Mistä Aikuiselle sopivia vaatteita?

Size matters

Allekirjoittanut on joutunut jo toistakymmentä vuotta tilaamaan Jenkeistä takit,housut jne
Kun on 30 vuotta vääntänyt rautaa niin,eihän max 125cm rinta takki mene kuin soiden päälle.pitäisi olla
150cm vähintään.Ai reidestä 'isot' farkut,paskaa,ei mahu 80cm reisi näihin ns.body farkkuihin.
Käsittääkseni varsin monella voimailijalla on rinta väh.150cm,löydättekö te Suomesta takit?? kertokaa mistä?
Gasp maximi käsittääkseni 125cm?
Onneksi saan puvun,paidat mittatilauksena ja jenkkikledjut vaimo kätevästi kaventaa keskikohdalta,ois
kiva edes joskus,ostaa jotain Suomen kaupoista suoraan.
Onko nämä ns.bodyvaatteet tehty vain wanna be bodareille a'la kesällä college,talvella toppatakki ja on
ohkasilla klabbeilla 'talitintti' luuki päällä..?

11

1637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trgtg

      Ne ns. bodyvaatteet on tehty oikeasti lihaksikkaille miehille. Siis EI läskeille.

      Laihduta.

      • laihdutus neuvosta..

        oi kiitos tuosta..


      • Osta säkki
        laihdutus neuvosta.. kirjoitti:

        oi kiitos tuosta..

        Joo, liika rasva ei ole hyvästä, varsinkaan viskaalinen rasva.


      • säikeitä pakaroissa
        Osta säkki kirjoitti:

        Joo, liika rasva ei ole hyvästä, varsinkaan viskaalinen rasva.

        kyllä 120kg jos painoa ja penkiltä painaa reiluja 200kg rautoja(ilman paitaa) niin rinnanympärys on
        väh.140cm,ehkäpä yli 150cm:kin.Ongelma varmaan monelle löytää takkia mikä menee yläosastaan enää
        kiinni.
        Nuo Gaspin sun muiden isoimmatkin on vain 120-125cm max ja eivät sovi päälle,se on saletti.
        Gazoc farkut ei mahdu reisistä,jos reisissä lihaa oikeasti ja nolon näköistä jos ovat spandexin
        tyylisesti,jos tavoittelee löysää casual stuukia.


      • Pällit pois täältä!
        säikeitä pakaroissa kirjoitti:

        kyllä 120kg jos painoa ja penkiltä painaa reiluja 200kg rautoja(ilman paitaa) niin rinnanympärys on
        väh.140cm,ehkäpä yli 150cm:kin.Ongelma varmaan monelle löytää takkia mikä menee yläosastaan enää
        kiinni.
        Nuo Gaspin sun muiden isoimmatkin on vain 120-125cm max ja eivät sovi päälle,se on saletti.
        Gazoc farkut ei mahdu reisistä,jos reisissä lihaa oikeasti ja nolon näköistä jos ovat spandexin
        tyylisesti,jos tavoittelee löysää casual stuukia.

        Ai ihan kokemuksestako puhut?

        Mulla on ollu painoa 120 kg ja penkki 200. Ja aina on vaatteita löytyny ihan normaaleista vaateliikkeistä. Kuka tampio noita Gaaspeja ja Gazoz vaatteita käyttää? Nehän on ihan naurettavia. "Hei kato mulla on Gaspin takki, oon voimailija".

        Löysiä farkkujakin on löytyny ihan normaaleista Leviksen, Lee Cooperin ja muiden normimerkkien malleista.


      • mittari kokoon
        Pällit pois täältä! kirjoitti:

        Ai ihan kokemuksestako puhut?

        Mulla on ollu painoa 120 kg ja penkki 200. Ja aina on vaatteita löytyny ihan normaaleista vaateliikkeistä. Kuka tampio noita Gaaspeja ja Gazoz vaatteita käyttää? Nehän on ihan naurettavia. "Hei kato mulla on Gaspin takki, oon voimailija".

        Löysiä farkkujakin on löytyny ihan normaaleista Leviksen, Lee Cooperin ja muiden normimerkkien malleista.

        ainakin tietää,rinta ei voi olla yli 125cm!
        Oon mä ISOILTA pojilta kuullut ettei isoimmatkaan farkut mee reisistä,vaikka puhuvat:on reisistä
        väljä..vattan kohdalta kyllä löytyy kokoa reilusti..


      • Pällit pois täältä!
        mittari kokoon kirjoitti:

        ainakin tietää,rinta ei voi olla yli 125cm!
        Oon mä ISOILTA pojilta kuullut ettei isoimmatkaan farkut mee reisistä,vaikka puhuvat:on reisistä
        väljä..vattan kohdalta kyllä löytyy kokoa reilusti..

        Olen kuullu, että jotkut on nähny Jeesuksen.


      • bodywalk
        Pällit pois täältä! kirjoitti:

        Olen kuullu, että jotkut on nähny Jeesuksen.

        hirvee toppatakki alla 5 villapaitaa ja jalat kuin ajokoiralla...tietty niitä kuuluu heitellä toinen
        toisen eteen niinkuin ISOTpojat joilla reidet kahnaa toisiinsa..hupaisan näköistä!


    • Janne J.

      Täällähän puhuu ihan pikkupojat.......

      Ison voimailijan rintakehä on 130 ja silloin sopii Suomessa myytävät Gaspin takit. ei sillä ole mitään merkitystä missä on läskiä tai lihasta, kunhan on iso äijä niin tarvii ison takin. sillä sipuli.
      jos on 150cm rintakehä niin taitaa ukolle olla kasvaneet tissit lihasten tilalle.

      "kyllä 120kg jos painoa ja penkiltä painaa reiluja 200kg rautoja(ilman paitaa) niin rinnanympärys on
      väh.140cm,ehkäpä yli 150cm:kin.Ongelma varmaan monelle löytää takkia mikä menee yläosastaan enää
      kiinni."

      Buhahhah. Niin varmaan just joo. Menepä kuule ja tilaa jostain Gaspin takki niin kyllä sopii kuin nenä p*rseeseen. Ei mitään ongelmaa ja itse olen 140 kilon äijä, pena 200kg.

      • ihme juttu

        Kuis ei ole penaan tullut lisää kiloja enää pitkään aikaan?


    • vittu kun vituttaa

      Ei vittu. Ei ainakaan yhdenkään kauluspaidan hihat mahdu käsiin normiliikeissä. Missä muka on sellaisia?? Joku vitun dresmann xxx liike on tehty läskeille. Eli v-tyylin kauluspaitoja...jossa hihoihin mahtuu 50 kädet..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      319
      2993
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      85
      1667
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      191
      1574
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1049
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe