Tunteiden tunnustaminen? Miehet!!!

tietoa kaipavaa..

Miksi joillakin miehillä on niin vaikeaa / ei uskalla puhua ja kerrtoa tuntiesta.. ??? Jos rakastaa jotkuta niin miksi hän ei sitten sano että rakastaa???

10

1891

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akkojen dilemmat...

Miks naiset vaatii aina sanoja todisteeks? Ettekö te osaa lukee käytöstä? Ei kai kukaan ole toisen kanssa jos ei siitä yhtään tykkää! Kummallista logiikkaa. Te uskotte vähän liiankin helposti tyyppejä jotka löpisee pehmosia. Sit ruikutetaan kun ne jättää, että se valehteli eikä rakastanutkaan mua!

• Adam.

Vihdoinkin joku uskaltaa kirjottaa totuuden. ;D
        Pää jää usein liikaa kiskovan käteen, nän se on.

• Samaa mieltä. Suustaan voi päästää mitä haluaa, mutta käytös kertoo tykkääkö vai ei. Eiköhän ole muutenkin parasta että kukin näyttää rakkauden ihan omalla tavallaan.

• 4646

Joo, lähinnä niiden rakkaudenosoituksia toitottavien miesten käytös on epäilyttävää. :D "Jos sanoo 'rakastan' kerran, niin se on ok. Jos enemmän, niin sitte sillä on jotain mielessä tai omallatunnolla" huom kärjistys

• mia75

Itelläni on mies joka teoilla näyttää että tykkää minusta.ei hän sanoja käytä, ja siitä minä tiedän että hän rakastaa minua yli kaiken.. Ei niitä sanoja aina tarvitaan. Katse silmiin jo riittää. niin tiedän..

• Kyllä minulle on aina ollut tosi helppo sanoa tytölle/naiselle se "tykkään susta" mikä siinä niin H:n vaikeaa?

• romeo must die

"Tykkään susta" onkin helppo sanoa, mutta jos vaaditaan jotain sokerisia "rakastan sinua, kultaseni, ainiaan" -höpinöitä, niin silloina akka sekasin.

• ramipussinen
        romeo must die kirjoitti:

"Tykkään susta" onkin helppo sanoa, mutta jos vaaditaan jotain sokerisia "rakastan sinua, kultaseni, ainiaan" -höpinöitä, niin silloina akka sekasin.

En minä ole RAKASTUNUT vaan IHASTUNUT.

• kakkapylly2000
        ramipussinen kirjoitti:

En minä ole RAKASTUNUT vaan IHASTUNUT.

luepa ap:n viesti uudelleen. puhutaanko siinä rakastumisesta vai ihastumisesta? HÄH, senkin hölömö.

• saamaton

Jostain syystä se on vaikeaa, ehkä sitä pelkää sitä liiallista "imelyyttä", teeskentelevän kuvan antamista... tai muuten vaan lykkää tärkeimmän kertomista aina vaan jonkin pelossa. Mutta loppuen lopuks se yksi pieni virke vois pelastaa jotain hyvin suurta, ei tarvi sitte itkeä jälkikäteen kun joku muu tulee ja ehtii ensin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      42
      4915
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      18
      3646
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3443
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2798
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      86
      2670
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2620
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      16
      1693
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1536
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      201
      1428
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1321
    Aihe