Oikei mammat ja pulisongit. Perjantaina 26.11 jyrähtää ja siellä ollaan mekin. Pulsisongit kaakkoon ja spittarit jalkaan. Peppu heilumaan kun vanha kunnon pulsonkibändi Englannista saapuu Suomeen. Viekää tyhjät pullot kauppaan ja ostakaa niillä rahoilla 10€ lippu tapahtumaan.
Vastaukset 11
- Shaved Stevens
Mahtava keikka tiedossa. Äijät kauheassa vedossa kuulemma. Taidetaan liput repiä käsistä.
- Paikalle tulossa
Hyvä kun muistutit ettei päässyt lipsahtamaan tuo tilaisuus sivusuun. Tulemn paikalla mamman kanssa ja kaivan spittaritkin naftaliinista. Eläköön Elvis ja Buck Jones.
- Better than Elvis
30 vuoden odotus palkitaan vuosisadan keikalla, mahtavaaaaa!!
- Pyhiinvaellusmatka
3 yötä ja rokin taivas aukeaa meille.
- Urpoheikkimatti
Aika hiljaista tuntuu olevan. Onkohan tuonne tulossa muita kuin parikymmentä kovinta rokkikukkoa? Missä kaikki todelliset rokkarit on? Ovatko kaikki homeessa?
- Pitkä on jono
Ei aikaa roikkua netissä, kun pitää saada oma lippu.
- Remulus69
I'm not a HOMO
- Keka Rantelin
Mäntyharjusta on tulossa kolme jamppaa nauttimaan pääkaupunkiseudun valoista ja tuleem katsastamaan tuon kulttibändin nykykuntoa. Hyvä Matchbox.
- Teddy to Eddie
Nummi-Pusulan Teddy Boy klubi tulee koko porukallaan juhlimaan vuoden kohokohtaa.
- Keravan Kollit
Keravalta kajahtaa tänään vuoden rock juhlassa.
- Clubin master
KapteeninKajuutan Teddy Boys clubin jäsenet ovat tulossa. Vieläkö lippuja saa ovelta vai onko jo loppuunmyyty. Keep on rokcing and roling! Elvis is kong!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556