Sokos Emotionhan aukastaan kauppakeskus Coronassa tänään torstaina (25.11.2010) kello 10:00 ja olen ihan älyttömän hyvissä fiiliksissä kun huomasin heidän näyteikkunassa olevan Chanelin hajuvesien pakkauksia. Se on sitten ainoa paikka Kemi-Tornio alueella, mistä Chanelia saa. Seuraava paikka on sitten Oulussa. Olen monesti kysynyt muista liikkeistä, eikö täällä myydä Chanelia? Vastaus on aina ollut, että mene Ouluun. Nyt sitä saa Kemistä ja tietysti sieltä saa paljon muutakin!
Toivon myös, että keskustaan saataisiin myös lisää muita hyviä liikkeitä.
Mä niin toivon suurella sydämellä, että tämä liike tulisi Kemissä menestymään.
Onko kukaan muu menossa mielenkiinnossa katselemaan tiloja? Ulkoa päin näytti todella hyvältä! :-)
SOKOS Emotion
8
1682
Vastaukset
- CK
tuskin tollane paikka menestyy Kemissä. hyvä jos näin joulun alla saavat tuotteensa kaupaksi, mutta entäs sitten joulun jälkeen? Saa niitä hajuvesiä tilaamallakin, jos jotain chanelia tai dioria tahtoo. Ja Haaparannalla myydään Jala-kaupassa (se on se lelukauppa, mutta siellä on myös meikkejä ja hajuvesiä) merkkihajuvesiä pilkkahintaan. Viimeksi sain sieltä Calvin Kleinin Euphoria hajuveden 40eurolla, ja Suomessa maksaa samanlainen pullo 60-70e. Oli ihan aitoa tavaraa viel:) Suosittelen!
- Torneå
kauppa, missä myydään merkkihajuvesiä kans?
- CK
Niinhän Sinä luulet saaneesi heh heh! Bensa ja petrooli - kaksi eri asiaa - tosin alkuperä on sama.
- ei enää ikinä sinne
Olipa paska palvelu kyseisessä kaupassa. Kaupassa kolme myyjää ja yheltäkään ei saanu kunnon palvelua. Ekalta myyjältä ku kysyin tuotetta, jota mainostettiin lehessä ni sano töykeesti et kato ite löytyykö. No mähän katoin kolmesti paikalta minne hän osotti, ni ei ollu tuotetta siellä. Sitte ku sanoin etten löytäny, nii tämä myyjä vaa mulkas mua vihasesti. Toiselta myyjältä kysyin, niin tämä sentään vaivautu itse katsomaan ja ei sitä tuotetta löytäny itsekään. Sano, että tuskin tulee edes valikoimaan. Kysyin, että miks ne lehdessä mainostaa sitte tuotteita, joita ei löydy ja en saanu kunnon vastausta. Paljon on parantamisen varaa liikkeen asiakaspalvelussa, eikä asiakastakaan näkyny kovin monta.
- Metku Mertsi
ei enää ikinä sinne kirjoitti:
Olipa paska palvelu kyseisessä kaupassa. Kaupassa kolme myyjää ja yheltäkään ei saanu kunnon palvelua. Ekalta myyjältä ku kysyin tuotetta, jota mainostettiin lehessä ni sano töykeesti et kato ite löytyykö. No mähän katoin kolmesti paikalta minne hän osotti, ni ei ollu tuotetta siellä. Sitte ku sanoin etten löytäny, nii tämä myyjä vaa mulkas mua vihasesti. Toiselta myyjältä kysyin, niin tämä sentään vaivautu itse katsomaan ja ei sitä tuotetta löytäny itsekään. Sano, että tuskin tulee edes valikoimaan. Kysyin, että miks ne lehdessä mainostaa sitte tuotteita, joita ei löydy ja en saanu kunnon vastausta. Paljon on parantamisen varaa liikkeen asiakaspalvelussa, eikä asiakastakaan näkyny kovin monta.
On alkanu vissiin totuus paljastuun moisesta yrityksestä. Hitonmoiset tilat, jumalattomasti puteleita ja myydäkki pitäs, mutta minkäs teet kymmenkunta putelia sekä muutama huulikiilto päivässä. Ei riitä edes vuokraan saati palkkaan, pitäs myyä enänpi, mistä asiakkaita? Pakko myöntää komiat on puitteet, mutta mistä katteet?
- -Heta-
"Se on sitten ainoa paikka Kemi-Tornio alueella, mistä Chanelia saa"
Ei ole. Haaparannalta on saanut iät ja ajat, samoin Torniosta jo useamman vuoden. Ehkä te siellä Sokoksen myyntiosastolla tarvitsisitte jonkun vähän fiksaamaan näitä mainospuheitanne :) - Tyytyväinen Emotion
Hienoa että Emotion tuli Kemiin. Olen kanssa vuosia hakenut Oulusta kosmetiikkaa, sitä mitä en ole Kemin kosmetiikasta saanut. Minä ainakin sain hyvää palvelua asioidessani Emotion -liikkeessä. Toivottavasi liike menestyy täällä Kemissä.
- kohta konkurssi
ja kuka tarttee Kemissä merkkihajuvesiä ympäri vuoden? Onko kemiläisillä edes varaa moiseen? Kallis paikka ja huono valikoima.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006