Monetko treffit takana?

Eipä kannata

Monetko treffit olette sopineet netin kautta ja miten ne ovat menneet?

Olen deittaillut kohta vuoden ja takana on viidet.

1) Nuori kiva, huoleton nainen joka lähti treffeille ja halusi nähdä lähes heti livenä vaikka kuvat vaihdettiin. Selkeästi ei halunnut jutella turhia netissä vaan mennä suoraan sinne tosielämään tutustumaan. Ei kolahtanut kumminkaan puolin ja todettiin se treffien aikana molemmat. Hauskaa seuraa silti oli tuttavina ajatellen.

2) Vanhempi nainen. Ihan mukava, mutta kovin paljon vanhemman oloinen minuun nähden. Mukavaa juttuseuraa, mutta elämänarvot ja tilanteet erilaiset. Halusi nähdä kuvan näkemisen jälkeen ja eipä haitannut istua jutuskelemassa. Ei kumpikaan kiinnostunut sillä tavoin toisistaan.

3) Nuori pirtee liikunnallinen opiskelija tyttönen. Sokkotreffit kuppilassa. Oikein hauskaa oli mutta ei kemiat kolahtaneet varsinkaan hänellä. Varmaan täysin eri maata kuitenkin mun kanssa joten ihan hyvä.

4) Hassunhauska nuori nainen, myös vähän päälle parikymppinen, käytiin kahvilla ja leffassa. Sokkotreffit. Ei hänellä kolahtanut ja pikkaisen tuli se olo jo itselle heti alussa että ettii jotain menevämpää seuraa. Kiva kokemus silti.

5) Saman ikäinen päälle parikymmpinen kouluttautunut neito joka vaikutti todella "aikuiselta". Ei välttämättä pelkästään hyvässä valossa vaan aika korkeat odotukset vaikutti olevan kaikesta ja miehestä. Statusta ja statusta. Sokkotreffit. Todella tylsä ja aneeminen kokemus. Naisen ennakkoluulot kohdatessani hänet ja hänen nähtävästi ei koetessa minua puoleensavetäväksi vetivät hänet jotenkin tiukaksi ja hiljaiseksi. Hänen koko asenteensa oli läpinäkyvän välinpitämätön ja kylmän oloinen. Ellei hän ole sitä jo muutenkin. Tällaisia treffejä en tahtoisi kokea enää uudestaan, jonka takia sokkotreffit ei oikein kiinnosta itseä eikä juuri sen vuoksi muitakaan ihmisiä. Profiilissa valehteli olevansa avoin, ennakkoluuloton ja huumorintajuinen. Ehkä hänen nuttura sisarensa hienon käsilaukun kanssa tuli sitten treffeille?

Summarum summarum
Olen ottanut yhteyttä noin sataankuntaan naiseen. Näistä noin puolet on vastannut jotenkin josta on lähtenyt juttu kehittymään. Treffeille en ole päässyt lähinnä kuvan takia (ystäväni tuttavan joka harrastaa valokuvausta ottama aika passeli kuva) Kaksi ekaa treffailijaa näki kuvan, kolme muuta ovat olleet sokkotreffejä. Viestejä ja profiili kehuttu, treffeille silti hankala päästä ellei kyseessä sokkotreffit.

Onnistumisprosenttini päästä treffeille minulla on siis arvioiden jotain 3% luokkaa kun otan yhteyttä naisiin. Jos laitan 1000 naiselle viestiä niin pääsen kolmenkymmenen kanssa treffeille. Ei kovin paljoa valinnanvaraa ajatellen kuinka paljon aikaa vaatii viestiä 1000 naisen kanssa muuta kuin copypastella.

Naiset ovat olleet sinkkuja, lapsettomia ja ei pyöreitä tai ylipainoisia ikäluokasta 20-30, muuten en ole tehnyt karsintaa. Tästä voi sitten jokainen miettiä että kannattaako touhu vai ei.

Toisin sanoen jos haen ilman mitään kriteerejä ja olisin valmis ottamaan kenet tahansa naisen niin sitten ehkä, muuten nettideittailu on minulle turhake tai olen turhake nettideitissä, Ihan miten päin vaan. ;)

26

1722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töykkis

Tuo 3% on toki matemaattisesti vähän! Mutt nuo treffit on mennyt kuitenkin sinällään ihan hyvin, vaikkei jatkoa ole tullutkaan.

Itse olen tavannut tähän mennessä vajaat 20 naista ja arvioisin, että joka viides eli 20% prosenttia yhteyden otoista on johtanut tapaamisiin. Niistä melkein puolet on johtanut toiseen tai useampaan tapaamiseen! Sänkyyn 5....

Mutt ei tästä maasta silti helppoa pysyvämpää ole löytää...

• töykkis

Ikähaarukka 34-43. Yhden vanhemman ladyn kanssa pelkkä seksisuhde. Suurin osa yh-äitejä. Pääosin kuvattomina, ehkä puolet ollut sokkotreffejä. Laihoja, lihavia fifti-fifti......

• ei sokkotreffejä

Olen lähettänyt henkilökohtaisen viestin ehkä noin 30 naiselle. En missään tapauksessa suostuisi copy / paste -touhuun... Olen tutkinut naisen profiilin tarkkaan niin että meillä varmasti olisi jotain yhteistä ja katsonut että en ole liian vanha. Näistä naisista olen tavannut 13. Tapaamisistani naisista 11 olen tavannut vain kerran, ja kaksi naista kahdesti. Toisen kanssa menimme sänkyyn, toisen kanssa olisin tahtonut mutta en saanut.

Aloittajaan verrattuna treffeille pääsyprosenttini on hyvä, mutta silti nukun yöni yksin. En missään tapauksessa suostuisi lähtemään sokkotreffeille.

Mies 45 v

• tykkään

Niin, sokkotreffit on kyllä vähän ajanhaaskausta, harvoinpa sillä tavalla helmiä osuu kohdalle. Ei sillä että ulkonäkö olisi se kaikkein tärkein ominaisuus mutta kyllä sillä on merkitystä. Itse olen nainen, oma sokkotreffini parinkymmenen vuoden takaa tosin oli kanssani 18 v. (silloinhan ei vielä ollut nettiä ;-), mutta sen jälkeen kokemukset parin viime vuoden ajalta - no, eipä kannata mainita. Toinen oli itseäni lyhyempi, 10 v. vanhempi, puhui liian paljon eikä oikein mitään yhteistä löytynyt. Toinen, samanikäinen oli uskovainen joka aina käänsi puheen uskonasioihin. Sitten netissä liityin deittisivustoille ja aloin saada viestejä. Treffasin kaksi kaveria, toinen kerta kolahti - ollaan kihloissa viime kesästä saakka. Siis ihan hyvin noinkin pienellä otannalla.

• udmurtti-69

Tää on jo tilastollisesti pätevä otanta, koska N = 69.

11 (16%) olen tavannut useammin kuin kerran.

3 (4%) useammin kuin kolme kertaa.

Rakastumisia 0 (0%). Ystävyyttä 0 (0%). Fyysistä läheisyyttä 0 (0%).

Pitäisi varmaan hankkia kissa.

Ja olen siis mies. Eli paljon on vaadittu työtä näin laajan treffikokemuksen hankkimiseen. Helposti ja nopeasti olen treffeille päässyt ehkä 15 kertaa (n. 22%, heh). Ja nuo helpot treffit ovat enimmäkseen treffailuni alkuajoilta, vuosilta 2001-2002. Vuosien kuluessa olen huomannut, että aina vain vaikeammaksi käy treffeille pääsy. Eli kokemus ei ole helpottanut asioita. Veikkaanpa että pian lähestyy se hetki, jolloin treffeille pääsy netin kautta on käytännöllisesti katsoen mahdotonta.

• fgads

Olen 37-vuotias nainen. Treffeillä kolmen miehen kanssa. Yhden kanssa tapasin vain kerran, olisin päässyt sänkyyn mutta en mennyt. Mies olisi varmaan halunnut tapailla, minä en. Toisen kanssa tapasin kahdesti, mentiin sänkyyn. Kolmannen kanssa olen tavannut ehkä 20 kertaa, ja pääsin sänkyyn.

Eli treffeille olen päässyt 100 %, ja sänkyyn 66 %. Aika hyvin.

• mulle kanssa
        fgads kirjoitti:

Olen 37-vuotias nainen. Treffeillä kolmen miehen kanssa. Yhden kanssa tapasin vain kerran, olisin päässyt sänkyyn mutta en mennyt. Mies olisi varmaan halunnut tapailla, minä en. Toisen kanssa tapasin kahdesti, mentiin sänkyyn. Kolmannen kanssa olen tavannut ehkä 20 kertaa, ja pääsin sänkyyn.

Eli treffeille olen päässyt 100 %, ja sänkyyn 66 %. Aika hyvin.

Eli 37-vuotias nainen on käynyt treffeillä kolme kertaa, ja olisi saanut seksiä kolme kertaa eli joka kerran jos olisi halunnut. Ai että naisilla on helppoa, kun aina saa jos vaan tahtoo.

• joulunakotiin

tuota 5 henkilöä treffannut 3kk aikana.
      Ensimmäinen.. oli varattu..ei kyllä kertonut ihan heti mutta aavistin jotain...ja sanoi rakastavansa minua kahden treffien jälkeen :D No ei siinä mitään hoidin hommat (sisään ja ulos) ja sanoin bye. Eli varattu ja alkoholi maistui kans.. ei kiitos.

Toinen.. ihan kiva mutta suuttui tosi herkästi ja muuttui välillä ihan oudoksi...kertoi myöhemmin ettei ole kaikki muumit laaksossa..älä niinkö!? Soitteli milloin vaan ja uhkaili. Mutta joo hoidin hommat ja bye.

Kolmas.. oli just eronnut...treffailtiin pari viikkoa ja kertoi yks päivä että oli raskaana :D !!!!! Tuleva iskä oli joku exex ...ei se mistä oli vasta eronnut :D Ois halunut muuttaa yhteen ja semmosta. No thanks ja bye.

Neljäs.. juteltiin netissä monta viikkoa ja vaikutti tosi mukavalta. Treffeillä juttu ei luistanut yhtään.Luovutin.

Viides.. paljon minua vanhempi n. 20v. Mukava..mutta halusi vain harrastaa seksiä koko ajan.

Olen 34v mies ja en hae enään seuraa netistä.

• Tilda*

Neljä vuotta sitten oli profiili, kirjoittelin yhden miehen kanssa jonka tapasin. Ei natsannut. Kaveri kirjoitti profiiliinsa treffejen jälkeen jotain ettei tarvitse nelikymppisten ottaa yhteyttä. Lopetin nettitreffailut sitten sillä kertaa siihen.

Nyt toista kertaa profiili ollut pari kuukautta ja ehdotuksia on tullut vaikka profiilissa vain pari lausetta eikä kuvaa. Harkitsen kuvan laittoa ja tarkempia tietoja. Vielä en ole siis treffaillut ketään. Ja jos ekat treffit menee mönkään niin voi olla että lopetan taas siihen.

• onnea etsintään !!!

EIPÄ TÄHÄN ASIAAN OLE KEKSITTY PATENTTIA !
        Noille ekatreffeiille, mikäli sellaisille sattuu pääsemään(ylipäänä on jo aika pitkällä) ei kaiketi kannattais
        hyökätä kovin nopeaan, mutta sitten on taas se mutta, kun netissä keskustelussa ei saa sellaista kuvaa,
        KUIN PUHUTTAIS PUHELIMESSA, vaan kuinka uskaltaa antaa numeronsa, kun on niin monenlaista ja kokoista
        häirikköä ! Toki kapakoissakin varmaan jaellaan numeroita, mutta siellähän on jo tavattu, mikäli sattuu
        muistamaan minkä näköinen hän oli ???

No sitten kun se ensi tapaaminen tapahtuu, pukeutua siististi, hiellekkään ei kantsi haista, naisilla
        liiallinen sotamaalaus on ehkä säikäyttävää enenti, kuin luokseen kutsuvaa.

Liika kälätys, eikäpä taas tuppisuunakaan istuminenkaan, että avaa suunsa vain kahvia juodessaan ole
        mitenkään hauskaa, etenkään antoisaa.

Naamaakan ei pidä alkaa nuolemaan eka tapaamisella, kyllä siinä saa jalat alleen, tarkoitan pussaamaan.

Tottakai myös se, että kun kyselee ja juttelee hänelle mieluisista asioista ennen
        treffejä, voi kevyesti johdattaa keskustelun näihin seikkoihin. Levyä ei kannata sitten jättää paikoilleen junnaamaan.

Tiedän, että ootte kokeillutkin näitä juttuja, mutta jos ihan elämänsä eka treffejä suunnittelee, toivon
        hänen saavan ees pienen pienen vihjeen niille. Naama on laitettava vaihtoon, kun mikään ei miellytä.

• onnea etsintään..
        onnea etsintään !!! kirjoitti:

EIPÄ TÄHÄN ASIAAN OLE KEKSITTY PATENTTIA !
        Noille ekatreffeiille, mikäli sellaisille sattuu pääsemään(ylipäänä on jo aika pitkällä) ei kaiketi kannattais
        hyökätä kovin nopeaan, mutta sitten on taas se mutta, kun netissä keskustelussa ei saa sellaista kuvaa,
        KUIN PUHUTTAIS PUHELIMESSA, vaan kuinka uskaltaa antaa numeronsa, kun on niin monenlaista ja kokoista
        häirikköä ! Toki kapakoissakin varmaan jaellaan numeroita, mutta siellähän on jo tavattu, mikäli sattuu
        muistamaan minkä näköinen hän oli ???

No sitten kun se ensi tapaaminen tapahtuu, pukeutua siististi, hiellekkään ei kantsi haista, naisilla
        liiallinen sotamaalaus on ehkä säikäyttävää enenti, kuin luokseen kutsuvaa.

Liika kälätys, eikäpä taas tuppisuunakaan istuminenkaan, että avaa suunsa vain kahvia juodessaan ole
        mitenkään hauskaa, etenkään antoisaa.

Naamaakan ei pidä alkaa nuolemaan eka tapaamisella, kyllä siinä saa jalat alleen, tarkoitan pussaamaan.

Tottakai myös se, että kun kyselee ja juttelee hänelle mieluisista asioista ennen
        treffejä, voi kevyesti johdattaa keskustelun näihin seikkoihin. Levyä ei kannata sitten jättää paikoilleen junnaamaan.

Tiedän, että ootte kokeillutkin näitä juttuja, mutta jos ihan elämänsä eka treffejä suunnittelee, toivon
        hänen saavan ees pienen pienen vihjeen niille. Naama on laitettava vaihtoon, kun mikään ei miellytä.

HUOMASIN KIRJOITUSVIRHEITÄ edellisessä vastauksessani sori ja alkuunpanijahan ihmetteli,
        mikä ihmisiä vaivaa, kun ovat tulleet niin ronkeleiksikin, oli miten oli.
        Nainen oon senkin halusin ilmoittaa viellä.

• Mr Groove

Tässäpä omat yhdeksän nettitreffiäni, joista 7 on noin kahdentoista vuoden takaa ollessani kolmikymppinen ja kaksi reilun kahdeksan vuoden takaa. Toivon, että nämä aika positiiviset kokemukset rohkaisevat toivonsa menettämässä olevia.

24-vuotias opiskelijatyttö, joka ei ollut koskaan seurustellut. Hän oli huunorintajuinen ja mielikuvitusrikas, aika pyöreä mutta hurjan muodokas. Kävimme treffeillä irkkububissa ja päädyttiin parin tunnin jälkeen hänen luokseen sänkyyn. Suhdetta kesti pari kuukautta, mutta sitten muutin toiselle paikkakunnalle ja tiemme erosivat.

26-vuotias onnettomasti naimisissa oleva insinöörinainen, omien sanojensa mukaan eroamassa. Hän asui kaukana, mutta vieraili usein työnsä ja ystävien vuoksi kotikaupungissani. Kirjoiteltiin kauan ja teimme vapputreffit kaupungille. Sovimme samaksi illaksi toiset treffit ja päädyimme hänen ystävänsä luo sänkyyn. Hauskanpitoa kesti 8 kk, mutta hän ei lopulta eronnutkaan miehestään ja pistin suhteen poikki.

30-vuotijat biseksuaali tutkija. Treffeillä huomasimme, että tunnemme toisemme ulkonäöltä. Kävimme lounaalla ja totesimme yhteisesti, että ei meistä paria tule.

30-vuotias psykologi. Sovimme muutaman meilin jälkeen treffit baariin. Hän oli mukava, mutta hänen pyöreänmuodoton ulkonäkönsä ei minua kiehtonut. Päädyimme vielä hänen asunnolleen, mutta en vaan jotenkin syttynyt hänestä. Sänkyyn emme päätyneet. Homma jäi siihen.

34-vuotias, hoikanmuodokas projektipäällikkö ja yksinhuoltaja, joka asui naapurikaupungissa. Sovimme aika nopeasti treffit baariin, joiden lopuksi hän pyysi minua mukaansa. Se ei sopinut aikatauluuni, mutta parin viikon kuluttua menin kylään. Huomasimme olevamme seksuaalisesti eriparia, mutta olemme edelleen todella hyvät ystävät ja harrastamme kaveriseksiä silloin kun näemme ja kummatkin ovat vapaita. Nykyisin näemme tosi harvoin, kun asumme niin kaukana toisistamme.

32-vuotias myyntitykki ja yh., jolla oli aivan järjettömän kiireinen haku päällä. Sovimme aika pian päivällistreffit ravintolaan. Hän oli tosi kaunis, mutta jotenkin käsittämättömän rauhaton ja kiireisen oloinen. Päätimme tavata toisenkin kerran, mutta sitten viestittelimme, että antaa olla.

30-vuotias leski, yh, esimiesasemassa, urheilullinen ja kaunis nainen. Kirjoittelimme pari viikkoa ja tapasimme ruokaravintolassa päivällisen merkeissä. Hän oli pidättyvän oloinen ja olin itsekin epävarma. Vietimme kuitenkin monta tuntia yhdessä. Jätimme tilanteen auki, mutta seuraavana päivänä sovimme uudet treffit viikon kuluttua luokseni ja päädyimme sänkyyn. Hänestä tuli ihana avovaimoni kolmeksi vuodeksi ja elämäni paras seksisuhde. Harmi, että elämämme menivät eri suuntiin, vieläkin ikävä vaivaa. Hänestä erottuani kävin vielä kaksilla nettitreffeillä, joista seuraavassa, eli viimeisestä on kahdeksan vuotta.

28-vuotias tutkija, eronnut ja lapseton. Juttu luisti netissä, mutta nainen ei halunnut tavatata heti, koska olin aika vasta eronnut. Noin kuukauden kuluttua sovimme päivällistreffit ravintolaan. Hänen pidättyväisyytensä haihtui ja päädyimme hänen luokseen samaan sänkyyn. Suhdetta kesti kuukauden, mutta nainen ei ollut oikein sinut seksuaalisuutensa kanssa ja huuma haihtui. Lisäksi hän tuoksui epämiellyttävälle. Tämä saattaa tuntua monista typerältä, mutta naisen tuoksu on minulle tärkeä juttu.

Ja viimeinen oli 27-vuotias sinkkunainen, joka asui kaukana. Viestittelyssä oli todella imua ja aika pian hän tuli luokseni kylään viikonlopuksi. Vietimme mukavan viikonlopun yhdessä, mutta seksiin asti emme halunneet mennä. Jotenkin meille molemmille tuli viestittelyn hurjasta imusta johtuen epätodellisen hyvä kuva toisistamme ja lumous haihtui kun tapasimme. Olimme pitkään ystäviä.

(jatkuu)

• Mr Groove

Oma ilmoitus mulla oli kerran ja sain siihen vain kaksi asiallista vastausta. Toinen oli tämä eka treffikumppanini. Muutamaa muukin vastaus tuli, joissa kehuttiin ilmoituksen persoonallisuutta, mutta ei muuta. Sittemmin en enää omaa laittanut, koska niinhän se luonnossakin menee, että nainen on esillä ja mies tekee aloitteen. Tuolloin sain jonkinlaisen vastauksen noin joka toiseen yhteydenottooni, mutta valitsin kohteen tarkkaan ja laadin vastaukset huolella. Treffeille johti arviolta yksi kolmesta mailinvaihdosta. Eli aika paljon siinä sai koneen ääressä olla, mutta se kiehtoi minua tuolloin. Nettitreffeillä voi siis onnistua, mutta töitä siinä saa tehdä. Nykyisin naiset lienevät varautuneempia. Ainakin tätä palstaa lukiessa saan sellaisen kuvan.

Tämän jälkeen lopetin nettideittailun. Ehkäpä vielä jossakin vaiheessa kokeilen onneani, mutta livenä on kuitenkin niin paljon helpompi tavata naisia. Toivon, että kokemukset rohkaisevat yrittämään. Täysin epäonnistuneilla treffeillä en ole koskaan käynyt, mutta aika paljon työtä tapaaminen netin kautta vaatii. Joku tietysti luulee, että olen tällä onnistumisprosentilla joku harvinaisen komea mies. Se ei pidä paikkaansa. Ihan tavallisen näköinen kaveri olen, vähän ujokin vielä. Ehkäpä menestyksen salaisuutena on se, että en millään tavalla tyrkytä itseäni naiselle. Olen ystävällinen, hymyilevä ja helposti lähestyttävä tyyppi, lisäksi hyvä kuuntelija, joka kuuntelee, lukee rivien välistä ja tulkitsee ilmeistä, mitä nainen haluaa ja toteuttaa sen kykyjensä rajoissa. Siis annan naisen olla ihmissuhdeasiakas. Kannattaa kokeilla.

• kypsätäti
        Mr Groove kirjoitti:

Oma ilmoitus mulla oli kerran ja sain siihen vain kaksi asiallista vastausta. Toinen oli tämä eka treffikumppanini. Muutamaa muukin vastaus tuli, joissa kehuttiin ilmoituksen persoonallisuutta, mutta ei muuta. Sittemmin en enää omaa laittanut, koska niinhän se luonnossakin menee, että nainen on esillä ja mies tekee aloitteen. Tuolloin sain jonkinlaisen vastauksen noin joka toiseen yhteydenottooni, mutta valitsin kohteen tarkkaan ja laadin vastaukset huolella. Treffeille johti arviolta yksi kolmesta mailinvaihdosta. Eli aika paljon siinä sai koneen ääressä olla, mutta se kiehtoi minua tuolloin. Nettitreffeillä voi siis onnistua, mutta töitä siinä saa tehdä. Nykyisin naiset lienevät varautuneempia. Ainakin tätä palstaa lukiessa saan sellaisen kuvan.

Tämän jälkeen lopetin nettideittailun. Ehkäpä vielä jossakin vaiheessa kokeilen onneani, mutta livenä on kuitenkin niin paljon helpompi tavata naisia. Toivon, että kokemukset rohkaisevat yrittämään. Täysin epäonnistuneilla treffeillä en ole koskaan käynyt, mutta aika paljon työtä tapaaminen netin kautta vaatii. Joku tietysti luulee, että olen tällä onnistumisprosentilla joku harvinaisen komea mies. Se ei pidä paikkaansa. Ihan tavallisen näköinen kaveri olen, vähän ujokin vielä. Ehkäpä menestyksen salaisuutena on se, että en millään tavalla tyrkytä itseäni naiselle. Olen ystävällinen, hymyilevä ja helposti lähestyttävä tyyppi, lisäksi hyvä kuuntelija, joka kuuntelee, lukee rivien välistä ja tulkitsee ilmeistä, mitä nainen haluaa ja toteuttaa sen kykyjensä rajoissa. Siis annan naisen olla ihmissuhdeasiakas. Kannattaa kokeilla.

miten käy tällä kierroksella. Profiili on ollut netissä 3 kuukautta ilman kuvaa ja harrastan sokkotreffejä.

Kolmen kuukauden aikana olen käynyt treffeillä kuuden miehen kanssa, seitsemännen kanssa treffit ovat huomenna. Treffikumppaneista neljännen ja kuudennen kanssa kävin treffeillä kahdesti. Neljäs osoittautui ufoja ja enkeleitä näkeväksi, joten tiemme erosivat. Kuudennen kanssa totesimme temperamenttieromme liian suureksi, vaikka paljon yhteistä löytyi. Ensimmäinen ja toinen eivät osoittaneet kiinnostusta minuun, kolmas ja viides eivät kiinnostaneet minua - kemiat kun eivät kohtaa niin ei.

Edellisellä nettitreffikierroksella v. 2008 kävin treffeillä 3 kuukauden kuluessa yhteensä neljän miehen kanssa. Heistä ensimmäinen oli langanlaiha juoksija, joka piti selvästi minua ihan tuhottoman lihavana, vaikka olen normaalipainoinen. Toinen oli hyvin kiinnostunut minusta, mutta hän ei ollut ihan tässä maailmassa, kaikki liikkeet ja ilmeet olivat kuin hidastetussa elokuvassa. Kolmas oli mukava, mutta aivan ilmeisesti alakynnessä, huonommin koulutettu ja hyvin kiltti, joten vastuuntuntevana naisena en halunnut ottaa itselleni kynnysmattoa (vaikka hän matoksi halusikin). Neljäs mies oli huumorintajuinen ja älykäs ja piti kovasti siitä, mitä näki ja minäkin ihastuin häneen. Seurustelimme sitten kaksi vuotta.

Tähän mennessä saldo ei mielestäni ole ollut huono, keski-ikäisenä tätösenä kuvattomalla profiililla treffeille olen päässyt ja varsin laadukkaita seurustelukumppaneita olen aiemmin löytänyt. Paljon vaikuttaa sattuma, se, keitä henkilöitä sillä kierroksella on ylipäätään netissä. Nettideittailussa pätee se sama juttu kuin työnhaussa: ei sillä ole väliä, montako paikkaa on auki ja montaako paikkaa hakee vaan se, että se paikka on sopiva, sillä yksi riittää. Ja sitä yhtähän tässä ollaan hakemassa.

• ap.
        kypsätäti kirjoitti:

miten käy tällä kierroksella. Profiili on ollut netissä 3 kuukautta ilman kuvaa ja harrastan sokkotreffejä.

Kolmen kuukauden aikana olen käynyt treffeillä kuuden miehen kanssa, seitsemännen kanssa treffit ovat huomenna. Treffikumppaneista neljännen ja kuudennen kanssa kävin treffeillä kahdesti. Neljäs osoittautui ufoja ja enkeleitä näkeväksi, joten tiemme erosivat. Kuudennen kanssa totesimme temperamenttieromme liian suureksi, vaikka paljon yhteistä löytyi. Ensimmäinen ja toinen eivät osoittaneet kiinnostusta minuun, kolmas ja viides eivät kiinnostaneet minua - kemiat kun eivät kohtaa niin ei.

Edellisellä nettitreffikierroksella v. 2008 kävin treffeillä 3 kuukauden kuluessa yhteensä neljän miehen kanssa. Heistä ensimmäinen oli langanlaiha juoksija, joka piti selvästi minua ihan tuhottoman lihavana, vaikka olen normaalipainoinen. Toinen oli hyvin kiinnostunut minusta, mutta hän ei ollut ihan tässä maailmassa, kaikki liikkeet ja ilmeet olivat kuin hidastetussa elokuvassa. Kolmas oli mukava, mutta aivan ilmeisesti alakynnessä, huonommin koulutettu ja hyvin kiltti, joten vastuuntuntevana naisena en halunnut ottaa itselleni kynnysmattoa (vaikka hän matoksi halusikin). Neljäs mies oli huumorintajuinen ja älykäs ja piti kovasti siitä, mitä näki ja minäkin ihastuin häneen. Seurustelimme sitten kaksi vuotta.

Tähän mennessä saldo ei mielestäni ole ollut huono, keski-ikäisenä tätösenä kuvattomalla profiililla treffeille olen päässyt ja varsin laadukkaita seurustelukumppaneita olen aiemmin löytänyt. Paljon vaikuttaa sattuma, se, keitä henkilöitä sillä kierroksella on ylipäätään netissä. Nettideittailussa pätee se sama juttu kuin työnhaussa: ei sillä ole väliä, montako paikkaa on auki ja montaako paikkaa hakee vaan se, että se paikka on sopiva, sillä yksi riittää. Ja sitä yhtähän tässä ollaan hakemassa.

aikakierto tavaraa olet muuten, kana .. .ahahahhahah!

• Mr Groove
        ap. kirjoitti:

aikakierto tavaraa olet muuten, kana .. .ahahahhahah!

Mutta kouluttaudu ap, kyllä se siitä alkaa paistamaan sinullekin. No onhan 6>5. Luulin sinua pohjimmiltaan asialliseksi ja suoraselkäiseksi kaveriksi. Eihän ihmisiä voi oppia tuntemaan, jos ei tapaa ja tutustu. Toisaalta et opi tuntemaan itseäsikään, jos et halua tavata erilaisia ihmisä, ei kohteina tai välineinä vaan ihmisinä. Tämä pätee myöskin miespuolisiin ystäviin miehillä ja naisilla naispuolisiin. Muutoin olet tietämättäsi tällä tiellä: "Kaikki ongelmamme johtuvat siitä, kun omat harhakuvitelmamme törmäävät todellisuuden kanssa" - Anthony de Mello -

Kypsälle tädille sympatiat positiivisesta viestistä, vaikka hutejakin on tullut. Niitä tulee väistämättä, ne on vaan nieltävä. Omia baarielämän huteja en kehtaa edes kertoa, niitä on paljon. Mutta ei voi osua, jos ei uskalla ampua.

• Knipex
        kypsätäti kirjoitti:

Olen mies ja eronnut.
        Kokemukseni sokkotreffeistä on kovinkin kapea ja niistä en hirveästi voi kertoa oikeastaan mitään.
        Sillä minulla kävi hirveä tzägä.
        Kirjoittelin hyvin tavallisen oloiselle naiselle, lyhyen viestinnän jälkeen puhelu ja puhelunkin aikana tuntui, että juttu luisti.
        Sovimme treffit ja ensimmäiset treffit meni mönkään minun kiireideni vuoksi.
        Toiset treffit sitten onnistuivatkin ajallaan.
        Tapasimme ja kun näin tuon naisen, niin siltä istumalta tiesin, että nyt minua viedään.
        Olemme nyt olleet nyt yhdessä jonkin aikaa ja tuntuu, että meillä menee mukavasti ja töistäkin tuntuu olevan kiire aina kotiin. Aikaisemmista avioliitoista olevat lapsemmekin ovat sopeutuneet tilanteeseen erinomaisesti.
        Lyhyesti ja ytimekkäästi, varmaan näillä saiteilla varmaan niitä helmiäkin.
        Ainakin minulle riittää tämä nykyinen ja hän kyllä tietää sen.

• Ei yksiäkään treffejä. Ja tämä ei tarkoita vain netin kautta, vaan ylipäänsä ei yksiäkään treffejä koko elämän aikana.

• muulolla

Ihan oikein oli pakko antaa 1 sulle

Hyvää joulua!

• M20+something

profiilin nettiin n. 5 vuotta sitten, mutta olen ollut välillä pitkiäkin aikoja erittäin passiivinen. Olen luonteeltani vähän ujo, joten olen koko aikana ottanut yhteyttä ehkä n. 4-5 naiseen ja n. puolet näistä yhteydenotoista on johtanut pidempään kirjoitteluun. Yhdenkään kanssa ei treffattu livenä. Naiset ovat ottaneet yhteyttä minuun n. 15 kertaa, ja näistä pidempään olen kirjoitellut n. 8 naisen kanssa. Näistä kirjoittajista kahden kanssa olen päässyt livetrefeille.

Ekan kanssa tapailin n. kk verran, ja tämä johti fyysiseen läheisyyten, mutta ei kuitenkaan seksiin.

Nyt olen seurustellut n. 2kk tämän toisen nettideitin kanssa ja ollaan edelleen yhdessä ja edetty myös seksiin.

Eli tapaamisten osalta onnistumisprosentti on 50% jos kriteerinä on seksin saaminen. Sanoisin, että yhtenä vaikuttavana tekijänä on, että kirjoitan vain naisille, joiden kanssa oikeasti uskon löytyvän jotain yhteistä. Pyrin aina kirjoittelemaan vain yhdelle tyypille kerralla ja panostan paljon viestien sisältöön ja persoonallisuuteen.

• Lieneekö syy huonosti tehty profiili vai se, että asun pienellä paikkakunnalla? Kun lähes kaikki vapaat naiset asuvat isommissa kaupungeissa...

Vast,ikään sain kaikkiaan 5 viestiä naiselta johon itse otin ensin yhteyttä, se on minun ennätykseni. Sitten yhtäkkiä naamani ei enää kelvannutkaan.

• Doors

Pistän paremmaksi!
      Olen 28w mies ja ollut sinkkuna about 5vuotta ja mulla profiili ollut suunnilleen yhtä kauan suomi24:ssa.
      Olen ollut suurinpiirtein sinä aikana noin sadalla treffillä tai ainakin likelle sitä lukemaa,kymmeniä kuiteskin.

Kenenkään kanssa ei ole synkannut,ei kenenkään!
      En edes muista lähestulkoonkaan kaikkia deittejäni enään koska niitä ollut niin monta,mutta yleensä treffit menneet niin että juttua on riittänyt kohtalaisesti tai joskus jopa hyvinkin ja sovittu että jatkossa pidetään yhteyksiä mutta sitten naisista ei ole joko sen jälkeen kuulunut yhtään mitään tai sitten oon jälkikäteen saanut pakit textaritse.
      Koskaan en ole kenenkään kanssa päässyt tokille treffeille.
      Ja olen aika suorasanainen kaveri myös,jos mulle ei sanota asioita rehellisesti niin lauon kyllä itse senkin edestä:D
      Enemmän oon vihollisia saanut tuota kautta kuin ystäviä,katsoin tässä toissapäivänä "salaisista kansioista" ja huomasin että 45 ihmistä kaikenkaikkiaan on lisännyt mut estolistalleen:D
      Suosikikseen 0 ihmistä:D
      Päätin sen jälkeen että kun 100 tulee täyteen niin poistan sillon profiilini kokonaan:)

• sikskinköhän

taisitpa itse vastata siihen miksi ei ole onnistunut "Olen aika suorasanainen kaveri..." Jos lauot totuuksia treffikumppaneistasi, on aika todennäköistä etteivät he halua jatkaa tapailua. Opettelisit vähän hienotunteisuutta ja toisen kunnioittamista. Tai no, omapa on asiasi - sitä saa mitä tilaa :)

• hmmm?

Hmm joo. Oletkohan joku huijari vain? Voin sanoa että jos kertoo rehellisesti itsestään profiilissa, niin saattaa olla vaikeaa päästä yhdellekään treffeille. Mutta siinähän sitten käy noin että noista treffeistä ei sitten tulekaan mitään, oliko se sen arvoista sitten?

• Doors
        sikskinköhän kirjoitti:

taisitpa itse vastata siihen miksi ei ole onnistunut "Olen aika suorasanainen kaveri..." Jos lauot totuuksia treffikumppaneistasi, on aika todennäköistä etteivät he halua jatkaa tapailua. Opettelisit vähän hienotunteisuutta ja toisen kunnioittamista. Tai no, omapa on asiasi - sitä saa mitä tilaa :)

....minähän olen hienotunteinen ja ystävällinen aina siihen asti kun koen siitä jotain hyötyä:)
        Siinä vaiheessa kun olen saanut pakit vaikka kuinka ystävällinen olen ollut niin lopetan sen hienotunteisuuden koska ei siinä vaiheessa enään ole mitään menetettävää toisen suhteen kun on saanut jo pakit:)

Ja ihminen kenellä ei ole mitään menetettävää tekee mitä haluaa:)

• sini-66

Moi
      Aikoinaan monta vuotta netissä roikkuneena huomasin parhaimmaksi taktiikaksi sen, että yhteys netin kautta, mutta ajatusten vaihto mahdollisimman pian livenä. Ja niinpä pyysinkin itse melkein heti vastapuolen vaikkapa kävelylle, tuntomerkein johonkin yleiselle paikalle. Ei menny kummankaan aika ihan hukkaan kun tuli ainakin kävelylenkki tehtyä. Mutta jos toinen ei sitten kiinnostanukaan, niin ei tarvinnu pelätä ei-toivottuja yhteydenottoja. Aikaa ja kilometrejä se vei, mutta lopulta toivotun tuloksen toi :) Monikaan ei tosin varmaan ole valmis lähtemään heti naamatusten, mutta näin se meikäläisellä toimi. Treffikamujen lukumäärää en osaa sanoa... varmaan jotain 20-100 välillä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56