GO-ON, kokemuksia?

KATARINA KRISTINA

Onko kellään kokemuksia sellaisesta vuokratyö firmasta kun GO-ON?
Mulla ei ole itelläni kovin mairittelevia kokemuksia. Yhteyden otto on vähäistä, työpaikka haastatteluun ei kutsuta, paikat menee pärstäkertoimen mukaan(ainakin jos on kaupan alan paikka kyseessä)Varmaan aika yleistä vuokratyössä? Sähköposteihin ei vastaa ihminen vaan jonkinlainen automaatti. Annetut tunnukset ja salasanat eivät toimi.
Haastattelusa kysytään jotenkin tyhmiä, tulee sellanen olo kuin hyönteisellä hyönteisentutkijan suurennuslasin alla.

37

13359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KATARINA KRISTINA

      Onko kukaan saanut töitä GO-ON:n kautta?

    • Cindy Cinderella

      Go-On ikäsyrjintää? Ei ole nimittäin kuulunut yhteyden ottoa sen jälkeen kun hain 2 työpaikkaa Go-Onin kautta.
      Muista firmoista kuten Eila Kaisla on tullut yhteydenotto ja muistaakseni sinnekkin piti ilmoittaa syntymäaika.

    • mätä mesta

      Erehdyksessä olin töissä Go Onin kautta. Kamala kokemus. Mikään ei toiminut. Työt loppuivat yllättäen ja tieto tuli vasta itse soittamalla. He eikä asiakasfirma eivät vaivaantuneet kertomaan etten ollut enää tervetullut asiakasfirmaan.

    • nojobnogoon

      Kävin haastattelussa, joka oli varsin outo, jotenkin kassa tyhmiä kyseltiin. Luvattiin ilmotella hakemastani työpaikan tuloksista jokatapauksessa, mitään ei kuitekaan kuulunut. Lisäksi sanottii, että heillä saattaa olla tulossa mulle sopiva työ, eipäs koskaan siitäkään kuulunut.

      Ennen haastattelua rekisteröidyin, odotin sähköpostiini tunnuksia jotta olisin päässy muokkaamaan tietojani ja tästä mainitsin haastattelussa, mutta en kuitekaan saanut tunnuksia siltikään..outoa!

      En tiedä miten homma muuten pyörii, jäi vai jotekin outo maku suuhun.

      • KATARINA KRISTINA

        Sain tunnukset minäkin, eivät toimineet. Jotenkin, ei nyt aivan ammattitaidon mutta jotenkin tyhmä, epämääräinen olo, sellainen että vuokratyön hakijat ovat jotakin roskaa.


      • ei enää koskaan
        KATARINA KRISTINA kirjoitti:

        Sain tunnukset minäkin, eivät toimineet. Jotenkin, ei nyt aivan ammattitaidon mutta jotenkin tyhmä, epämääräinen olo, sellainen että vuokratyön hakijat ovat jotakin roskaa.

        Muutaman kuukauden jälkeen olen päättänyt etten kyseiseen firmaan enää astu! Kukaan ei vastaa puhelimeen, soittopyyntöihin tai mailiin kun olet tehnyt sopimuksen. Sopimus tehdään tyyliin 0-x kuukautta tarpeen mukaan ilman koeaikaa. Työtä tarjottiin kyllä nopeasti, mutta yksikään tehtävä johon hain, ei ollutkaan heidän mielestään minulle sopivaa! Puhelinmyyntiä vain tarjosivat, vaikka koulutusta ja kokemusta löytyi 10 vuoden takaa muusta alasta. Avoinna on ¨feikkipaikkoja¨ joilla saadaan ihmisiä go onille, sitten tyrkytetään muutamaa puhelinmyynnin paikkaa.. Luvattuja etuja kuten minun tapauksessani liukumaa ei sitten yllättäen ollutkaan. Kun sopimus loppuu saat tietää siitä kenties itse miljoona mailia lähettämällä.. Sairaana ei saa olla. Soittelevat kyllä sairaslomapäivänä ja kyselevät oletko töissä, vaikka olet juuri ilmoittanut (maililla) sairaslomastasi.. Parasta tässä kaikessa on se, että kun olet ensimmäistä viikkoa töissä, saat useita txt viestejä työtarjouksista niistä töistä joita oikeasti hait.. harmi vaan kun et voi itse irtisanoutua kunnes x kk määrä tulee täyteen.. Niin ja teveydenhoitajan kirjoittaman poissaolotodistuksen toimitettuasi, olet työtävieroksuva paskiainen joka on ostanut väärennetyn todistuksen mafialta...


      • Anonyymi
        ei enää koskaan kirjoitti:

        Muutaman kuukauden jälkeen olen päättänyt etten kyseiseen firmaan enää astu! Kukaan ei vastaa puhelimeen, soittopyyntöihin tai mailiin kun olet tehnyt sopimuksen. Sopimus tehdään tyyliin 0-x kuukautta tarpeen mukaan ilman koeaikaa. Työtä tarjottiin kyllä nopeasti, mutta yksikään tehtävä johon hain, ei ollutkaan heidän mielestään minulle sopivaa! Puhelinmyyntiä vain tarjosivat, vaikka koulutusta ja kokemusta löytyi 10 vuoden takaa muusta alasta. Avoinna on ¨feikkipaikkoja¨ joilla saadaan ihmisiä go onille, sitten tyrkytetään muutamaa puhelinmyynnin paikkaa.. Luvattuja etuja kuten minun tapauksessani liukumaa ei sitten yllättäen ollutkaan. Kun sopimus loppuu saat tietää siitä kenties itse miljoona mailia lähettämällä.. Sairaana ei saa olla. Soittelevat kyllä sairaslomapäivänä ja kyselevät oletko töissä, vaikka olet juuri ilmoittanut (maililla) sairaslomastasi.. Parasta tässä kaikessa on se, että kun olet ensimmäistä viikkoa töissä, saat useita txt viestejä työtarjouksista niistä töistä joita oikeasti hait.. harmi vaan kun et voi itse irtisanoutua kunnes x kk määrä tulee täyteen.. Niin ja teveydenhoitajan kirjoittaman poissaolotodistuksen toimitettuasi, olet työtävieroksuva paskiainen joka on ostanut väärennetyn todistuksen mafialta...

        Ilmoitit sairauslomalta maililla:)Olettaen,että työnantajasi istuu koneen ääressä ja saa mailisi heti.Eikö nyt ole täysin PERUSASIA,että sairaana olessa siitä ilmoitetaan soittamalla


    • Riku Jess

      kunnolla ja palkka on shittiä.

    • Ei hyvä kuva

      Jäi todella ikävä kuva. Antoivat huonompaa palkkaa kun toinen vuokrafirma tai maksoivat työntekijöilleen eri palkkaa ihan samasta työstä, samalla kokemuksella. Kun sain sen tietoon asiakasyrityksessä, etsin uuden paikan. Go onin Hämeenlinnan konttorista sitten lähti asiatonta työtodistusta ja epäilivät minun rehellisyyttä. Ei kannata!

    • 20v

      ite oon ollut reilu pari vuotta, alkuun koulun ohessa, sitten kesätyönå kaikkia keikkoja mitä tarjottiin ja töitä riitti ihan tarpeeksi paljon. nyt ollut useamman kuukauden go-onin kautta vakituisissa töissä. en ole muissa vuokrafirmoissa ollut mutta go on helsingin toiminta on ollut ainakin omalla kohdallani juuri sellaista, kuin sopii odottaakkin.

    • kokemustaonn

      En suosittele. Ammattitaidotonta touhua. Mikään ei toimi ja luvataan mitä sattuu. Kokemuspohjaa on myös ammattimaisesti toimivista henkilöstöpalvelufirmoista, mutta tätä en kyllä sellaisiin laske!

    • Tupuhupulupu2016

      Hirveesti johtajia mutta mikään ei toimi 🤔 taitaa olla lähtölaskenta alkanut

    • Lammio

      Olin kesätöissä 4kk. Mikään ei mennyt pieleen ja vainoharhaisen kuuloista kyllä, että työntekijöitään haukkuisivat.

    • Entinenvuokraduunari

      Tekevät 3kk sopimuksia vaikka toimeksiantajalla on töitä enemmän kuin on tekijöitä. Sopimuksen jatkoa ehdotetaan kaksi päivää ennen vanhan sopimuksen päättymistä. Itsellä
      9 päivän sairausajan palkka jäi saamatta, väittivät etteivät saaneet ilmoitusta, toimeksiantaja sanoi että sai ilmoitukset ihan sopimuksen mukaan. Lääkärintodistukset eivät ilman erillistä ilmoitusta riittäneet palkan maksuun. Kyseessä on franchising yritys eli muihin vuokratyö välittäjiin verraten Go-Onilla on yksi välistävetäjä enemmän. En suosittele, 6 kk diilistä jäi tosi huono maku, ainakin Helsingin Go-Onin tominnasta. Muilla paikkakunilla on omat yirittäjät joten saattaa toimiakkin. Itse kuitenkin vältän kuin ruttoa.

    • Töissä3xGo-on

      Pelkästään hyviä kokemuksia palkka tulee ajallaan ja oikein maksettuna!

    • Tyrmistynyt

      Viestintä ei toimi ja syy yritetään vierittää työntekijän niskoille. Irtisanouduin monia viikkoja sitten. Lupasin tehdä minulle jo tarjotut vuorot loppuun, jotta ehtivät hankkia uuden tilalle. Paikkaan missä tein työvuoroja ei kuitenkaan ilmoitettu mitään, ja kun soitin, niin olisi kuulemma ollut minun tehtäväni hoitaa tämä asia. Vaikka he ovat työnantaja ja ovat tehneet sopimuksen tämän yrityksen kanssa. En taida kyllä enää mennä kyseisen firman työntekijäksi.

    • NoMore

      Huonoin vuokratyöfirma jossa on tullu oltua. Palkat heittää ja tiedottaminen on melko olematonta. Pientä pätkää, joten oman elämän suunnittelu ei onnistu kovin hyvin.
      Parempaa kohti...

    • riistovälistävetäjät

      Vupkratyöfirmat on syöpää, ja huijareita jokainen. Harmi kun kaikki firmat nykyään käyttävät niitä rekrytointiin, joten pakko olla työttömättömänä, halusi tai ei.

    • vkckgkkccjcj

      Ilmoittelevat ainakin olemattomia avoimia työpaikkoja. Ihmekös johtaja haluaa pysyä kasvottomana, liekö herran nimikään oikea. Vähintäänkin epäilyttävä firma.

    • Mli

      Parempi pysyä erossa koko firmasta...

    • JerryC

      Go On Helsingissä on jotenkin hukassa yritysmaailmasta. Henkilöstö on aika höpsähtänyttä ja epävakaata ja epävarmaa. En edes ymmärrä minkälaisella meriiteillä he ovat asiakasyrityksensä hankkineet. Yrityksen tunnelma on kireä ja yleensä kireä ilmapiiri kielii alkavasta konkurssista. Sitä odotellessa GoOn by thend.

    • gogo.on

      Joo Lahdessakin Go On palkkaa statuksen mukaan, ei taidon perusteella.

    • segsegse

      Jyväskylän Go Onista jäi kyllä puhelinhaastettelun perusteella melko ylimielinen kuva.. töitä en ole heidän kautta tehnyt, mutta puhelinhaastattelun minulle pitäneestä nuoresta naisesta jäi sen verta ylimielinen ja asiaton kuva, että mieluummin työllistyn mitä tahansa muuta kautta..

      Vähän sama vaikutelma on Smile -nimisestä firmasta...

      Monista muista on sen sijaan ihan hyviä kokemuksia.
      Kannattaa vaistoja kuunnella ja arvostaa itteensä.

    • Anonyymi

      paska paikka ainakin pirkanmaalla tämä gn pirkanmaa, go on pirkanmaa oli iha ok mut meni konkkaa.

    • Anonyymi

      Olin Maustajalla - 10 yötyö 200 euro palkka! minulla on 2 % vero vaan , mutta otettu 70 % palkka oli 4 euro tunnissa.Yritänyt puhua johtajan kanssa ,se hymylee ja sanoi, että kaikkille ei riittää rahaa ja hän ja goon tykkäsiväe isoja rahoja .

    • Anonyymi

      Mieheni ja minä saimme töitä Maustajan tehtaalta. Työskentelimme siellä 3 kuukautta, palkka oli 700-800 euroa kuukaudessa. Tämä on 160 työtuntia kuukaudessa. Menimme valittamaan johtajalle, hän nauroi kasvoilleen ja sanoi haluavansa ostaa kuukausittain uusia taloja ja huviloita Teneriffalta. Älä mene sinne, he etsivät orjia. Se on vain salaliitto johtajan ja tämän yrityksen välillä. Käytimme kaikki rahat talon vuokraamiseen, perhe Virosta

    • Anonyymi

      Koen tulleeni huijatuksi kyseisen firman toimesta. Myivät mulle kokoaikaisen päivätyön vakituiseksi firmaan kuukausipalkalla, joten hyväksyin tarjouksen ja irtisanouduin toisesta työstä. Sensijaan huomasinkin olevani tuntipalkkalainen vuorotyöläinen paikassa, jossa yhtäkkiä loppuikin työt pariksi viikkoa seisakin takia. Ilman palkkaa tietenkin. Onneksi oli koeaika, pääsin irti helpolla ja sain toisen työn. En voi suositella kenellekään.

    • Anonyymi

      Vanha ketju osui silmään. Heittämällä huonoin vuokratyöfirma minkä kanssa olen ollut tekemisissä. Ei voi suositella kenellekkään. Parempi pysyä kaukana, parempiakin on.

    • Anonyymi

      En lähtisi kokeilemaan

      Kuten kaikissa rekry yrityksissä tuppaa olla niin jotain jännää ilmenee joka kerta

      Paras hakeutua suoraan jonkin yrityksen kirjoille

    • Anonyymi

      Nuoret ihmiset elkää menkö näihin rekryfirmoihin .

      Elävät yleensäkin palkkojen vedätyksellä.

      Saikut eivät tule maksetuksi ja keksitään syitä olla hoitamatta.

      Suosittelenkin vaatimaan yritykseltä saatavia aina ihan asianajo toimiston kautta jos jättävät maksamatta.

      Ensin aina huomautus saatavista kirjallisena.

      Asianajo toimistot ajavat kuvion valtion piikkiin vähävaraisille.

      Omalla kohdallani sopimuksesta uupui heti kättelyssä sovitut tunnit joten suosittelen pysymään erossa koko kuviosta.

    • Anonyymi

      Aikuiselle perheelliselle ehdotellaan kesätöitä tai muuta paskaa. Tämmöistä häiriköintiä oli aika useasti puolen vuoden sisään, poistatutin tietoni sieltä. Saako nuo jotain provikkaa tämmöisillä tyrkyttelyillä?

    • Anonyymi

      Rekasal goon

      Ihan samaa kuraa eli jää saatavat hoitamatta

      Sopimuksiin ei saanutkaan niitä vakituisia tunteja kun sen aika tuli

      En menisi

    • Anonyymi

      Näillä samoilla "notkeilla pelureilla" (kuten he itse itseään kuvailevat omalla sivullaan) on nykyään vuokrakusetusfirma nimeltään Kruunu HR.

    • Anonyymi

      Poikani aloitti työt yrityksessä, mutta palkkaavat aluksi Go on-firman kautta. Ja joutui sitoutumaan työhön puoleksi vuodeksi. Eka palkanmaksu viivästyi kun olivat kuulemma laskeneet puoli tuntia liikaa tunteja/päivä. Nyt saa kuun lopussa vain tämän palkan, joka olisi pitänyt maksaa 13.1. Palkka on muutenkin surkea. Ihan orjatyötä ja kyykyttämistä. Mielestäni puolen vuoden sitoutuminen ei enää voi täsmätä kun toinen osapuoli laistaa palksnmaksu-velvotteestaan. Näistä firmoista pitäisi pitää enemmän ääntä., että kaikki tietäisivät niiden raukkamaisesta toiminnasta.

    • Anonyymi

      Aina on koeaika, ei ketään voi pakottaa olla töissä.

    • Anonyymi

      Go on Hämeenlinna aivan surkea, haastattelija kyseli tyhmiä ja oli sellainen "ahaa..." asenne koko ajan. Orjapalkkaa, palkat myöhässä, jätin muutaman kuukauden jälkeen.

    • Anonyymi

      palkka on pieni Maustaja oy 8€ tunti. minulla oli vero 0,5% , mutta otanut 70% kuussa ( yltyö ilman lisäke) sain 234€ tilille. ei työvaate ja jne . tervetuloa!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe