Temppeliherroja.

Näyttäisi tulevan tänään kakkoselta ensimmäinen osa temppeliherroista kertovasta dokumentista. En tiedä onko laadultaan mistään kotoisin mutta aihe on mielenkiintoinen jos historia ja kristinuskon omituiset koukerot kiinnostaa.

12

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tango_Delirium

Kiitos vinkistä, täytyypä katsella.

• Tietäjä.

Uskontoja lukeneena voin sanoa että ainakin temppeliritarien kohdalla seuraavat asiat koskevat.

-Perjantai 13.
        -Rikkaammat kun paavali.
        -Homo-orgiat.
        -Kirkon iso velka mitä eivät halunneet maksamaan.
        -Teloitus.

• Tango_Delirium
        Tietäjä. kirjoitti:

Uskontoja lukeneena voin sanoa että ainakin temppeliritarien kohdalla seuraavat asiat koskevat.

-Perjantai 13.
        -Rikkaammat kun paavali.
        -Homo-orgiat.
        -Kirkon iso velka mitä eivät halunneet maksamaan.
        -Teloitus.

Ööh... Selvä...

• tajokinen
        Tango_Delirium kirjoitti:

Ööh... Selvä...

Tururrussa piispat käytää samannäköstä ristiä kavussaan

• Tango_Delirium

Katsoiko tuota ohjelmaa kukaan muu kuin minä? Oli aika hämmentävää, että tietyt asiat olivat Aku Ankasta tuttuja... :)

• -

Aarteenetsijät ja pusikoissa lymyävät ryövärit? Mitkäs muut?

• Tango_Delirium

• Mielenkiintoinen oli. Valitettavasti minulla on aukko sivistyksessä juuri tuon Aku Ankka julkaisun kohdalla.

• Tango_Delirium
        weccu kirjoitti:

Mielenkiintoinen oli. Valitettavasti minulla on aukko sivistyksessä juuri tuon Aku Ankka julkaisun kohdalla.

Vähän liikaa jenkkityyliin toteutettu, mutta tosiaan hyvin mielenkiintoinen.

Don Rosan tuotanto muuten uppoaa hyvin aikuisellekin :)

• Tango_Delirium kirjoitti:

Vähän liikaa jenkkityyliin toteutettu, mutta tosiaan hyvin mielenkiintoinen.

Don Rosan tuotanto muuten uppoaa hyvin aikuisellekin :)

Tunnustan. :)) Tuo kyseinen opus on vain jostain syystä jäänyt väliin.

• aina vain vääriä

Jaakobin mukaan temppeliherrat eivät voineet olla oikeita uskovia, koska ratsastivat peitset
      tanassa sotimaan, eikä oikea uskova koskaan tee sellaista eikä aloita sotaa.

Luulenpa että tämä jaakopin näkemys saattaisi pikkaisen järkyttää temppeliherroja sekä
      heitä tukeneita miljoonia hartaita krisittyjä, jotka tiukasti kannattivat pyhää sotaa niitä
      kirottuja vääräuskoisia muslimeja vastaan.

Se on muuten kumma, ettei koko maailmanhistoria eikä ihmiskunnan historia ollenkaan
      tunne niitä jaakopin peräänkuuluttamia oikeita kristittyjä. Missähän nämä oikeat uskovat
      kristityt ovat mahtaneet olla kautta koko ihmiskunnan historian, kun ei heistä ole koskaan
      missään ainoatakaan havaintoa? Olisivatko olleet vain jaakopin mielikuvituksessa, kuten
      kaikki ne näkymättömät mielikuvituskaveritkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4001
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1464
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1298
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      313
      1241
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      61
      1184
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1130
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      45
      1104
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      961
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      895
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      838
    Aihe