suomimies on rautaa !!!

jussi vm.-68

Kyllä kelpaa olla suomalainen mies, naisia tässä maassa on riittänyt aina ja nyt sattui kohdalleni oikea
" napakymppi" , eli kohtasin muutama kuukausi sitten 30 vuotiaan neitosen jonka kanssa yhteen
muutettiin ja onpa ollut puhetta jälkikasvun hankinnastakin.
Miehet älkää luopuko toivosta!

18

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulle kans

      Onneksi olkoon! millonkahan mullakin natsaa?

    • En ole luopunut toivosta, mutta hankalalta tuo tilanne näyttää tällä hetkellä.
      Ellen muuta pois täältä p-pohjanmaalta, kun täällä valtaosa väestöstä meitä miehiä :(
      Täällä todellakin on paljon valinnanvaraa vapaalle naiselle.
      Etelässä tilanne näyttää olevan toinen..

    • mäkin olen

      nelikymppinen kaveri ja mullekin kävi hyvä tuuri n. vuosi sitten-kohtasin elämäni naisen.
      Hän on 10 vuotta minua nuorempi ja kaikin puolin ok. toivoa ei saa koskaan menettää!

      • Älymies 23

        "toivoa ei saa koskaan menettää! "

        Eikä tyytyä rumaan naiseen.


      • jep-jep-jep !!
        Älymies 23 kirjoitti:

        "toivoa ei saa koskaan menettää! "

        Eikä tyytyä rumaan naiseen.

        Älymies, täytyy muistaa että jos liian nirsoksi ryhtyy, niin silloin jää ilman.
        On hyväksyttävä toiset puutteineen ja valuvikoineen.


      • jep-jep-jep !!

        Nimimerkkisi ÄLYMIES , taitaa olla sinulle väärä tai ainakin harhaan johtava.
        Et sinä kovin älykkäältä vaikuta.Kauneus on katsojan silmässä - tiedäthän?
        kuka sen määrittää kuka on ruma ja kuka ei.


      • t54453
        Älymies 23 kirjoitti:

        "toivoa ei saa koskaan menettää! "

        Eikä tyytyä rumaan naiseen.

        No jos on 10 v nuorempi niin ei tartte olla ihan priimaa.


      • Naikkonen...........

        No mäkin olen 50v nainen ja löysin elämän miehen joka siis on 20v nuorempi minua, ah tätä ihanaa sekä nuorta rakkautta. Ei kannata tosian luovuttaa ja ikä on vain numeroita, aivan sama mitä toiset sanovat siitä, pääasia on että suhteen kumpikin osapuoli on tyytyväinen.


      • samaa mieltä
        Naikkonen........... kirjoitti:

        No mäkin olen 50v nainen ja löysin elämän miehen joka siis on 20v nuorempi minua, ah tätä ihanaa sekä nuorta rakkautta. Ei kannata tosian luovuttaa ja ikä on vain numeroita, aivan sama mitä toiset sanovat siitä, pääasia on että suhteen kumpikin osapuoli on tyytyväinen.

        Tässä 42 v mies ja vaimo on 31v. se on aivan sama mitä muut sanoo, me tidämme miltä
        meistä tuntuu ja se riittää meille.


    • vanhat mällit

      miehen käyttämä tämä "neitonen" on?

      • sinulle oltava

        koskematon neito ?





























        Koskematon neito?
        Koska olet niin epävarma itsestäsi, että haluat naisen jolla ei ole vertailu kohtia.
        Ymmärrätkö mitä tarkoitan?


      • ehtaa tavaraa.

        Miehet ottakaa itseänne n. 10 vuotta nuorempi nainen.Jos olet esim. 40 niin älä
        ota ikäistäsi, koska 40v naisilla alakerrassa hiivat jyllää ym.


      • hsgjksmf,. cx
        ehtaa tavaraa. kirjoitti:

        Miehet ottakaa itseänne n. 10 vuotta nuorempi nainen.Jos olet esim. 40 niin älä
        ota ikäistäsi, koska 40v naisilla alakerrassa hiivat jyllää ym.

        Juu, samaa mieltä, tosin vain toisin päin, älkää naiset huoliko vanhoja ukkoja, koska vanhat ovat niin loppuunkäytettyjä, etten koskaan huolisi ukkoa joka tökkäissyt lähes joka vastaantulevaan reikään, sellainen on halpa huoripukki ja sitä ei tarvi huolita. YÖKS


      • kuumat aallot
        hsgjksmf,. cx kirjoitti:

        Juu, samaa mieltä, tosin vain toisin päin, älkää naiset huoliko vanhoja ukkoja, koska vanhat ovat niin loppuunkäytettyjä, etten koskaan huolisi ukkoa joka tökkäissyt lähes joka vastaantulevaan reikään, sellainen on halpa huoripukki ja sitä ei tarvi huolita. YÖKS

        kuka esim.35v mies huolii 45v naista jolla vaihdevuodet on " nurkan takana" ?


    • Ei se satu

      Suomalainen mies on paras

    • Onnittelija..

      Mahtava homma, onneksi olokoon. Ehkä joku päivä...

    • ...

      Hankkiudu äkkiä eroon siitä naisesta. On hirveetä katsoa kun yksi toisensa jälkeen pariutuu. Kohta sinutkin nähdään työntämässä lastenvaunuja. Kyllä sinunkin olisi parempi jäädä yksin niinkuin me muutkin täällä.

      • suomen mies

        Ei pidä karata, vaan laittaa siementä vakoon!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe