Jos e-pillerit saavat naisesi lihomaan

Mitä mieltä olette? Haluatteko että pillerit lopetettaisiin tai eikö se haittaisi teitä?
4445
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Tässä tapauksessa pillereitä kannattaa ensin yrittää vaihtaa toiseen merkkiin. Samoja aineita yleensä sisältävät, mutta määrissä on eroja.

Riippuu siitä kuinka pahat nuo lihoamisoireet ovat ja voiko niille tehdä jotain esimerkiksi lisäämällä liikuntaa. Nimittäin pidemmän päälle tuskin on enää pelkkää nestettä tuo lihominen.

Tietenkin voi ajatella myös, että pillerit ovat melkoista myrkkyä eikä sinäänsä toivoisi kenenkään niitä kovin pitkään syömään. Kuitenkin ainoa muu ehkäisy johon itse luotan on hormoonikierukka, mutta en tiedä miten parantaisiko tämä asiaa sitten.

Kumin käyttö on aika rasittavaa molempien osalta ja ne voivat mennä puhki. Tällöin pitää syödä jälkiehkäisypilleri, joka on sekin aika tuju. Joskus voi myös jäädä kumin pettäminen huomioimatta ja nainen tulla raskaaksi. Abortti onkin sitten jo oman kokoluokkansa operaatio.

Eli täysin tilanteesta ja ihmisistä riippuen tuo ehkäisy kannattaa miettiä. Jossakin onnellisessa tilanteessa ehkä mies tai nainen on halukas tekemään itsensä lisääntymiskyvyttömäksi, joka on ainakin tehokas ja tavallaan haitaton.

Jos minun tyttöystäväni lihoisi pillereiden käytön takia epämiellyttäväksi niin ehkä tällöin siirtyisimme kumiin.

Äänestä
  • mistä oot saanut sitä että ne mukamas lihottaisi? Pitäis teidänki miehet tietää miten toimivat.
    Jos lihoo niin sitten itse on syönyt liikaa.

    Ne aiheuttaa turvotusta eli nesteiden keräämistä. esim. tisseihin. Monille turpoavat 2 kokoa.

    Äänestä

  • näiihf kirjoitti:

    mistä oot saanut sitä että ne mukamas lihottaisi? Pitäis teidänki miehet tietää miten toimivat.
    Jos lihoo niin sitten itse on syönyt liikaa.

    Ne aiheuttaa turvotusta eli nesteiden keräämistä. esim. tisseihin. Monille turpoavat 2 kokoa.

    Juuri tuon samaisen asian kyllä viestissäni selitin jos olisit sen lukenut.

    Monella naisella on vaan tapana syyttää pillereitä, vaikka oikeasti ne ovat vain osasyyllisiä lihoamiseen. Ja voin sanoa näin, koska turvotus ja lihominen ovat sen hetkisen ulkonäön kannalta lähes synonyymeja.

    Äänestä

  • Mies22vkl kirjoitti:

    Juuri tuon samaisen asian kyllä viestissäni selitin jos olisit sen lukenut.

    Monella naisella on vaan tapana syyttää pillereitä, vaikka oikeasti ne ovat vain osasyyllisiä lihoamiseen. Ja voin sanoa näin, koska turvotus ja lihominen ovat sen hetkisen ulkonäön kannalta lähes synonyymeja.

    Ensinnäkin olen nainen. Toiseksi, olen ollut ylipainoinen. Sano naisellesi, että läski ei kiinnosta. Ruokavalio on se joka määrittelee painon. Jos ei kuuntele, mieti mitä todella haluat ja tee päätöksesi sen mukaan. Piste.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Lonmerci kirjoitti:

Mitä mieltä olette? Haluatteko että pillerit lopetettaisiin tai eikö se haittaisi teitä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu