Baletti

Balypaino

Hei!
Tiedän, että tämä ei kuulu oikein tälle palstalle, mutta baletille ei ole oikein omaa palstaa täällä.
Viitsisikö mennä baletti tunneille vaikka olenkin jo melkein 20 kg ylipainoinen. En ole kylläkään rapakuntoinen, koska jaksan aika paljon normipainoisten ihmisten kanssa olla liikuntatunneilla. Siis haukuttaisiko mut siellä pystyyn vai voisinko mennä sinne ja laihduttaa ja kasvattaa kuntoa vaikka pikku hiljaa? Haluan tanssia balettia, koska olen tanssinut 5 vuotta sitten balettia monia vuosia, mutta se valitettavasti jäi ja paino nousi.. Vai kannattaisiko minun laihduttaa esim. normi painoon ja sitten tunneile?
Kiitos vastauksista jo etukäteen!!!!

6

752

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku vaan...

Minkä ikäinen olet? Viestiin on vaikea vastata, kun et kerro ikääsi... Joka tapauksessa: mihin aijot pyrkiä, ja onko ainut syysi, että olit ennenkin baletissa. Menetkö vain harrastamaan, vai haluatko näytöksiin, tai ehkä pidemmällekkin haaveena ammatti tanssija? Näillä asioilla on tärkeä yhtenäisyys painon kanssa!

• balypaino

Siis olen nyt 15. Haluaisin ensin vain harrastamaan, mutta ehkäpä myöhemmin taas näytöksiin. Ei ole mitään haavetta ammatti tanssijana.

• Heisssan

Mene vain! Mene kokeilemaan tunnille miten jaksat ja sitten jos et uskalla mennä nuorten kanssa niin mene aikuisten tunnille!

• pintuuuuuuu

mustakin voisit vain mennä ja alkaa laihduttaa sitä mukaan. niin kokeilemaan vaan jaksatko. =)

• Aikuisille balettia

Aikuisryhmissä on kaikenkokoisia ja -ikäisiä harrastajia - tavoitteenaan esimerkiksi parempi ryhti, notkeus, kauniit liikkeet, kaunis musiikki jne.
      Eli ylipaino ei haittaa! Hyppyjäkään ei ole välttämättä usein, eikä niitä tarvitse tietenkään tehdä. (jos siis polvet ja nilkat ei kestä)

• balettiin vaan

Mee vaan, meijänki baletti ryhmässä ( oon 14) on yks vähä ylipainonen, mut ei kukaan sille sano siit ja seki jaksaa hyvin ja on mukana näytöksissä. Ainoo juttu mikä voi ehk olla vähän kiusallista on luokkapuku. Meil siis o luokkapuvut (kaikil samat balettipuvut) ja ehkä se vois vähän ärsyttää, kun kaikki muut on melko hoikkia. Toisaalta ei kukaan oo kiusannu sitä yms. Ja jos ei ittee haittaa nii mee vaa balettii, siellähän sitä laihtuuki tanssimisen lisäks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      160
      1532
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      137
      1206
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      695
    7. 52
      690
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe