Tunteiden tunnustaminen? Miehet!!!

tietoa kaipavaa..

Miksi joillakin miehillä on niin vaikeaa / ei uskalla puhua ja kerrtoa tuntiesta.. ??? Jos rakastaa jotkuta niin miksi hän ei sitten sano että rakastaa???

10

1880

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akkojen dilemmat...

      Miks naiset vaatii aina sanoja todisteeks? Ettekö te osaa lukee käytöstä? Ei kai kukaan ole toisen kanssa jos ei siitä yhtään tykkää! Kummallista logiikkaa. Te uskotte vähän liiankin helposti tyyppejä jotka löpisee pehmosia. Sit ruikutetaan kun ne jättää, että se valehteli eikä rakastanutkaan mua!

      • Adam.

        Vihdoinkin joku uskaltaa kirjottaa totuuden. ;D
        Pää jää usein liikaa kiskovan käteen, nän se on.


      • Samaa mieltä. Suustaan voi päästää mitä haluaa, mutta käytös kertoo tykkääkö vai ei. Eiköhän ole muutenkin parasta että kukin näyttää rakkauden ihan omalla tavallaan.


      • 4646

        Joo, lähinnä niiden rakkaudenosoituksia toitottavien miesten käytös on epäilyttävää. :D "Jos sanoo 'rakastan' kerran, niin se on ok. Jos enemmän, niin sitte sillä on jotain mielessä tai omallatunnolla" huom kärjistys


    • mia75

      Itelläni on mies joka teoilla näyttää että tykkää minusta.ei hän sanoja käytä, ja siitä minä tiedän että hän rakastaa minua yli kaiken.. Ei niitä sanoja aina tarvitaan. Katse silmiin jo riittää. niin tiedän..

    • Kyllä minulle on aina ollut tosi helppo sanoa tytölle/naiselle se "tykkään susta" mikä siinä niin H:n vaikeaa?

      • romeo must die

        "Tykkään susta" onkin helppo sanoa, mutta jos vaaditaan jotain sokerisia "rakastan sinua, kultaseni, ainiaan" -höpinöitä, niin silloina akka sekasin.


      • romeo must die kirjoitti:

        "Tykkään susta" onkin helppo sanoa, mutta jos vaaditaan jotain sokerisia "rakastan sinua, kultaseni, ainiaan" -höpinöitä, niin silloina akka sekasin.

        En minä ole RAKASTUNUT vaan IHASTUNUT.


      • kakkapylly2000
        ramipussinen kirjoitti:

        En minä ole RAKASTUNUT vaan IHASTUNUT.

        luepa ap:n viesti uudelleen. puhutaanko siinä rakastumisesta vai ihastumisesta? HÄH, senkin hölömö.


    • saamaton

      Jostain syystä se on vaikeaa, ehkä sitä pelkää sitä liiallista "imelyyttä", teeskentelevän kuvan antamista... tai muuten vaan lykkää tärkeimmän kertomista aina vaan jonkin pelossa. Mutta loppuen lopuks se yksi pieni virke vois pelastaa jotain hyvin suurta, ei tarvi sitte itkeä jälkikäteen kun joku muu tulee ja ehtii ensin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      639
      4774
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3670
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      119
      3653
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3051
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2662
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2424
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2311
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2180
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2097
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2069
    Aihe