32 tuuman LED-TV, hinta 99 999

Sony Bravia 32" LED-televisio, jossa Bravia Engine 3, 100Hz, DLNA ja Bravia Internet Video. Antenni- ja kaapeliverkon digivirittimet.

Bravia EX713 32" televisiossa yhdistyvät ohut, hieno muotoilu ja upea kuvanlaatu. Bravia Engine 3 kuvanparannustekniikka sekä 100Hz Motionflow tarjoavat yksityiskohtaisen, väririkkaan ja elävän kuvan. BRAVIA Internet Video ominaisuuden ansiosta pääset suoraan YouTubeen tai Web televisioon ilman tietokonetta. DLNA:n avulla voidaan siirtää multimediasisältöä televisioon mistä tahansa yhteensopivasta laitteesta. S Force järjestelmä antaa surround äänen vain kahden etukaiuttimen kautta. Bravia Sync (HDMI CEC) -toiminnon ansiosta toimintoon yhteensopivia laitteita pystytään ohjaamaan yhdellä kaukosäätimellä. Televisiossa on USB sisääntulo ja 4 HDMI liitäntää. Energiansäästökytkin tekee televisiosta ympäristöystävällisen. Tuotteella on 2 vuoden takuu.

http://www.markantalo.fi/product/tv-ja-aani/taulutelevisiot/televisiot-32-39/KDL32EX713AEP/sony-32-led-tv

Jättäisin hyllyyn

14

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksoin siitä 200.000€

• ariella.a

Mikä tuon hinta oikeasti on?

• ariella.a

• ariella.a kirjoitti:

Mullla on vielä sellainen vanha telkkari, en ole vaihtanut sitä kun se on aika uusi kuitenkin ja toimiva.
        Olen ajatellut että kesällä mä vaihdan uuteen ja se on sitten jotain 42 tuumaa, koska mun olohuone on aika iso, sellainen iso sopii.

nykyinen 21 tuuman putkiversioo tulee vihreitä ja punaisia raitoja, mitkä katoavat parissa sekunnissa.
        Epäilen tulevaa loppuunpalamista. Muuten en vertailisi hintoja.

Näillä näkemisillä Teknisilta 32 tuumanen 449,- hintaan.

Hyvä puoli tässä on se, että väite Gigantin halvoista hinnoista on osittain harhaa.

• ariella.a
        runontaja kirjoitti:

nykyinen 21 tuuman putkiversioo tulee vihreitä ja punaisia raitoja, mitkä katoavat parissa sekunnissa.
        Epäilen tulevaa loppuunpalamista. Muuten en vertailisi hintoja.

Näillä näkemisillä Teknisilta 32 tuumanen 449,- hintaan.

Hyvä puoli tässä on se, että väite Gigantin halvoista hinnoista on osittain harhaa.

Niin minulle tulee kanssa niitä, ne on sellasia palloja jotka lähtee pian pois.

• Riippuu vähän, mihin telkkariaan käyttää ja paljonko uutta tekniikkaa arvostaa. Vuoden päästä tuon tasoisen telkkarin saa todennäköisesti puoleen hintaan. Niin ainakin kävi omani kanssa, jonka ostin kolme vuotta sitten. Silloin kriteereinä oli kuvan laatu, liitännät ja koko.

Töihin hankittiin silloin samankokoinen, mutta puolta halvempi telkkari. Ja täytyy sanoa, että minun telkkarissani on aivan helvetin paljon parempi kuva. Että sikäli ei kaduta. Tuolla ajattelin pärjätä vielä ainakin seitsemän vuotta.

• LED-TV:n kuvalaadun olevan parempi mitä muilla

• runontaja kirjoitti:

LED-TV:n kuvalaadun olevan parempi mitä muilla

Tulee parempia nettiyhteyksiä, HD:tä, lisää hertsejä, 3D:tä, led-tekniikkaa, lisää liittimiä ja ties mitä muuta. Koskaan ei tunnu olevan oikea hetki ostaa uutta paitsi kun vanha leviää käsiin, jolloin ei enää tarvitse miettiä. Ja aina voi olla varma, että vuoden vanha testivoittaja olisi uudessa testissä vihon viimeinen. Silti jotkut katselevat tyytyväisinä 20 vuotta vanhaa töllöään.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Tulee parempia nettiyhteyksiä, HD:tä, lisää hertsejä, 3D:tä, led-tekniikkaa, lisää liittimiä ja ties mitä muuta. Koskaan ei tunnu olevan oikea hetki ostaa uutta paitsi kun vanha leviää käsiin, jolloin ei enää tarvitse miettiä. Ja aina voi olla varma, että vuoden vanha testivoittaja olisi uudessa testissä vihon viimeinen. Silti jotkut katselevat tyytyväisinä 20 vuotta vanhaa töllöään.

ostamaan uutta, jos entinen toimii.

Faijalta perinnöksi saatu TV kesti yhteensä 20 v. kunnes kondensaattori (?) hajosi, räpsi kipinöitä.

Pitäisi vain päättää ostaako 26 vai 32 tuumaisen tai siltä väliltä. 27 tuumasen led TV:n saisi alta viidensadan.

Minä kun yleensä katson elokuvia, muuten saattaa olla taustahälinänä.

Toinen vaihtoehto olisi luopua taas telkusta.

• elektroniikka yhtään joten en oo siitä valmis juuri mitään maksamaan. Tuo ny menee kertakaikkiaan överiksi.

• edellinen oli 21" putkella, missä kuvankorkeus nykylähetystavan mukaan oli noin 20 cm ja nyt 32" taulussa puoli metriä.

• Laajakuva-TV:n täytyy tietysti olla paljon isompi kuin vanhan 3:4, että korkeus olisi sopiva. Ja riipuu tietysti katseluetäisyydestä, miten ison tarvitsee. Tosifriikit sanovat, että katselukulman pitäisi olla 32-36 astetta, josta laskutaitoiset laskemaan. Toinen neuvo sanoi, että katseluetäisyys on optimaalinen, kun se on 6 kertaa kuvan korkeus. Tuo toteutuisi, jos 40'' (korkeus 0,5m) katselee 3 metristä. Joku nouvoi, että katseluetäisyys on esimerkiksi 32'' 3,2 metriä.

Vilkaisin tuota duunipaikan 37'' ja minusta sitä on parasta katsoa noin 2,5 metristä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8073
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4963
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3737
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      56
      2960
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2518
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      44
      2393
    Aihe