Vinkki: Eroon aknesta ja arvista

foxylady84

Moikka,

tässä teille vähän vinkkiä jotka kärsitte aknesta ja sen jättämistä arvista...Elikkäs, olen itse 26 vuotias ja olen kärsinyt vaikeasta aknesta 13-vuotiaasta asti. Tilanne on alkanut luojan kiitos rauhoittumaan vaikka saankin edelleen silloin tällöin muutaman näppylän. Suurin ongelmani ovat olleet aknen jättämät todella ikävän näköiset arvet. Olin jo pidempään haaveillut lääkärin suorittamasta kemiallisesta kuorinnasta, mutta hinnat ovat kyllä melko päätähuimaavia, useita satoja euroja per hoitokerta. Ei oikein näin opiskelijana ole varaa moiseen. Eräs kaverini kävi tällaisessa lääkärin suorittamassa kemiallisessa kuorinnassa, hinta oli jotakin 300 euroa, sillä sai kaksi käsittelyä. Hän oli tosi tyytyväinen lopputulokseen ja tästä itsekin rohkaistuneena päätin sitten tilata vastaavaa TCA-happoa netistä osoitteesta: www.perfectskin.nettisivu.org. En ole löytänyt muita suomenkielisiä sivustoja kuin tuon yhden ainoan. Jenkeistäkin voi tilata, mutta kun en osaa englantia kovin hyvin, lisäksi tuntuu vähän epäilyttävältä että sinne pitäisi antaa luottokotin numerot, yms...Jos vaikka katoaakin kaikki rahat sitten tililtä...
Joka tapauksess tilasin vahvaa happoa, maksoin nelisen kymppiä. Olen nyt tehnyt kolme käsittelyä, ja kasvojeni iho on parantunut silminnähden. Arvet näkyvät edelleen mutta on ne kyllä vaalentuneet huomattavasti. Aion jatkaa käsittelyjen tekemistä kotona. Suosittelen kokeilemaan! Halpaa ja toimivaa.

2

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzzz5465

Tota mulla ei vakavaa aknea ole tai näin, mutta silmien välissä inhottavaa pientä mustapäätä ja samoin leuassa. Ei ulos päin näy mutta itseä ärsyttää. Aineet mukava äitini suostuu maksamaan, mutta jos kertaheitolla saisi 300e pois niin suositteletko tommosta operaationa. Asia on siis erittäin pieni mutta mutta..

• Overkill...

Et kai hapolla aio mustapäiden kimppuun käydä? Tuo happohan polttaa ihon ihan törkeän näköiseksi, jonka jälkeen se kuoriutuu pois ja alta paljastuu uusi, ehompi hipiä. Vahvaa happoa pannaan täsmähoitona esim. finnien arpiin, jolloin iho kuoriutuu syvemmältä ja kuoppa tasoittuu. AInakin viikko menee ennen kuin voi liikkua ihmisten ilmoilla.

Kohta alkaa muutenkin olla viime hetket tämän happokäsittelyn suhteen, sillä se on tehtävä pimeänä vuodenaikana, jottei tule pigmenttimuutoksia ihoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8586
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      846
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe