vain seuraavaa palkkanauhaasi...kuinka voit tietää mitään mitä tapahtuu kaupan puolella, joku vanha tavara....voi voi kun et tarkastanut kaikkia 140.000 tuotetta kun tulit vuoroon...voi voi olet niin huono ihminen..ja taas joku nalkuttaja saa vettä myllyyn...ja luuletko todella että KAUPPIAS on se joka tarkastaa AIVAN KAIKKI myyntiin tulevat tuotteet...voi sinua reppanaa jos näin luulet , alihankkijaan on voitava luottaa, syynä on tässä tapauksessa TUKKU !!!
- asfgag
TUKU TUKU TUKKU... kirjoitti:
Kuvittele itse olevasi kassalla töissä, tuotteita on jotain mitä...140.000 nimikettä (joku voi tarkentaa jos tietää...) istut siinä kassalla ja odotat vain seuraavaa palkkanauhaasi...kuinka voit tietää mitään mitä tapahtuu kaupan puolella, joku vanha tavara....voi voi kun et tarkastanut kaikkia 140.000 tuotetta kun tulit vuoroon...voi voi olet niin huono ihminen..ja taas joku nalkuttaja saa vettä myllyyn...ja luuletko todella että KAUPPIAS on se joka tarkastaa AIVAN KAIKKI myyntiin tulevat tuotteet...voi sinua reppanaa jos näin luulet , alihankkijaan on voitava luottaa, syynä on tässä tapauksessa TUKKU !!!
Ei kai tässä nyt oikeastaan ole edes kyse siitä, kenen vika mikäkin on. Tosiasia on vain se, että niitä pulloja ei saisi myydä, kun asiasta ei ole ilmoitusta. Mutta eniten tässä vikaa on ketjun aloittajassa. Mikset voinut ilmoittaa myyjälle, että on vanhoja pulloja myynnissä? Ongelma olisi ratkaistu helposti. Ei siellä kukaan kiertele tarkistelemassa tuotteita. Järki käteen, aikuinen ihminen. Suunsa voi avata ja mainiat asiasta, niin hommat hoituu. Olisi voinut saada vaikka sen muutaman eurosi takaisin...
- tinsku 14
safsfag kirjoitti:
Kun tämä suomi24-foorumilla säälittävä pelleily ei ole kovin hääppöinen harrastus. safsFAG.
- asklfj
tinsku 14 kirjoitti:
Kun tämä suomi24-foorumilla säälittävä pelleily ei ole kovin hääppöinen harrastus. safsFAG.
Asiallisesti kirjoittaminen ja caps lockilla-kirjoittaminen ovat kaksi eri asiaa. Googleta vaikka näiden ero, niin tiedät mistä puhun. Katsos, kun nämä KESKUSTELUFOORUMIT ovat sitä varten, että ihmiset voivat kirjoittaa ASIALLISESTI tänne. Mutta eihän se kaikille ole niin yksinkertaista, jotkut ei vaan ymmärrä...
- EWWE
asklfj kirjoitti:
Asiallisesti kirjoittaminen ja caps lockilla-kirjoittaminen ovat kaksi eri asiaa. Googleta vaikka näiden ero, niin tiedät mistä puhun. Katsos, kun nämä KESKUSTELUFOORUMIT ovat sitä varten, että ihmiset voivat kirjoittaa ASIALLISESTI tänne. Mutta eihän se kaikille ole niin yksinkertaista, jotkut ei vaan ymmärrä...
EI MITÄÄN MERKITYSTÄ KIRJOITTAAKO JOKU VITUN NAPPI POHJASSA VAI EI.IDIOOTTI
- lölkljkljljkl
asklfj kirjoitti:
Kato ku tämä polonen on todennäkösesti itse joutunut imemään faijansa munaa ku joka paikkaan pitää sitä lutkuttamista tunkea. Insesti on ikävä asia, kuten näkyy, väkisinkin siitä jää traumoja ja tälläinen anonyymi foorumi on melkeinpä ainoa paikka missä pääsee purkamaan paineitaan. Normaalifoorumeiltahan tollaset bannataan alta aikayksikön. Suomi24:n tapasille palstoillehan nuo lutkuttajat lopulta päätyy kun ei oikein muita vaihtoehtoja ole. Vituttaa kun tollasia kieroonkasvaneita munanlutkuttajia joutuu sietämään normaali-ihmisten joukossa. Hoitoon pitäisi viedä. Saisi siellä toistaa tätä vitun FAG! mantraa. Vuosikausia samaa paskaa suoltanut ulos.
- Timo A.
lölkljkljljkl kirjoitti:
Kato ku tämä polonen on todennäkösesti itse joutunut imemään faijansa munaa ku joka paikkaan pitää sitä lutkuttamista tunkea. Insesti on ikävä asia, kuten näkyy, väkisinkin siitä jää traumoja ja tälläinen anonyymi foorumi on melkeinpä ainoa paikka missä pääsee purkamaan paineitaan. Normaalifoorumeiltahan tollaset bannataan alta aikayksikön. Suomi24:n tapasille palstoillehan nuo lutkuttajat lopulta päätyy kun ei oikein muita vaihtoehtoja ole. Vituttaa kun tollasia kieroonkasvaneita munanlutkuttajia joutuu sietämään normaali-ihmisten joukossa. Hoitoon pitäisi viedä. Saisi siellä toistaa tätä vitun FAG! mantraa. Vuosikausia samaa paskaa suoltanut ulos.
tälläinen anonyymi foorumi on melkeinpä ainoa paikka missä pääsee purkamaan paineitaan.KERTOO MEILLE lölkljkljljkl :)
Suomi24:n tapasille palstoillehan nuo lutkuttajat lopulta päätyy kun ei oikein muita vaihtoehtoja ole.AIKA IRONISESTI EIKÖ? - mäki olen jjkjkjkjkj
lölkljkljljkl kirjoitti:
no löysäsikös paineesi?
- 8a nauraa
Timo A. kirjoitti:
tälläinen anonyymi foorumi on melkeinpä ainoa paikka missä pääsee purkamaan paineitaan.KERTOO MEILLE lölkljkljljkl :)
Suomi24:n tapasille palstoillehan nuo lutkuttajat lopulta päätyy kun ei oikein muita vaihtoehtoja ole.AIKA IRONISESTI EIKÖ?tylytys :=DDDDDDD
- kllklkkkl
mäki olen jjkjkjkjkj kirjoitti:
no löysäsikös paineesi?
Vaihda jo levyä. Jos olet niin vajaaälyinen ettet osaa kuin kopsata viestejä niin se on sinun ongelmasi. Lutkuta sitä faijasi munaa vain. Sen sinä osaat.
- kkjkjkjl
Kerron heti kun sinä opit kirjoittamaan enemmän kuin kaksi lausetta. Ymmärsitkö?
- isä camilla
kkjkjkjl kirjoitti:
Kerron heti kun sinä opit kirjoittamaan enemmän kuin kaksi lausetta. Ymmärsitkö?
- yks tollo
mahataudissa kirjoitti:
Jeps, nyt selvisi missä niitä vanhentuneita juomia myydään, kävin juuri kaupassa ja tsekkasin asian. Ei tarvinnut kuin katsoa ensimmäistä pulloa ja päivämäärä oli sama, 29.08.2010. Vähintään yksi täysi korillinen on siis edelleen myynnissä, jokainen pullo vanhentunut. Todennäköisesti löytyy useampikin kori, en viitsinyt alkaa tutkimaan tarkemmin. Otin kokeeksi yhden pullon esille ja samaa mössöä heilui pullon sisällä. Pilaantunut mikä pilaantunut.
Kyseessä on Kauppakeskus Corona. Käykää vaikka itse tsekkaamassa jos ette itse usko. En viitsinyt mainita mitään kassalla, katsotaan piruuttaan kuinka kauan menee ennenkuin poistavat myynnistä. Tai milloin joku menee valittamaan asiasta.Ei niitä 1,5l limuja myydä koreissa. Taidat narrata.
- jkjkjkjkjkjkjkjkj
yks tollo kirjoitti:
Ei niitä 1,5l limuja myydä koreissa. Taidat narrata.
myydään.FÄÄK.
- Käymistilassa
jkjkjkjkjkjkjkjkj kirjoitti:
myydään.FÄÄK.
Jos ne limut on vaikka alkanu käymään...15 palaa sokeria ton kokokessa pullossa tekee jo jotain vähintään 15% juomaa...mmmm??? Äkkiä ostamaan koko KORILLINEN !
- toinen tollo
jkjkjkjkjkjkjkjkj kirjoitti:
myydään.FÄÄK.
ei tuon kokoisessa kaupassa!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6925- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes167784