Miksi joillakin miehillä on niin vaikeaa / ei uskalla puhua ja kerrtoa tuntiesta.. ??? Jos rakastaa jotkuta niin miksi hän ei sitten sano että rakastaa???
Tunteiden tunnustaminen? Miehet!!!
10
1887
Vastaukset
- Akkojen dilemmat...
Miks naiset vaatii aina sanoja todisteeks? Ettekö te osaa lukee käytöstä? Ei kai kukaan ole toisen kanssa jos ei siitä yhtään tykkää! Kummallista logiikkaa. Te uskotte vähän liiankin helposti tyyppejä jotka löpisee pehmosia. Sit ruikutetaan kun ne jättää, että se valehteli eikä rakastanutkaan mua!
- Adam.
Vihdoinkin joku uskaltaa kirjottaa totuuden. ;D
Pää jää usein liikaa kiskovan käteen, nän se on. Samaa mieltä. Suustaan voi päästää mitä haluaa, mutta käytös kertoo tykkääkö vai ei. Eiköhän ole muutenkin parasta että kukin näyttää rakkauden ihan omalla tavallaan.
- 4646
Joo, lähinnä niiden rakkaudenosoituksia toitottavien miesten käytös on epäilyttävää. :D "Jos sanoo 'rakastan' kerran, niin se on ok. Jos enemmän, niin sitte sillä on jotain mielessä tai omallatunnolla" huom kärjistys
- mia75
Itelläni on mies joka teoilla näyttää että tykkää minusta.ei hän sanoja käytä, ja siitä minä tiedän että hän rakastaa minua yli kaiken.. Ei niitä sanoja aina tarvitaan. Katse silmiin jo riittää. niin tiedän..
Kyllä minulle on aina ollut tosi helppo sanoa tytölle/naiselle se "tykkään susta" mikä siinä niin H:n vaikeaa?
- romeo must die
"Tykkään susta" onkin helppo sanoa, mutta jos vaaditaan jotain sokerisia "rakastan sinua, kultaseni, ainiaan" -höpinöitä, niin silloina akka sekasin.
romeo must die kirjoitti:
"Tykkään susta" onkin helppo sanoa, mutta jos vaaditaan jotain sokerisia "rakastan sinua, kultaseni, ainiaan" -höpinöitä, niin silloina akka sekasin.
En minä ole RAKASTUNUT vaan IHASTUNUT.
- kakkapylly2000
ramipussinen kirjoitti:
En minä ole RAKASTUNUT vaan IHASTUNUT.
luepa ap:n viesti uudelleen. puhutaanko siinä rakastumisesta vai ihastumisesta? HÄH, senkin hölömö.
- saamaton
Jostain syystä se on vaikeaa, ehkä sitä pelkää sitä liiallista "imelyyttä", teeskentelevän kuvan antamista... tai muuten vaan lykkää tärkeimmän kertomista aina vaan jonkin pelossa. Mutta loppuen lopuks se yksi pieni virke vois pelastaa jotain hyvin suurta, ei tarvi sitte itkeä jälkikäteen kun joku muu tulee ja ehtii ensin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477