LAAHUSTAJAT!!!!!!!!!!

Keppi

Oikeen naurattaa kun tuolla kävelyteillä näkee porukkaa kävelemässä kepeillä. Suurinosa tekee sen päin peetä. Ei voi kun nauraa ja ihmetellä. Käykääpä lukemassa/käykää joku kurssi että osaatte kävellä oikein niillä sauvoilla..

14

2683

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liikkuja

      Jos sinua naurattaa, niin kivahan se vain on :). Ei se ole mitenkää sinulta pois, jos joku kävelee sun mielestä päin peetä. Anna niiden kävellä. Paljon rakentavampaa on antaa sitten niitä oikeita neuvoja miten kävellä sauvoilla, kuin tulla tänne ilkkumaan, eikö?! Mahdatkohan itse osata kävellä oikein? ;)

      • just me

        nii valitettavaa kuin se onkin niin asiahan nyt on todellakin niin että SUURINOSA näistä sauvakävelijöistä pelkästään ulkoiluttavat sauvojaan. Kieltämättä joskus tekisi mieli tarttua tällaisten henkilöiden hihaan ja antaa pari neuvoaa, mutta kun on tuo suomalaisen omatunto sellainen asia että eipä parane mennä nykimään. Se on p*skapuhetta että sauvakävely on tehokasta MIKÄLI sitä ei tee oikein! Kunnolla sitä sauvaa sinne taaksepäin, saa allit kyytiä ja muutenki yläkroppaan pitää saada kunnon tuntuma!


      • Liikkuja
        just me kirjoitti:

        nii valitettavaa kuin se onkin niin asiahan nyt on todellakin niin että SUURINOSA näistä sauvakävelijöistä pelkästään ulkoiluttavat sauvojaan. Kieltämättä joskus tekisi mieli tarttua tällaisten henkilöiden hihaan ja antaa pari neuvoaa, mutta kun on tuo suomalaisen omatunto sellainen asia että eipä parane mennä nykimään. Se on p*skapuhetta että sauvakävely on tehokasta MIKÄLI sitä ei tee oikein! Kunnolla sitä sauvaa sinne taaksepäin, saa allit kyytiä ja muutenki yläkroppaan pitää saada kunnon tuntuma!

        Se on ihan totta, että tekniikka täytyy pelata tässäkin lajissa, jos meinaa tehoja saada siitä irti. Eipä siitä olekaan kyse, vaan miten ne asiat esittää. Voi neuvoa ihan kauniistikin, eikä tulla tänne päätä aukomaan, niin kuin sen aikaisemman viestin kirjoittaja.

        En ole itsekään aina ihan varma miksi jotkut niitä sauvoja "kantaa" mukanaan, mutta eipä se ole minun asiani. En ota siitä mitään hernettä nokkaan. Kyllä uskoisin, että ihmiset osaa kysellä ja lukea, jos se oma tekniikka oikeesti mietityttää.


      • Kalle
        just me kirjoitti:

        nii valitettavaa kuin se onkin niin asiahan nyt on todellakin niin että SUURINOSA näistä sauvakävelijöistä pelkästään ulkoiluttavat sauvojaan. Kieltämättä joskus tekisi mieli tarttua tällaisten henkilöiden hihaan ja antaa pari neuvoaa, mutta kun on tuo suomalaisen omatunto sellainen asia että eipä parane mennä nykimään. Se on p*skapuhetta että sauvakävely on tehokasta MIKÄLI sitä ei tee oikein! Kunnolla sitä sauvaa sinne taaksepäin, saa allit kyytiä ja muutenki yläkroppaan pitää saada kunnon tuntuma!

        Harrastatko koskaan itse sauvakävelyä?


      • Sauvva
        just me kirjoitti:

        nii valitettavaa kuin se onkin niin asiahan nyt on todellakin niin että SUURINOSA näistä sauvakävelijöistä pelkästään ulkoiluttavat sauvojaan. Kieltämättä joskus tekisi mieli tarttua tällaisten henkilöiden hihaan ja antaa pari neuvoaa, mutta kun on tuo suomalaisen omatunto sellainen asia että eipä parane mennä nykimään. Se on p*skapuhetta että sauvakävely on tehokasta MIKÄLI sitä ei tee oikein! Kunnolla sitä sauvaa sinne taaksepäin, saa allit kyytiä ja muutenki yläkroppaan pitää saada kunnon tuntuma!

        Kaikki tietenkin haluavat olla trendikkäitä ja pysyä aallonharjalla.


      • veeruska
        Sauvva kirjoitti:

        Kaikki tietenkin haluavat olla trendikkäitä ja pysyä aallonharjalla.

        Ei sauvakävelyä,jos sauvat,ni sitten myös sukset.Mutta ei kiitos.

        Tyhmän näköistä,luovutan suosiolla muiden harrastamaksi.

        Allit pysyy kurissa salillakin ja uimahallissa.


      • juu
        Liikkuja kirjoitti:

        Se on ihan totta, että tekniikka täytyy pelata tässäkin lajissa, jos meinaa tehoja saada siitä irti. Eipä siitä olekaan kyse, vaan miten ne asiat esittää. Voi neuvoa ihan kauniistikin, eikä tulla tänne päätä aukomaan, niin kuin sen aikaisemman viestin kirjoittaja.

        En ole itsekään aina ihan varma miksi jotkut niitä sauvoja "kantaa" mukanaan, mutta eipä se ole minun asiani. En ota siitä mitään hernettä nokkaan. Kyllä uskoisin, että ihmiset osaa kysellä ja lukea, jos se oma tekniikka oikeesti mietityttää.

        kyllä varmaa kannattaa neuvoo..koska usein ne luulee aukasevansa esim. hartioita mutta oikeasti saavat ne vain jumiin..


      • Tommy
        veeruska kirjoitti:

        Ei sauvakävelyä,jos sauvat,ni sitten myös sukset.Mutta ei kiitos.

        Tyhmän näköistä,luovutan suosiolla muiden harrastamaksi.

        Allit pysyy kurissa salillakin ja uimahallissa.

        ...tuollaiset, jotka ulkonäön tai jonkin muun seikan vuoksi eivät uskalla jotain harrastaa. Ei salilla rehkiminenkään ole hienon näköistä, mutta kun se on trendilaji (siis tyylilaji paremminkin), niin huonompi-itsetuntoisetkin uskaltavat. No eipä siinä, jokainen tavallaan, muttei kannata täällä oman itsentuntonsa ongelmia muille aukoa.


    • porkka

      Ihan turha keskustelun aihe. Mitä sillä on väliä miten muorit ja vaarit (ja joskus vähän nuoremmatkin ihmiset) niiden sauvojen kanssa liikkuu, pääasia on se, että ne on lähteneet ulos liikkumaan. Sauvakävelyn suosio on pelkästään positiivinen asia, jos se saa ihmiset lähtemään liikkeelle. Se on paljon tärkeämpää, kun tekniikan taitaminen viimesen päälle. Hyötyy liikunnasta muutenkin kuin pelkästään fyysisesti..

      Ainut sauvaliikunnan muoto, mikä mua joskus nyppii(silloinkin vain pikkasen) on sauvarullaluistelu. Ne tyypit heiluu niine pitkine sauvoineen niin leveästi, että pyörän kanssa ei sovi sekaan. Lisäksi jotkut heistä ovat liian varomattomia.

      • Jannek

        Hyvähän se on et edes lähtee liikkumaan. Ja ehkäpä ne sauvat antaa sen pienen kipinän lähtee lenkille.


      • Tommy
        Jannek kirjoitti:

        Hyvähän se on et edes lähtee liikkumaan. Ja ehkäpä ne sauvat antaa sen pienen kipinän lähtee lenkille.

        ...tuosta pointista. Ulkoilu on tärkeää, mutta ulkoilu on ulkoilua ja liikunta liikuntaa. Sen saman ajan ja vaivan nämä sauvojen ulkoiluttajat käyttävät joka tapauksessa, niin kannattais opetella kunnolla.

        Mutta mikäpä se siinä... kukin tavallaan. Eikä siitä kannata hernettä ottaa nenään. Nouvoa kannattaa esim. näillä palstoilla, niin ehkäpä joku sauvailija lisää saa todellakin ne hartiansa auki eikä vaan pahemmin jumiin.


      • Hölköttelijä
        Tommy kirjoitti:

        ...tuosta pointista. Ulkoilu on tärkeää, mutta ulkoilu on ulkoilua ja liikunta liikuntaa. Sen saman ajan ja vaivan nämä sauvojen ulkoiluttajat käyttävät joka tapauksessa, niin kannattais opetella kunnolla.

        Mutta mikäpä se siinä... kukin tavallaan. Eikä siitä kannata hernettä ottaa nenään. Nouvoa kannattaa esim. näillä palstoilla, niin ehkäpä joku sauvailija lisää saa todellakin ne hartiansa auki eikä vaan pahemmin jumiin.

        Itse olen tänä kesänä juossut pari puolimaratonia, harrastan myös sauvakävelyä ja hiihtoa ja olen vakaasti sitä mieltä, että mitä tahansa ihminen tekeekin, se pitäisi tehdä mahdollisimman hyvällä tekniikalla.

        Mutta, mutta... tiedän hiihtäväni surkealla tekniikalla, ja juostessakin vasen jalka kääntyy oikeista lenkkareista huolimatta vahvasti sisäänpäin eli olen kyllä aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että joidenkin sauvakävelytyyli on ihan väärää ja ei ainakaan tehokasta, mutta mikä olisi oikea tapa oikaista ihmisten tekniikkavirheitä *alan itkeä, jos mulle tullaan huomauttelemaan*


      • mss
        Hölköttelijä kirjoitti:

        Itse olen tänä kesänä juossut pari puolimaratonia, harrastan myös sauvakävelyä ja hiihtoa ja olen vakaasti sitä mieltä, että mitä tahansa ihminen tekeekin, se pitäisi tehdä mahdollisimman hyvällä tekniikalla.

        Mutta, mutta... tiedän hiihtäväni surkealla tekniikalla, ja juostessakin vasen jalka kääntyy oikeista lenkkareista huolimatta vahvasti sisäänpäin eli olen kyllä aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että joidenkin sauvakävelytyyli on ihan väärää ja ei ainakaan tehokasta, mutta mikä olisi oikea tapa oikaista ihmisten tekniikkavirheitä *alan itkeä, jos mulle tullaan huomauttelemaan*

        Minusta on ihan positiivista että jos joku vanhempi ihminen uskaltaa sauvojen kanssa lähteä ulos niin siitä vaan vaikka tekniikka olisi lepikosta. Se on kuitenkin valtavan paljon parempi kuin jäädä sisälle sohvannurkkaan istumaan.


      • viuviu
        mss kirjoitti:

        Minusta on ihan positiivista että jos joku vanhempi ihminen uskaltaa sauvojen kanssa lähteä ulos niin siitä vaan vaikka tekniikka olisi lepikosta. Se on kuitenkin valtavan paljon parempi kuin jäädä sisälle sohvannurkkaan istumaan.

        just niin,monet on niin kankeita ja arkailevat liikkumista.jos kepit saa tällaset ihmiset ulos ja vähän liikkumaan niin mikäs sen parempi.oli kepit sitten kainalossa tai mieluummin piikkipää edellä noitten hölmöjen naurajien persuksissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3610
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2860
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2112
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1807
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      174
      1786
    Aihe