30-45v. miestä! Koska ikäisensä miehet eivät kuulemma enää "jaksa mitään".
Mitä ihmettä? Nainen, jolla vaihdevuodet odottavat kulman takana kuvittelee olevansa "ikuinen bilettäjä"?
(tämä kävi profiilista ilmi)
Menkää nyt barbiet itseenne ja miettikkää pikkaisen mitä odotatte!
Vastaavia profiileja on paljon.
Nainen 46v etsii..
52
1708
Vastaukset
- Itketään tätäkin
Mitä se sulle kuuluu mitä joku vanhempi nainen elämässään kaipaa ja haluaa tehdä? Vai pitäisikö jo yli nelikymppisenä kiskaista nuttura tiukalle ja hommata lukulasit tartti tai ei? Pakko istua kiikkustuoliin ja plarata Raamattua? Lyödä synkkiä mulkaisuja ihmisiin jotka osoittavat olevansa seksuaalisesti aktiivisia?
Keskity sinä vaan niihin pikku naisiin joista itse haaveilet ja anna kaikkien kukkien kukkia. - Seksi on ihanaa
... mutta naiminen on mukavaa, eikä kaikille ne vaihdevuodet tuu vielä tuossa iässä, ehkä kymmenen vuoden päästä. Täytyy huolehtia vaan ehkäisystä.
On se niin ihanaa saada orgasmi toisensa jälkeen, kun nuori mies jaksaa paina ja nuoret on paljon taitavampiakin. Itsellä kun ei ole enää estoja ja uskaltaa kokeilla sitä mikä hyvältä tuntuu.
Niin. miksei muka siitä nuoresta miehestä saisi nauttia, kun sitä täällä on tarjolla. Enää kun ei ole paineita perheen perustamiseenkaan.- Höpöhommaa
Ei ikä kerro mitään..Itse kohta 5kymppinen mies ja uusi suhde jossa parhaimmillaan ollut 5 kertaa kunnon rakastelua päivässä,ei mitään pikapanoja.
- Äijienäijä
En ole kuullutkaan, että nuoret ovat taitavampia!? :)
Sotii logiikkaa vastaan, sori vaan. - Siiriiiiiiiiiiiiiiii
Äijienäijä kirjoitti:
En ole kuullutkaan, että nuoret ovat taitavampia!? :)
Sotii logiikkaa vastaan, sori vaan.olen KOKEILLU ... :DDDDDDDDDD
- Ja on kova.
... mä teen mitä haluun, eikä se sulle kuulu.
Ps. Me naidaan koko yö :P - Nyt tuleeee...
Nythän se seksielämä vasta alkaa.
- Ota iltalääkkeesi !
sä mariset täällä tolla samalla aloituksella,
viiraako pahastikkin?- heräs mirri nauku
Nyt nää "parasta ennen" ohittaneet naukuu täällä,kuvittelee omia.
Menkääs nyt ruokkimaan se kissanne,kun kerta heräsitte.Muistakaa käyttää kisu ulkona tarpeillaan,ei tarvi huomenna päivitellä sitä kissan paska kikkareita nurkassa ja kissanpisuja lattialla. - Ei sua kukaan huoli
heräs mirri nauku kirjoitti:
Menkääs nyt ruokkimaan se kissanne,kun kerta heräsitte.Muistakaa käyttää kisu ulkona tarpeillaan,ei tarvi huomenna päivitellä sitä kissan paska kikkareita nurkassa ja kissanpisuja lattialla.oliko sillä kissakin.... otan osaa :DDDDDDDDD
- Edesvastuuton oot
heräs mirri nauku kirjoitti:
Menkääs nyt ruokkimaan se kissanne,kun kerta heräsitte.Muistakaa käyttää kisu ulkona tarpeillaan,ei tarvi huomenna päivitellä sitä kissan paska kikkareita nurkassa ja kissanpisuja lattialla.pissaa kissanhiekkalaatikkoon ja koiria käytetään ulkona tarpeillaan. Sä tuskin vajaaälyisenä pystyisit huolehtimaan minkäänlaisesta lemmikistä.
- Sensuelli nainen
siitä, että mies on seksuaalisesti parhaimmillaan 30-vuotiaana, ja nainen 40-vuotiaana!
Eli parasta seksiä juuri näin = mies 30v nainen 40v.
Ymmärrän hyvin, että vanhoja miehiä harmittaa, mutta minkäs teet. :D
Oma mieheni oli jo 36v aika väsynyt, ja siksi katseeni kääntyikin muualle, koska olen itse hyvin seksuaalinen nainen.- köklöklkö
Mies ei tosiaankaan ole parhaimmillaan 30 vuotiaana..Tuollaista voi väitttää vain ikuinen korkkaamaton vanhapiika.
- se on gauheeta
köklöklkö kirjoitti:
Mies ei tosiaankaan ole parhaimmillaan 30 vuotiaana..Tuollaista voi väitttää vain ikuinen korkkaamaton vanhapiika.
Oikeastihan mies on kuulema parhaimmillaan 18-vuotiaana, jos seksuaalisen halun ja KYVYN määrään tuijotetaan.
Omasta mielestäni mies on paras siinä vaiheessa kun hän ei näytä enää miltään pullapoikapenikalta, mutta tukka ei ole vielä alkanut lähteä ja massaa kertyä niskaan ja vatsaan. Ne miehet jotka eivät kerää laardia itseensä saattavat olla parhaimmillaan vaikka koko elämänsä ajan.
Läskeissään ähisevää impoa ei halua kukaan, sori vaan. - Miesnäkökulmaa
se on gauheeta kirjoitti:
Oikeastihan mies on kuulema parhaimmillaan 18-vuotiaana, jos seksuaalisen halun ja KYVYN määrään tuijotetaan.
Omasta mielestäni mies on paras siinä vaiheessa kun hän ei näytä enää miltään pullapoikapenikalta, mutta tukka ei ole vielä alkanut lähteä ja massaa kertyä niskaan ja vatsaan. Ne miehet jotka eivät kerää laardia itseensä saattavat olla parhaimmillaan vaikka koko elämänsä ajan.
Läskeissään ähisevää impoa ei halua kukaan, sori vaan.Puhut kyllä täyttä paskaa sori vaan..Itse olen mies ja seksuaaliset kyvyt ja halut alkoi herätä vasta yli kolmekymppisenä ja nyt yli nelikymppisenä pystyy itse säätelemään kuinka pitkään ja kuinka monta kertaa.
Jos muistelen sitä kun olin parikymppinen niin voi verrata siihen että silloin olin kuin jäällä liukasteleva bambi joka sylkäs heti ja oli jalat ristissä..Nykyään olen uroskarhu joka päästää naaraan menemään vasta sitten kun on paininut ensin kunnolla ja naaras on omasta hiestään märkä ja voipunut. - RRRöööööööyhy
Läskeissään ähisevää impoa ei halua kukaan, sori vaan.Vinha logiikka,,tuolla perusteella parhaat autokuskitkin on niitä jotka on ajaneet vähiten..
Mistä teitä Eulaalia Kenkkusia oikein löytyy. - gauheeta
Miesnäkökulmaa kirjoitti:
Puhut kyllä täyttä paskaa sori vaan..Itse olen mies ja seksuaaliset kyvyt ja halut alkoi herätä vasta yli kolmekymppisenä ja nyt yli nelikymppisenä pystyy itse säätelemään kuinka pitkään ja kuinka monta kertaa.
Jos muistelen sitä kun olin parikymppinen niin voi verrata siihen että silloin olin kuin jäällä liukasteleva bambi joka sylkäs heti ja oli jalat ristissä..Nykyään olen uroskarhu joka päästää naaraan menemään vasta sitten kun on paininut ensin kunnolla ja naaras on omasta hiestään märkä ja voipunut.Mahdatko olla läski, miten on? Sellaiset kottikärryllä pötsiään kuljettavat tuskin jaksavat mitään panohippasia. Tottakai myöhään heränneitäkin on eli vasta aikuisena heppinsä löytäneitä.
- Hohhoijaa<
gauheeta kirjoitti:
Mahdatko olla läski, miten on? Sellaiset kottikärryllä pötsiään kuljettavat tuskin jaksavat mitään panohippasia. Tottakai myöhään heränneitäkin on eli vasta aikuisena heppinsä löytäneitä.
Täyttä terästä,ei läski.
- ei-gauheeta
Hohhoijaa< kirjoitti:
Täyttä terästä,ei läski.
Tuolla kropalla kehtaa leuhkia. :)
- Sensuelli nainen
köklöklkö kirjoitti:
Toistan tässä Sinulle:
Yhden avioliiton ja parin avoliiton ja seurustelujen kokemuksella voin sanoa, että paras rakastajani ikinä oli 27-vuotias mies. Oli paras sekä kestävyydeltään, että taidoiltaan. Myös muut taidokkaat ovat olleet siinä noin 30v.
Nyt olen nelikymppinen ja olen kysellyt ikäisiltäni naisilta tätä samaa asiaa, ja kaikki kokeneet naiset sanovat samaa: 30v on huomattavasti parempi sänkykumppani kuin 40v. (Koska nelikymppinen ei ole enää parhaassa terässä.)
Täällä joku mies sanoi olleensa nuorena surkea, mutta tietysti jos on herännyt myöhään seksuaalisesti, niin voi ollakin. Mutta tarkoitan kirjoituksellani ihan normaaleja miehiä, en myöhäisheränneitä.
Mutta ei se nelikymppisestä tee parempaa, että on oppinut vanhempana, sorry. - Kokeneempi
Sensuelli nainen kirjoitti:
Toistan tässä Sinulle:
Yhden avioliiton ja parin avoliiton ja seurustelujen kokemuksella voin sanoa, että paras rakastajani ikinä oli 27-vuotias mies. Oli paras sekä kestävyydeltään, että taidoiltaan. Myös muut taidokkaat ovat olleet siinä noin 30v.
Nyt olen nelikymppinen ja olen kysellyt ikäisiltäni naisilta tätä samaa asiaa, ja kaikki kokeneet naiset sanovat samaa: 30v on huomattavasti parempi sänkykumppani kuin 40v. (Koska nelikymppinen ei ole enää parhaassa terässä.)
Täällä joku mies sanoi olleensa nuorena surkea, mutta tietysti jos on herännyt myöhään seksuaalisesti, niin voi ollakin. Mutta tarkoitan kirjoituksellani ihan normaaleja miehiä, en myöhäisheränneitä.
Mutta ei se nelikymppisestä tee parempaa, että on oppinut vanhempana, sorry.Ovat varmasti hyvin suppeita. Pakko olla jos nainen tuollaisia päästää kynästään.
- Huohhhhh
Läskeissään ähisevää impoa ei halua kukaan, sori vaan.Väitätkö ihan tosissasi tuollaista?ö
Paras ei ole sama kuin kiimaisin! Koita tajuta. - OLIOLIOLIOLI
Toistan tässä Sinulle:
Mutta ei se nelikymppisestä tee parempaa, että on oppinut vanhempana, sorry."paras rakastajani OLI 27 vuotias mies" Pääsikö tuolta mieheltä kenties lahna karkuun?
Millä lailla olet epäonnistunut kun et pysty miehiä pitämään?
Tosimiehet ja naiset on sellaisia jotka pitää toisiaan onnellisina kymmeniä vuosia,tuo sun tekstis taas on aika säälittävää luettavaa.
Lisäksi sun ystäväpiiri vaikuttaa aika leväperäiseltä ja epäonnistuneelta. - Sensuelli nainen
OLIOLIOLIOLI kirjoitti:
"paras rakastajani OLI 27 vuotias mies" Pääsikö tuolta mieheltä kenties lahna karkuun?
Millä lailla olet epäonnistunut kun et pysty miehiä pitämään?
Tosimiehet ja naiset on sellaisia jotka pitää toisiaan onnellisina kymmeniä vuosia,tuo sun tekstis taas on aika säälittävää luettavaa.
Lisäksi sun ystäväpiiri vaikuttaa aika leväperäiseltä ja epäonnistuneelta.Ei kai sekään mies ollut ikuisesti 27v ;)
Kolmisen vuotta seurusteltiin, ja se oli hyvää aikaa;) Mutta hän ei pystynyt minua pitämään;)
Sitten rakastuin toiseen, jonka kanssa olin myös kauan. Mutta en halua olla vuosikymmeniä saman kanssa, kyllä niitä suhteita on nähty tarpeeksi, missä puolisot ovat toisilleen kuin huonekaluja, vaikka ulospäin yritetään esittää niin hirvittävän onnellisia.
Mutta katkeroitukaa tänne vanhat saamattomat miehet, minä lähden nyt treffeille;)
Ja kaikille naisille: uskaltakaa vaatia hyvää seksiä ja olla aistikkaita! - Heheh<
Ei kai sekään mies ollut ikuisesti 27v ;)
Kolmisen vuotta seurusteltiin, ja se oli hyvää aikaa;) Mutta hän ei pystynyt minua pitämään;)
Sitten rakastuin toiseen, jonka kanssa olin myös kauan. Mutta en halua olla vuosikymmeniä saman kanssa, kyllä niitä suhteita on nähty tarpeeksi, missä puolisot ovat toisilleen kuin huonekaluja, vaikka ulospäin yritetään esittää niin hirvittävän onnellisia.
Mutta katkeroitukaa tänne vanhat saamattomat miehet, minä lähden nyt treffeille;)
Ja kaikille naisille: uskaltakaa vaatia hyvää seksiä ja olla aistikkaita!Pönttö mikä pönttö.
- fffffffaaakkkkk
Heheh< kirjoitti:
Pönttö mikä pönttö.
Huora mikä huora olet sensu- elli- elli-....
Tollasii horoja mahtuu 100 tusinaan.
HAHHHHAAAAA - näin täällä
minulla 9 vuotta nuorempi mies :) ja hyvin pyyhkii joka alueella ... ennen häpesin kroppaani ja oli ujo ja varauksellinen..nyt vasta "uskallan" nauttia sekä seksistä että muustakin :D
- urbanman
Siis suomalainen nainen on siitä merkillinen eläin että se ei ymmärrä suomalaisen miehen päälle.
No, nuori jolppi on innoissaan kun saa kerrankin tehdä mitä vaan ja polkea tulpatonta mopoaan kuraisella taipaleella himojensa kyllyydestä... siis hän tekee kaiken työn. Hän on vallan innoissaan kun saa!!! No oman ikäiset ovat nirppanokkia je estyneitä hänelle.
Täysikasvuinen mies osaa jo vaatia että myös hänen moponsa osaisi temppuja ja teksi niitä. No, sitäkin saa kun ottaa tyypillisen suomalaisen pubi ruusun, joka haisee pahalle ja on aggressiivinen.
Yleisesti ottaen suomalainen nainen haisee pahalle, on huono sängyssä ja on jatkuvasti kärttyinen. Turha vaivata itseään. Olen 45v, veljeni 44v ja ystäväni 46v. kykyä, kuntoa ja komeuttakin riittää. Kumppanimme ovat 12-15v. meitä nuorempia ja läpeeensä tyytyväisiä.
Suosittelen kaikille suomalaisille miehille luopumista suomalaisista naisista!!! - urbanman
Suomalainen nainen on aina kaikkeen tyytymätön. Nuorempana se ei voi antautua ja vapautua. Vanhenpana se tekee sen mutta kostoksi vain nuoremmille miehille. No, se on hienoa kun nuorempi saa kerrankin polkea tulpatonta mopoaan kuraisella taipaleella mielinmäärin. Mutta näin aikuisena voin sanoa että suomalaisen naisen sänkytaidot ovat surkeat! Joko ei tapahdu mitään tai homma menee surkeaksi yliyrittämiseksi... poikkeuksiakin on ollut.
Itse olen 45v pitkä, komea ja kunnossa. Naiseni 10v nuorempi saa aina kun haluaa.
Virolaista ystävätärtäni lainaten: Suomalainen nainen ei ansaitse suomalaista miestä - hiihaahoo
urbanman kirjoitti:
Siis suomalainen nainen on siitä merkillinen eläin että se ei ymmärrä suomalaisen miehen päälle.
No, nuori jolppi on innoissaan kun saa kerrankin tehdä mitä vaan ja polkea tulpatonta mopoaan kuraisella taipaleella himojensa kyllyydestä... siis hän tekee kaiken työn. Hän on vallan innoissaan kun saa!!! No oman ikäiset ovat nirppanokkia je estyneitä hänelle.
Täysikasvuinen mies osaa jo vaatia että myös hänen moponsa osaisi temppuja ja teksi niitä. No, sitäkin saa kun ottaa tyypillisen suomalaisen pubi ruusun, joka haisee pahalle ja on aggressiivinen.
Yleisesti ottaen suomalainen nainen haisee pahalle, on huono sängyssä ja on jatkuvasti kärttyinen. Turha vaivata itseään. Olen 45v, veljeni 44v ja ystäväni 46v. kykyä, kuntoa ja komeuttakin riittää. Kumppanimme ovat 12-15v. meitä nuorempia ja läpeeensä tyytyväisiä.
Suosittelen kaikille suomalaisille miehille luopumista suomalaisista naisista!!!Jaa sinäkö olet se helluntalainen homo joka täällä esiintyy useana miehenä? Onkos teillä veljeksillä jo kiva runkkurinki vai onko sittenkin niin että kaikki veljet ovat siellä omien korviesi välissä?
Kiva kun meillä on tällainen klovni täällä. :) - huhhahhei ja hei
urbanman kirjoitti:
Suomalainen nainen on aina kaikkeen tyytymätön. Nuorempana se ei voi antautua ja vapautua. Vanhenpana se tekee sen mutta kostoksi vain nuoremmille miehille. No, se on hienoa kun nuorempi saa kerrankin polkea tulpatonta mopoaan kuraisella taipaleella mielinmäärin. Mutta näin aikuisena voin sanoa että suomalaisen naisen sänkytaidot ovat surkeat! Joko ei tapahdu mitään tai homma menee surkeaksi yliyrittämiseksi... poikkeuksiakin on ollut.
Itse olen 45v pitkä, komea ja kunnossa. Naiseni 10v nuorempi saa aina kun haluaa.
Virolaista ystävätärtäni lainaten: Suomalainen nainen ei ansaitse suomalaista miestäEi mikään ihmekään kun jutut ovat tuota luokkaa. Vertaa naisia kuraan ja mopoon. Hiphei mikä sankari.
- Onnellinen mies
urbanman kirjoitti:
Suosittelen kaikille suomalaisille miehille luopumista suomalaisista naisista!!!mä ymmärsi luopua noista made in Finland tuotteista kymmenen vuotta sitten, olisi pitänyt aikaisemmin, mutta kun oli nuori ja kokematon silloin.
- Rouva 48
on pilvin pimein miehilläkin, joten mitä noita ihmettelemään. Itseäni ei kuitenkaan kiinnostaisi kolmekymppiset sitten pätkääkään. Olen siis 48-vuotias ja minulla on 42-vuotias aviomies.
- rrt
Olin 46 v, kun minulla oli profiili. Minuun otti yhteyttä 27 v mies, vaikka olin laittanut ikärajat oma ikä --5 v. Mitä ihmettä? Tämän ikäinen nainen näkyy kelpaavan hyvin nuorille, vaikka ei likimain oman ikäisille.
- 46täyttänyt
Aloittajalle: kysehän varmaan oli kohtaan "ihannekumppani" lätkäistyistä luvuista. Siis se kohta, johon "kaikki" miehet merkkaavat etsivänsä hoikkaa naista, pituus 160 - 175 cm ja paino 40 - 50 kg. Jos nyt hieman kärjistän. Eli aloittaja voi varmaan aivan hyvin lähestyä naista viestillä, jos muuten tuntee itse olevansa kuranttia tavaraa.
Se ero ihanteen ja todellisuuden välillä ilmenee esim. siinä, että vuosi-pari sitten haeskelin seuraa ikähaarukalla 35 - 50 v. ja nyt rakastan miestä, joka on 53 v. nuori. - 51vnuori
46täyttänyt kirjoitti:
Aloittajalle: kysehän varmaan oli kohtaan "ihannekumppani" lätkäistyistä luvuista. Siis se kohta, johon "kaikki" miehet merkkaavat etsivänsä hoikkaa naista, pituus 160 - 175 cm ja paino 40 - 50 kg. Jos nyt hieman kärjistän. Eli aloittaja voi varmaan aivan hyvin lähestyä naista viestillä, jos muuten tuntee itse olevansa kuranttia tavaraa.
Se ero ihanteen ja todellisuuden välillä ilmenee esim. siinä, että vuosi-pari sitten haeskelin seuraa ikähaarukalla 35 - 50 v. ja nyt rakastan miestä, joka on 53 v. nuori....kuule 46v.
Ihanne ja todellisuus on aina vähän arvoitus jos pitää vain silmnsä auki. Sitä se onnellisuus tulee.
Muuten: Mun absoluuttisesti paras ja sensuellein rakastaja on olllut 46v... aina se kuinka kaun jaksaa ei myöskään ole se juttu vaan se miten :-)
- hhhhhhhhhhhhhhllllll
Eiköhän nyt jokainen saa pitää nuoremmista, miehet kun ovat ihan ymmällään jos nainen laittaa ikätoiveeksi nuorempi mitä itse on ja sama toisinpäin olisi heille "normaalia".
Mietippä nyt hieman ja mene itseesi, elämme nykymaailmassa jossa naisen ei pidä huolita itseään vanhempaa miestä vaan nuorempaa, joita on tarjolla. Vanhempia miehiä kun tämä tuntuu suunnattomasti ärsyttävän ja päivittelevät täällä palstalla sitä, että HERRAN JESTAS, NAISET HAKEVAT ITSEÄÄN NUOREMPIA MIEHIÄ. - Sonnimulli
Iällä ei ole muuta merkitystä kunhan vaan tiineeksi tulee ja nykyään sekin onnistuu jo yli 5kymmppisiltä.
- 54.
Taas joku joka ei ole saanut nuorta eikä ikäistään naista, sitten märisee täällä. Mitä mies voi tietää vaihtareista? Aivan. Ei seksi niihin lopu vaan paranee.
Mulla kesti "vaihtarit" vuoden-pari, tuskin huomasin mitään paitsi kesähelteillä oli kurjaa. seksiin ei vaikuttanut muutenkuin että mieli teki kuten ennenkin ja tekee edelleen. ainoa huono puoli on kun mies (51) ei pysty enää, eikä ole edes lihava.. eikä suostu hakemaan sinisiä ihmepillereitä.- 10x/vko
noin nuoren miehen joka ei pysty???
- Herätys Pappa-------
Eikö teille papoille jo ole mennyt se jakeluun, että nykyajan nainen hakee itseään nuorempaa tai samanikäista miestä!!! Vanhemmat ukot ovat menneen talven lumia, ja voi voi näillä mennään. Ottakaa tai jättäkää, enään ei eletä pula-ajalla jolloin naisten piti huolia vanha mies elättämään itsensä sekä perheen, kykymaailmassa kaikki on toisin, sorry vaan.
- pappako
Ja pöh. Näin sen kuuluu mennä:
http://www.holymoly.com/celebrity-news/21-year-old-playboy-model-and-sugar-daddy-go-it-public-pass-bucket46502/page-8.html - Väh. 10v. nuorempaa
Kuka oikea Mies katselee itseään vanhempaa naista? Ei Kukaan.
Vai aiotko hurmata vaihdevuosillasi miehen??? Huhhuh!:) - MutHuoliikinNuorempi
Väh. 10v. nuorempaa kirjoitti:
Kuka oikea Mies katselee itseään vanhempaa naista? Ei Kukaan.
Vai aiotko hurmata vaihdevuosillasi miehen??? Huhhuh!:)Enpä ole vaihdevuosia nähnytkään, enkä niitä tule saamaan vielä yli 10v, mutta en silti huoli vanhempaa miestä vaan nuoremman :)
- hahahahahh
pappako kirjoitti:
http://www.holymoly.com/celebrity-news/21-year-old-playboy-model-and-sugar-daddy-go-it-public-pass-bucket46502/page-8.htmleipä enää mee ellei oo miljonääripapasta kyse, get over it!
- Laatta lensi jo.
pappako kirjoitti:
http://www.holymoly.com/celebrity-news/21-year-old-playboy-model-and-sugar-daddy-go-it-public-pass-bucket46502/page-8.htmlOsaatko englantia? Luitko kuvatekstin?
Siinä luki lyhyesti kiteytettynä: koko viikon iljettävimmät kuvat, jos olet lähiaikoina syönyt niin nyt oksennat varmasti! Vaikka onkin kyseessä hyvin rikas ukko, niin todella iljettävää.
( Nuoren naisen kannattaa kyllä viedä ukko pikavauhtia alttarille, ja sekstailla äijä hengiltä -> tuloksena erittäin rikas ja nuori leski! ) - Santtu 26v.
MutHuoliikinNuorempi kirjoitti:
Enpä ole vaihdevuosia nähnytkään, enkä niitä tule saamaan vielä yli 10v, mutta en silti huoli vanhempaa miestä vaan nuoremman :)
mutta ongelmajätettähän sinä biologisen ikäsi puolesta olet.
- Pappa 36,5 v
sorry vaan tuon ikäisen ongelmajätteen rauhaan..
- Oliko???
Suomi24:sta?
- jees söör puki puki
Oliko??? kirjoitti:
Suomi24:sta?
Ei sentään; Suomi24-treffeille saapuu tämän näköisiä naisia:
http://keskustelu.suomi24.fi/sites/keskustelu.suomi24.fi/files/2010/1202/noitaakka.jpg
- Anonyymi
Mikä teitä,-miehia ja naisia, oikein vaivaa?
En ymmärrä miksi miehen tai naisen pitäisi jahdata itseään nuorempaa. Nuoruudella on arvonsa ja kaikki ovat kerran nuoria. Perhe hyvä perustaa kohtuu nuorena ja nuori mies ja nuori nainen jaksavat ja kerkiävät kulkea yhdessä hyvässä lykyssä kauan ja rakastaa toisiaan vanhoinakin, kun lapset jo tehty. Sen sijaan meille "aikuisille" on ihan höpsöä tavoitella pysyvää suhdetta nuorempaan sen nuoruuden takia. Toki jos rakastuu nuorempaam/vanhempaan ja saa sen molemille toimimaan, niin asia toinen. Mutta miksi ihmeessä 40-60v tavoittelisi 20-30v silla onhan selvä että elämäntilanteet on ihan erilaiset ja aito rakkaus haastavaa. Samoin kauneus/komeus ja jopa seksuaalisuus on hiukan erilaista eri iässä. Fitti 60v ei silti ole 20v mutta toisaalta ei tarvitsekaan. Laatua sen sijaan voi toivoa aina. Onhan se fitti, fiksu ja ystävällinem 60v ihan toista kun plösö, tyhmä, ilkiö olkoon sittem 60v tai 20v. Seksi muuttuu elämän aikana mutta asioita ja ihmisiä voi opetella. Oman kokemuksen mukaan niin miehet kuin naisetkin on aika huonoja rakastajia alle 30v, vaikka harma vielä ihan umpi plösö on tuossa iässä. Taidot ja itsevarmuus ja huomionti puuttuu usein. Toki rakkaus ja halu tuotakin muuttaa❤️. Tuntuu kun täällä ois kirjoittelemassa vaan katkeroituneita esineellistäviä vanhempia ihmisiä kuittailemassa toisilleen tai pätemässä itseään nuoremmalla saaliilla, jonka arvo piilee ikävuosissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984