Haaskattu nuoruus, elämätön elämä

Älymies 23

Noita kahta asiaa pyörittelen päässäni. Vaan toisaalta, ei se ATM:n elämä olisikaan kovin hienoa ollut.

57

1588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuolemaa odotellessa

Jos ei sitä elämää ole nuorena niin vielä vähemmän sitä on keski-ikäisenä. Suomessa on aika yleistä, ettei ihmisillä ole elämää, ystäviä, harrastuksia jne... Herää sitten kysymys, että mitä varten täällä oikein ollaan.

• on näin----

" Jos ei sitä elämää ole nuorena niin vielä vähemmän sitä on keski-ikäisenä. Suomessa on aika yleistä, ettei ihmisillä ole elämää, ystäviä, harrastuksia jne... Herää sitten kysymys, että mitä varten täällä oikein ollaan. "

Tämä on täysin totta ja ei varmasti löydy maailmasta toista maata jossa nämä asiat olisvat lähellekkään tässä mallissa mitä ne meillä on monen ihmisen ja erityisesti siis niin monen miehien kodalla.
        Ulkomaalaisten on yleensä vaikea ymmärtää tällaista ollenkaan, he vain ihmettelevät ja ajattelevat että jotain kovin sairasta ja synkkää pitää jossain olla jos elämä tällaiseksi voi mennä.
        Meillä on kulttuurissamme vahvana sellainen piirre, että varsinkin vailla naisseuraa olevia miehiä syrjitään joka paikassa, ja he ajutuvat sosiaalisestikkin paitsioon ja lopulta täysin eristäytneiksi muista ihmisistä. Nykyään sitten tällaiset syrjäytyneet miehet joutuvat vielä tämän syrjätymisensä vuksi demonisoinnikin ja suoranaisten noitavainojen kohteiksi. Tätä tällaista tilaa voi sitten jatkua vuosikymmenetkin kunnes kuolema lopulta korjaa pois. Ei ole harvinaista sekään että vielä kuolleenakin tällainen mies makaa pötköttää kämpässään vuosikausia ennenkuin hänet lödetään. Näin jos ei ruumis ole ruvennut haisemaan tai jonkun maksamatta jääneen laskun vuoksi häntä aleta kaivata.
        No tavallisille suomalaisille tämä tällainen on varsin ymmärrettävää, ja jopa itsetäänselvänä pidetään sitä että osa miehistä ajutuu tällaisen kohtalon uhriksi. Tämä asia kuitataan yksinkertaisesti leimaamalla tällaiset miehet kaikin tavoin kelvottomiksi luusereiksi, ja nykyään vielä vaarallisiksikin tavallisten ihmisten näkökulmasta.

• AAAATEEÄMMÄ

Minusta on ainakin kunnioitettavaa, jos ATM kuppaa toimeentulonsa valtiolta. Minua ei harmita elämättä jättäminen, vaan olen pikemminkin tyytyväinen että suoritan tämän homman omilla määreilläni enkä muiden ihanteiden kautta.

• ---->

olethan jo yli 30 vuotias. Toki se varmasti tuntuu murheelliselta, jos ei siihen ikään mennessä ole saanut yhtään mitään aikaiseksi, ei edes hankittua sitä koulutusta.

• Älymies 23

Oon 25 mutta ihan sama.

• Älymies 23

Joku muukin tämän epäoonistumiseni vielä tuntee nahoissaan.

• Älä viitsi.

Äksyiletkö sitten äidilles?

• Älymies 23
        Älä viitsi. kirjoitti:

Äksyiletkö sitten äidilles?

Vielä voi naurattaa mutta kyllä se hymy hyytyy. Tää tilanne on ollut samanlainen jo vuosia enkä mä tätä loputtomasti kestä.

• QuickSapphire
        Älymies 23 kirjoitti:

Vielä voi naurattaa mutta kyllä se hymy hyytyy. Tää tilanne on ollut samanlainen jo vuosia enkä mä tätä loputtomasti kestä.

Elä muille jaa negatiivista. Se ei tee sinun elämästäsi onnellisempaa. Positiivisen jakaminen tekisi ihan varmasti loppujen lopuksi omaankin sisimpään hyvää.

• näy----
        QuickSapphire kirjoitti:

Elä muille jaa negatiivista. Se ei tee sinun elämästäsi onnellisempaa. Positiivisen jakaminen tekisi ihan varmasti loppujen lopuksi omaankin sisimpään hyvää.

Et näy tuntevan tätä miesten syrjäytymisen kierrettä ollenkaan, etkä varmaan haluakkaan tuntea. Noista neuvoistasi ei todellakaaan ole mitään hyötyä, ne vain ärsyttävät lisää jo vahvasti syrjäytmiskierteessä sisällä olevaa miestä.

• QuickSapphire
        näy---- kirjoitti:

Et näy tuntevan tätä miesten syrjäytymisen kierrettä ollenkaan, etkä varmaan haluakkaan tuntea. Noista neuvoistasi ei todellakaaan ole mitään hyötyä, ne vain ärsyttävät lisää jo vahvasti syrjäytmiskierteessä sisällä olevaa miestä.

Enkö näy? Ulkonäkö voi pettää you know...

Ja minun pitäisi jättää se siihen kierteeseen sen sijaan että kerron miten siitä pääsisi pois? Itselleni on niin moraalinen velvollisuuteni kuin myös oma haluni tarjota mahdollisuus tarttua siihen, mitä itse olen tähän mennessä oppinut ja kokenut. Yrittää tarjota vinkkejä joilla selvitä tästä. Mikäli toinen ei halua kuunnella niin... oma vikansa se on. Ei minun. Teen voitavani.

Jos minulla olisi tässä tekstin muodossa esittää vakavia todisteita siitä, miksi minua kannattaisi kuunnella niin esittäisin.

• Älymies 23

Ei vittu kun vituttaa.

• Älymies 23

Hei tarttisin nyt tukea ja ymmärrystä, eli pillua kauniilta nuorelta tytöltä.

• QuickSapphire

Tukea yritän antaa... Ymmärrystä olet minulta jo pitkään saanut. Kauniin tytön... sitä juttua en valitettavasti voi sinne taikoa. Siihen tarvii toisen ihmisen suostumuksen lisäksi.

• Ylös, ulos ja...

Jos olet vasta 25 vuotias niin sinulla on esimerkiksi "nuoruutta" 5 vuotta 30 vuotiaana ehkä vielä menoelämää sellainen 10 vuotta.

Mitä kauemmin murehdit jotain nuoruutta niin sitä kauemmaksi tämän hetken mahdollisuudet ja tulevaisuuden unelmat menevät.

Sinulla on levy jumiutunut paikoilleen.

En minäkään 25-vuotiaana ollut ehken mahdottomasti kokenut, no olin aika paljon, mutta sen jälkeen viidessä vuodessa on tullut vaikka mitä.

Voisi sanoa että it's now or never.
      Lähde palstalta isän päivän kunniaksi ja ala järjestellä elämääsi uudestaan. Koulutuksen voi hankkia Suomen maassa jossa koulut ovat lähes ilmaisia. Samoin työpaikan.

• Älymies 23

En mä jaksa raataa koulussa kun samaan aikaan elän yhä eristäytyneenä ja yksinäisenä.

• ...
        Älymies 23 kirjoitti:

En mä jaksa raataa koulussa kun samaan aikaan elän yhä eristäytyneenä ja yksinäisenä.

Sulle on nyt vaan jaettu huonot kortit tähän elämään. Kohtaloaan vastaan on turha yrittää taistella. Odotettu elinikäsi on noin 80v. Se on pitkä aika elää yksin ja eristyneenä. Jospa saat paremmat kortit sitten seuraavassa elämässä.

• Mies1985

Että olet valinnut osasi ja olet siihen suht tyytyväinen kun et mitään tee.

• Älymies 23

Niinkuin sanoin, minulla ei ole voimia kestää yksinäisyyttää muuta ja sen lisäksi vielä raataa koulussa tai töissä.

• Näin on näreet.
        Älymies 23 kirjoitti:

Niinkuin sanoin, minulla ei ole voimia kestää yksinäisyyttää muuta ja sen lisäksi vielä raataa koulussa tai töissä.

. . . mitäpä muuta se elämä olisi???
        Heikot sortuu elontiellä jätkä senkun porskuttaa!!!!

• QuickSapphire

"Että olet valinnut osasi ja olet siihen suht tyytyväinen kun et mitään tee."

Mitä sinäkään mistään tiedät... Ei välttämättä voi muuttaa elämäänsä kuin taikaiskusta jos ei siihen ole tyytyväinen.

• aikanaan--
        Älymies 23 kirjoitti:

Voin sanao sen että minä olen noita opiskeluja suorittanut ja niihin paljon satsannut vaan työpaikkaa en
        niillä saaanut eikä oikein edes hanttihommia. Tähän sitten vielä kävin päälle parin vuoden ammattikoulutuksen alata jolta luvattiin hyviä työllisyysnäkymiä- ei sitten saanut siitäkään ensimmäistäkään alan työpaikkaa, vain hanttihommia eikä niitäkään enää helposti kun alkoivat jo pitää kolmea kymppiä lähenevää työnhakijana liian vanhana. Naisia ei tietenkään tuolla menolla saanut mitään. Siitä jatkoin hanttihommissa pakerrellen ja onnistun pääsemään vakinaiseksikin ja 16 vuotta pakerrettuani tulin saneeratuksi kortistoon. Siinä kolmikymppisenä yksi lyylikin talkertui seuraani, mutta ei hänestä ollut enää naisekseni, hän oli vielä 5 vuotta minua vanhempikin ja tietenkin toisten miesten jättämä jo vähän lässähtänytkin. Yhtä tyhjän kanssa oli tuo nainen minulle jos häntä naisenani ajattelen.

• äläviitsinyt

..saat lääkkeitä ja piristyt ja saat enegiaa opiskeluun ja alat elää...
      lopeta ruikuttaminen

• Älymies 23

Olen käynyt terapiassa mutta ei se psykiatri mitään taikasanoja voi sanoa joka poistaa masennukseni syyt. Ja lääkitys on ja se on hyvä.

• Älymies 23

jutellaan

• Mitä jätkä?

Voisinhan mä jutskata sun kanssa samalla kun mä katon TV 7:sta evoluutiokriittistä ohjelmaa.

• Älymies 23
        Mitä jätkä? kirjoitti:

Voisinhan mä jutskata sun kanssa samalla kun mä katon TV 7:sta evoluutiokriittistä ohjelmaa.

Kannattaa jättää moinen propaganda katsomatta. Evoluutio-teoria on tosiasia. Tiesitkö muuten että on ollut tapauksia jossa nainen on synnyttänyt lapsen simpanssille?

• Korvat heiluu
        Älymies 23 kirjoitti:

Kannattaa jättää moinen propaganda katsomatta. Evoluutio-teoria on tosiasia. Tiesitkö muuten että on ollut tapauksia jossa nainen on synnyttänyt lapsen simpanssille?

Älä valehtele. Eikä ole (paitsi jos tarkoitat simpansseilla määrätynlaista miestyyppiä). Eikä evoluutioteoria ole mikään ehdoton totuus. Se on teoria ja voi hyvin olla väärässä. Mitään aukottomia todisteita ei ole.

• Älymies 23
        Korvat heiluu kirjoitti:

Älä valehtele. Eikä ole (paitsi jos tarkoitat simpansseilla määrätynlaista miestyyppiä). Eikä evoluutioteoria ole mikään ehdoton totuus. Se on teoria ja voi hyvin olla väärässä. Mitään aukottomia todisteita ei ole.

http://en.wikipedia.org/wiki/Humanzee

• Ei vakuuttanut

• Älymies 23
        Ei vakuuttanut kirjoitti:

Hah! Noihan oli pelkkiä hypoteeseja. Ei siis aitoja todisteita.

Pystyväthän hevonen ja aasikin saamaan jälkeläisiä (muulit).

• Niin voi...
        Älymies 23 kirjoitti:

Pystyväthän hevonen ja aasikin saamaan jälkeläisiä (muulit).

Mutta ihminen ja simpanssi ei. Sitä nyt vaan ei tapahdu.

• No jaa...

Se on pelkkä hypoteesi ja hyvin heppoinen teoria. Laitanko sinulle linkin siihen ohjelmaan?

• Älymies 23
        No jaa... kirjoitti:

Se on pelkkä hypoteesi ja hyvin heppoinen teoria. Laitanko sinulle linkin siihen ohjelmaan?

Ei kiitos.

• No ei sitten
        Älymies 23 kirjoitti:

Ei kiitos.

Laitanko sulle linkin ohjelmaan, jossa selvitään, mikä on nykyisen homomyönteisyyden takana?

• Älymies 23
        No ei sitten kirjoitti:

Laitanko sulle linkin ohjelmaan, jossa selvitään, mikä on nykyisen homomyönteisyyden takana?

Kirjoita mieluummin LYHYT referaatti. Nyt ei jaksa hirveesti paneutua.

• Lue tästä

• Hämärän rajoilta
        Lue tästä kirjoitti:

Tässä on sen ohjelmassa haastatellun tyypin haastattelu.

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/tiede/628/tutkija_juha_ahvion_radikaali_vaite_meneillaan_on_kulttuurivallankumous

Vainoharhaisuutta yhdistettynä tiedemaailman syyllistämiseen siitä, että se on "ateistinen", ts. ei ota taikaolentoja mukaan analyysiin.

Hämmentävyyttä lisää se, ettei Frankfurtin koulukunta ole tosiasiassa koskaan ollut mitenkään vaikutusvaltainen akateemisen maailman ulkopuolella, eikä Yhdysvalloissa sielläkään. Monet Hitleriä USA:han paenneet marxilaiskriitikot saivat siellä huomata olevansa täysin marginaalia: sikäläinen yhteiskuntatiede kun on aina ollut enemmän kaavoja, tilastoja ja insinööreilyä kuin eurooppalainen mannermaiseen filosofiaan nivoutuva, jota dosentti kammoksuu. Tästä huolimatta usko taikaolentoihin vähenee ja homojen oikeuksista puhutaan myös uudella mantereella.

• Katso ensin
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

Vainoharhaisuutta yhdistettynä tiedemaailman syyllistämiseen siitä, että se on "ateistinen", ts. ei ota taikaolentoja mukaan analyysiin.

Hämmentävyyttä lisää se, ettei Frankfurtin koulukunta ole tosiasiassa koskaan ollut mitenkään vaikutusvaltainen akateemisen maailman ulkopuolella, eikä Yhdysvalloissa sielläkään. Monet Hitleriä USA:han paenneet marxilaiskriitikot saivat siellä huomata olevansa täysin marginaalia: sikäläinen yhteiskuntatiede kun on aina ollut enemmän kaavoja, tilastoja ja insinööreilyä kuin eurooppalainen mannermaiseen filosofiaan nivoutuva, jota dosentti kammoksuu. Tästä huolimatta usko taikaolentoihin vähenee ja homojen oikeuksista puhutaan myös uudella mantereella.

Katso molemmat Juha Ahvion haastattelut (kestävät noin puoli tuntia eli yhteensä tunnin) ja arvostele vasta sen jälkeen. Ateisti siskonikin piti haastatteluja mielenkiintoisina.

http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=12323
        http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=12324

• Älymies 23
        No jaa... kirjoitti:

http://en.wikipedia.org/wiki/Liger

Tuli mieleen tämmönenkin.

• Mä tahdon liikerin
        Älymies 23 kirjoitti:

http://en.wikipedia.org/wiki/Liger

Tuli mieleen tämmönenkin.

Aivan niin. LIIKERI! Jos ihminen ja simpanssi voisivat risteytyä, niin kutsuttaisiinko heidän lastan humpanssiksi? Tällä hetkellä maailmassa ei elä yhtään humpanssia Älymiestä lukuunottamatta.

• valivalivalivali

Joo joo, vali vali, kaikki on paskaa mutta enpäs jaksa tehdä asialle mitään kun olen niin laiska ja saamaton. Muiden syytä kaikki. Vali vali vali.

• Älymies 23

Tarvitsisin enemmän tukea joko yhteiskunnalta. Tosin paras olisi jos löytäisin nuoren ja nätin tyttöystävän.

• valivalivali
        Älymies 23 kirjoitti:

Tarvitsisin enemmän tukea joko yhteiskunnalta. Tosin paras olisi jos löytäisin nuoren ja nätin tyttöystävän.

Et ole ansainuut muuta kuin yhtä kusipäisen ihmisen kuin itse olet. Tai sitten yksinäisyyttä.

• 21
        Älymies 23 kirjoitti:

Olet ilmeisesti tahallaan asettanut onnellesi sellaisen ehdon, että et pysty saavuttamaan sitä. Eli jonkun teini-ikäisen kaunottaren, vaikka jatkuvasti hoet, että et voi mitenkään saada naisia. Näin ollen olet keksinyt itsellesi hyvän tekosyyn olla loppuelämäsi ajan masentunut.

• dljglfgdjl
        21 kirjoitti:

Olet ilmeisesti tahallaan asettanut onnellesi sellaisen ehdon, että et pysty saavuttamaan sitä. Eli jonkun teini-ikäisen kaunottaren, vaikka jatkuvasti hoet, että et voi mitenkään saada naisia. Näin ollen olet keksinyt itsellesi hyvän tekosyyn olla loppuelämäsi ajan masentunut.

Joo, kannattaisi muuttaa speksejä, niin olisi helpompi olla tyytyväinen.

• Älymies 23
        21 kirjoitti:

Mutta kun rumalla naisella ei kertakaikkiaan tee yhtään mitään.

• QuickSapphire
        Älymies 23 kirjoitti:

Ja tuossa on yksi niistä syistä sille miksi sinä olet yksin ja minun ympärilläni on paljon ihmisiä.

• 19
        Älymies 23 kirjoitti:

No älä sitten tee naisten kanssa yhtään mitään, jos 99.9% naisista on rumia (mitä olen teksteistäsi ymmärtänyt). Keksi joku toinen juttu, josta voit tulla onnellisemmaksi. Kun olet onnellisempi ja ottanut vastuun omasta elämästäsi, naisetkin kiinnostuvat sinusta todennäköisemmin.

• é

Ei kannata mennä menneitä murehtimaan. Anna mielessäsi anteeksi ihmisille, jotka sinua ovat kaltoin kohdelleet. Itelläni oli paljon kiusaustapauksia ja pyörittelin mielessäni niitä vuosikymmenen. Sitten luin tämän ajatusmallin ja ajattelin, että en välitä siitä mitä he minusta ajattelevat, sillä tunnen olevani parempi ihminen, johon tähtään myös uskonnollisuuden ja hyvien tapojen kautta.

• QuickSapphire

Lakkaa dissaamasta puolta maailmasta. Naiset ovat ihan yhtä hyvin mahtavia ystäviä kuin miehetkin. Ulkonäöllä ei ole siinä merkitystä.

Ei tarvitse tehdä mitään töitä ennen kuin siltä tuntuu että jaksaa, mutta yritä mennä ulos kodistasi aina kuin mahdollista... jotain tapahtuu varmasti joskus. Ihmisiä tarvitsee ympärilleen, ja suomessa on niin paljon yksinäisiä, että väkisinkin kaveri löytyy kun etsii.

Jos tuntuu ettei jaksa etsiä ystäviä eikä olla ihmisten ilmoilla ja käydä paikoissa joissa voisi tutustua niin... no.. siinä tilanteessa harvemmin on parempaakaan tekemistä.... suosittelen kokeilemaan.. niin kauan että se toimii. Kun se toimii.

Älä pura vihaa vihana vaan näe se voimavarana toimia järkevämmin vastaavaisuudessa.

Älä anna itsestäsi mänttiä negatiivista vaikutelmaa ensiksi. Yritä nauttia ihmisten seurasta ja yritä olla mukava heille... siten keräät kaveripiiriä.

Ei haittaa jollet vaiktua ilopilleriltä tai muutenkaan pirteältä. Riittää kun et tunge omaa pahaa oloasi muiden niskaan... ennen kuin he sen haluavat ottaa vastaan. Aika pian ihmiset haluavat.

Kun ympärilläsi on paljon ihmisiä, voit tutustua heihin yhä paremmin ja paremmin ja saat ystäviä. Kun ihmisen kanssa synkkaa niin synkkaa.

Hanki mielenkiinnonkohteita ja ja asioita, joissa voit kehittää itseäsi.... kuten tyyliin pianonsoitto tai piirtäminen. Siten voit tuntea että olet hyvä jossain.. jos sinulla on todella paljon ylimääräistä aikaa niin kehityt huikeaa vauhtia. Kunhan et vain anna periksi heti alussa kun tuntuu että ei vielä osaa. Mielellään vielä paikoissa jossa on paljon ihmisiä... heihin voi tutustua. Kurssi? Kieli? Korinpunonta? Etsi jotain mikä jollakin tavalla kiinnostaa.

Anteeksianto on tärkeää... mutta ei siihen pysty ilman voimavaroja. Ei jos ei ole tyytyväinen. Se tulee myöhemmin.

Muista että jos liikut asenteella että kaikki paha mitä koet on maksettava viattomille, olet itse P-A-H-A!

Koita ottaa yhteyttä mahdollisimman moniin tuttuihisi... ja viettää aikaa heidän kanssaan.

Mikäli olet sulkeutunut, yritä avautua asioistasi jonkun verran, mutta älä työnnä niitä ihmisten päälle ja katso, ottavatko he niitä vastaan. Varmasti joku haluaa auttaa ihmistä jolla on paha olla. Monikin.

Kannattaa myös muistaa että maailmassa on lukemattomia vaihtoehtoja. Niitä pitää vain etsiä. Neljän seinän sisältä niitä ei lähellekään niin hyvin löydy kuin niiden ulkopuolelta.

Jaksat vain itse uskoa ja yrittää! Sinulla on varmasti sinkkupalsta tukenasi kunhan lakkaat levittämästä negatiivista huomiota ja puhumaan asioista jotka ovat sanomisen arvoisia. Varmasti sinulla on muutakin sanottavaa, kuin että rumalla naisella ei tee mitään. Kunhan ennakkoluulottomasti hakeudut ihmisten seuraan, huomaat että ei se pidä paikkaansa. Jaa mielummin jotain mikä auttaa tai pohdituttaa ihmisiä, ei provosoi niitä. Tämä palsta on järkevin jonka olen sinulta nähnyt.

Ei maailma erityisesti halua, että sinulla on paha olla. Sinun vaan pitää antaa ihmisille mahdollisuuksia olla ystävällisiä.

Ole optimistinen... mahdollisimman. Maailma on sattumanvarainen paikka. Mitä vain voi tapahtua. Tee parhaasi niin väkisinkin jotain jossain kohti tapahtuu. Enemmän kuin näinä "viime vuosina"

Elä ole seksin perässä niin paljoa... se on vain seksiä. Se on vain yksi harrastus muiden joukossa. Kyllä sillekin tulee aikansa ja paikkansa. Ja se on ihmisen kanssa joka haluaa sinua ja sinä sitä. Niin.

Ongelmat nuoruudessa auttavat ymmärtämään ympäröivää maailmaa paremmin. Loppujen lopuksi ne voivat auttaa hyväntuntuisen elämän saamisen kanssa. Ihan oikeasti.

Minä toivon että sinulla olisi parempi olla. Siksi minä näitä asioita sanon. Toivottavasti minun ainut mahdollinen tapani yrittää auttaa otetaan vastaan.

• 8yceiguvcuw

te vastailette tälle trollille? Tyyppi vastailee ihan riittävästi itse itselleen eri nimimerkeillä ja ilman nimimerkkejä, ja vaihtaa nimimerkkiä aina "tapettuaan" yhden.

Apuahan tämä piruparka tarvitsisi, mutta ei hae sitä niin kauan kuin yksikin ihminen vastaa "jutellaan"-pyyntöihin.

• é

Apua hakemalla tarkoitat varmaan, että hänen pitäisi käydä psykiatrilla. Ja kuka on psykiatri? Hän on ihminen, joka on opiskellut itsensä ammattiin, joka perehtyy ihmisen ajatusmaailmaan. Toki täällä voi olla psykiatreja, mutta kyllä ihminen, jolla on ollut samanlaisia ongelmia, voi kokemuksistaan kertomalla auttaa samankaltaista ihmistä.

• siig88
        é kirjoitti:

Apua hakemalla tarkoitat varmaan, että hänen pitäisi käydä psykiatrilla. Ja kuka on psykiatri? Hän on ihminen, joka on opiskellut itsensä ammattiin, joka perehtyy ihmisen ajatusmaailmaan. Toki täällä voi olla psykiatreja, mutta kyllä ihminen, jolla on ollut samanlaisia ongelmia, voi kokemuksistaan kertomalla auttaa samankaltaista ihmistä.

No onhan tuota luuseria yritetty kannustaa jo vaikka kuinka kauan, mutta samat rutinat sielä tulee... Why bother, kun toinen ei ole ITSE valmis tekemään mitään. Älymies 23, voin 99,999999999999999% todennäköisyydellä sanoa ettet tuollaisella kettumaisella luonteella tule saamaan ikinä yhtään ketään, joten sieltä suunnasta on turha apuja odottaa. Oma alennustilasi on täysin oma vikasi ja vain sinä voit sen muuttaa. Teininaisilla on elämä edessä eivätkä he alentuisi kaltaiseesi olmiin jolla ei ole mitään annettavaa.Sinulla on siis kaksi vaihtoehtoa: joko tunnustat olevasi laiska munaton luuseri ja vedät itsesi kiikkuun tai sitten nouset perseeltäsi ja teet asialle jotain. Pahoittelut dramaattisesta kielenkäytöstä, mutta tekstiesi perusteella olet sen verran paukapää ettei tässä mitkään hyssyttelyt auta.

• ei-----
        siig88 kirjoitti:

No onhan tuota luuseria yritetty kannustaa jo vaikka kuinka kauan, mutta samat rutinat sielä tulee... Why bother, kun toinen ei ole ITSE valmis tekemään mitään. Älymies 23, voin 99,999999999999999% todennäköisyydellä sanoa ettet tuollaisella kettumaisella luonteella tule saamaan ikinä yhtään ketään, joten sieltä suunnasta on turha apuja odottaa. Oma alennustilasi on täysin oma vikasi ja vain sinä voit sen muuttaa. Teininaisilla on elämä edessä eivätkä he alentuisi kaltaiseesi olmiin jolla ei ole mitään annettavaa.Sinulla on siis kaksi vaihtoehtoa: joko tunnustat olevasi laiska munaton luuseri ja vedät itsesi kiikkuun tai sitten nouset perseeltäsi ja teet asialle jotain. Pahoittelut dramaattisesta kielenkäytöstä, mutta tekstiesi perusteella olet sen verran paukapää ettei tässä mitkään hyssyttelyt auta.

Vaan ei totisesti auta ainakaan nuo sinun 'dramatisointisikaan' , ja tuskin olet niin yksinkertainen että edes kuvittelet niillä olevan mitään auttavaa vaikutusta. Pikemminkin haluat vaan masentaa syrjäytynyttä ja masentunutta entisestään, ja ehkä provosoidakkin häntä tekemään jotain väkivaltaisia juttuja.

• Mies1985
        ei----- kirjoitti:

Vaan ei totisesti auta ainakaan nuo sinun 'dramatisointisikaan' , ja tuskin olet niin yksinkertainen että edes kuvittelet niillä olevan mitään auttavaa vaikutusta. Pikemminkin haluat vaan masentaa syrjäytynyttä ja masentunutta entisestään, ja ehkä provosoidakkin häntä tekemään jotain väkivaltaisia juttuja.

Totuuden kertominen saa aikaan jopa väkivaltaa ja siksi sitä pitäisi välttää? Tällä palstalla ainoastaan samankaltaiset miehet provosoivat toisiaan väkivaltaan.

• tuo----
        Mies1985 kirjoitti:

Totuuden kertominen saa aikaan jopa väkivaltaa ja siksi sitä pitäisi välttää? Tällä palstalla ainoastaan samankaltaiset miehet provosoivat toisiaan väkivaltaan.

Alottajan totuudet ovat pelkkää paskan jauhamista tästä asiasta.

ATM-tyypin miesten samankaltaisuus koskee vain sitä asiaa, että he eivät ole löytäneet tai saaneet itselleen sopivaa naista ja ovat yleensä ajautuneet jo pitkälle näitä asioita koskevaan itse itseään ruokkivaan syrjäytymiskierteesseen, josta kierteestä on hyvin vaikea enää ikinä päästä irti. Suuri osa ATM-tyypin miehistä varmasti kyllä alkoholisoituu tai mielenterveysongelmaistuukin ennemmin tai myöhemmin ja he syrjäytyvät myös sosiaalisesti ja monet taloudellisestikkin mutta ei välttämättä kakki, ja joka tapauksessa tämäkin voi tulla kohdalle vasta myöhemmällä iällä . Monet ATM-tyypin miehet eivät ole seksuaalisesti naisiin vetoavia fyysisen olemuksensa vuoksi, mutta toisaalta ATM-tyypin mies voi olla myös ihan hyvän näköinenkin(esim. joku love-shy-tyyppi).

Ihan turha esittää 'ota itseäsi niskasta kiinni' propakantaa ATM- ongelman ratkaisuksi, sillä tarjolla ja saatavilla olevien naisten määrään ja heidän kysyntäänsä ei tällä ole mitään vaikutusta. Joku yksittäinen ATM-tyypin mies voi tietenkin näin onnistua ratkaisemaan ongelmansa mutta ei se vaikuta mitenkään itse ongelman laajuuteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6917
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3826
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3508
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3455
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2959
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2664
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2501
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13