KUIVAT HIUKSET! Apua! :(

:(((((

Mun hiusten latvat on aivan umpihamppua ja kuolleet. Ne on aivan takussa eikä mitkään hoitoaineet auta... ainakaan ne mitä olen kokeillut. Olen leikannut 3cm hiuksia mutta enempää en raaski koska olen joutunut tämän ongelman vuoksi "tuhoamaan" mun kauniin pitkät hiukset aiemminkin. Lyhyet hiukset ei mulle sovi. Mä en kestä, oon aivan maassa... :D Olisko joitain vinkkejä? Mitä hoitoaineita voisitte suositella?

terv. nimim. huomenna huivi päähän.

10

1527

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nonna

Riippuu mitä ihmettä olet hiuksillesi tehnyt että ovat tuohon kuntoon joutuneet? Yleensä vaurioita ei voida korjata kokonaan, eli leikkaaminen on varmin vaihtoehto jos hiuksensa siihen kuntoon päästää. Tietenkin KAMPAAMON hoitavat hoitoaineet ja tehohoidot, latvasuojat jne voivat auttaa asiaa ainakin hetkellisesti. Kuitenkin loppupeleissä oikein huonokuntoisen hiuksen leikkaaminen saattaa olla ainoa vaihtoehto.

Vierailehan sinäkin osoitteessa:

http://www.hairstore.fi/bbs/

Sieltä löydät varmasti paremmin apua ongelmaan.

• teekoo

hae kampaamosta haudehoitoon tarkoitettua " ainetta", ja tee itsellesi haudehoito, tai varaa kampaamoon aika haudehoitoa varten. Pitkille hiuksille tekee varsin hyvää...

• Celly

Olet hoitanut hiuksiasi huonosti. Voisit koittaa hiustenhoitotuotteiden vaihtoa eli shampoon ja hoitoaineen. käytätkö hoitoainetta säännöllisesti? millainen hiuspohjasi on? sinun ei ehkä tarvitse pestä hiuksiasi usein ellei hiuspohjasi ole nopeasti rasvoittuva ja silloinkin pese vaikka vain tyviosa hiuksista. Latvoja ei tarvitse pestä yhtä usein, varsinkin jos ne ovat kuivat, vaan pese ne pelkästään vedellä ja laita niihin hoitoainetta.

Ongelman saa kyllä parhaiten pois leikkauttamalla huonot latvat pois. Hiukset kasvaa nopeasti takaisin pitkiksi. Kysy kampaajaltasi miten hoidat jatkossa hiuksiasi ja muista sitten myös pitää niistä huolta.

• minä83

että ei kuivat latvat välttämättä tarkoita huonosti hoidettuja hiuksia. kaikilla on erilainen hiuslaatu ja esim.luonnonkiharat on aina kuivat vaikka käyttäisi miten hienoja hiustenhoitotuotteita tahansa.

• Celly
        minä83 kirjoitti:

että ei kuivat latvat välttämättä tarkoita huonosti hoidettuja hiuksia. kaikilla on erilainen hiuslaatu ja esim.luonnonkiharat on aina kuivat vaikka käyttäisi miten hienoja hiustenhoitotuotteita tahansa.

"Mun hiusten latvat on aivan umpihamppua ja kuolleet. Ne on aivan takussa eikä mitkään hoitoaineet auta..."

Siis kysymyksessähän oli kuivat latvat, jotka on ilmeisesti jätetty hoitamatta jos hiusten tyvi on muuten hyvä. Ei hiuksia tietenkään voi täydellisen näköiseksi hoitaakaan. Riippuu tietenkin minkälainen hiuspohja on muuten, sitä ei oltu mainittu.

• Mansikka
        minä83 kirjoitti:

Kuivat latvat ei tarkoita huonosti hoidettuja hiuksia. Joku vuosi sitten minulla oli yli puolen selän ulottuvat hiukset, joita värjäytin joka toinen kuukausi.

Shampoo oli Herbinaa marketista ja hoitoaineena kampaamosta ostettava Goldwellin definition tms. Mitään muuta vaivaa en nähnyt ja oli todella kiiltävät, lasimaiset hiukset. Piikkisuorat siis kuin olla ja voi, edes kiharoita niihin ei höyrykihartimella saanut =(

Lopulta kyllästyin koko kuontaloon ja pätkäisin lyhyemmäksi.

• koko

hinta-laatusuhteeltaan parhaat löytämäni tuotteet ovat oliiviöljy ja Sunsilkin satin proteinshoitoaine.

suosittelisin alkuun öljyhoitoa, oliiviöljyä tukkaan, vaikutus muutama tunti tai vaikka yön yli ja sitten pesu pois shampoolla. Oliiviöljyn aineet todella menevät hiukseen ja korjaavat sen pinnna, itselläni oli oliiviöljyä hiuksissa vielä puoli vuotta hoidon jälkeen (hiuksia krepatessa alkoi oliiviöljy tuoksua..:)

• anna

miten paljon olet öljyä laittanut ?

• koko
        anna kirjoitti:

miten paljon olet öljyä laittanut ?

oliiviöljyä, niin paljon, kuin hiukset tuntuvat imevän..ehkä kolmasosadesilitra, suunnilleen. Riippuu hiusten pituudestakin tietty, mulla ulottuvat vyötärölle, oliiviöljyn ansiota pitkälti:)

• tuolta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16643
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      38
      4497
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2597
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1898
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1543
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      393
      1496
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      14
      1349
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1283
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      982
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      965
    Aihe