Angelin kylä

Kyselevä Aatu

Kuinka paljon siellä on asukkaita?

42

12170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angeli is best

      Ei varmaankaan kovin paljon mutta aivan mahtava kylä. Saa hengittää olla rauhassa

      • hienoo kerta kaikkia

        ne kuuluisat Angelin tytöt.


      • jänkhä joonas
        hienoo kerta kaikkia kirjoitti:

        ne kuuluisat Angelin tytöt.

        Onko siellä ostokeskusta? Entä alkoa?


      • Mutta Keskitetysti
        jänkhä joonas kirjoitti:

        Onko siellä ostokeskusta? Entä alkoa?

        voiostaa keskustasta.Joko Ivalon tai Inarin.Alkoa ei ole Angelissa-lopun saat päätellä.....


      • Mijjjäö
        jänkhä joonas kirjoitti:

        Onko siellä ostokeskusta? Entä alkoa?

        Ei ainakaan ostoskeskusta, ehkä ei alkoakaa. Ei pikkukylissä oo todellakaa mtn ostoskeskusta!

        Nimim. En oo käynny, mutta tuppukylissä ei oo ostoskeskusta.


      • Turusta moi
        Mijjjäö kirjoitti:

        Ei ainakaan ostoskeskusta, ehkä ei alkoakaa. Ei pikkukylissä oo todellakaa mtn ostoskeskusta!

        Nimim. En oo käynny, mutta tuppukylissä ei oo ostoskeskusta.

        Mitä siellä Angelissa sitten on, onko yhtään mitään? kai edes kauppa?


      • Erän kävijä
        Turusta moi kirjoitti:

        Mitä siellä Angelissa sitten on, onko yhtään mitään? kai edes kauppa?

        Angelissa ei ole kauppaa. Ei Alkoa. Alkoja löytyy Nuorgamista Hankoon ja samalla alueilla myös Alko tuotteiden käyttäjiä -suuri kuluttajia sekä myös siihen aineeseen sairastuneita.


      • lapintaiga
        Erän kävijä kirjoitti:

        Angelissa ei ole kauppaa. Ei Alkoa. Alkoja löytyy Nuorgamista Hankoon ja samalla alueilla myös Alko tuotteiden käyttäjiä -suuri kuluttajia sekä myös siihen aineeseen sairastuneita.

        Mutta onhan siellä - tai ainakin oli - Pianopalli-Arto ja Lapin ikioma miniä Tuksu!11!
        Unohtaa ei sovi myöskään Nassu-koiraa (vai jokos sen nimi oli vaihdettu heluokitiksi).
        Nassukin sai Angelin rauhassa olla ihan ilman koruja!!!1 ja pinkkejä vaatteita!11!


      • Aslakin gummi
        lapintaiga kirjoitti:

        Mutta onhan siellä - tai ainakin oli - Pianopalli-Arto ja Lapin ikioma miniä Tuksu!11!
        Unohtaa ei sovi myöskään Nassu-koiraa (vai jokos sen nimi oli vaihdettu heluokitiksi).
        Nassukin sai Angelin rauhassa olla ihan ilman koruja!!!1 ja pinkkejä vaatteita!11!

        Taidanpa pysytellä ihmisten ilimoilla. Mökilläkin on paremmat olot.


      • möggi
        Aslakin gummi kirjoitti:

        Taidanpa pysytellä ihmisten ilimoilla. Mökilläkin on paremmat olot.

        Niin siellä jossakin on myös sellainen kylä kuin Kaamasmukka ja kaamasmukkailasiet ovat joskus maailmassa halveksineent angelialsia vaikka itse ovat uhohtaneet katsoa peiliin. Ei kukaan ole ihminen ole toinen toistaan kummempi. Ainakhan pitää ihmisen kaivaa jotenkin vaikka harmaan kiven kolosta itseään heikompi ihminen ja kaamasmukkalaiset löysivät angelilaiset, ehkä se suhtautuminen angelilaisiin imettiin jo äidin maidosta. Minun mielestä sen minkä minä olen angelissa ollut ja käynyt niin seiellä on ihan tavallisia ihmisiä ja rauhallista, ei ne puhu koskaan paskaa muista ihmisitä, he antavat ihmisten olla. hyvin ovat minuakin auttaneet kun olen mökkeilessä tarvinut apua ja ottavat asiat asiana.


      • mistämielenrauha-
        möggi kirjoitti:

        Niin siellä jossakin on myös sellainen kylä kuin Kaamasmukka ja kaamasmukkailasiet ovat joskus maailmassa halveksineent angelialsia vaikka itse ovat uhohtaneet katsoa peiliin. Ei kukaan ole ihminen ole toinen toistaan kummempi. Ainakhan pitää ihmisen kaivaa jotenkin vaikka harmaan kiven kolosta itseään heikompi ihminen ja kaamasmukkalaiset löysivät angelilaiset, ehkä se suhtautuminen angelilaisiin imettiin jo äidin maidosta. Minun mielestä sen minkä minä olen angelissa ollut ja käynyt niin seiellä on ihan tavallisia ihmisiä ja rauhallista, ei ne puhu koskaan paskaa muista ihmisitä, he antavat ihmisten olla. hyvin ovat minuakin auttaneet kun olen mökkeilessä tarvinut apua ja ottavat asiat asiana.

        Mögggiläisellä peruskoulu tainnut jäädä käymättä tai sitten se on vielä kesken.
        Kirjoitahan Suomeksi sama asia jotta me lukijat ymmärtäisimme tarinointisi aiheesta jotain.

        Jos ja kun, tiedä häntä, yrität keksiä satuja otsikolla: kylien väliset kahnaukset niin, jätä suosiolla tarinointi muiden tehtäväksi.
        Satuilusi ei onnistu.
        Mene miesrukka peilin eteen ja kysäise sieltä katsovalta sameasilmäiseltä jotta- mikä se miestä oikeasti riepoo.
        Mieti hetki,
        nosta katseesi kohti taivasta ja ota mallia kuun hymyilevästä ilmeestä.
        Saattaapa maailma ympärilläsi ruveta näyttämään kirkkaammalta.
        Toivottavasti!


        Kuinka kaukaa tulet mökillesi myrtynyttä mieltä parantelemaan?


      • 20
        mistämielenrauha- kirjoitti:

        Mögggiläisellä peruskoulu tainnut jäädä käymättä tai sitten se on vielä kesken.
        Kirjoitahan Suomeksi sama asia jotta me lukijat ymmärtäisimme tarinointisi aiheesta jotain.

        Jos ja kun, tiedä häntä, yrität keksiä satuja otsikolla: kylien väliset kahnaukset niin, jätä suosiolla tarinointi muiden tehtäväksi.
        Satuilusi ei onnistu.
        Mene miesrukka peilin eteen ja kysäise sieltä katsovalta sameasilmäiseltä jotta- mikä se miestä oikeasti riepoo.
        Mieti hetki,
        nosta katseesi kohti taivasta ja ota mallia kuun hymyilevästä ilmeestä.
        Saattaapa maailma ympärilläsi ruveta näyttämään kirkkaammalta.
        Toivottavasti!


        Kuinka kaukaa tulet mökillesi myrtynyttä mieltä parantelemaan?

        Ei sinun tarvi tiedätkö kaikkea ymmärtääkään ja etkä varmaan ymmärräkkään vaikka kirjoittaisi millä kilellä tahansa.


      • herneitä
        mistämielenrauha- kirjoitti:

        Mögggiläisellä peruskoulu tainnut jäädä käymättä tai sitten se on vielä kesken.
        Kirjoitahan Suomeksi sama asia jotta me lukijat ymmärtäisimme tarinointisi aiheesta jotain.

        Jos ja kun, tiedä häntä, yrität keksiä satuja otsikolla: kylien väliset kahnaukset niin, jätä suosiolla tarinointi muiden tehtäväksi.
        Satuilusi ei onnistu.
        Mene miesrukka peilin eteen ja kysäise sieltä katsovalta sameasilmäiseltä jotta- mikä se miestä oikeasti riepoo.
        Mieti hetki,
        nosta katseesi kohti taivasta ja ota mallia kuun hymyilevästä ilmeestä.
        Saattaapa maailma ympärilläsi ruveta näyttämään kirkkaammalta.
        Toivottavasti!


        Kuinka kaukaa tulet mökillesi myrtynyttä mieltä parantelemaan?

        Olekko nää ihan varma että möggiläisellä on niin huonosti asiat kuin yrität sanoa kirjoituksessasi? Miten on oma laitasi?


      • tämä päivä tähän ast
        herneitä kirjoitti:

        Olekko nää ihan varma että möggiläisellä on niin huonosti asiat kuin yrität sanoa kirjoituksessasi? Miten on oma laitasi?

        Vielä on iltaa jäljellä ja kullankeltaista juomaakin riittävästi.
        Muutama tunteroinen unelle aikaa ja aamulla virkeänä uusiin haasteisiin niin työn merkeissä kuin muutenkin.

        Siispä kohtalaisen tyytyväisenä elelen.


      • Turusta moi kirjoitti:

        Mitä siellä Angelissa sitten on, onko yhtään mitään? kai edes kauppa?

        ehkä ehkä ei. emt en oo käyny


      • Käkkälö
        Turusta moi kirjoitti:

        Mitä siellä Angelissa sitten on, onko yhtään mitään? kai edes kauppa?

        Suomen pohjoisin pahamaineinen moottoripyöräjengi: Helvetin Angelilaiset


    • ---

      100-140 immeistä välillä

      • Möggi-Stugan

        Apulehdessä oli joskus juttua Angelin kylästä niin siinä oli että Angelissa on 100 savua.


    • suku on pahin

      paddle faster i heard banjos

      • Aslac der Funftender

        Ei viimeks ollu haitaria ees.


      • Etelän likka
        Aslac der Funftender kirjoitti:

        Ei viimeks ollu haitaria ees.

        Arto Länsmanin mukaan siellä asuu 8 perhettä. Miten monta henkeä perheissä sitten on....


    • karkuun vaan

      Ja kukahaa se tällainen länsmanni oun? Liekkö paikallinen nimismies vaiko mikä?

    • ekkö häissä ollu

      Sepä onkin se Tuksun aviomies, niin että tieto on siinä mielessä luotettavaa.

    • Muuttavainen

      Osaiskos kukaan vinkata Angelista mulle vuokra-kortteeria tai että keltä semmosta kannattas kysellä, ihan vakituiseen asumiseen?

    • korteeria sano

      Noh Länsmannilta tietenkin, sille vaan soittamaan.

    • tuks puks

      Tuksu tietää myös!

    • Pirtti tai Läns....

      Alkuperäinen kysymys lienee että paljonko asukkaita. No Inarin pienemmissä kylissä asukkaita on 10-30 savun välistä ja mökkiläisiä toiset saman verran lisää. Jos kiinnostaa tarkempi luku niin tervetuloa tutustumaan. Monilla kyselijöillä ei varmaan ole tarkoituskaan. Todelliset fanit ilmottautukoon ensimmäisen savun kohdalla =DD

    • Ihan kiva kylä

      Angeliin on asukkaita tullut jonkin verran ihan muualta päin suomea. Rakentavat sinne ihan komeita asuntoja tai ostavat valmiita tyhjilleen jääneitä taloja ja mökkejä.

    • Kulukuri

      Oli se vain soma kylä. Kävimmä tutustumasa.

    • ex-angeli

      joko angelissa alko? entä moottoritie? kauppakeskus?

    • SielläOn

      mahottoman hyväperäinen ja auttavainen naisenpuoli. Monesti oomma tavanneet ja aina olen avun saanut.

      • ja-sitten-totuus

        Herpeksen ja visvasyylän olet saanut. Ehkä niistä on sinulle apua!


    • Työmme_on

      Ei ole koiria tai muita haudattu Angeliin!

    • nuhnuh

      Onko siellä salaisuuksia ja ruumista

    • seonomassakylässä

      Angelin kylän yllä lepää epäilys, kuka oli murhaaja?

      • Anonyymi

        Angelin kylästä ei pääse autolla joen toiselle puolelle Norjaan. Ei ole siltaa. Lähin ylityspaikka on Karigasniemellä, noin 60km Angelista pohjoiseen. Samalla siirrytään Utsjoen puolelle, Angeli on Inarissa.


    • Anonyymi

      Joko on alko angelissa?

    • Anonyymi

      Miten on, joko on alko? Entä iso kauppakeskus? Entä nelikaistainen moottoritie?

    • Anonyymi

      13200 noini on asukkaita porot mukaan lukien.

    • Anonyymi

      Metsissä harhailevat.

    • Anonyymi

      Onko Angelia alettu vihdoin kehittämään, joku hotelli jne. pitäisi saada, Antin auton viimeinen sijaintikin on matkailunähtävyys.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe