KORKEITA BIISEJÄ

KOLORATUURI

KERTOKAA MINULLE NUORELLE KOLORATUURISOPRAANOLLE, JOLLA NELJÄN OKTAAVIN ÄÄNIALA, MISTÄ VOISIN LÖYTÄÄ ERITTÄIN KORKEITA KAPPALEITA, SAA EDUSTAA MITÄ MUSATYYLIÄ VAAN!!!ITSE OLEN SÄVELTÄNYT MONET KORKEAT BIISIT, MUTTA, TAHTOISIN JOTAIN MUITAKIN!!!!

KEROKAA PIAN!!! KIIRE KIIRE

7

2326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KARIKATYYRI

ETTÄ KUN PAINAT VIELÄ KERRAN SITÄ CAPS LOCK-NAPPULAA NÄPPÄIMISTÖSI VASEMMASSA LAIDASSA (JOHON OLET ILMEISESTI VAHINGOSSA KOSKENUT) NIIN HUps saat pieniä sieviä aakkosia ja ääkkösiä ruudulle eikä tarvii huutaa.

No pistä vaikka vanhoja Abban biisejä soimaan ja ala kailottaa mukana jos ei kerran musatyylillä ole väliä. Ei vaines, tämä viesti oli pelkkää höpöä. Tsemppiä laulajan-/säveltäjän urallesi.

• wdadu

Metallin puolelle menee mutta kokeile jotain Dream Theaterilta, vaikka Another Day tai Innocence Faded

Nightwishin laulaja on tietääkseni saanut oopperalaulajan koulutuksen, tsekkaa Sleeping Sun.

Led Zeppelinin Since I´ve Been Loving You:ssa esiintyy tietääkseni kolmiviivainen g tai fis, sitäkin voi kokeilla.

• JKK

Joo hevissähän näitä löytyy.

Primal Fearin Black Sun albumilla lauletaan korkealta.
      Sitten oikeastaan mikä tahansa Edguyn albumi.
      Hmmm.. Judas Priestin Painkiller (on niillä muitakin jossa vedetään korkealta).
      Mitähän muita.. niin ja King Diamondilta Abigail, sillä tyypillä on todella monipuolinen ääni.
      Helloween on kanssa mutta Andi Deris ei kyllä kauhean korkealta vedä, mutta Kiske kyllä (eli etsi vanhempaa ennen v1995 materiaalia)

Yleensä heavy metal puolelta näitä löytyy.. ja erityisesti power metal puolelta.
      Eli tutustu power metal bändeihin.

• Jane81

Vai, että Nightwish korkeeta? :D Tosiaan...
      Tarja Turunen on mezzosopraano, eikä sillä oo mitään tekemistä koloratuurisen äänen kanssa. PMMP:n Paulankin laulaa korkeemmalta...

Joo eli neuvon menemään kirjastoon. Etsi sieltä klassisen laulumusiikin hyllystä aaria-albumeja. Muistaakseni Petersonin julkaisemana löytyy albumi pelkkiä koloratuuriaarioita. Aloita vaikka Mozartin Yönkuningattaren aariasta. ;) Ei oo mikään pikkukipale...

• Morley

Kehottaisin kokeilemaan seuraavia: Lucian mielipuolisuusaaria Donizettin oopperassa Lucia di Lammermoor sekä Zerbinettan aaria Richard Straussin oopperassa Ariadne Naxos-saarella.

MUTTA kehottaisin kokeilemaan näitä vasta kun olet ottanut laulutunteja. Ihan vaan jonkun verran. Vaikka 6 vuotta riittää...ehkä....

• Sopraano

Tarja Turunen on sopraano ja kouluttautunut Saksassa.

• Morley
        Sopraano kirjoitti:

Tarja Turunen on sopraano ja kouluttautunut Saksassa.

...on kyllä itseasiassa kouluttautunut Sibelius-Akatemian kirkkomusiikkiosastolla Kuopiossa. Sittemmin tosin myös Saksassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2512
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      62
      2414
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2290
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1532
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1520
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1442
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1220
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1186
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe