Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tyhmää :(

diipsu

Miksei kaikkialla ole mahdollisuutta päästä lentopalloilemaan?! :(
Oon aina ollut semmonen pieni kipinä lentopallosta ja olisi ollut kiva jos joskus aikoinaan olisi päässyt jonkin seuran toimintaan mukaan, vaan enpä ole täällä Lappeenrannassa juniori-ikäisille suunnattuun toimintaan törmänny....
On vaan jotenkin semmonen tunne että lentopallo olisi voinut olla se oma juttu ja olisi ollut mielenkiintoa otta ihan vakavastikin... No, se on nyt sitten jäänyt vaan biitsin pelailuun ja oon löytänyt toisen lajin itelleni sittemmin...

Niiin eli semmonen pointti tässä siis vaan lentopalloseuroille ja lentopalloihmisille että Järjestäkää sitä junioritoimintaa jooko! muuten jää tällaisia piileviä lahjakkuuksia kuten minä löytymättä :)

6

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

      oon ite pelannu 6v. lentopalloo ja musta tuntuu että lappeenrannassa on sitä junioritoimintaa! eti netistä. ja lue lehtiä joissa on ilmoituksia harjoituksista!! toivottavasti auttaa!

      • peluri

        Lappeenrannassa Skinnarilan Urheiljat -81 tekee kunnioitettavaa juniorityötä, tosin vain pojille, tytöille ei Lpr:ssa ole junioritoimintaa. Lauritsalan Kisa (LaKi) yrittää olla paikkakunnan suurseura, mutta junioritoiminta loistaa poissaolollaan.


    • vaan hiljaa!!

      oon itse pelannut lentopalloa yli 7 vuotta ja oon oman joukkueeni kanssa jo SM-tasolla..siis pärjättiin siellä hyvin!
      Oon saanut AINA sen kuvan että suomessa lentopallojuniori työ on huippuluokkaa!!jos itse ottaisit selvää huomaisit sen!Joukkueitakin on kymmeniä tunansia ympäri suomea!
      On itsellänikin sellainen laji jota harmittaa etten pienenä aloittanut koska ei omassa kaupungissani ollut mahdollisuutta ja se harmittaa...ehkäpä vielä aloitankin sen!Joten huomaa että se on joka lajissa että jossain kaupungissa vain on joitain lajeja enemmän!niin se on...

      Enkä usko että sinusta olisi tuolla asenteella tullut huippulentopalloilijaa!sanon vaan kokemuksesta...mutta tuskin sulla on vielä myöhäistä aloittaa harrastusmielessä lentopalloa,mutta ei kilpailumielessä!Onneksi itselläni on siihen mahdollisuudet!:)

      • diipsu

        hmm, olipa mielenkiintonen kommentti...

        selvää on otettu eikä ainakaan joku vuosi sitten ainakaan tytöille ollut tällä paikkakunnalla mitään toimintaa. Eipä täällä kyllä kovin suuressa mittakaavassa muutakaan lentis-toimintaa ole että eipä se ihme ole ettei junioreillekaan.

        Ei tarvii vetää herneitä nenään, aattelin nyt vaan sanoa tämän oman kokemukseni (kun nyt tällaisen palstan sattumalta löysin) jotta joku mahdollisesti olisi voinut laittaa sen vinkkinä korvan taakse. Siis pointti siinä että kiinnostusta varmastikin löytyisi pienemmilläkin paikkakunnilla lentopalloa kohtaan ainakin jos toiminta olisi yhtään näkyvää. Eli olisi hienoa jos tälläkin paikkakunnalla joku ihminen ottaisi asiakseen järjestää toimintaa, ennen pitkää se varmasti kantaisi hedelmää jos toiminta jatkuisi, olisi vain päästävä jostain alkuun.

        Se on tietysti hienoa jos muualla Suomessa asiat ovat toisin. Ja se on totta että kaikkea ei vain voi harrastaa joka paikassa.

        Se piilevä lahjakkuus-juttu oli lähinnä leikkiä..(tai eihän sitä koskaan tiedä:) Mutta jokatapauksessa olisin ollut kiinnostunut pelaamisesta ohjauksen alaisena. Nyt olen jo lähempänä kahtakymmentä joten taitaa olla myöhästä vaikka sitä junioritoimintaa sitten järjestettäisiinkin :)


      • Kala
        diipsu kirjoitti:

        hmm, olipa mielenkiintonen kommentti...

        selvää on otettu eikä ainakaan joku vuosi sitten ainakaan tytöille ollut tällä paikkakunnalla mitään toimintaa. Eipä täällä kyllä kovin suuressa mittakaavassa muutakaan lentis-toimintaa ole että eipä se ihme ole ettei junioreillekaan.

        Ei tarvii vetää herneitä nenään, aattelin nyt vaan sanoa tämän oman kokemukseni (kun nyt tällaisen palstan sattumalta löysin) jotta joku mahdollisesti olisi voinut laittaa sen vinkkinä korvan taakse. Siis pointti siinä että kiinnostusta varmastikin löytyisi pienemmilläkin paikkakunnilla lentopalloa kohtaan ainakin jos toiminta olisi yhtään näkyvää. Eli olisi hienoa jos tälläkin paikkakunnalla joku ihminen ottaisi asiakseen järjestää toimintaa, ennen pitkää se varmasti kantaisi hedelmää jos toiminta jatkuisi, olisi vain päästävä jostain alkuun.

        Se on tietysti hienoa jos muualla Suomessa asiat ovat toisin. Ja se on totta että kaikkea ei vain voi harrastaa joka paikassa.

        Se piilevä lahjakkuus-juttu oli lähinnä leikkiä..(tai eihän sitä koskaan tiedä:) Mutta jokatapauksessa olisin ollut kiinnostunut pelaamisesta ohjauksen alaisena. Nyt olen jo lähempänä kahtakymmentä joten taitaa olla myöhästä vaikka sitä junioritoimintaa sitten järjestettäisiinkin :)

        olen samaa mieltä että suomessa junnutoiminta on mahtavaa.
        hyvänä esimerkkinä power cup!
        Lentopallossa on se outoa että pienissä paikkakunnissa sitä on enemmän kuin jossain isoissa.helsingissa seon todella vähäistä!
        Olisin itse halunnut golffariksi mutta siihen ei ollut mahdollisuutta täällä.kannattaa vain hyväksyä se että jossain paikkakunnissa keskitytään toisiin lajiin.toivotaan että sinun kaupungissasikin joskus toimisi lentopallovalmennusta!
        Ja ei kyllä olöe sinunkaan myöhäistä aloittaa!!:)


      • odde
        Kala kirjoitti:

        olen samaa mieltä että suomessa junnutoiminta on mahtavaa.
        hyvänä esimerkkinä power cup!
        Lentopallossa on se outoa että pienissä paikkakunnissa sitä on enemmän kuin jossain isoissa.helsingissa seon todella vähäistä!
        Olisin itse halunnut golffariksi mutta siihen ei ollut mahdollisuutta täällä.kannattaa vain hyväksyä se että jossain paikkakunnissa keskitytään toisiin lajiin.toivotaan että sinun kaupungissasikin joskus toimisi lentopallovalmennusta!
        Ja ei kyllä olöe sinunkaan myöhäistä aloittaa!!:)

        Onhan pääkaupunkiseudullakin kunniotettavaa juniorityötä. Otetaan esimerkiksi Vantaa, kaksi suurta(??) seuraa, Korson Veto ja Vantaan Lentopallo. Molemmat tekevät paljon juniori työtä. Viisi vuotta sitten kun itse aloitin lentopallon, ei Korsossa ollut kuin kaksi juniori joukkuetta, molemmat tyttöjen joukkueita. Nyt on sekä poikien, että tyttöjen joukkueita, C:stä E:hen (tai F:ään, en ole ihan varma), sekä lisäksi kaksi lentopallokoulua. Nuoremmille alle kouluikäisistä ylä-aste ikäisiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe