Lyhyesti ja ytimekkäästi:
Prosessori:
Intel Celeron M 530 1.73ghz
Lämpötila nettiä selaillessa: 63c
Kone ei sammu taikka mitään. Toimii normaalisti. Pikaiselle googletuksella monet vain tuntuvat puhuvan abou 40 asteen lämmöistä.
-Onko syytä olla huolissaan?
-Simppeleitä keinoja madaltaa lämpötila?
-Onko haittaa jos koneen kyljessä olevan ilmanvaihtoaukon ja seinän välissä on tyhjää tilaa vain about 8cm?
-Auttaisiko läppärin purku ja pölyjen putsaus mitään?
Prosessorin lämpötila huolestuttava?
8
254
Vastaukset
- normaalia.
8 cm on riitävä tila,mutta kone lienee pölyä täynnä.
varovasti paineilmaa,tai jos purat,niin imurointi erityisen varovaisesti. - ----
joka toimii 40 asteessa, ja mistä moista olet lukenut?
Haarukka taitaa olla paremminkin 55-75 astetta.
Läppäreissä pääsääntöisesti pölyyntyminen ei ole ongelma.
Pöytäkoneissa on.- dfhgjfgjfgykugk
mulla on ainakin 30 astetta (C) lämpötila, vaikka oon tunnin nettiä selannut, videoita kattellu ja WD:n ulkonen kovalevyohjelma rasittaa n. 17% siihen päälle.
- +
dfhgjfgjfgykugk kirjoitti:
mulla on ainakin 30 astetta (C) lämpötila, vaikka oon tunnin nettiä selannut, videoita kattellu ja WD:n ulkonen kovalevyohjelma rasittaa n. 17% siihen päälle.
Prosessorissa 30 astetta?
Vaiko kiintolevyssä, tai emolevyssä? - afgsdgshjhdt
+ kirjoitti:
Prosessorissa 30 astetta?
Vaiko kiintolevyssä, tai emolevyssä?poistin wd:n smartwaren, nyt speedfani näyttää enää 23 astetta celsiusta. Ja cpu on mittarin nimi. Prossu siis i7-930 ja jäähdytin noctua nh-d14
- +
afgsdgshjhdt kirjoitti:
poistin wd:n smartwaren, nyt speedfani näyttää enää 23 astetta celsiusta. Ja cpu on mittarin nimi. Prossu siis i7-930 ja jäähdytin noctua nh-d14
näyttävät ihan mitä sattuu.
+ kirjoitti:
näyttävät ihan mitä sattuu.
ihan mitä vaan sattuu näytä. antaa ne osviittaa.
itsellä quad9550 ja noctuan jäähdytin ja lämpötila nettikäytössä 25 c ja pitkään pelatessa nousee kymmenen astetta. kotelo on antecin 182p. emo 40-43 välillä ja näyttis 52-65 välillä.
- öhöh
vaikeuksia:
http://www.aijaa.com/v.php?i=7059414.png
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725