Kipein paikka tatuoida?

Tattooloveeeer!

eli haluaisin kuulla mielipiteitä teiltä jotka olette tatuointeja ottaneet (itsekkin tatuoitu) että mihin se "sattui" eniten?
Yleensähän se ei tee kipeää mutta joihinkin paikkoihin voi sattua enemmän. Itselleni tehtiin 1.11.10 pohkeeseen pääkallo
jossa on myös käärme ja korppi ja täytyy sanoa että oli kyllä jumalattoman kivulias paikka kuten tatuoijakin jo alussa
kertoi että tulee varmasti tekemään kipeätä! Ja kyllähän se tekikin. Muut paikat mihin olen ottanut on kädet olkapää ja
käsivarret ja niihin ei ole sattunut yhtään.. mitä nyt pientä nippaamista.

Mihin teillä on koskenut eniten? :-o Ja kuinka monta tatuointia omistatte. Itselläni 7kpl :-)

34

18381

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hookah

se pohje oli minullakin pahin.. ihan pahista pahin. vaikka on nuita leimoja ihan kotitarpeiksi niin
      en ihan heti pohkeeseen ota...

• LadyTaTToO

itelle ei vielä ole kauheesti kerinny kuvia kertymään.
      lapaan ei pelotteluista huolimatta sattunu yhtään, pienoinen pettymys =)
      mut nyt olis sitten koko käden projekti menossa, eikä sekään tunnu juuri missään, pientä nipistelyä.
      toisaalta sitten kun kuvaa on hakattu 4-5 tuntia se alkaa oleen jo tuskaa.
      viimesin erä kesti 5 tuntia yhdellä tauolla ja tatuoija sanokin että alkaa olee aika maksimi aika.
      ootan innolla miltä mahtaa hauiksen kohalla tuntua kun sitä alotellaan ensi vuonna.
      ja kaipa se olis tuo toinenkin käsi sitten tehtävä, ettei näytä ihan toispuoleiselta.

kaipa noita kuvia on sitten vain kaksi, lavassa ja yksi iso kyynärpäästä ranteeseen =)

• Cherrycupcake

Minulle ehdottomasti kamalimmat ovat olleet sisäranteet. Kumpaakin rannetta siis kiertää kuva, alapuolten tekeminen sattui kyllä välillä niin törkeästi että ensimmäistä kertaa meinasin pyörtyä tatuoijantuoliin. Ja olen kuitenkin useita kuvia kehossani kantava ihminen, huhhuh niitä ranteita, toinen ranne pitäisi vielä käydä uudelleenvärittämässä, toinen on jo onneksi kunnossa. Mutta yhteensä siis neljä kertaa yhteensä vielä tuo tuskien taival, täytyy tässä olla päässä jo jotain vikaa kun tämmmöseen on ryhtynyt :D

• aödxj

Arin paikka tähän mennessä on ehdottomasti kyynärpään seutu. Kainalo ei tuntunut oikeastaan juuri miltään, mikä oli mukava yllätys.

• tatuoija

itselläni on kuvia siunaantunut niin taajaan etten oo eds laskenu et monta niitä on mutta ranteen sisäpuoli ja syrjä käsipöytä ja sormet missä menee tribaalia ja pohje sekä nilkka. ja lisää on lyötävä ja otettava sinne minne ei ite enää ylety tikkaamaan =)

• tattoooos

Ite on koittanu siinä kun tehdään tatuointia miettiä että jonkun aikaa se kirpasee ja sitten on hieno kuva iholla, mutta kyllähän se aina joltain tuntuu... Mutta kyllä mun kivulian paikka oli kylki! Kyllä sillon meinas perkeleet lennellä suusta! Mutta niin, se todella riippuu ihan ihmisestä.. :)

• Maaijaa-

Selässä tekstiä n. lapaluusta lapaluuhun, muuten meni ok mutta kun rupesi ihan keskelle selkää piirtämään niin ai että teki pahaa. Mutta siitäkin selvittiin. Ja kuume on kova....

• marppi90

Oikealla puolella yläselässä on feenix-lintu jonka pyrstö ulottuu lähelle nikamia.... Mitä lähemmäs nikamia mentiin, sitä enemmän kipua tuntui. Mutta siedettävää:D

Käsien sisäpuoli ja päälipuoli: ei tuntunu mitään, mikä tuli hienoisena yllätyksenä...

Mutta joo kuten sanotaan, kipu on henk.koht. Mutta naiset kestää kyllä kipua paremmin, sen olen kuullut monelta tatuoijalta... Itse olen nainen. :)

• Mulla teki kyl kaikkein eniten kipeetä lapaluiden kohdal... Tatskoi käsis, jalois, seläs.. ja kädessä viel sormia pitkin... lapaluut oli kyl ehdoton kipein paikka.
        plus kans sattu ku tein tohon käteen itelle ööh ei sisäkämmen vaan se ulkoinen puoli... keskel sitä kättä.

• aeap

jotenki tuohon peukalon lihakseen on käyny eniten...tiiä siitä sitte miten muilla.?

• th

Pahimpia paikkoja tähän mennessä on kämmensyrjä tai kaulan ja hartioiden välimaasto. Pää tai kurkku ei ollu niin pahoja, kun mitä osasin odottaa.

Pohje ei ollu itellä juuri mitään, mutta nämähän riippuvat täysin ihmisestä.

• gigi91

Itselläni on tatuointi toisessa lapaluussa (suoraan luun päällä) ja ranteessa (suoraan jänteiden, verisuonten ja ties minkä päällä.) Kun otin lapaluuhun tatuoinnin niin luulin sekoavani, sattui niin paljon. Olin tosin 16-vuotias ja tajuttoman peloissani... Kun näet menin myöhemmin värityttämään samaista tatuointia, ei sattunut puoliksikaan niin paljon kun tiesin, mitä odottaa ja pystyin rentoutumaan. Ranteeseen ottaessani en ollut myöskään hermostunut, mutta sattui silti mielestäni paljon enemmän kuin lapaluu. Yksilöllistähän se loppupeleissä on. :)

• HurDur

Itse sanoisin että kainaloon teki aika kipeää. Muualle juurikaan tuntunut miltään, vaikka kovasti odotinkin että tuo ranteen sisäpuoli ja/tai kyynärtaive/pää tekisi hellää.

• 56789ok

Eiköhä se oo aika paljon kiinni kipukynnyksestä. Kävin aikoinani laittamassa tatuointini kylkeen ja olin hyvissä ajoin kysellyt muiden kokemuksia. Muut sanoivat sen sattuvan ihan helvetisti suoraan sanottuna, mutta itellähän se ei varsinaisesti tuntunut pahalta. Mitä nyt kylkiluiden kohdilla välillä viilsi mukavasti. Muut tatuointini eivät sitten ole sattunut ollenkaan. Alavatsasa olevaa en edes tuntenut kun sitä tehtiin. Piti välillä kysellä, että vieläkö samppa siellä häärii :D

• Maniacbass

Mahaan otin tribaalin, oli kyllä yhtä helvettiä olla tikattavana 2,5h. Selkä ja kädet kokonaan tatuoitu mutta toi maha ollut kivuliain.

• tissi

Mulle tehtiin just japsihandu ja kun tissiä ruvettiin piirtelemään niin oli kyllä yllätys että sehän sattuikin ihan oikeesti. Etenkin nännin vierestä oli kokolailla arkaa. Teki mieli lähteä karkuun. Mulla ei oo muualla kuvia ku käsis, ni en tiedä muusta. Oon kuullu et masu on yllättävän arka alue.

• komoluu

yks kivuliaimmasta paikoista on piikkimatto, sekä asiakkaalle että tatskaajalle

• 3+14

Mä muistan että kivuliaimmat paikat itsellä oli vatsan yläosa sekä rintakehän alue oli kans kivulias. Kyljissä ei itsellä tatuointeja ole.

• 3+14

Muut paikat minulla ei kai niin mieleenjääneen kivuliaita olleet, kun ei mitään erityistä muista. Esim. käsivarret.

• 3+14

Tosin kaulasta ylöspäin(ei kaulassakaan) ja säärestä alaspäin minulla ei tatuointeja ole joten näiltä osin en omia kokemuksiani pysty jakaan.

• dfg

kun solisluun alapuolelle tehtiin tatuointi, niin oli vaikea pysyä aloillaan..:D

• melekitäynnä

Sormet,pää ja vatsan seutu...ollu kipeimpiä:)

• lifemocker

ohan niitä vaikka miten paljon kipeitä paikkoja

• Alaselkä!

Alaselkä sattui ihan uskomattoman paljon! Tuli mieleen tulikuuma raastinrauta millä revittiin lihaa irti luista. Sitä kuvaa tehdessä vannoin, etten ikinä enää ota yhtään tatuointia, mutta kyllä nyt olisi taas kova hinku ottaa uusi :D Tuli niin hieno tatuointi että kyllä kannatti kärsiä! Tekisin sen koska tahansa uudestaan.

Olkavarressa ja nilkassa myös kuvat, mutta ne ei tuntuneet juuri miltään. Olkavarsi kaikkein vähiten.

• lifemocker

ei mulle. hartiat/niska paljon kipeempi

• Sama kokemus!

Sama juttu! Olkapäät olivat kuin kynällä kirjottaisi. Alaselän tatsa peittää arviolta viidenneksen selkäalasta, ja oli niin kipeä, että jäi kesken. Eli ei suinkaan turtunut tatsan edetessä, vaan kivuliaisuus lisääntyi. Noin 15 vuotta myöhemmin peittotatuioin sen, ja siitä tuli vihdoin hyvä. Puudutevoidetta käytin peittotatuoinnin toisella kerralla, mutta se auttoi vain alkuun. Onneksi on tehty, ja tyytyväinen olen. Tatsan poisto olisi vienyt valtavasti rahaa, joten peittotatsa oli ainoa realistinen vaihtoehto.

• Mietityttää..

Itelläni ois ens kuussa aika kahteen tatuointii (pieniä), kummatkii tehää samalla kertaa ja oon suunnitellu ottavani ne kylkeen ja jalkapöytään. Eka tatuointini ei sattunu yhtää ja se on lapaluun päällä. Toivottavasti selviin siitä ilman huutoa ja itkua (:

• womantattoo1

Ekat kaksi tatskaa otin 16 v. toisen jenkkakahvaan kesto 2,5 tuntia ja toinen yläselkään lapaan kesto 1,5 ja molemmat oli silloin aivan kauhea kokemus.

Nyt 7 vuotta jälkeenpäin yhden lapsen synnyttäneenä olen ottanut molempiin käsivarsiin ranteesta kyynärtaipeeseen tatuoinnit ja sattus mutta kestin huomattavasti paremmin.

nyt olen menossa aloittelemaan n. 30 tunnin koko käden tatskaa ja ei jännitä enää edes paljon.
      Yks asia minkä opin synnyttäessäni oli rentoutuminen, ajatusten muualle vieminen, hengittäminen, niin sanotusti opin katoamaan johonkin ihan muualle ajatuksissani ja se auttaa minua kestämään kipua.
      Synnytinhän 23 tuntia putkeen, miksi en kestäisi enää kipua joka ei ole mitään verrattuna tatuoimiseen.

Miehille ja naisille yleisesti vinkkinä, että esim. korvalapuista tuleva musiikki saattaa auttaa paljon rentoutumiseen, muistakaa hengittää syvään ja rauhallisesti ja olkaa rentoina.

Jos taistelee kipua vastaan kokee sen kovenpana. Jokainen kokee kivun omalla tavallaan, mutta rentoutuessa keho erittää endorfiinia, joka on kehon kivunsietomenetelmä ja saa aikaan hyvänolon tunteen.

• mie11

Pohje ja sääri oli itselle helppoja, samoin kyynervarret. olkavarsikaan ei paljoa sattunut, paitsi ojentajan puolelta pikkuisen. Rinta varsinkin rintalasta oli kyllä melkosta tuskaa.

• koiranomistaja00
        mie11 kirjoitti:

Pohje ja sääri oli itselle helppoja, samoin kyynervarret. olkavarsikaan ei paljoa sattunut, paitsi ojentajan puolelta pikkuisen. Rinta varsinkin rintalasta oli kyllä melkosta tuskaa.

Sattuuko tohon tissin viereen kylkeen ?

• s1lenc3r

Kylki oli mielenkiintoinen kohta, alempana lähinnä vain kutitti ja ylhäältä kainalon ja rintalihaksen reunalta sattui niin paljon että hengitys meinasi salpaantua....

• "suvi"

Otin pari vuotta sitten tatuoinnin: - alkaa nilkasta ja ulottuu jalkapöytään. Omaan korkean kipukynnyksen, mutta jalkapöytään sattui todella ilkeästi. Huusin, kiroilin ja nauroin vuoronperään kivusta. Onneksi tatuoitavaa oli muuallakin, joten jalkapöytä sai välillä palautua. Onneksi oli loppukesä ja pystyi pitämään sellaisia kenkiä ettei kipu haitannut.
      Nimimerkille "Mietityttää..." tsemppiä.

• ttt4

Riippuu ihan siitä painatko 100 kiloa vai alle 50! Kun ei sitä ylimääräistä ihon alla, sattuu ihan taatusti ja joka paikkaan! Itsellä kuvia kaikkialla muualla paitsi oikeassa jalassa (joka sekin kaivannee jotain kunhan vasen hiha valmis).
      Kaikista kamalin oli oikean lavan ja kyljen tatuointi. Lavan kohdalla ihon alla rasvaprosentti itsellä liki nolla ja tunne siitä kun kylkiluita raastetaan oli aika hirveä. Viiden tunnin jälkeen mahdoton tärinä ja tuska ja kesken piti ensimmäisellä kerralla jättää. Vaan itsepähän olen osani valinnut, joten kitinä siitä, että sattuuko vai ei, on ihan turhaa! Tuskin kukaan vastoin omaa tahtoaan neulan alle päätyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6755
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2313
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1271
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1065
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      90
      963
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      850
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      152
      783
    Aihe