Sivuprofiili ongelmana?

Epätoivoinen_kulkija

Asiani saattaa kuulostaa tosi tyhmältä, mutta siitä on kehteytynyt aikamoinen ongelma tässä elämän varrella. En siis pidä sivuprofiilistani. Nenäni on sivusta hiukan iso, ei siis ihan järkyttävän kokoinen klyyvari, muttei myöskään pikkusievä naisen nenä, jota on tottunut näkemään. Vihaan sitä ja yritän parhaani mukaan vältellä tilanteita, jossa sivuprofiilini näkyisi. Tämä toden teolla on alkanut rajoittaa elämääni ja varsinkin sosiaalisia kontakteja, etenkin miesten kanssa.

Törmäsin vähän aikaa sitten netissä aivan ihanaan mieheen ja ihastuin, pian paljastui että tunteet olivat molemminpuoleiset. Alussa olin asiasta ihan innoissani, mutta nyt on ruvennut ahdistamaan koska tapaaminenhan tässä on sitten edessä. Mies paljasti olevansa myös hiukan pinnallinen ja totesi, että ulkonäöllä on väliä. Tämäkös sitten alkoi stressata entisestään. Edestä nenäni on ihan sievä, se on ohut ja sopii kasvoihini. Olen myös kuullut monilta kehuja ulkonäöstäni, mutta lievätkö ne olleet sitten totuutta vai ovatko kommentit tulleet sitten säälistä... En tosiaan tiedä mitä tehdä, tekee mieli jänistää, koska pelkään että kaikki kaatuu juuri nenääni. En halua aiheuttaa pettymystä ja toivoisin, että mies näkisi minut kauniina silmissään, mutta onko se mahdollista jos keskellä pärstää on asia, joka saattaa pistää silmään? Niin toivottoman ihastunut olen, etten tosiaan tiedä mitä teen, jos en kelpaa hänelle tällaisena.

Nyt toivoisin ehkä enemmän vastauksia miehiltä. Kuinka paljon kiinnitätte huomiotanne naisen nenään ja onko sillä merkitystä kauneuden kannalta? Voiko nainen olla kaunis nenästään huolimatta?

7

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo vastata oma mielipide:

      "Kuinka paljon kiinnitätte huomiotanne naisen nenään"
      En paljon ollenkaan.
      "onko sillä merkitystä kauneuden kannalta?"
      Ei ole mielestäni mitään merkitystä.
      "Voiko nainen olla kaunis nenästään huolimatta?"
      Kyllä.

    • %%&

      Siis et oo edes tavannut sitä. Mistä tiedät millainen dikhead se on? Ala jännittää sitten jos ihastut siihen - toisaalta jos se ei pidä sun klyyvarista niin ette te silloin enää oo kimpassa. Nää jutut menee kato tälleen synkroonissa kun ei hätäile ja mee asioiden edelle. Mitä klyyvariin tulee niin kyllä mulle tulee mieleen yks kaupan tyttö jolla oli mielettömän kokoinen klyyvari. Toisaalta sillä oli hyvä perse et olisin kyl ollu sen kaa jos olisin muuten saanut suuni sopivassa kohdassa auki ja oltas tultu juttuun. Kyllä mä huomaan toisissa ihmisissä (ja itsessänikin mikä nyt ei kuulu tähän) kaikenlaisia vikoja. Niille voi naureskella jos tykkää siitä toisesta - ei kuitenkaan sen kuullen eikä selän takana eikä siis oikeestaan voikaan...

    • Normikuono

      Omalla kohdallani olen huomannut, että hieman erikoisempi nenä naisella saattaa jollain mielenkiintoisella tavalla viehättää minua normaalia nenää enemmän. En niinkään kiinnitä huomiota ihan normaaliin nenään. En ole kyllä kovinkaan montaa nenää kokenut jotenkin negatiiviseksi. Enkä mitenkään jaksa uskoa, että toisesta kiinnostuminen ja ihastuminen olisi nenästä kiinni. Aika pikkumaiseksi itseni tuntisin, jos niin olisi. Nyt kuule unohdat tuollaiset jutut ja menet reippaasti sinne tapaamiseen!

      En tiedä ymmärsinkö oikein, mutta sain sen käsityksen, että olette vasta tapaamassa ensimmäistä kertaa? Ei millään pahalla, mutta kuulostaa vähän oudolta ihastua ennen tapaamista. Toivottavasti tapaaminen menee hyvin.

    • Luuska.

      Sinulla ongelmana on vain yhden sivun ongelma, koska kuten sanot nenä edestä on ok. Mutta itselläni on ruma kaula. Nuorempana oli taipumusta kaksoisleukaan, mutta se katosi laihduttamalla. Jossakin vaiheessa kun painoin hyvin vähän kaulaani ilmestyi sellaiset mummomaiset pystysuorat heltat, ja ne puolestaan hävisivät kun lihoin. Mutta nyt alkaa olla molemmat. Eli helttoja ei saa enää pois lihomalla, eikä leuan liiallista pehmeyttä (kaksoisleukaa siis) laihtumalla.

      Paska elämä. Muuten kroppa olisi ihan ok, vaikka en kyllä naamastakaan ole koskaan pitänyt.

      • Epätoivoinen_kulkija

        Vaikka se onkin yhden sivun ongelma, on sen merkitys aika suuri, kun ei voi keskustella ihmisen kanssa rauhassa kun pelkää, että jos vahingossakin kääntyy niin toinen "säikähtää" tai sitä rupee ällöttää. Kaiken lisäksi se on vielä niin näkyvällä paikalla ettei sitä voi mitenkään piilottaa. Kropassanikaan ei kehumista ole. Hoikka oon ja kai sitä persettä löytyy, mutta rintoja ei oo oikein laisinkaan eikä kunnollista lantiotakaan.

        Joku tossa ihmetteli, että miten ihastuminen on mahdollista vaikkei oo nähnyt. On sitä sen verran ihmisen kaa tullut juteltuu, että on arvot osunut kohdilleen ja jotenkin tuntuu että hänen kanssaan voisi puhua tuntikausia, niin hauskaa on yhdessä. Tottahan se on ettei irl välttämättä kolahda, mutta sitten mietin että alankohan syyttää siitä itseäni ja nenääni eritoten.


      • Blues-fani
        Epätoivoinen_kulkija kirjoitti:

        Vaikka se onkin yhden sivun ongelma, on sen merkitys aika suuri, kun ei voi keskustella ihmisen kanssa rauhassa kun pelkää, että jos vahingossakin kääntyy niin toinen "säikähtää" tai sitä rupee ällöttää. Kaiken lisäksi se on vielä niin näkyvällä paikalla ettei sitä voi mitenkään piilottaa. Kropassanikaan ei kehumista ole. Hoikka oon ja kai sitä persettä löytyy, mutta rintoja ei oo oikein laisinkaan eikä kunnollista lantiotakaan.

        Joku tossa ihmetteli, että miten ihastuminen on mahdollista vaikkei oo nähnyt. On sitä sen verran ihmisen kaa tullut juteltuu, että on arvot osunut kohdilleen ja jotenkin tuntuu että hänen kanssaan voisi puhua tuntikausia, niin hauskaa on yhdessä. Tottahan se on ettei irl välttämättä kolahda, mutta sitten mietin että alankohan syyttää siitä itseäni ja nenääni eritoten.

        Pieni lantioinen ja pienirintainen..hmm. Ihan jees!


      • jolla on nokkaa
        Blues-fani kirjoitti:

        Pieni lantioinen ja pienirintainen..hmm. Ihan jees!

        Miehillä ainakin tuon "haisteluelimen"koko viittaa siihen,että alapäässäkin sitä ulottuvuutta ja kokoa löytyy riittävästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1735
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1352
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1179
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      979
    7. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      953
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      819
    Aihe