parista naisesta joista ei ole mihinkään. Kaikki on kohta kokeiltu paitsi turpaan veto (ei vaihtoehto). Oon ollu sika, pervo,ohari ja hyväksikäyttäjä....muijat sen kuin innostuvat lisää. Kivaa kun ei voi mennä uuden daamin kanssa ulos kun nää kax hullua kyttää ja tulee sekoilee siihen väliin.
Vastaukset 17
- sessamine
Kerrot vaan näille hulluille naisille että olet ensimmäistä kertaa elämässäsi rakastunut.
(aseistariisuntatyyli :)- sessamine
modelli kirjoitti:
tuon kerroin heti ensimmäiseksi ja siitä se soppa sai alkunsa.
puhutko totta. Onko se totta riippuu sitten ihan itsestäsi.
Oot varmaan ollut kiva puruluu noille naisille :)
olla asiallinen?
Ajatellen ettei sekoilu auta.modelli kirjoitti:
niin kuin sanoin, paitsi se, että mä tunnen sut:D
auttaa pääsemään heistä eroon
Jospa ne kuuluu siihen porukkaan, jotka pitävät haasteellisista miehenkoulutusprojekteista. Sinun täytyy sitten tietysti muuttua munattomaksi kotirintamamieheksi. Romanttista lässytystä ja haaveilua lapsista ja farmariautosta maaseudun rauhassa.
Väitä olevasi bi. Naiset eivät kestä tilannetta, että eivät voi kilpailla miestä vastaan kuten kanssasisariaan.
nuijaksi ala, vaikka voi olla, että toikin vaihtoehto/kortti on käytettävä, mutta ihan vikana.
Ratikkakuski kirjoitti:
Väitä olevasi bi. Naiset eivät kestä tilannetta, että eivät voi kilpailla miestä vastaan kuten kanssasisariaan.
tulla innokasta käännytysyritystä täysheteroksi.
Ratikkakuski kirjoitti:
juonen, nämä kaksi "neitoa" eivät ole mitään naapurin tyttösiä.
Jos et tiedä, miten se tehdään, olet narsisti, etkä oikeasti halua näistä naisista eroon.
modelli kirjoitti:
omakohtaisia kokemuksia? Voisiko toi oikeesti toimia!
useasta hankkiutunut eroon noin, kun olen kyllästynyt.
- sessamine
dazu kirjoitti:
useasta hankkiutunut eroon noin, kun olen kyllästynyt.
ettet esitä enää älykästä?
Sen onnistuu tuhoamattakin ;)
- >>>>>>>>>
Elämä on valintoja ja sun on elettävä valintojesi kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu581442- 251063
- 80925
- 65786
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69764- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695- 89690
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.11672Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i14646- 36630
- 108611
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140581- 4572
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18502
- 37487
- 38481