värinä, käyttis on windows 7, mulla on koneeseen kytketty kajarit (hyväkuntoiset eikä niissä ole vikaa) johdot olen tarkistanut että kaikki on hyvin kiinnitetty, on asennettu realtekin hd ääniajurit, sekä windows 7:n shark007 ajurit, eli ei niistä pitäisi ainakaan johtua, sitäpaitsi sama ongelma taitaa tulla ilman ajureitakin, ja vaikka mulla olisi kuulokkeet kiinni tai ilman niin silti sama juttu. mistäköhän kiikastaa? tämä tulee kyllä tosin mielestäni nykyään paljon harvemmin näitä pieniä nykäisyjä äänessä, sama katonko videota windows media playerillä tai sitten kuuntelen vaikka musaa itunesin kautta.
mistä johtuu satunnainen äänen
junzki
3
144
Vastaukset
tuo
-sekä windows 7:n shark007 ajurit-
jos ei auta niin kerro.- Ylva Hubadus
manne-musiikin kuuntelun,niin värinät loppuu.
- Ule Eastbäck
nykäykset johtuu kun koneessa ei riitä puhti, värinästä en osaa sanoa kun yleensä ajureista johtuvat viat on rätinää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725