Narsistille omaa lääkettään

Kiukkuvaimo

Olen miljoona kertaa ajatellut antavani takaisin samalla mitalla. Enkä tarkoita fyysistä pahoinpitelyä, vaan henkistä. Mistä narsistimies voisi eniten kärsiä? Pitääkö pettää ja jäädä tahallaan kiinni vai katoilla, mennä ja tulla miten sattuu ja salailla menoja, saada hänet epäilemään? Millä sanoin tuollaista äijää voisi haukkua? Vai onko kylmä välinpitämättömyys hirveintä mitä narsisti tietää? Olen sietänyt tätä paskaa liian kauan ja toiminut hänen mukaansa aina. En jaksa enää. Haluan kostaa ja sitten lähden kokonaan tästä paskasuhteesta. Toki pelkään että hän käy kimppuuni jos oikein pahasti ärsytän, mutta jos saisin puhuttua kaikki asiat hänen syykseen kuten hän tekee minulle.

58

7314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28vaaka

      se tepsii...

      T: mies,joka noin tehnyt usein...Oma lääke on aina paras lääke ja jos se ei tepsi,niin pahasti jotain vialla..

      :(

    • mitenkään,

      et saa narsistille syötettyä samaa lääkettä: todennäköisesti et ole niin sekaisin, että kestäisit käyttää samoja keinoja, eikä ne sitä paitsi edes auta. Minun pitkäaikainen suhde narsistiin päättyy yksinkertaisesti ja kerralla siihen, että ensin tein työtä sen eteen, että olin valmis elämään ilman häntä, ja sitten toimin.Valehtelin hänelle kahdesti, enkä sen jälkeen ole yhteyksiä ottanut. Koska olin tehnyt itselleni selväksi, että lopetan hänen palvomisen ja ihailemisen, oli helppo mennä ohi, olla menemättä tyrkylle. Hän ei ole sen perästä perääni huudellut. Käänsin kelkkani täysin, enkä ole hetkeäkään katunut. Ilmeisesti ihminen, joka itse valehtelee työkseen, on hyvin tarkka ja herkkä huomaamaan, milloin hänelle valehdellaan. Tämä riitti todella vakavasti persoonallisuushäiriöisen kanssa, joten voin suositella ainakin kokeilemaan.

      • nyt iloinen! :)

        Itse pääsin narsistista eroon tekemällä rikosilmoituksen pahoinpitelystä.
        Narsisti valehteli oikeudessakin, mutta käräjäoikeus uskoi minua!
        Joten sain korvauksia kivusta ja särystä ja narsisti jouti maksamaan oikeuskuluni ja sai isot sakot!


      • eronnut_susi

        Narsistin kanssa ei voi väitellä, eikä häntä voi syyttää, sillä hän kääntää kaiken aina toisen syyksi mielessään ja saattaa lopulta alkaa käyttäytymään agressiivisesti. Helpointa on olla teflonia, elä lopettaa palvominen ja jättää hänet huomiotta kuitenkaan sitä hänelle myöntämättä. Se taitaa olla narsistille pahin mahdollinen rangaistus.


      • pibidi
        eronnut_susi kirjoitti:

        Narsistin kanssa ei voi väitellä, eikä häntä voi syyttää, sillä hän kääntää kaiken aina toisen syyksi mielessään ja saattaa lopulta alkaa käyttäytymään agressiivisesti. Helpointa on olla teflonia, elä lopettaa palvominen ja jättää hänet huomiotta kuitenkaan sitä hänelle myöntämättä. Se taitaa olla narsistille pahin mahdollinen rangaistus.

        pahin mitä narsistille voit tehdä on jättää hänet kylmästi,ottamatta tämän jälkeen mittän yhteyttä. Varmista ettet itse ole enää kyseiseen henkilöön tunnekoukussa,vaan valmis pääsemään irti.Narsisti ei IKINÄ syytä itseään:hän kääntää kaikki vääryydet sinusta johtuvaksi,jopa omassa mielessään.hän peittää omaa sisäistä epävarmuuttaan orjuuttamalla muita. Kun tämä palvonta lopetetaan kerralla,se on narsistin itsetunnolle shokki mikä sattuu häntä eniten.
        PS. kannattaa lukea kirja sata tapaa tappaa sielu


      • ,
        eronnut_susi kirjoitti:

        Narsistin kanssa ei voi väitellä, eikä häntä voi syyttää, sillä hän kääntää kaiken aina toisen syyksi mielessään ja saattaa lopulta alkaa käyttäytymään agressiivisesti. Helpointa on olla teflonia, elä lopettaa palvominen ja jättää hänet huomiotta kuitenkaan sitä hänelle myöntämättä. Se taitaa olla narsistille pahin mahdollinen rangaistus.

        Narsisti nauttii jopa negatiivisesta huomiosta, parasta on antaa olla.
        Kostamisen ymmärrän, ei sekään kannata koska narsisti on lapsi, ei mies.


      • saman läpikäynyt
        pibidi kirjoitti:

        pahin mitä narsistille voit tehdä on jättää hänet kylmästi,ottamatta tämän jälkeen mittän yhteyttä. Varmista ettet itse ole enää kyseiseen henkilöön tunnekoukussa,vaan valmis pääsemään irti.Narsisti ei IKINÄ syytä itseään:hän kääntää kaikki vääryydet sinusta johtuvaksi,jopa omassa mielessään.hän peittää omaa sisäistä epävarmuuttaan orjuuttamalla muita. Kun tämä palvonta lopetetaan kerralla,se on narsistin itsetunnolle shokki mikä sattuu häntä eniten.
        PS. kannattaa lukea kirja sata tapaa tappaa sielu

        Puhut asiaa, kokeiltu on, kun lopulta päätin jättää hänet, en enää sen jälkeen vastannut puhelimeen, en viesteihin enkä suostunut tapaamispyyntöihin. Se on totta, että jätetyksi tuleminen on todellakin suuri shokki narsistin itsetunnolle. Muutaman päivän jälkeen tuli ensimmäinen viesti, ihan arkipäiväinen viesti, missä hän kyseli niitä ja näitä, hän varmaan ajatteli, että tämä ei voi olla totta, tai jos käsittelee asian niin kuin se ei olisi tapahtunut, silloin se ei ole tapahtunut. Ajan kanssa hän meni todellakin paniikkiin, kun hän huomasi, että ei saa yhteyttä eikä otetta minuun. Kesti 8 kuukautta, ennen kun hän rupesi ymmärtämään, että olen tosissani, sen jälkeen soitot ja viestit vähenivät, mutta eivät ole vielä täysin loppuneet vaikka suhteen päättymisestä on jo vuosia, mutta aina jos satutaan näkemään, hän innostuu uudestaan jonkun aikaa. En edelleenkään vastaa puheluihin enkä viesteihin.
        Olen samaa mieltä täällä jonkun toisen kirjoittajan kanssa, on turha vaan ajatella kuinka kostaa, tai itkeä kuinka huonosti voi suhteessa. Ei siihen ole mitään muuta lääkettä, kun lähteminen ja välien totaalinen katkaistaminen, mitä tietysti on vaikeampaa jos on yhteisiä lapsia, mutta lähteä kannattaa aina.


      • Bleura
        nyt iloinen! :) kirjoitti:

        Itse pääsin narsistista eroon tekemällä rikosilmoituksen pahoinpitelystä.
        Narsisti valehteli oikeudessakin, mutta käräjäoikeus uskoi minua!
        Joten sain korvauksia kivusta ja särystä ja narsisti jouti maksamaan oikeuskuluni ja sai isot sakot!

        Sama juttu mulla! Exäni sai ehdollista vankeutta 3kk pahoinpitelemisestäni vaikka kuinka yritti valehdella oikeudessa. Oli niin hulluja ne jutut mitä hän yritti puhua siellä että en tiennyt pitäisikö minun itkeä vai nauraa.
        Ihanaa narsisti vapaata elämää kaikille! :)


      • ääpäää
        saman läpikäynyt kirjoitti:

        Puhut asiaa, kokeiltu on, kun lopulta päätin jättää hänet, en enää sen jälkeen vastannut puhelimeen, en viesteihin enkä suostunut tapaamispyyntöihin. Se on totta, että jätetyksi tuleminen on todellakin suuri shokki narsistin itsetunnolle. Muutaman päivän jälkeen tuli ensimmäinen viesti, ihan arkipäiväinen viesti, missä hän kyseli niitä ja näitä, hän varmaan ajatteli, että tämä ei voi olla totta, tai jos käsittelee asian niin kuin se ei olisi tapahtunut, silloin se ei ole tapahtunut. Ajan kanssa hän meni todellakin paniikkiin, kun hän huomasi, että ei saa yhteyttä eikä otetta minuun. Kesti 8 kuukautta, ennen kun hän rupesi ymmärtämään, että olen tosissani, sen jälkeen soitot ja viestit vähenivät, mutta eivät ole vielä täysin loppuneet vaikka suhteen päättymisestä on jo vuosia, mutta aina jos satutaan näkemään, hän innostuu uudestaan jonkun aikaa. En edelleenkään vastaa puheluihin enkä viesteihin.
        Olen samaa mieltä täällä jonkun toisen kirjoittajan kanssa, on turha vaan ajatella kuinka kostaa, tai itkeä kuinka huonosti voi suhteessa. Ei siihen ole mitään muuta lääkettä, kun lähteminen ja välien totaalinen katkaistaminen, mitä tietysti on vaikeampaa jos on yhteisiä lapsia, mutta lähteä kannattaa aina.

        kun on niitä yhteisiä lapsia niin on pakko vastata ainakin näihin lapsia koskeviin asioihin ja nähdäkin niiden tiimoilta.silloin se innostus taas tulee :/

        Harmittaa jopa lasten kannalta koska vanhempi lapsikin on jo huomannut millainen ihminen tämä on.

        Kun hän löytää uuden alistettavan saan olla sen aikaa rauhassa, suurimmaksi osin jos ei "kommentteja" ulkonäöstäni lasketa, siis silloin kun joudumme näkemään. Välinpitämättömyys siinäkin yleensä tepsii.
        Uusi suhde kun lopahtaa, ollaan mun oven takana uudesstaan :/

        Ei vaan enää onnistu, paitsi se että loukkaan häntä tahallani koska ei kiinnosta :/


      • narskun_uhri
        eronnut_susi kirjoitti:

        Narsistin kanssa ei voi väitellä, eikä häntä voi syyttää, sillä hän kääntää kaiken aina toisen syyksi mielessään ja saattaa lopulta alkaa käyttäytymään agressiivisesti. Helpointa on olla teflonia, elä lopettaa palvominen ja jättää hänet huomiotta kuitenkaan sitä hänelle myöntämättä. Se taitaa olla narsistille pahin mahdollinen rangaistus.

        Tein niin ja narsisti tuli sorkkaraudan avulla tapaamaan keskellä yötä. Nyt sain lähestymiskiellon voimaan. Kyllä ne käräjäoikeudessa uskoo. Narsisti saa vain toisen uskomaan ettei kukaan usko jne. ja alkaa epäillä itseään. Kuitenkin nämä on tuttuja juttuja ja ko. henkilöiden käytös noudattaa samaa tunnistettavaa kaavaa. Mutta totta on parasta lähteä salaa. Ja täytyy koettaa tallettaa sähköpostit ja puhelut sun muut todisteet.

        Narsisti ei parane. Turha yrittää - eikä koskaa tajua, mitä on tehnyt. Kyllä se sen mielestä oli sekin ihan mun vika, että sen piti tulla meille kekskellä yöyä ja rikkoa ovi. Se on aina ja maailman tappiin saakka muiden vika. Onkohan perinnöllinen sairaus. Olen tavannut jo ainakin 2 pahasti rajatilahäiriöistä ja niiden isät ainakin on olleet samanlaisia alkoholi pahentaa asiaa.


      • Anonyymi
        , kirjoitti:

        Narsisti nauttii jopa negatiivisesta huomiosta, parasta on antaa olla.
        Kostamisen ymmärrän, ei sekään kannata koska narsisti on lapsi, ei mies.

        Narsisti on usein nainen .


    • narsistin lapsi

      Mä en oikein ymmärrä. Ensinnäkin, mitäs olet sietänyt, eikö sulla aikuisena ihmisenä todellakaan ole muita vaihtoehtoja? Etkö oikein osaa lähteä? Oletko niin riippuvainen, ettet pärjää, eikö sulla itselläsi ole mitään vastuuta itsestäsi? Lisäksi, tuommoinen kosto kuulostaa juurikin narsistin puheelta, ei kai vaan vakka ole löytänyt kanttaan? Mitä jos miljoona kertaa ajattelisit ottaa vastuun omasta onnellisuudestasi ja suhteestasi, elämästäsi? Mitä jos miljoona kertaa sen sijaan että keskityt siihen, miten olisit itse narsistin kaltainen paskapää, miettisit, miten voisit välttyä siltä ja olla jotain muuta? Haluat kostaa, minkä? Sen, että itse olet sietänyt, itse olet jäänyt. Vaikka se toinen olisi tehnyt väärin, ja varmasti onkin, sinä olet kyllä ihan itse siihen jäänyt ja kannattaisi miettiä miksi, tai tulet vaan toistamaan itseäsi uudestaan ja uudestaan.

      Sen kun karkailet ja katoilet, usko jo: narsisti ei rakasta. Hän ei rakasta sinua, eikä siis kärsi, jos katoat. Hän ehkä ihmettelee, etsii sitten toisen ja jatkaa elämäänsä. Voit aivan hyvin pettää, tottakai hän on omaisuudestaaan mustis, mutta ei hän sinua rakasta, ei hän kärsi kuten sinä haluat. Tee mitä teet, ei ihminen, joka ei ymmärrä omaa osuuttaan, kärsi siitä, niin että tajuaisi mitä on tehnyt. Olet siis hölmö, joka ei tunnu oikein ymmärtävän, mikä narsisti on. Hän kärsii jo, omasta rakkaudettomuudestaan, ja tulee kärsimään aina. Kateudesta, mustasukkaisuudesta ja hylkäämisistä. Mutta ei hän sinun kostojasi ymmärrä, ei hän sinua rakasta eikä tule rakastamaan. Omaisuutensa perään hän voi itkeä, mutta tajua jo, mistä on kysymys, ala elää omaa elämääsi. Tajua jo lähteä. Tajua jo oma osuutesi omista valinnoistasi, ja se, että SINÄ valitset kenen kanssa olet.

      Mua ärsyttää se, että nykyään hoetaan vaan sitä, miten toinen on narsisti ja sitä ja tätä. Mä ymmärrän, ette nuori ja lapsi tajua, kun kokemusta ei ole. Mutta aikuiset ihmiset ei muka voi valita. Sinäkin marttyyrina muka let vaan sietänyt paskaa. Koska alat ottaa itse vastuuta? Tajuatko sinäkään että narsistin kumppani on yhtä sairas? Ja tämän sanon kyllä ihan kokemuksella. Ja kyllä, siihen, että narsisteja kestää, on omat syynsä, mutta ne on oma taakka selvittää, ja kyllä se vaan niin on, että ei siinä kostot auta, vaan ottaa lusikka kauniiseen käteen, katsoa peiliin ja muuttua.

      Jos et jaksa enää, niin eikö järki jo sano, että lähde sitten menemään?

      • Onnea jatkoon!

        Vaikuttaa että nyt riittää sinulle.

        Voisit vielä kipaista jonkun psykologin luona ja saada vahvistusta eropäätöksellesi.
        En usko että kosto niinkään auttaa. Psykologi voi kertoa sinulle parempia keinoja ja että saat kohotettua itsetuntoasi niin, että ei tunnu tärkeältä kostaa.

        Ihan turhaan sinä katselet sitä narsistia!

        Onnea, että pääset eroon siitä ja onnea tulevalle elämällesi!


      • kostaa
        Onnea jatkoon! kirjoitti:

        Vaikuttaa että nyt riittää sinulle.

        Voisit vielä kipaista jonkun psykologin luona ja saada vahvistusta eropäätöksellesi.
        En usko että kosto niinkään auttaa. Psykologi voi kertoa sinulle parempia keinoja ja että saat kohotettua itsetuntoasi niin, että ei tunnu tärkeältä kostaa.

        Ihan turhaan sinä katselet sitä narsistia!

        Onnea, että pääset eroon siitä ja onnea tulevalle elämällesi!

        sinä itsekö?


      • Narsun.uhri
        kostaa kirjoitti:

        sinä itsekö?

        Jätä se,lopullisesti, mikään muu ei hyödytä. Narsistin uhrina et pysty kostamaan, mikään muu ei auta. Lähde, saat koston ja oman elämäsi kuntoon.


      • ällötät

        oksetat mua.voi hyvä tavaton kuika fiksuja neuvoja ihan sieltä koneen ääreltä. jos jollekkin toivosin pahaa, niin sulle. toivottavasti elämääsi astuu pahimman luokan narsisti joka pilais sun elämän niinku meidän tuhansien uhrien. oot oksettava mielipiteines.


    • Humputihei

      Sori mutta narsistille ei voi kostaa. Tai no, paras "kosto" on se että jätät hänet ja et enää koskaan ota häneen mitään yhteyttä. Narskut menevät siitä aivan sekaisin kun eivät enää pystykään kontrolloimaan uhrejaan. Anna palaa, jätä se!

      • eikömukavoikostaa

        Opettelin kostamaan narsistimiehelleni - ja onnistuin. _Viisi vuotta siihen meni...Nyt parisuhde tosi mukava!!!


      • Paljon kokenut

        Oma tarinani pähkinän kuoressa:
        Ihana mies, johon ihastuin, muuttui vuosien saatossa melkein hirviöksi. Väkivaltaa, alistamista, mitätöintiä, yms, jouduin kokemaan. Ainoa asia, joka esti minua lähtemästä, oli se, että en halunnut rikkoa kotia neljältä lapseltamme.
        Mutta apu tuli monen vaiheen jälkeen: löysin avun uskosta Jeesukseen. Hän on antanut voimia ja kestävyyttä sekä ennen kaikkea ymmärrystä puolisoni käyttäytymiseen. Olen ymmärtänyt sen, miten vaikeat lapsuuden kokemukset ovat aiheuttaneet mieheni käytöksen.
        Sairastuttuani masennukseen sain terapeutilta apua oman identiteettini löytymiseen. Enää ei mieheni eivätkä hänen manipuloimansa lapsemme voi enää pompotella minua tahtonsa mukaan. olen lopultakin löytänyt itseni, sen, miten olen yhtä arvokas Jumalan silmissä kuin kaikki muutkin ihmiset.
        En suostu enää kaikkeen, mihin minua yritetään pakottaa.
        Rukoukseni mieheni puolesta ovat kantaneet myös hedelmää, sillä mieheni tuli uskoon muutama vuosi oman uskoontuloni jälkeen. Ei hän ihan yht'äkkiä ole tapojaan muuttanut, mutta pikkuhiljaa on eheytymistä tapahtunut. Itselläni on myös koko ajan kasvun paikkaa, yrittäessäni sopeutua tilanteisiin, jotka eivät vastaa odotuksiani.
        Ihaninta on kuitenkin se, että uskossamme Jeesukseen, olemme yhteisellä taivastiellä ja saamme uskoa kaikki syntimme anteeeksi annetuiksi.
        Kun Jumala kutsuu, ei kannata ohittaa tilannetta, sillä kukaan meistä ei tiedä, milloin päivämme päättyvät.


      • ääpäää
        Paljon kokenut kirjoitti:

        Oma tarinani pähkinän kuoressa:
        Ihana mies, johon ihastuin, muuttui vuosien saatossa melkein hirviöksi. Väkivaltaa, alistamista, mitätöintiä, yms, jouduin kokemaan. Ainoa asia, joka esti minua lähtemästä, oli se, että en halunnut rikkoa kotia neljältä lapseltamme.
        Mutta apu tuli monen vaiheen jälkeen: löysin avun uskosta Jeesukseen. Hän on antanut voimia ja kestävyyttä sekä ennen kaikkea ymmärrystä puolisoni käyttäytymiseen. Olen ymmärtänyt sen, miten vaikeat lapsuuden kokemukset ovat aiheuttaneet mieheni käytöksen.
        Sairastuttuani masennukseen sain terapeutilta apua oman identiteettini löytymiseen. Enää ei mieheni eivätkä hänen manipuloimansa lapsemme voi enää pompotella minua tahtonsa mukaan. olen lopultakin löytänyt itseni, sen, miten olen yhtä arvokas Jumalan silmissä kuin kaikki muutkin ihmiset.
        En suostu enää kaikkeen, mihin minua yritetään pakottaa.
        Rukoukseni mieheni puolesta ovat kantaneet myös hedelmää, sillä mieheni tuli uskoon muutama vuosi oman uskoontuloni jälkeen. Ei hän ihan yht'äkkiä ole tapojaan muuttanut, mutta pikkuhiljaa on eheytymistä tapahtunut. Itselläni on myös koko ajan kasvun paikkaa, yrittäessäni sopeutua tilanteisiin, jotka eivät vastaa odotuksiani.
        Ihaninta on kuitenkin se, että uskossamme Jeesukseen, olemme yhteisellä taivastiellä ja saamme uskoa kaikki syntimme anteeeksi annetuiksi.
        Kun Jumala kutsuu, ei kannata ohittaa tilannetta, sillä kukaan meistä ei tiedä, milloin päivämme päättyvät.

        tämä viesti on se jota itsekin koen yrittäväni, vaikka olen jo tämän narsistin jättänyt.

        Hän yrittää edelleen kontrolloida kavereitani ymv. ja se häntä loukkaakin että en kuuntele enään ja teen mitä haluan.!!!


    • ääpäää

      jopa tuota kokeillut, ei se meillä ainakaan tepsinyt...
      Mähän olen huora ollut sen jälkeen..
      Mutta eipä ole tuntunut sekään miltään vaikka kaikki onkin ollut mun syytä ja turpaan otettu ehkä liiankin monta kertaa :/
      Kylmä välinpitämättömyys sai meillä sen aikaan että "et halua olla mun kans" märinän..No, en haluakaan ainakaan tuollaisen muita kyykyttävän paskan kanssa olla.
      Nyt olen saanut osan kostoani, emme ole yhdessä ja avoimesti kerron muista miehistä ja minkälaisia ovat sängyssä ym.
      Huora olen edelleen, mutta saanpahan sen tyydytyksen kun jutut syövät hänen itsetuntoaan, mutta eihän se sitä hidasta etteikö hän "saalistele" kokoajan uutta alistettavaa..
      Yhden se jo löysikin josta on poikinut oikeuteen asti juttuja..
      Eli palasi mun oven taakse ruikuttamaan ja silloin alkoi mun pyörät pyöriä..
      Eli eroon en päässyt kuin hetkellisesti,miksi?
      Ei jätä rauhaan sitten millään..prkl..

      • Kiukkuvaimo

        Kirjoitin pitkä tarinani, sitten koneeni pyyhkäisi sen pois kun käteni osui väärään kohtaan. Helvekko. Olen ketjun aloittaja ja edelleen tässä samassa kurassa pyörin. Voimat on täysin loppu. Harmi etten saanut tarinaanin kokonaisuudessaan jakoon. En ole kostanut, yritin lähteä, en löytänyt asuntoa, petyin itseeni, kaikkeen, jäin ja nyt hajoilen enkä jaksa mitään. Äijä jatkaa voittokulkuaan minun lynkkaamisessa. Keskitin kaiken voimani asunnon etsimiseen, mutta mitään en saanut, olen aina listalla viimeisenä lemmikkien vuoksi. Olen jumissa, olen koukussa, olen sairas ja väsynyt, ainakin tuntuu siltä. Ei ole kiukkuakaan nyt, on vaan väsymys.


      • narsistia,
        Kiukkuvaimo kirjoitti:

        Kirjoitin pitkä tarinani, sitten koneeni pyyhkäisi sen pois kun käteni osui väärään kohtaan. Helvekko. Olen ketjun aloittaja ja edelleen tässä samassa kurassa pyörin. Voimat on täysin loppu. Harmi etten saanut tarinaanin kokonaisuudessaan jakoon. En ole kostanut, yritin lähteä, en löytänyt asuntoa, petyin itseeni, kaikkeen, jäin ja nyt hajoilen enkä jaksa mitään. Äijä jatkaa voittokulkuaan minun lynkkaamisessa. Keskitin kaiken voimani asunnon etsimiseen, mutta mitään en saanut, olen aina listalla viimeisenä lemmikkien vuoksi. Olen jumissa, olen koukussa, olen sairas ja väsynyt, ainakin tuntuu siltä. Ei ole kiukkuakaan nyt, on vaan väsymys.

        kuin ilmaa. Älä vastaile hänen kysymyksiin tai kommentoi muutenkaan. Mene ystäviesi luokse yökyläilee (jos sellaisia on), äläkä ilmoita mihin menet tai milloin tulet. Jospa se narsku siitä vittuuntuu (todennäköistä) ja häipyy itse lopullisesti ;)

        Yhden narsistin itse taakseen jättänyt.


      • Uuden elämän saanut
        Kiukkuvaimo kirjoitti:

        Kirjoitin pitkä tarinani, sitten koneeni pyyhkäisi sen pois kun käteni osui väärään kohtaan. Helvekko. Olen ketjun aloittaja ja edelleen tässä samassa kurassa pyörin. Voimat on täysin loppu. Harmi etten saanut tarinaanin kokonaisuudessaan jakoon. En ole kostanut, yritin lähteä, en löytänyt asuntoa, petyin itseeni, kaikkeen, jäin ja nyt hajoilen enkä jaksa mitään. Äijä jatkaa voittokulkuaan minun lynkkaamisessa. Keskitin kaiken voimani asunnon etsimiseen, mutta mitään en saanut, olen aina listalla viimeisenä lemmikkien vuoksi. Olen jumissa, olen koukussa, olen sairas ja väsynyt, ainakin tuntuu siltä. Ei ole kiukkuakaan nyt, on vaan väsymys.

        Olin narsistin kanssa 13 vuotta. Päätin erota jo vuosia aiemmin mutten puhunut miehelle mitään. Kun sain vakituisen työpaikan ilmotin kylmästi että nyt riittää. Muutaman kerran sen jälkeen kun mies oli muuttanut pois, annoin vielä periksi ja päästin hänet viereeni, irtipääseminen oli vaikeaa vaikka tiesinkin tekeväni itseäni kohtaan oikean ratkaisun. Mies ei uskonut että liitto todellakin on lopussa, lasten takia jouduimme olemaan vielä tekemisissä ja kerran hänen tullessaan käymään olin juuri puhelimessa ja hän kuuli että puhuin miehen kanssa. Kaikki loppui siihen. Narsisti ei voi sietää sitä että häntä petetään, vaikka hän oli itse pettänyt minua useita kertoja. Liitto oli todellakin ohi! Elämä alkoi sen jälkeen. Mies jonka kanssa puhuin silloin puhelimessa oli muuten veljeni :). Toivon sinulle voimia, tiedän mitä voit joutua käymään läpi.


      • Anonyymi
        Kiukkuvaimo kirjoitti:

        Kirjoitin pitkä tarinani, sitten koneeni pyyhkäisi sen pois kun käteni osui väärään kohtaan. Helvekko. Olen ketjun aloittaja ja edelleen tässä samassa kurassa pyörin. Voimat on täysin loppu. Harmi etten saanut tarinaanin kokonaisuudessaan jakoon. En ole kostanut, yritin lähteä, en löytänyt asuntoa, petyin itseeni, kaikkeen, jäin ja nyt hajoilen enkä jaksa mitään. Äijä jatkaa voittokulkuaan minun lynkkaamisessa. Keskitin kaiken voimani asunnon etsimiseen, mutta mitään en saanut, olen aina listalla viimeisenä lemmikkien vuoksi. Olen jumissa, olen koukussa, olen sairas ja väsynyt, ainakin tuntuu siltä. Ei ole kiukkuakaan nyt, on vaan väsymys.

        Sama


    • anusfinlandese

      Älä vaan erehdy antamaan samalla mitalla takaisin. Itse uskoin jonkin Sam Vakninin kirjoitusta ja tein niin. Exäni on n ja sen yksi ilmenemisen muoto on nettipelaaminen ja tietokoneen tuijotus ( kaikki narsismin oireet löytyy hänen repertuaaristaan, tämä pelaaminen on vain yksi hänen pakkomielteistään).
      Niin, olin lopulta saanut itseäni edes jotenkin ylös ex:n kaikesta alistamisesta, kiusanteosta ja muusta mahdollisesta huolimatta ja aloin vastata samalla mitalla. Asia kääntyikin (kuten narsulla aina ja kaikki) siten että minä olin peliongelmainen ja nettiriippuvainen. Ajattelin hänen huomaavan tekemänsä asiat, käytöksensä ja muut sairaat temppunsa minua ja lapsia kohtaan, kun teen kuten hänkin. Sanoin hänelle, kun hän rupesi valittamaan jatkuvasta tietokoneella istumisesta ja kaiken muun laiminlyömisestä, että teen vain kuten hänkin, eihän siinä pitäisi olla mitään pahaa. Sanoin että tämä on tietoinen valinta, kuten hänelläkin.
      Siitähän se vasta hulabaloo alkoi. Eli minä ja lapset saimme/saamme tuta asiasta. Asia kääntyi siis itseäni vastaan...Sain lisää sontaa niskaan, lapset joutuivat kuuntelemaan ja näkemään äitinsä todella sairaan ja heistä välinpitämättömän puolen koko komeudessaan. Olisi luullut ettei exäni ole edes lasten äiti, käyös alkoi ollai niin itsekästä ja sairasta.

      Älä alistu hänen tasolleen. Lopulta asia kääntyy sinua vastaan, sen narsut osaa. Häivy vain yht'äkkiä hänen elämästään ja lopullisesti. Se on paras kostosi hänelle. Hän taatusti kärsii siitä, kun lähdet noin vain ja samalla pelastat itsesi!

      • eräs nainen

        Jessus miten tuttuja juttuja täällä onkaan.Itse seurustellut pian 2 vuotta narskun kanssa.Hänen käyttäytyminen koko ajan vain agressiivisempaa ja pelottavampaa.En uskalla enää kohta sanoa mihinkään asiaan mielipidettä koska se voi synnyttää hillittömät raivarit.Ja aina kaikki tietenkin mun tai mun lasten syytä.Itse voi jopa monta iltaa istua ryyppäämässä baarissa ja tehdä ties mitä mutta mä en sais ottaa paria olutta.Saan usein kuulla olevani juoppo ja huora.En ole pettänyt, sen sijaan uskon hänen pettäneen vaikka kirrkkain silmin vannoo muuta.Nyt olisin kypsä jättämään hänet mutta en tiedä miten toimia.Pelottaa, hänellä mun kotiavain jota ei ole antanut takaisin pyynnöstäni huolimatta.Itsekin aina höpöttää erosta kun hermostuu mutta ei kuitenkaan halua sitä.Jos olemme mutman päivän erossa, alkaa soittelemaan ja syyttelemään erinäisitä asioista.Olen tosi stressaantunut.Mietin hulluna miten tekisin tämän.Tavallaan edelleen rakastan mutta samaan aikaan olen niin ahdistustunut että henki lähtee..Jos olen täysin välinpitämätön hän hermostuu ja taas mä pelkään.Toivon että jonkin ratkaisun keksin.En kai ensi kesää jaksa hänen kanssaan.


      • .........
        eräs nainen kirjoitti:

        Jessus miten tuttuja juttuja täällä onkaan.Itse seurustellut pian 2 vuotta narskun kanssa.Hänen käyttäytyminen koko ajan vain agressiivisempaa ja pelottavampaa.En uskalla enää kohta sanoa mihinkään asiaan mielipidettä koska se voi synnyttää hillittömät raivarit.Ja aina kaikki tietenkin mun tai mun lasten syytä.Itse voi jopa monta iltaa istua ryyppäämässä baarissa ja tehdä ties mitä mutta mä en sais ottaa paria olutta.Saan usein kuulla olevani juoppo ja huora.En ole pettänyt, sen sijaan uskon hänen pettäneen vaikka kirrkkain silmin vannoo muuta.Nyt olisin kypsä jättämään hänet mutta en tiedä miten toimia.Pelottaa, hänellä mun kotiavain jota ei ole antanut takaisin pyynnöstäni huolimatta.Itsekin aina höpöttää erosta kun hermostuu mutta ei kuitenkaan halua sitä.Jos olemme mutman päivän erossa, alkaa soittelemaan ja syyttelemään erinäisitä asioista.Olen tosi stressaantunut.Mietin hulluna miten tekisin tämän.Tavallaan edelleen rakastan mutta samaan aikaan olen niin ahdistustunut että henki lähtee..Jos olen täysin välinpitämätön hän hermostuu ja taas mä pelkään.Toivon että jonkin ratkaisun keksin.En kai ensi kesää jaksa hänen kanssaan.

        Toi avainasia on ainakin helppo hoitaa, kun vaihtaa vaikka lukkopesän eikä luovuta vara-avaimia enää kenellekään. En sitten tiedä, joutuuko vaihtamaan koko kämppää varoittamatta ja pitämään uuden osoitteen salassa. Puheissa ja tekemisissä ei kannata olla, vaikka yritystä riittäisikin. Ehkä voisit tehdä irtioton lasten kanssa turvakodin kautta? Siellä ei varmasti tarvitse kauheasti selitellä, miksi lähti.


      • Anonyymi
        eräs nainen kirjoitti:

        Jessus miten tuttuja juttuja täällä onkaan.Itse seurustellut pian 2 vuotta narskun kanssa.Hänen käyttäytyminen koko ajan vain agressiivisempaa ja pelottavampaa.En uskalla enää kohta sanoa mihinkään asiaan mielipidettä koska se voi synnyttää hillittömät raivarit.Ja aina kaikki tietenkin mun tai mun lasten syytä.Itse voi jopa monta iltaa istua ryyppäämässä baarissa ja tehdä ties mitä mutta mä en sais ottaa paria olutta.Saan usein kuulla olevani juoppo ja huora.En ole pettänyt, sen sijaan uskon hänen pettäneen vaikka kirrkkain silmin vannoo muuta.Nyt olisin kypsä jättämään hänet mutta en tiedä miten toimia.Pelottaa, hänellä mun kotiavain jota ei ole antanut takaisin pyynnöstäni huolimatta.Itsekin aina höpöttää erosta kun hermostuu mutta ei kuitenkaan halua sitä.Jos olemme mutman päivän erossa, alkaa soittelemaan ja syyttelemään erinäisitä asioista.Olen tosi stressaantunut.Mietin hulluna miten tekisin tämän.Tavallaan edelleen rakastan mutta samaan aikaan olen niin ahdistustunut että henki lähtee..Jos olen täysin välinpitämätön hän hermostuu ja taas mä pelkään.Toivon että jonkin ratkaisun keksin.En kai ensi kesää jaksa hänen kanssaan.

        Tein oman valinnanaikaa sitten. Se kannattaa pahemmiksi vain menevät.


    • kokemustaonjoo

      Vain lähdet. Älä välitä enää mistään mitä hän sanoo. Vaikkei sinulle sitä näyttäisi, osut hänen arimpaan paikkaansa eli hylkäämisen pelkoon.

      Hänen itserakkautensa ei sitä kestä, että sinä lähdet pois, etkä kuuntele hänen valitustaan. Suomi24:n ikävä-palsta on täynnä narsistisia romantikkoja, jotka valittaa ikäväänsä ja lähettävät helliä ajatuksia, jopa soimaavat itseään, mutta jos saisivat "ikuisen rakkautensa kohteen" takaisin kahden kuukauden kuluttua valitus alkaisi.

      Samalla mitalla takaisin antaminen vain varmistaa sen, että hänellä on sinuun vaikutusta. Lähdet, pyyhit pölyt jaloistasi.

    • Charize

      Narsistin painajainen on se, ettei hänen tekojaan/sanojaan/olemistaan huomioida. Jos antaa kaiken valua ohi, kuin vesi hanhen selästä, se syö narsistia kuin happo. Tosin sillä on se valitettava vaikutus, että narsisti hakee sen oman olemassaolon merkityksellisyyden tunteen yhä voimakkaammilla keinoilla. Itseään (saatikka jos lapset on mukana kuvioissa) pitää suojella ja ainoa keino on lähteä suhteesta. Koska narsisti on niin itsensä häikäisemä (eihän narsisti tee mitään väärää), hän hakee myötätuntoa ympäristöstään, HÄNET on jätetty, vaikka HÄN oli niin kultainen/paras/ihanin... mutta se hänelle suotakoon.

      Ymmärrän sen, että ne hyvät hetket painaa vaakakupissa. Narsistihan osaa halutessaan olla mitä miellyttävin ihminen! Mutta kun ahdistus kasvaa tarpeeksi (ja sen totuuden tietää kuitenkin sisuksissaan), niin oikeasti, kamat jakoon. Se helpotuksen tunne erottua on ihan sanoin kuvaamaton. Euforia saattaa kestää pitkäänkin, eikä se ole huono asia ollenkaan. Siihen sekoittuu paljon muitakin tunteita, eikä vähiten itsensä syyttämistä typeryydestä, mutta päällimmäisenä on se huojennuksen tunne. Ja siitä sitten alkaa eheytyminen omaksi itsekseen, ehkä jopa hieman viisaammaksi, kuin mitä olisi ollut ilman sitä suhdetta ja kokemusta.

      Jaksamista näiden asioiden kanssa painiville, voimia irtautumiseen ja iloa tulevaisuuteen!

    • Narsissin anoppi

      Narsisti on mestari kääntämään kaiken omaksi voitokseen. Olen narsistisen naisen anoppi ja kokenut tämän 10 vuoden ajan, että teet niin tai näin, niin narsisti kerää voittopotin.

      Älä missään nimessä unohda, että olet TAITAVAN PELURIN kynsissä, niin kuin hiiri kissan leikkikaverina.
      Kostot ja muut vaikuttamiseen sekä narsistin muuttumiseen pyrkivät tekijät voit unohtaa.
      Niin kauan kuin sitoudut tällaisiin vaikuttamisen ja muuttumisen toiveisiin, olet narsistin kynsissä. Ja piste.

      Ainoa keino on vapautua ja irtautua täysin koko suhteesta. Muuta tapaa ei ole.
      Mikäli on lapsia, joiden kautta narsisti pystyy vaikuttamaan, tilanne on huonompi, mutta kaikkein vähällä pääsee, kun on mahdollisimman eleetön ja neutraali.

      Narsistille ei kannata näyttää tunteitaan, vaan toimia niin pikkutarkasti asiapohjalla kuin kykenee. Silti narsistilla tulee aiheita manipulointiin ja kyykyttämiseen.
      Missään nimessä ei pidä provosoitua narsistin valituksista. Joku täällä sanoikin, että pitää antaa kaiken valua kuin vesi hanhen selästä. Näin se on.
      Mikäli aikoo säilyttää oman persoonallisuutensa, niin narsistin kanssa on mahdoton elää saman katon alla.

      • Anonyymi

        Vittumaisia ihmisiä kaihtaa kuin ruttoa.


    • Anoppi perkele

      Haj ! sie anoppi ! Miten siun narsissit voivat ? Ootko muistana kastella ja rakkaudella vaalia ?
      Muiden elämään älä puutu, muuten sinusta tulee narsisti !

    • Narsismi on tekosyy

      Tuskin mitään narsismia onkaan oikeesti olemassa missään suuressa mittakaavassa, ainakaan miehillä. Naiset vaan vois kokeilla vaihteeksi olla kunnolla ja lopettaa turha pilkun nussiminen niin kaikki järjestyy.

      Niin helppoa se vaan on. Narsistinen mies pöh, naisten omakeksimä sairaus miehelle koska eivät vaan tajua että itsellä ei kaikki ole Ok ja syytetään toista.

      Kyllä siinä lehmähermoiseltakin mieheltä menee hermot ennen pitkää kun nainen venkoilee turhasta ja sitte saa mies diagnoosin naiseltaan, NARSISTI!

      • ihana nainen

        Tyypillisen narskun kirjoitus.Turpa kiinni kun et mistään mitään tajua!


      • Narsismi on tekosyy
        ihana nainen kirjoitti:

        Tyypillisen narskun kirjoitus.Turpa kiinni kun et mistään mitään tajua!

        Niin, leiman saa vaikka et etes minua tunne ;-) Tätä minä juuri tarkoiti että sillee...

        Pitäskö sinun ITSE katsoa vihdoinkin peiliin ja muuttaa omat tapasi, kokeile etes ja pelastu omalta itseltäsi.


      • --------
        Narsismi on tekosyy kirjoitti:

        Niin, leiman saa vaikka et etes minua tunne ;-) Tätä minä juuri tarkoiti että sillee...

        Pitäskö sinun ITSE katsoa vihdoinkin peiliin ja muuttaa omat tapasi, kokeile etes ja pelastu omalta itseltäsi.

        Kyllä narsismia on, mutta on varottava ettei ala rypeä uhrin roolissa koska siitä ei ole hyötyä narskun kanssa, hän ei tunne syyllisyyttä ei ainakaan oikeaa.
        Vaikka narsku pahoinpitelisi hän voi samana yönä tuppautua väkisin asuntoon.
        Vain nauraa sille luuletko jonkun välittävän.


    • java0911

      Hei! Vastaan kyllä liian myöhäseen, mut toivotaan että luet. Minä asuin kaks vuotta narsistiukkoni kans. Olen 20v nuori nainen, ko. ukon kanssa mulla on poika,2-vee, ja toisen määrä syntyä juhannuksena.. Erottiin elokuussa 2010, ehdittiin just suunnitella kaikkea, uusi raskaus ja uusi koti ja sit *bäng* ,kaikki unelmat mureni. mutta hyvä niin! Se haukku mua millon mistäki, sen omat mielipiteet oli tärkeimmät (on yhäki, aina puhuu vaan itestä) ,eikä se koskaan kuullu mua, ei koskaan välittäny mitä mulle kuuluu, ei koskaan kysynyt sitä.
      Kerran ku meil oli riita, niin kysyin siltä, et tietääkse ollenkaa, miltä musta tuntuu, että kui paha olo mulla on.. Se alko huutaan mulle ja haukku mut lehmäks ja miksi lie... Se käänsi aina kaikki riidat niin, että mun oli määrä tulla pyytään anteeks! Minä olin joka riidassa ihan sekasi pelosta.. Aattelin aina, että löispä se edes, se ois helpompaa..... Nyt mun tekee mieli kostaa!

      • Anonyymi

        Paljonko tuli rahaa kuukaudessa? 15v x 12 kk x 2 x125 eur = melkein 50 donaa. Kuulostaa ihan hyvältä ryöstöltä.


    • Uhri minäkin :(

      Älä ainakaan kehu häntä. Paras ettet huomioi mitenkään.

      Minulla on narsisti isä, jos minulla on hänelle jotain sanomista laitan siskoni asialle, Itse en hänen kanssaan ole missään tekemisissä. Enkä häntä kehu.

      Sain ystävältäni lainaksi kirjan " Sata tapaa tappaa sielu, Narsismin uhrit kertovat" Tuija Välipakka ja Arja Lehtosaari. Ihan pahaa teki kun alkua luin, Uhrien kokemuksista ja luin miten kertoo isästäni moni kohta :(

      Narsisti haluaa satuttaa uhria, Sitten hän yrittää että saisi uhrinsa pauloihinsa että pääsee häntä käyttää hyväkseen. Tarjoutuu auttamaan että saisi kiitosta. Mutta kuitenkin loukkaa uhria.

      Kirja kertoo narsismista ja narsistisesta luonnehäiriöstä. Heidän käsityksensä oikeasta ja väärästä ovat omanlaisensa, he tarvitsevat jatkuvaa ihailua ja huomiota, eivät koskaan häpeä tekojaan tai tunne empatiaa, mutta taitavat sosiaalisen käyttäytymisen koodit ja pystyvät näyttelemään uskottavasti tunteita.

      Lisäksi kirja sisältää uhrien omakohtaisia kertomuksia muun muassa narsistista parisuhteessam narsistista äitinä, isänä tai muuna lähisukulaisena sekä narsistista työpaikalla. Uhrien kokemuksia keskeistä osaa näyttelevät muun muassa uhrin kokema henkinen ja fyysinen väkivalta, itsetunnon mureneminen, syyllisyydentunteet, seksuaalinen kaltoinkohtelu sekä uhrin kaikkinainen manipulointi ja kontrollointi.

      Kannattaa lukea kirja jos vaan sen jostain löytää :) vaikka kirjastosta...

      voimia sinulle :)

    • samat sanat

      Tunnen tuskasi ja vihasi.Elin narsistin kans.Ainut sun keino on lähteä. Mä lähin. Uskallsin jättää sen hullun, Ei niihin auta uhkailut tai kostot.Ne on niin sairaan viisaita.Kerää kamppees ja lähe. Se mies ei oo tosiaankaan sun arvonen.Se tulee uhkaileen ja häiritsemään sua pitkään, mutta huomaa, että heti ko sä jätät sen, se ottaa seuraavan uhrin. Ja muka olit sen kaikki kaikessa.

      • Anonyymi

        Sairaita ne on ei terveitä.


    • juupajaapa81

      Tein juuri noin vikko sitten kuin aloittaja kertoi aikovansa. Lähdin ystäväni luo hänen riitelynsä jälkeen ja päätin että nyt loppui, en ollut koskaan aiemmin lähtenyt, enkä ottanut yhteyttä koko päivänä. yöllä tuli viesti missä olen, laitoi että ystäväni sen ja sen luona..olen viimeisilläni raskaana joten hän tietää että baareihin en sieltä peltojen keskeltä lähde.

      Tuli vihjailuja erosta ja että soittaa isälleen ja isälleni ym..en vastannut.
      Menin kotiin seuraavana päivänä...se olikin virhe...että menin yksin siis.
      Sain potkuja selkään, sylkemistä päin ja vaikka mitä tekstiä, iskuja käsivarsiin.
      Koitin paeta parvekkeelle, haki takaisin tukasta ja veti pitkin lattioita sohvalle. Pakotti menemään alasti makaamaan sohvalle ja meni pistämään uunin päälle ja veitsen uuniin.
      Sillä välin sain vyöstä lyöntejä jalkapohjiini. sitten meni hakemaan kuumentuneen veitsen ja sanoi että merkkaavansa minut jotta aina kun näen arven muistan minkä virheen tein enkä toista samaa...ei kuitenkaan tehnyt sitä.

      Aloin supistella shokissa ja hyperventiloida itkussani ja pyörryin hetkeksi. josta mies pelästyi ja kantoi suihkuun "tokenemaan".

      Sitten alkoi anteeksipyytely joka aina jatkui sanoílla: anteeksi mutta kun sait mut niin vihaiseksi ..." ja pyysi etten ole yhtä tyhmä enään. En pystynyt muutamaan tuntiin edes puhumaan tapahtuneen jälkeen, sanat ei vaan tullut ulos.

      Tälläinen tapahtunut 2 kertaa aiemmin kuluneen puolentoista vuoden aikana, hieman eri tavalla vain. mutta jokapäiväistä on nöyryytys ja haukkuminen, ulkonäöstä aina kokkaustaitoihin asti. on arvostelua ja palvelijana kohtelemista. oman sukuni ja hänen sukunsa manipuloimista ja lahjomista puhelimilla ym lahjoilla aika ajoin.

      kahteen ystävääni olen onneksi saanut pitää yhteyttä..he toivovat ja anelevat minun lähtevän ja pelkäävät. Mutta aina kun päätän niin mielessäni, mieheni muuttuu ja on taas oikea casanova hetken ja unohdan kaiken pahan, kaikki tuntuu kuin olisi ollut vain pahaa unta ja epäilen että jos kuitenkin jotenkin itse aiheutan hänen käytöksensä ja olenkin sellainen kuin hän sanoo...

      Ennen sanoi että ottaa eron jos teen niin tai näin, nyt viime viikolla sanoi ettei ottaisi eroa vaan saisin kokea isoa tuskaa sen sijaan...

      Tiedän että pitää lähteä pois, mutta miten saan itsestäni sen irti..miksi välitän miehestäni edelleen vaikka tajuan että hänen käytöksensä on väärin ?

    • mnbvvb

      Nolaa se. Se on narsistille pahinta.

    • hkjöjjk

      En kokeilisi edes leikiltäni kostaa narsisti miehelle, siinä leikkii omalla hengellään. Lähde vähin äänin ja rupea sen jälkeen nauttimaan todella elämästäsi ja toteuttamaan unelmiasi. Aika varmasti myös hän huomaa sen tai kuulee puskaradion kautta ja se on takuuvarmasti paras kosto!

    • kostoa narsistille

      Petä sitä sen kaverin tai sukulaisen kanssa tai sit ihan vaa tuntemattoman/tuntemattomien ja ajoita tahallinen kiinnijääminen silleen että se huomaa teidät rysänpäältä ja sit osotatte sitä sormella ja nauratte nii se tuntee itsensä nöyryytetyksi ja kiusatuksi :D

    • Pitkällä kokemuksell

      Aloittajan kysymykseen: tehokkainta lääkettä narsistille on totaalinen ignoraaminen. Tekipä narsisti mitä temppuja tahansa, ole kuin se ei hetkauttaisi sua hitonkaan vertaa (vaikka todellisuudessa tuntuisi miltä tahansa). Et vaan reagoi mihinkään. Tuossa tilanteessa narsisti hämmentyy ensin totaalisesti, sitten sille iskee paniikki ja seurauksena on helvetillinen raivari/kohtaus/kilarit, seuraavassa käänteessä narsisti luikkii pakoon häntä koipien välissä varsin dramaattista messua pitäen. Jos ja kun edes tuo paikalta poistuminen ei saa silmäripseäsikään värähtämään, olet "voittanut" ja voit olla todella ylpeä itsestäsi =) Muutaman kerran vastaavalla tavalla toimimalla saat karkotettua narsistin lopullisesti matkoihinsa, ne kun ei voi sietää välinpitämättömyyttä!

      • Pikku kosto

        Mun kaverit (ei mitään laihoja) otti käsittelyyn miehen, Naivat kun seiso ja otti kunnon kuvia. Kai nolotti jälkeenpäin.


    • Anonyymi

      Vittumaisia ihmisiä on paljon. Pysytään omillamme....

    • Anonyymi

      2019 senhetkiset tai entiset kumppanit surmasivat 16 naista (95 kuolleesta). Joten todennäköisyys siihen, exä kostaa naiselle on hyvin pieni - 16/2,8 miljoonaa ~ 1/200 000. Näistä puolet voidaan olettaa olleen ansaittua kuolemia jää 8/2,8 miljoonaa syytöntä naisuhria (8/95 kaikista tapoista Suomessa) = 1/350 000.

      Eli 100 vuotta elävä nainen kuolee ilman omaa syytään todennäköisyydellä 1/3 500. Saanen muistuttaa, että liikenteessä kuolee vuosittain n. 250 ihmistä. Ja tappaminen on aika äärimmäisen kallis keino saada hyvitystä. Eli siihen ei kukaan lähde kevyesti ja syyttä suotta. 12,5 vuotta pois elämästä.

      • Anonyymi

        Mitä vittua ? Ei ole mitään ansaittuja kuolemia, eikä yksikään parisuhde pidä loppua tappoon.
        Suomi on yksi väkivaltaisimmista maista naiselle Euroopassa.
        Naiset ovat useammin uhreina myös viranomaisten tietoon tulleissa lähisuhdeväkivaltarikoksissa. Rikos- ja pakkokeinotilaston mukaan vuonna 2019 viranomaisten tietoon tulleissa tapauksissa oli yhteensä 10 600 uhria, mikä on 7 prosenttia edellisvuotta enemmän. 

        Aikuisista lähisuhdeväkivallan uhreista 77 prosenttia oli naisia.Kaikista epäillyistä tekijöistä 78 prosenttia oli miehiä.

        Vuonna 2019 suurin osa lähisuhdeväkivallasta oli nykyisen tai entisen kumppanin tekemää väkivaltaa. Miesuhreilla epäilty on uhrin nykyinen avio- tai avopuoliso noin 40 prosentissa tapauksia ja naisuhreilla hieman yli puolella.

        Lähisuhdeväkivalta voi olla jatkuvaa. Vuosien 2009–2019 aikana lähisuhdeväkivallan uhreiksi joutuneista 66 000 henkilöstä noin 14 prosenttia oli poliisin tietojen mukaan joutunut uhriksi vähintään kahtena eri vuonna.

        Thl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua ? Ei ole mitään ansaittuja kuolemia, eikä yksikään parisuhde pidä loppua tappoon.
        Suomi on yksi väkivaltaisimmista maista naiselle Euroopassa.
        Naiset ovat useammin uhreina myös viranomaisten tietoon tulleissa lähisuhdeväkivaltarikoksissa. Rikos- ja pakkokeinotilaston mukaan vuonna 2019 viranomaisten tietoon tulleissa tapauksissa oli yhteensä 10 600 uhria, mikä on 7 prosenttia edellisvuotta enemmän. 

        Aikuisista lähisuhdeväkivallan uhreista 77 prosenttia oli naisia.Kaikista epäillyistä tekijöistä 78 prosenttia oli miehiä.

        Vuonna 2019 suurin osa lähisuhdeväkivallasta oli nykyisen tai entisen kumppanin tekemää väkivaltaa. Miesuhreilla epäilty on uhrin nykyinen avio- tai avopuoliso noin 40 prosentissa tapauksia ja naisuhreilla hieman yli puolella.

        Lähisuhdeväkivalta voi olla jatkuvaa. Vuosien 2009–2019 aikana lähisuhdeväkivallan uhreiksi joutuneista 66 000 henkilöstä noin 14 prosenttia oli poliisin tietojen mukaan joutunut uhriksi vähintään kahtena eri vuonna.

        Thl

        Puhutaan aina fyysisestä väkivallasta, entä jos on vuosia jatkunut henkinen väkivalta taustalla ja homma kulminoituu tappoon.

        Kumpi on uhri, kumpi on joutunut ja joutuu kärsimään enemmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaan aina fyysisestä väkivallasta, entä jos on vuosia jatkunut henkinen väkivalta taustalla ja homma kulminoituu tappoon.

        Kumpi on uhri, kumpi on joutunut ja joutuu kärsimään enemmän?

        Tää ketju käsittelee narsismia tai narsistista persoonallisuushäiriöstä kärsivää kumppania ja vahingollisesta suhteesta irrotautumista. Tuon kaltaisessa suhteessa on nimenomaan sekä henkistä ja/tai fyysistä väkivaltaa narsulta uhria kohti.

        Toi sun kuvaama skenaario toteutuu yleensä jos nainen vuosien paskan jälkeen ottaa oikeuden omiin käsiinsä. Ja väärinhän sekin tietysti on.

        Aina voi huutaa että " ei kaikki miehet" tai " kukas olikaan oikea uhri", mutta niistä aiheista voit tehdä vaikka oman aloituksen.

        Lähisuhdeväkivalta ja narsistisesti käyttäytyvä mies nyt vaan on todellisuutta useammalle naiselle kuin miehelle. Ja noihin tilastoihin: järjettömän iso osuus väkivaltatilanteista jää edelleen ilmoittamatta.

        Tsemppiä uhreille, tunnekoukusta irti, suhteesta eroon ja kiinni omaan elämään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua ? Ei ole mitään ansaittuja kuolemia, eikä yksikään parisuhde pidä loppua tappoon.
        Suomi on yksi väkivaltaisimmista maista naiselle Euroopassa.
        Naiset ovat useammin uhreina myös viranomaisten tietoon tulleissa lähisuhdeväkivaltarikoksissa. Rikos- ja pakkokeinotilaston mukaan vuonna 2019 viranomaisten tietoon tulleissa tapauksissa oli yhteensä 10 600 uhria, mikä on 7 prosenttia edellisvuotta enemmän. 

        Aikuisista lähisuhdeväkivallan uhreista 77 prosenttia oli naisia.Kaikista epäillyistä tekijöistä 78 prosenttia oli miehiä.

        Vuonna 2019 suurin osa lähisuhdeväkivallasta oli nykyisen tai entisen kumppanin tekemää väkivaltaa. Miesuhreilla epäilty on uhrin nykyinen avio- tai avopuoliso noin 40 prosentissa tapauksia ja naisuhreilla hieman yli puolella.

        Lähisuhdeväkivalta voi olla jatkuvaa. Vuosien 2009–2019 aikana lähisuhdeväkivallan uhreiksi joutuneista 66 000 henkilöstä noin 14 prosenttia oli poliisin tietojen mukaan joutunut uhriksi vähintään kahtena eri vuonna.

        Thl

        Sitä vain kyrpää, että sitä exää on tilastollisesti ihan turha pelätä, eikä sen pitäisi olla mikään syy lähteä pois. Suomalaisen miehen väkivaltaisuus vastaa suomalaisen naisen väkivaltasuuttaa. Nääs kun ollaan samaa kansaa. Jos asia vaivaa, nin pitää katsoa peiliin.

        Naisen väkivallalle on olennaista tekojen ulkoistaminen, kuten muullekin rikollisuudelle. Sillä nainen on synnynnäine manipulaattori, joka välttela riskiä minkä kykenee. Siitä seuraa, että toisin kuin miehillä naisten kunniakäsitykseen ei kuulu julkinen vastuun ottaminen omista teoista. Voi vaikka katsoa nykyistä hallitusta, niin asian huomaan hyvin nopeasti.

        Ei se sitä miestä lohduta, hakkaako hänet sinä vai sinun white knightisi. Nimittäin pillunkipeitä gymipoikia löytyy aina jokaisen tarpeisiin.

        Ja jos joku nuori mies tätä lukee, niin neuvo on entinen: älä lyö nyrkillä. Kaikki muu käy ja olette tasa-arvoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä vain kyrpää, että sitä exää on tilastollisesti ihan turha pelätä, eikä sen pitäisi olla mikään syy lähteä pois. Suomalaisen miehen väkivaltaisuus vastaa suomalaisen naisen väkivaltasuuttaa. Nääs kun ollaan samaa kansaa. Jos asia vaivaa, nin pitää katsoa peiliin.

        Naisen väkivallalle on olennaista tekojen ulkoistaminen, kuten muullekin rikollisuudelle. Sillä nainen on synnynnäine manipulaattori, joka välttela riskiä minkä kykenee. Siitä seuraa, että toisin kuin miehillä naisten kunniakäsitykseen ei kuulu julkinen vastuun ottaminen omista teoista. Voi vaikka katsoa nykyistä hallitusta, niin asian huomaan hyvin nopeasti.

        Ei se sitä miestä lohduta, hakkaako hänet sinä vai sinun white knightisi. Nimittäin pillunkipeitä gymipoikia löytyy aina jokaisen tarpeisiin.

        Ja jos joku nuori mies tätä lukee, niin neuvo on entinen: älä lyö nyrkillä. Kaikki muu käy ja olette tasa-arvoisia.

        Joo, näppäimistö vähän jumii, niin sanat näemmä jäävät kesken. Mutta eiköhän asia siitä selviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ketju käsittelee narsismia tai narsistista persoonallisuushäiriöstä kärsivää kumppania ja vahingollisesta suhteesta irrotautumista. Tuon kaltaisessa suhteessa on nimenomaan sekä henkistä ja/tai fyysistä väkivaltaa narsulta uhria kohti.

        Toi sun kuvaama skenaario toteutuu yleensä jos nainen vuosien paskan jälkeen ottaa oikeuden omiin käsiinsä. Ja väärinhän sekin tietysti on.

        Aina voi huutaa että " ei kaikki miehet" tai " kukas olikaan oikea uhri", mutta niistä aiheista voit tehdä vaikka oman aloituksen.

        Lähisuhdeväkivalta ja narsistisesti käyttäytyvä mies nyt vaan on todellisuutta useammalle naiselle kuin miehelle. Ja noihin tilastoihin: järjettömän iso osuus väkivaltatilanteista jää edelleen ilmoittamatta.

        Tsemppiä uhreille, tunnekoukusta irti, suhteesta eroon ja kiinni omaan elämään!

        Kun katsoo ympärilleen, on selvää, että naiset ovat paljon agressiivisempia ja väkivaltaisempia. Yleensä henkisesti, sillä siinä on vähemmän välitöntä riskiä jäädä kiinni.

        Jokaiselle miehelle käy esimerkiksi väkivallan ammattilainen eli Amber Heard. Jos on puhelin, niin nauhoitussovellus ei välttämättä maksa mitään, bluetooth-mikki jonkin kympin. Ei kaikkea tarvitse keksiä itse, vaan voi olla hyvä roomalainen ja soveltaa feministien taistelukoulutusta omaan käyttöön. Miehiä vastaan puolustautuminen toki yleensä maksaa enemmän ja nyt tulee bensoja, kurssimaksuja, pukuja, gymikortteja ym.

        Mutta ei se ole syy seisoa silmät kirkkaina ihmisen hakattavana, joka sadismiaan tms pelkästään haluaa vahingoittaa sinua. Ilman nauhoituksia on vähän paha tehdä vastasyytettä. Ymmärrettävästi tuomarin on pakko kysyä todisteita hänen väkivallastaan. Ei hän sille mitään voi. Naisen kaveri kuitenkin valehtelee aina oikeudessa hänen puolestaan, kysy vaikka Keskiseltä.

        Raamattu on unohtanut asian, mutta Koraanissa todetaan oikein, että oikeudessa yhden miehen todistusta pitää vastata kahden naisen todistus. Koska sukupuolet ovat sellaisia.


    • Anonyymi

      Petä sitä nyt kun vielä voit. Tee epävarmaksi ja muuta yhtäkkiä pois yllättäen, takuulla jää katkeraksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe