Täyttä hakuammuntaa?

Sinkkumies....

Kannattaako miehen edes laittaa ilmoitusta nettiin jos ei ole valmis lähettämään viestiä sadalle naiselle joka viikko? Olen nimittäin ymmärtänyt että netissäkin pätee samat säännöt kuin baarissa ja muualla eli mies saa tehdä kaikki aloitteet muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ja naiset sitten nirsoilevat eikä mikään kelpaa ja miehen täytyy viesteissään nähdä helvetisti vaivaa että naista kiinnostaisi vastata takaisin edes kerran.

11

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttttttttttttttttttrr

      Paskat!! Nykyajan mies ei aloitteita tee, vaan nainen on se aloitteentekijä, niin kuin juuri eilen NRJ:n aamupojat totesivat!!!!!!!!!

    • dreee

      Mies joka tekee sadalle naiselle aloitteen, on epätoivoinen vässykkä ja surkimus ja onneton luuseri.

      Tosi mies valitsee naisen ja ottaa hänet.

      Ja onhan se naisenkin näkökulmasta romanttisempaa, että mies on valinnut juuri hänet, eikä ole vain sattumalta sinne tänne aloitteita heitellessään sattunut osumaan myös häneen...

      • popopopopo

        "Ja onhan se naisenkin näkökulmasta romanttisempaa, että mies on valinnut juuri hänet, eikä ole vain sattumalta sinne tänne aloitteita heitellessään sattunut osumaan myös häneen..."

        Mikä yksinoikeus naisilla on olla romanttisuuden kohteena? Onhan se miehenkin näkökulmasta romanttisempaa, että nainen on valinnut juuri hänet, eikä ole vain sattumalta sinne tänne aloitteita heitellessään sattunut osumaan myös häneen...


    • Aika lähelle

      Noin se menee. Jos et laita kuvaa, ei käytännössä kukaan käy profiilissasi saati laita viestiä. Oma aktiivisuus on siis ratkaiseva tekijä, ja jos et ole valmis kilpailemaan paikasta naisen viestiboksissa, niin kyllä aikansa voi käyttää paremminkin.

      Mutta yhtä työteliästä se on oikeassakin elämässä löytää molemminpuolista kiinnostusta.

      • kuvaeiolepakko

        Minulla ei ole kuvaa ja kyllä profiiliani sekä käydään katsomassa että olen tavannutkin joitakin. Osa on ollut mukavia osa ei. Sitä oikeata ei ole kyllä veilä löytynyt.


      • 9+18

        "Mutta yhtä työteliästä se on oikeassakin elämässä löytää molemminpuolista kiinnostusta."

        Itse asiassa oikeassa elämässä se on paljon helpompaa tutustua kiinnostaviin yksilöihin mikäli liikutaan omalla tasolla. Tänne nettiin vain tuntuu ajautuvan niitä jotka hakee sitä mitä oikeasta elämästä ei meinää löytää, syystä tai toisesta johtuen. Saattaahan sitä tietysti olla niin kaunis/komea ettei kadulla kukaan uskalla flirtata, mutta nämä on aika harvinaisia oikeassa elämässä ainakin oman kokemuksen kautta.

        Mä en pidä minään ongelmana flirtata vastaan tulleen kanssa jos se oikeasti kiinnostaa, vaikka se olisikin ns. oman tasoni(miten se sitten määritelläänkin) yläpuolella. Tottahan se rohkeutta vaatii näin tutustua mutta toinen vaihtoehto on tietysti jäädä ilman, ja etsiä täällä netissä sitä oikeaa vuosi tolkulla.


    • ihantavallinen99

      Sinkkumies voi tiivistää viestinsä "emmääkumminkaankellekäänkelpaaettäturhanähdävaivaakuneinemuahuolikumminkaan".
      Jos ongelmasi on alhainen itsetunto tai muu sosiaalisen kontaktin saamista vaikeuttava ongelma, kannattaa jutella jollekulle psykologille tai psykiatrille omaa elämää rajoittavista ongelmista.
      Jos ongelmasi on se tyypillinen eli "kaikki naiset" on kourallinen haluttuja, seksikkäitä kaunottaria, niin sori vaan, kyllä varmaan kauniit ja suositut naiset nirsoilevatkin lähestymisympäristöstä riippumatta.
      Normaalin itsetunnon omaava, realistinen mies varmaan löytää deittikumppaneita netissä ihan sopivasti.

      • täysintoisenlainen77

        Kyse on siitä, että olen liian älykäs. Oivallan tämän nettitreffin logiikan aivan liian nopeasti, ja päädyn siis sitä kautta lopputulokseen "emmäjaksatällaistapelleilyäkunoliskuitenkinelämässämuutakintekemistäkuinroikkuatreffipalstoillakerjäämässätyhjänpäiväistennaistenhuomiota".


    • ..ihmeessä..

      ..voi olla sata mielenkiintoista profiilia, kun minä en löydä kuin muutaman? Eikä tämäkään nyt ihan pienimpiä alueita ole, vaikkei nyt suurinkaan (mikä se noista lienee). Ehkä naiset huomaavat oletko kiinnostunut HÄNESTÄ vai SAANNISTA YLEENSÄ.

    • Mitä sadalle?
      Itse en löydä kuin muutamia kiinnostavia omalta alueelta mistä haen ja niille lähetän yleensä viestin, tosin jos vastausta ei kuulu tietyn ajan kuluessa siirryn seuraavaan joka kiinnostaa.
      Kauempana kyllä löytyy jonkin verran enemmän kiinnostavia, mutta välimatka muodostuu jonkinlaiseksi ongelmaksi. Harkintaa joutuu tässä tapauksessa käyttään kannattaako edes yrittää, mutta jos on todella mielenkiintoinen ilmoitus niin siinä tapauksessa voin koittaa onneani...

    • netticupido

      Hei Sinkkumies....

      Viestin lähetääminen kannattaa aina!
      Ja laatu korvaa aina määrän. Kun huomaat kiinnostavan profiilin, tulee sinun vakuuttaa profiilin omistava ihminen siitä, miksi hän on juuri niin kiinnostava ja minkä vuoksi hänen tulisi tavata juuri sinut!

      Onnea matkaan.

      terveisin,
      Netticudpido

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe