Kelpaako tavallinen nainen

ihmettelen vain

Tätä palstaa lukiessa alkaa todellakin ihmetyttämään, että kelpaako tavallinen nainen enää yhdellekään suomalaismiehelle. Niin moni mies kun on täynnä itseään, kuvittelee olevansa erinomaisuuden ruummillistuma ja pitää itsensä tasoisina naisina vain nuoria ja hoikkia kaunottaria.

Eihän tässä edes uskalla harkita aloitteentekoa, kun miehistä tuntuu tulevan aina vain nirsompia ja nirsompia. En minä ainakaan baarissa enää uskalla lähestyä yhtäkään miestä, kun olen varma siitä että en kelpaa kenellekään. Kaikki miehet haluavat vain kaunottaria, joten mitä saumaa tavallisella naisella enää on ?

62

2020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyis vain

      Ainakaan täällä S24 treffeissä ei tavallisia naisia tahdo löytyä, vain jokunen helmi noiden sotanorsujen seassa. Miten nämä petolinnunperslävin näköiset naiset jaksavat aina jankuttaa, ettei tavallinen nainen kelpaa, kun pitäisi jankuttaa, ettei ylipainoinen vääräsääri ihrakinttu petonlinnunvärkki kelpaa.

      • .

        Äo oli mikä?
        Ziisuz, eka vastaus oli jo tuollainen naistendissausviesti..

        Vastine: Ainakaan täällä S24 treffeissä ei tavallisia miehiä tahdo löytyä, vain jokunen helmi noiden närukäsiolmien seassa. Miten nämä petolinnunperslävin näköiset miehet jaksavat aina jankuttaa, ettei tavallinen mies kelpaa, kun pitäisi jankuttaa, ettei ylipainoinen vääräsääri ihrakinttu petonlinnunvärkki kelpaa tai ettei narukätinen olmiolli huonolla hygienialla ja mielenterveysongelmilla jaksa innostaa.

        Tajusitko?


      • .
        . kirjoitti:

        Äo oli mikä?
        Ziisuz, eka vastaus oli jo tuollainen naistendissausviesti..

        Vastine: Ainakaan täällä S24 treffeissä ei tavallisia miehiä tahdo löytyä, vain jokunen helmi noiden närukäsiolmien seassa. Miten nämä petolinnunperslävin näköiset miehet jaksavat aina jankuttaa, ettei tavallinen mies kelpaa, kun pitäisi jankuttaa, ettei ylipainoinen vääräsääri ihrakinttu petonlinnunvärkki kelpaa tai ettei narukätinen olmiolli huonolla hygienialla ja mielenterveysongelmilla jaksa innostaa.

        Tajusitko?

        Osu ja uppos ;P


      • .
        . kirjoitti:

        Osu ja uppos ;P

        Vastaa kysymykseen.


      • .
        . kirjoitti:

        Vastaa kysymykseen.

        ..eli se koira älähti, mihin kalikka kolahti ;D


      • 7+11
        . kirjoitti:

        ..eli se koira älähti, mihin kalikka kolahti ;D

        Älytönmies eatme jne.Keksi hei jotain uutta vaihteeks,toi vanha hyppivä levy ei oikein toimi.Kun et ees tajuu mitä sulle kirjotetaan takas


      • Älymies 23
        7+11 kirjoitti:

        Älytönmies eatme jne.Keksi hei jotain uutta vaihteeks,toi vanha hyppivä levy ei oikein toimi.Kun et ees tajuu mitä sulle kirjotetaan takas

        Minä en kirjoittanut tuota viestiä. Tiedoksi vain että maailmassa on onneksi vielä muitakin kunnian miehiä kuin minä.


      • ja----

        Lisäisin noihin tyypityksiisi vielä ikääntyneet jo kaiken viehätysvoimansa naisena menettäneet. Näitä eronneita tai yksinhuoltajalyylejähän deittisaaitit notkuvat täynnänsä kun miehet vaihtavat heitä nuorempiin ja kauneempiin.


      • Kunniamme päivät
        Älymies 23 kirjoitti:

        Minä en kirjoittanut tuota viestiä. Tiedoksi vain että maailmassa on onneksi vielä muitakin kunnian miehiä kuin minä.

        Mielenkiintoinen käsitys kunniasta. Mannerheim olisi tehnyt itsemurhan, mikäli hänen joukkonsa olisivat koostuneet älypäistä.


      • ...
        ja---- kirjoitti:

        Lisäisin noihin tyypityksiisi vielä ikääntyneet jo kaiken viehätysvoimansa naisena menettäneet. Näitä eronneita tai yksinhuoltajalyylejähän deittisaaitit notkuvat täynnänsä kun miehet vaihtavat heitä nuorempiin ja kauneempiin.

        Ja minkäs ikäinen se herra itse olikaan?? Kukaan ei ole ikuisesti nuori...Mutta onneksi on olemassa ihmisiä jotka ymmärtävät sen.


      • 21
        Älymies 23 kirjoitti:

        Minä en kirjoittanut tuota viestiä. Tiedoksi vain että maailmassa on onneksi vielä muitakin kunnian miehiä kuin minä.

        Ai mies on kunnian mies, kun haukkuu muita? Minulla on kyllä vähän erilainen näkemys kunnian miehestä...


    • .

      Mutta hei, nythän ollaan vapaita kaikesta painostuksesta ja miellyttämisodotuksista. Voidaan reippaasti vetää fazerin sininen ja pukea vaikka villahousut jalkaan :) Kukaan ei hauku epäseksikkääksi läskiksi.

      Valitsen yksinolon ennen kuin alistun huonon miehen kumppaniksi. Jos mä en hyvälle miehelle kelpaa niin kaikki suhdehommat saa mun osaltani olla. Ja mä en tarkoita hyvällä miehellä mitään renttu-urpoa, sovinistipelleä, linnakundia tai alkkisnarkkista. Ihan näille atm-tapauksille tiedoksi. F*cking markkinateoria tuuba..

      • termit selviksi

        "mä en tarkoita hyvällä miehellä mitään renttu-urpoa, sovinistipelleä, linnakundia tai alkkisnarkkista"

        Eli tarkoitat tätä hienostuneempaa lajia hyvistä miehistä, sarasvuolaista narsistia tai stubbilaista menestymisen yleismies jantusta.


      • .
        termit selviksi kirjoitti:

        "mä en tarkoita hyvällä miehellä mitään renttu-urpoa, sovinistipelleä, linnakundia tai alkkisnarkkista"

        Eli tarkoitat tätä hienostuneempaa lajia hyvistä miehistä, sarasvuolaista narsistia tai stubbilaista menestymisen yleismies jantusta.

        Ettehän te palstaäijät edes tiedä mikä on hyvä mies! Ei ole siis ihme, että kaikenmaailman naisvihaajat/inhoajat täällä hehkuttavat kunnollisuuttaan ja hyvyyttään!
        Hyvä mies:
        osaa keskustella&kuunnella
        arvostaa naista
        kunnioittaa naista
        ei pidä naista pelkkänä objektina/viihdyttäjänä/miellyttäjänä/esineenä/omien tarpeiden tyydyttäjänä
        ei ole sovinisti
        on naiselle tasa-arvoinen kumppani
        kestää arkea naisen kanssa
        kestää naisen vanhenemisen, sekä omansa, ymmärtää että kukaan ei ole ikinuori
        on rehellinen
        on uskollinen
        ei ole väkivaltainen
        ei harrasta henkistä väkivaltaa
        antaa tilaa, ei ole mikään riippakivi ja 24/7 päivystäjä
        hoitaa suhdetta ja järjestää yhteistä laatuaikaa
        huolehtii hygieniastaan ja pukeutuu siististi, ei tartte kuitenkaan olla mikään muotipelle
        ei ole liikaa materian perässä
        huolehtii hyvinvoinnistaa ja kunnostaan, mikään kalorihullu ei tartte olla tai himolenkkeilijä, riittää että liikkuu jotta pysyy terveenä ja hyvinvoivana
        pitää tasapuoliseen nautintoon tähtäävästä seksistä, eli seksi on hänelle muutakin kuin nosto pisto ravistus, se pakollinen vartti illalla. Pitää esileikistä sekä antavana että saavana osapuolena.
        kehittää itseään joko töissä, opiskellen tai harrastellen, jos on työtön, yrittää päästä eteenpäin elämässä, ei haittaa vaikka olis roskakuski kunhan on kiinnostunut asioista ja seuraa maailman menoa esim.tiedettä, jotta voidaan keskustella jne.

        Minä voisin olla kuvailemani hyvä nainen, hyvä kumppani. En vaadi yhtään enempää mitä itse en voisi täyttää. Täytän kaikki kohdat.


      • kANnfwnewiunefwn
        . kirjoitti:

        Ettehän te palstaäijät edes tiedä mikä on hyvä mies! Ei ole siis ihme, että kaikenmaailman naisvihaajat/inhoajat täällä hehkuttavat kunnollisuuttaan ja hyvyyttään!
        Hyvä mies:
        osaa keskustella&kuunnella
        arvostaa naista
        kunnioittaa naista
        ei pidä naista pelkkänä objektina/viihdyttäjänä/miellyttäjänä/esineenä/omien tarpeiden tyydyttäjänä
        ei ole sovinisti
        on naiselle tasa-arvoinen kumppani
        kestää arkea naisen kanssa
        kestää naisen vanhenemisen, sekä omansa, ymmärtää että kukaan ei ole ikinuori
        on rehellinen
        on uskollinen
        ei ole väkivaltainen
        ei harrasta henkistä väkivaltaa
        antaa tilaa, ei ole mikään riippakivi ja 24/7 päivystäjä
        hoitaa suhdetta ja järjestää yhteistä laatuaikaa
        huolehtii hygieniastaan ja pukeutuu siististi, ei tartte kuitenkaan olla mikään muotipelle
        ei ole liikaa materian perässä
        huolehtii hyvinvoinnistaa ja kunnostaan, mikään kalorihullu ei tartte olla tai himolenkkeilijä, riittää että liikkuu jotta pysyy terveenä ja hyvinvoivana
        pitää tasapuoliseen nautintoon tähtäävästä seksistä, eli seksi on hänelle muutakin kuin nosto pisto ravistus, se pakollinen vartti illalla. Pitää esileikistä sekä antavana että saavana osapuolena.
        kehittää itseään joko töissä, opiskellen tai harrastellen, jos on työtön, yrittää päästä eteenpäin elämässä, ei haittaa vaikka olis roskakuski kunhan on kiinnostunut asioista ja seuraa maailman menoa esim.tiedettä, jotta voidaan keskustella jne.

        Minä voisin olla kuvailemani hyvä nainen, hyvä kumppani. En vaadi yhtään enempää mitä itse en voisi täyttää. Täytän kaikki kohdat.

        Noh, kuten arvaatte on tuollainen mies kuumaa kamaa oikeastaan kenelle tahansa naiselle. Sehän on suorastaan valmis paketti.

        Ainoa vaan että sitä kuuluisaa mies-akatemiaa ei ole olemassa eikä sieltä valmistu ainuttakaan miestä.

        Montako noista jutuista on sellaisia jotka voidaan selittää mieskulttuurilla joka ei opeta meille mitään naisista?

        Entä montako kohtaa on sellaisia joissa oma toimintasi näyttelee merkittävää roolia sen suhteen mitä välittömästi - tai ajan kanssa - pystyt saavuttamaan?

        Mielenkiintoista on se että jostain syystä exäni roikkuu vieläkin perässäni vaikken hänelle koskaan ole ollut kuin parhaimmillaan ehkä kaksi kolmasosaa tuosta listasta. Lisäksi hän itse aikaansai sen yhden kolmasosan verran parannusta monissa asioissa, otetaan nyt esim. pukeutuminen ja kom-mu-ni-kaa-ti-o kyvyt. Mä en ihmettele yhtään miksi se nainen seurustelee jälleen kerran ihan oivan miehen kanssa (enkä ymmärrä miksi se kuitenkin haluaa tän porsaan edelleen jos vain saisi)


      • ..
        kANnfwnewiunefwn kirjoitti:

        Noh, kuten arvaatte on tuollainen mies kuumaa kamaa oikeastaan kenelle tahansa naiselle. Sehän on suorastaan valmis paketti.

        Ainoa vaan että sitä kuuluisaa mies-akatemiaa ei ole olemassa eikä sieltä valmistu ainuttakaan miestä.

        Montako noista jutuista on sellaisia jotka voidaan selittää mieskulttuurilla joka ei opeta meille mitään naisista?

        Entä montako kohtaa on sellaisia joissa oma toimintasi näyttelee merkittävää roolia sen suhteen mitä välittömästi - tai ajan kanssa - pystyt saavuttamaan?

        Mielenkiintoista on se että jostain syystä exäni roikkuu vieläkin perässäni vaikken hänelle koskaan ole ollut kuin parhaimmillaan ehkä kaksi kolmasosaa tuosta listasta. Lisäksi hän itse aikaansai sen yhden kolmasosan verran parannusta monissa asioissa, otetaan nyt esim. pukeutuminen ja kom-mu-ni-kaa-ti-o kyvyt. Mä en ihmettele yhtään miksi se nainen seurustelee jälleen kerran ihan oivan miehen kanssa (enkä ymmärrä miksi se kuitenkin haluaa tän porsaan edelleen jos vain saisi)

        Entä montako kohtaa on sellaisia joissa oma toimintasi näyttelee merkittävää roolia sen suhteen mitä välittömästi - tai ajan kanssa - pystyt saavuttamaan?
        Monta. Mutta ei kaikki.
        Hyvä käytös aiheuttaa hyvää käytöstä, niin minä ainakin uskon. Sitä saa mitä tilaa. Ja jos huomaa epäsopivan tapauksen, katkaisee välit ajoissa ennen kuin katkeroituu totaalisesti tai ennen kuin sattuu vielä pahempaa (perheväkivalta yms).
        Ja tämä pätee myös toisinpäin, mies ei voi syyttää naista kaikesta(niin kuin palstalla on miltei tapana), kiitos tästä!

        Ainoa vaan että sitä kuuluisaa mies-akatemiaa ei ole olemassa eikä sieltä valmistu ainuttakaan miestä
        En usko että luettelemiini asioiin tarvitsee mitään erityistä koulutusta jos on suht koht tervehenkinen tyyppi hyvällä sielulla ja sydämellä varustettuna(mutta tämähän olikin nyt sitä naistunnesoopaa..sallinet siis myös piikin minulta).

        Montako noista jutuista on sellaisia jotka voidaan selittää mieskulttuurilla joka ei opeta meille mitään naisista?
        Vaikea sanoa. Eikö kotikasvatuksesta saa mitään eväitä tulevaan aikuisuuteen? Minä olen ainakin saanut. Opin kotoa ja lähipiiristä sen, että ei ne miehet sen kummempia ole kuin me naisetkaan. Minut kasvatettiin tasa-arvoon. Veli sai pillittää ja minä sain remuta. Minäkin sain pillittää ja velikin sai remuta. Veli sai leikkiä nukeilla ja minä autoilla, ja toisinpäin.
        Miesten ylläpitämä äijäilykulttuuri ei tee kyllä kenellekään hyvää, sen minä tiedän. Onhan se jo ihan selvästi nähtävissä.


      • tosielämän faktoja
        .. kirjoitti:

        Entä montako kohtaa on sellaisia joissa oma toimintasi näyttelee merkittävää roolia sen suhteen mitä välittömästi - tai ajan kanssa - pystyt saavuttamaan?
        Monta. Mutta ei kaikki.
        Hyvä käytös aiheuttaa hyvää käytöstä, niin minä ainakin uskon. Sitä saa mitä tilaa. Ja jos huomaa epäsopivan tapauksen, katkaisee välit ajoissa ennen kuin katkeroituu totaalisesti tai ennen kuin sattuu vielä pahempaa (perheväkivalta yms).
        Ja tämä pätee myös toisinpäin, mies ei voi syyttää naista kaikesta(niin kuin palstalla on miltei tapana), kiitos tästä!

        Ainoa vaan että sitä kuuluisaa mies-akatemiaa ei ole olemassa eikä sieltä valmistu ainuttakaan miestä
        En usko että luettelemiini asioiin tarvitsee mitään erityistä koulutusta jos on suht koht tervehenkinen tyyppi hyvällä sielulla ja sydämellä varustettuna(mutta tämähän olikin nyt sitä naistunnesoopaa..sallinet siis myös piikin minulta).

        Montako noista jutuista on sellaisia jotka voidaan selittää mieskulttuurilla joka ei opeta meille mitään naisista?
        Vaikea sanoa. Eikö kotikasvatuksesta saa mitään eväitä tulevaan aikuisuuteen? Minä olen ainakin saanut. Opin kotoa ja lähipiiristä sen, että ei ne miehet sen kummempia ole kuin me naisetkaan. Minut kasvatettiin tasa-arvoon. Veli sai pillittää ja minä sain remuta. Minäkin sain pillittää ja velikin sai remuta. Veli sai leikkiä nukeilla ja minä autoilla, ja toisinpäin.
        Miesten ylläpitämä äijäilykulttuuri ei tee kyllä kenellekään hyvää, sen minä tiedän. Onhan se jo ihan selvästi nähtävissä.

        Hyvin ja tasa-arvoisesti kotona kasvatetut miehet eivät saa naisia.


      • .
        tosielämän faktoja kirjoitti:

        Hyvin ja tasa-arvoisesti kotona kasvatetut miehet eivät saa naisia.

        Veljeni on naimisissa ja kahden lapsen onnellinen isä.


      • tosielämän faktoja
        . kirjoitti:

        Veljeni on naimisissa ja kahden lapsen onnellinen isä.

        Sitten veljesi on vaikkapa pitkä, komea, tai menestynyt mies. Tavismies, joka on kasvatettu kotona hyvin ja tasa-arvoisesti, ei saa naisia melkein millään. Tällaisen tavismiehen tulee oppia pois liiasta tasa-arvoisuudesta ja kohteliaisuudesta, jota kotona on opetettu.

        P.S. Kerron tämän kokemuksesta. Itse olen poisoppinut noita asioita käytöksestäni ja olen sitä myöten alkanut joskus saamaan naistakin.


      • .
        tosielämän faktoja kirjoitti:

        Sitten veljesi on vaikkapa pitkä, komea, tai menestynyt mies. Tavismies, joka on kasvatettu kotona hyvin ja tasa-arvoisesti, ei saa naisia melkein millään. Tällaisen tavismiehen tulee oppia pois liiasta tasa-arvoisuudesta ja kohteliaisuudesta, jota kotona on opetettu.

        P.S. Kerron tämän kokemuksesta. Itse olen poisoppinut noita asioita käytöksestäni ja olen sitä myöten alkanut joskus saamaan naistakin.

        mutta ei hän mikään prad pitt ole, enkä minäkään ole mikään jolie ;)

        Oletko saanut käytökselläsi sellaista hyvää naista kun minä luettelin (vastaavat miehen ominaisuudet tuolla yllälistattuna)?

        Taidat puhua pelkästä seksiseurasta. Sehän palstan miehillä tuntuu olevan eniten mielessä.

        Ja höpö höpö, hyvä mies saa kyllä hyvän naisen.


      • tosielämän faktoja
        . kirjoitti:

        mutta ei hän mikään prad pitt ole, enkä minäkään ole mikään jolie ;)

        Oletko saanut käytökselläsi sellaista hyvää naista kun minä luettelin (vastaavat miehen ominaisuudet tuolla yllälistattuna)?

        Taidat puhua pelkästä seksiseurasta. Sehän palstan miehillä tuntuu olevan eniten mielessä.

        Ja höpö höpö, hyvä mies saa kyllä hyvän naisen.

        En edes oleta saavani niin hyvää naista kuin mitä luettelit yllä. Sellaiset naiset menevät YTM:ille, ja minä olen tavismies.


      • .
        tosielämän faktoja kirjoitti:

        En edes oleta saavani niin hyvää naista kuin mitä luettelit yllä. Sellaiset naiset menevät YTM:ille, ja minä olen tavismies.

        koska en todellakaan usko mihinkään markkinavoimiin kun on tuneista kyse.

        Miksi et olisi jollekin se ainoa,se hyvä mies ja lopettaisi sen joka hameen perässä juoksemisen.

        Ei se määrä vaan se laatu.

        Sitä saa mitä tilaa.

        Mutta kello on jo liian paljon ja aamulla herätys, joten keskustelu loppuu osaltani tähän.


      • ...
        . kirjoitti:

        Ettehän te palstaäijät edes tiedä mikä on hyvä mies! Ei ole siis ihme, että kaikenmaailman naisvihaajat/inhoajat täällä hehkuttavat kunnollisuuttaan ja hyvyyttään!
        Hyvä mies:
        osaa keskustella&kuunnella
        arvostaa naista
        kunnioittaa naista
        ei pidä naista pelkkänä objektina/viihdyttäjänä/miellyttäjänä/esineenä/omien tarpeiden tyydyttäjänä
        ei ole sovinisti
        on naiselle tasa-arvoinen kumppani
        kestää arkea naisen kanssa
        kestää naisen vanhenemisen, sekä omansa, ymmärtää että kukaan ei ole ikinuori
        on rehellinen
        on uskollinen
        ei ole väkivaltainen
        ei harrasta henkistä väkivaltaa
        antaa tilaa, ei ole mikään riippakivi ja 24/7 päivystäjä
        hoitaa suhdetta ja järjestää yhteistä laatuaikaa
        huolehtii hygieniastaan ja pukeutuu siististi, ei tartte kuitenkaan olla mikään muotipelle
        ei ole liikaa materian perässä
        huolehtii hyvinvoinnistaa ja kunnostaan, mikään kalorihullu ei tartte olla tai himolenkkeilijä, riittää että liikkuu jotta pysyy terveenä ja hyvinvoivana
        pitää tasapuoliseen nautintoon tähtäävästä seksistä, eli seksi on hänelle muutakin kuin nosto pisto ravistus, se pakollinen vartti illalla. Pitää esileikistä sekä antavana että saavana osapuolena.
        kehittää itseään joko töissä, opiskellen tai harrastellen, jos on työtön, yrittää päästä eteenpäin elämässä, ei haittaa vaikka olis roskakuski kunhan on kiinnostunut asioista ja seuraa maailman menoa esim.tiedettä, jotta voidaan keskustella jne.

        Minä voisin olla kuvailemani hyvä nainen, hyvä kumppani. En vaadi yhtään enempää mitä itse en voisi täyttää. Täytän kaikki kohdat.

        osaa keskustella&kuunnella
        arvostaa miestä
        kunnioittaa miestä
        ei pidä miestä pelkkänä objektina/viihdyttäjänä/miellyttäjänä/esineenä/omien tarpeiden tyydyttäjänä
        ei ole feministi
        on miehelle tasa-arvoinen kumppani
        kestää arkea miehen kanssa
        kestää miehen vanhenemisen, sekä omansa, ymmärtää että kukaan ei ole ikinuori
        on rehellinen
        on uskollinen
        ei ole väkivaltainen
        ei harrasta henkistä väkivaltaa
        antaa tilaa, ei ole mikään riippakivi ja 24/7 päivystäjä
        hoitaa suhdetta ja järjestää yhteistä laatuaikaa
        huolehtii hygieniastaan ja pukeutuu siististi, ei tartte kuitenkaan olla mikään muotipelle
        ei ole liikaa materian perässä
        huolehtii hyvinvoinnistaa ja kunnostaan, mikään kalorihullu ei tartte olla tai himolenkkeilijä, riittää että liikkuu jotta pysyy terveenä ja hyvinvoivana
        pitää tasapuoliseen nautintoon tähtäävästä seksistä, eli seksi on hänelle muutakin kuin nosto pisto ravistus, se pakollinen vartti illalla. Pitää esileikistä sekä antavana että saavana osapuolena.
        kehittää itseään joko töissä, opiskellen tai harrastellen, jos on työtön, yrittää päästä eteenpäin elämässä, ei haittaa vaikka olis roskakuski kunhan on kiinnostunut asioista ja seuraa maailman menoa esim.tiedettä, jotta voidaan keskustella jne.


      • AFölkäölkpåoijm
        ... kirjoitti:

        osaa keskustella&kuunnella
        arvostaa miestä
        kunnioittaa miestä
        ei pidä miestä pelkkänä objektina/viihdyttäjänä/miellyttäjänä/esineenä/omien tarpeiden tyydyttäjänä
        ei ole feministi
        on miehelle tasa-arvoinen kumppani
        kestää arkea miehen kanssa
        kestää miehen vanhenemisen, sekä omansa, ymmärtää että kukaan ei ole ikinuori
        on rehellinen
        on uskollinen
        ei ole väkivaltainen
        ei harrasta henkistä väkivaltaa
        antaa tilaa, ei ole mikään riippakivi ja 24/7 päivystäjä
        hoitaa suhdetta ja järjestää yhteistä laatuaikaa
        huolehtii hygieniastaan ja pukeutuu siististi, ei tartte kuitenkaan olla mikään muotipelle
        ei ole liikaa materian perässä
        huolehtii hyvinvoinnistaa ja kunnostaan, mikään kalorihullu ei tartte olla tai himolenkkeilijä, riittää että liikkuu jotta pysyy terveenä ja hyvinvoivana
        pitää tasapuoliseen nautintoon tähtäävästä seksistä, eli seksi on hänelle muutakin kuin nosto pisto ravistus, se pakollinen vartti illalla. Pitää esileikistä sekä antavana että saavana osapuolena.
        kehittää itseään joko töissä, opiskellen tai harrastellen, jos on työtön, yrittää päästä eteenpäin elämässä, ei haittaa vaikka olis roskakuski kunhan on kiinnostunut asioista ja seuraa maailman menoa esim.tiedettä, jotta voidaan keskustella jne.

        Juuri näin. Mutta mistä tällainen nainen löytää itselleen arvoisensa miehen? Siitähän tässä oli kyse. Toisen tekstin kopsaaminen ja nainen sanan tilalle mies sanan vaihtaminen on aika säälittävää. Kirjoittaako siellä ihminen vai apina? Molemmat pystyisivät tuohon.


      • ...
        AFölkäölkpåoijm kirjoitti:

        Juuri näin. Mutta mistä tällainen nainen löytää itselleen arvoisensa miehen? Siitähän tässä oli kyse. Toisen tekstin kopsaaminen ja nainen sanan tilalle mies sanan vaihtaminen on aika säälittävää. Kirjoittaako siellä ihminen vai apina? Molemmat pystyisivät tuohon.

        Mikäs sinä sitten olet? Halusin vain katsoa, miltä tuo näyttäisi hieman muokattuna.


      • joku27
        . kirjoitti:

        Ettehän te palstaäijät edes tiedä mikä on hyvä mies! Ei ole siis ihme, että kaikenmaailman naisvihaajat/inhoajat täällä hehkuttavat kunnollisuuttaan ja hyvyyttään!
        Hyvä mies:
        osaa keskustella&kuunnella
        arvostaa naista
        kunnioittaa naista
        ei pidä naista pelkkänä objektina/viihdyttäjänä/miellyttäjänä/esineenä/omien tarpeiden tyydyttäjänä
        ei ole sovinisti
        on naiselle tasa-arvoinen kumppani
        kestää arkea naisen kanssa
        kestää naisen vanhenemisen, sekä omansa, ymmärtää että kukaan ei ole ikinuori
        on rehellinen
        on uskollinen
        ei ole väkivaltainen
        ei harrasta henkistä väkivaltaa
        antaa tilaa, ei ole mikään riippakivi ja 24/7 päivystäjä
        hoitaa suhdetta ja järjestää yhteistä laatuaikaa
        huolehtii hygieniastaan ja pukeutuu siististi, ei tartte kuitenkaan olla mikään muotipelle
        ei ole liikaa materian perässä
        huolehtii hyvinvoinnistaa ja kunnostaan, mikään kalorihullu ei tartte olla tai himolenkkeilijä, riittää että liikkuu jotta pysyy terveenä ja hyvinvoivana
        pitää tasapuoliseen nautintoon tähtäävästä seksistä, eli seksi on hänelle muutakin kuin nosto pisto ravistus, se pakollinen vartti illalla. Pitää esileikistä sekä antavana että saavana osapuolena.
        kehittää itseään joko töissä, opiskellen tai harrastellen, jos on työtön, yrittää päästä eteenpäin elämässä, ei haittaa vaikka olis roskakuski kunhan on kiinnostunut asioista ja seuraa maailman menoa esim.tiedettä, jotta voidaan keskustella jne.

        Minä voisin olla kuvailemani hyvä nainen, hyvä kumppani. En vaadi yhtään enempää mitä itse en voisi täyttää. Täytän kaikki kohdat.

        Luin tuon listan läpi ja huomasin, et pystyin laittaa jokaisen kohalle ruksii, ja tiän 2 muutaki tyyppiä, jotka täyttää nuo ehot.. eli meitä hyviä tyyppei on.. vaan eipä tunnuta kelpaavan naisille.. :/


      • 4
        kANnfwnewiunefwn kirjoitti:

        Noh, kuten arvaatte on tuollainen mies kuumaa kamaa oikeastaan kenelle tahansa naiselle. Sehän on suorastaan valmis paketti.

        Ainoa vaan että sitä kuuluisaa mies-akatemiaa ei ole olemassa eikä sieltä valmistu ainuttakaan miestä.

        Montako noista jutuista on sellaisia jotka voidaan selittää mieskulttuurilla joka ei opeta meille mitään naisista?

        Entä montako kohtaa on sellaisia joissa oma toimintasi näyttelee merkittävää roolia sen suhteen mitä välittömästi - tai ajan kanssa - pystyt saavuttamaan?

        Mielenkiintoista on se että jostain syystä exäni roikkuu vieläkin perässäni vaikken hänelle koskaan ole ollut kuin parhaimmillaan ehkä kaksi kolmasosaa tuosta listasta. Lisäksi hän itse aikaansai sen yhden kolmasosan verran parannusta monissa asioissa, otetaan nyt esim. pukeutuminen ja kom-mu-ni-kaa-ti-o kyvyt. Mä en ihmettele yhtään miksi se nainen seurustelee jälleen kerran ihan oivan miehen kanssa (enkä ymmärrä miksi se kuitenkin haluaa tän porsaan edelleen jos vain saisi)

        Tuossahan listassa suurin osa oli asioita, jotka kuka tahansa pystyy saavuttamaan!

        osaa keskustella&kuunnella: Keskustelu- ja kuuntelutaitoja pystyy harjoittelemaan.

        arvostaa naista, kunnioittaa naista, ei pidä naista pelkkänä objektina/viihdyttäjänä/miellyttäjänä/esineenä/omien tarpeiden tyydyttäjänä, ei ole sovinisti: Nämä ovat pitkälti asennekysymyksiä. Omaa asennettaan voi muuttaa, kun pohtii ajan kanssa ja kunnolla, ovatko kaikki omat ajatukset varmasti oikeanlaisia. Tämä itsekasvatusvaihe vaatii epäitsekkyyttä ja todellista rehellisyyttä itselleen.

        on naiselle tasa-arvoinen kumppani: Tasa-arvoisuus näkyy ennen kaikkea käytöksessä, ja omaan käytökseen voi vaikuttaa todella paljon. Kummankin osapuolen on oltava mukana.

        kestää arkea naisen kanssa: Jos ei kestä, voi aina jutella toisen kanssa ja pohtia, miten asiat saadaan muuttumaan. Ei tarvitse heti olla pakkaamassa tavaroita.

        kestää naisen vanhenemisen, sekä omansa, ymmärtää että kukaan ei ole ikinuori: Tämän nyt pitäisi olla itsestään selvä asia jokaiselle yhtään ajattelevalle ihmiselle.

        on rehellinen, on uskollinen, ei ole väkivaltainen, ei harrasta henkistä väkivaltaa, antaa tilaa, ei ole mikään riippakivi ja 24/7 päivystäjä, hoitaa suhdetta ja järjestää yhteistä laatuaikaa, huolehtii hygieniastaan ja pukeutuu siististi, ei tartte kuitenkaan olla mikään muotipelle: Nämäkin ovat asioita, jotka liittyvät käytökseen ja ovat näin ollen helposti kontrolloitavissa.

        ei ole liikaa materian perässä: Kannattaa miettiä, mikä elämässä on oikeasti tärkeää.

        huolehtii hyvinvoinnistaa ja kunnostaan, mikään kalorihullu ei tartte olla tai himolenkkeilijä, riittää että liikkuu jotta pysyy terveenä ja hyvinvoivana: liittyy elämäntapoihin, ei kuuluisi olla kenellekään terveelle ihmiselle mahdoton saavutus.

        pitää tasapuoliseen nautintoon tähtäävästä seksistä, eli seksi on hänelle muutakin kuin nosto pisto ravistus, se pakollinen vartti illalla. Pitää esileikistä sekä antavana että saavana osapuolena: Omaa seksuaalista käytöstä on helppo kontrolloida.

        kehittää itseään joko töissä, opiskellen tai harrastellen, jos on työtön, yrittää päästä eteenpäin elämässä, ei haittaa vaikka olis roskakuski kunhan on kiinnostunut asioista ja seuraa maailman menoa esim.tiedettä, jotta voidaan keskustella jne.: Tähänkin on helppo vaikuttaa.


    • Reiska salilta

      "Niin moni mies kun on täynnä itseään, kuvittelee olevansa erinomaisuuden ruummillistuma ja pitää itsensä tasoisina naisina vain nuoria ja hoikkia kaunottaria."

      Kun kuulen tämän lausahduksen niin joka kerta ajatteln joko vanhempaa naista tai ylipainoista naista joka tahtoo "normaali miehen" ja kaikki vähänkään tätä naista nuoremmat ja normaalipainoiset naiset ovat sitten naisen mielestä "nuoria ja hoikkia kaunottaria".

      Miehen odotetaan sitten olevan miehinen mies tai käyvän kuntosalilla yms. mutta jos mies odottaa samanlaista naiselta niin mies on pinnallinen sika joka odottaa naiselta missin mittoja.

      Kuulostaa aina niin falskilta tuo juttu.

      Jos tarkoitat "tavallisella naisella" fiksuja ja normipainoista naista niin kyllä sellainen kiinnostaa lähes kaikkia miehiä, mutta jos tarkoitat tavallista teijaa jonka keho on pyylevä päärynä niin ei monia miehiä kiinnosta.

      • ....................

        Aikamoista paskaa tämä:

        "Jos tarkoitat "tavallisella naisella" fiksuja ja normipainoista naista niin kyllä sellainen kiinnostaa lähes kaikkia miehiä"

        Tiedoksi vaan, Suomessa en ole koskaan saanut miehiltä (MINKÄÄNLAISILTA) kiinnostusta osakseni (yläasteen jälkeen ja silloinkin vain kolmelta). Ja olen aina ollut hoikka, ja nuorikin olen yhä.


      • Reiska salilta
        .................... kirjoitti:

        Aikamoista paskaa tämä:

        "Jos tarkoitat "tavallisella naisella" fiksuja ja normipainoista naista niin kyllä sellainen kiinnostaa lähes kaikkia miehiä"

        Tiedoksi vaan, Suomessa en ole koskaan saanut miehiltä (MINKÄÄNLAISILTA) kiinnostusta osakseni (yläasteen jälkeen ja silloinkin vain kolmelta). Ja olen aina ollut hoikka, ja nuorikin olen yhä.

        "Tiedoksi vaan, Suomessa en ole koskaan saanut miehiltä (MINKÄÄNLAISILTA) kiinnostusta osakseni (yläasteen jälkeen ja silloinkin vain kolmelta). Ja olen aina ollut hoikka, ja nuorikin olen yhä. "

        Enpä minäkään miehenä.
        Kaikki kiinnostus on pitänyt itse kaivaa esiin josta ei ole kehittnyt paljon mitään. Paljon melua tyhjästä.

        Ehken et osaa esitellä itseäsi oikeissa ympyröissä tai nuo miehet eivät tajua mitä missaavat.

        Kyllä sinä silti kiinnostat todennäköisesti, on eria asia osoittaako joku kiinnostusta.


    • Ei noin

      No riippuu tavallisesta. On mulla omat mieltymykset, mutta mikään missi tai malli ei tarvitse olla.

      • Reipas Poikamies

        Mistä sellaisen kuule tavallisen naisen löytää? Tai korostan että miten voisin iskeä hänet että tästä jotain juttua kehittyisi?

        "Kaikki miehet haluavat vain kaunottaria, joten mitä saumaa tavallisella naisella enää on ?"

        Myös näin?

        Kaikki naiset haluavat Clooneynsä, sillä miehen ulkonäkö kertoo vain miten laadukas mies on. Luonne tulee sitten kunhan kemia miehen ulkonäköön syttyy. Mikäli naista ei hurmaa mies ulkonäöllä on tie suoraan epä-kelvoksi parisuhteeseen ja siispä kamumieheksi. Nähty ja koettu allekirjoittaneen taholta.

        En minä voi tarjota enempää kuin olen. Vaikka miten yritän ja koetan olla se hyvä poikaystävä kanditaatti. Haluan naisen joka harrastaa jotain, syö suklaata, katsoo telkkaa, meikkaa jos tarvii, osaa keskustella, osaa hassutella, uskaltaa olla oma itsensä kavereiden seurassa. Minulle sopii kyllä pyöreä nainen, lyhyt tukkainen ja silmälasipäinen :)

        En voi luonnolleni mitään, koen että elämäni on puutteellista ilman kumppania. Harrastukseni, ystävät, työkamut antavat paljon iloa ja jaksamista elämääni mutta eivät korvaa sitä oman kullan puuttumista-tunnetta sydämessä että joku tärkeä viereltä puuttuu. Jonka kanssa jakaa arjen ilot ja surutkin. Jonkun joka ei biletä naiskamujensa kansa kolmesti viikkoon vaan lähtee mieluusti vaikka minun kanssa keilaamaan.
        Tiedän sydämessäni sen että en ole se metsään kadonnut peikko.


      • tfiktyf
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Mistä sellaisen kuule tavallisen naisen löytää? Tai korostan että miten voisin iskeä hänet että tästä jotain juttua kehittyisi?

        "Kaikki miehet haluavat vain kaunottaria, joten mitä saumaa tavallisella naisella enää on ?"

        Myös näin?

        Kaikki naiset haluavat Clooneynsä, sillä miehen ulkonäkö kertoo vain miten laadukas mies on. Luonne tulee sitten kunhan kemia miehen ulkonäköön syttyy. Mikäli naista ei hurmaa mies ulkonäöllä on tie suoraan epä-kelvoksi parisuhteeseen ja siispä kamumieheksi. Nähty ja koettu allekirjoittaneen taholta.

        En minä voi tarjota enempää kuin olen. Vaikka miten yritän ja koetan olla se hyvä poikaystävä kanditaatti. Haluan naisen joka harrastaa jotain, syö suklaata, katsoo telkkaa, meikkaa jos tarvii, osaa keskustella, osaa hassutella, uskaltaa olla oma itsensä kavereiden seurassa. Minulle sopii kyllä pyöreä nainen, lyhyt tukkainen ja silmälasipäinen :)

        En voi luonnolleni mitään, koen että elämäni on puutteellista ilman kumppania. Harrastukseni, ystävät, työkamut antavat paljon iloa ja jaksamista elämääni mutta eivät korvaa sitä oman kullan puuttumista-tunnetta sydämessä että joku tärkeä viereltä puuttuu. Jonka kanssa jakaa arjen ilot ja surutkin. Jonkun joka ei biletä naiskamujensa kansa kolmesti viikkoon vaan lähtee mieluusti vaikka minun kanssa keilaamaan.
        Tiedän sydämessäni sen että en ole se metsään kadonnut peikko.

        "Mikäli naista ei hurmaa mies ulkonäöllä on tie suoraan epä-kelvoksi parisuhteeseen ja siispä kamumieheksi."

        = Jos nainen ei tunne seksuaalista viehtymystä mieheen ei mies ole potentiaalinen parisuhteeseen ja siispä kamumieheksi.

        Ja tottakai se menee näin. Eikä muuten ole mikään sukupuolikysymys.

        = Jos ihminen ei tunne seksuaalista viehtymystä toiseen ei tämä ole potentiaalinen parisuhteeseen ja siispä ystäväksi.


    • Läskikammo

      Tavallinen kelpaa mutta läski ei.

      • .

        2kg liikaa?
        5kg liikaa?
        10kgliikaa?
        15kg liikaa?
        20kg liikaa?
        suhteellista?

        Täällä on paljon läskikammoisia nuoria miehiä, joten luulisin saavan tähän läskihommaan nyt tyhentävän vastauksen..


      • mies 175 cm/ 73 kg
        . kirjoitti:

        2kg liikaa?
        5kg liikaa?
        10kgliikaa?
        15kg liikaa?
        20kg liikaa?
        suhteellista?

        Täällä on paljon läskikammoisia nuoria miehiä, joten luulisin saavan tähän läskihommaan nyt tyhentävän vastauksen..

        Minulle läskiä on liikaa, jos nainen joko A) näyttää norsulta tai B) nainen on minua yli 10 kg painavampi. Tosin B toteutuessa A:kin toteutuu yleensä aina, B ilman A:ta on käytännössä mahdollinen vain jos nainen on lähes minun pituiseni tai vielä pidempi.


      • .
        mies 175 cm/ 73 kg kirjoitti:

        Minulle läskiä on liikaa, jos nainen joko A) näyttää norsulta tai B) nainen on minua yli 10 kg painavampi. Tosin B toteutuessa A:kin toteutuu yleensä aina, B ilman A:ta on käytännössä mahdollinen vain jos nainen on lähes minun pituiseni tai vielä pidempi.

        Selväksi teit sen, että etsit normaalipainoista naista ja että muutama liikakilo on sulle ok. Et ole kyllä erityisen läskikammoinen, semmonen normijannu :)


      • ...
        mies 175 cm/ 73 kg kirjoitti:

        Minulle läskiä on liikaa, jos nainen joko A) näyttää norsulta tai B) nainen on minua yli 10 kg painavampi. Tosin B toteutuessa A:kin toteutuu yleensä aina, B ilman A:ta on käytännössä mahdollinen vain jos nainen on lähes minun pituiseni tai vielä pidempi.

        Norsu on aika iso ja en ole kyllä nähnyt koskaan naista, joka näyttää norsulta. Se oiskin outo näky.


      • mies 175 cm/ 73 kg
        . kirjoitti:

        Selväksi teit sen, että etsit normaalipainoista naista ja että muutama liikakilo on sulle ok. Et ole kyllä erityisen läskikammoinen, semmonen normijannu :)

        Niin, minä en olekaan kirjoittanut tänne niitä "läskillä naisella ei tee mitään" juttuja. Pulska nainen vierellä on ihan yhtä kiva kuin hoikempikin, kunhan ei mennä norsu - valas -leveleille. Muuten joudun kyllä tuottamaan pettymyksen, olen kirjoittanut tänne monenlaisia naisten haukkumisjuttuja, vaikka läskikammoinen en olekaan. Naisten haukkuminen on rentouttavaa. :)


      • mies 175 cm/ 73 kg
        ... kirjoitti:

        Norsu on aika iso ja en ole kyllä nähnyt koskaan naista, joka näyttää norsulta. Se oiskin outo näky.

        Entä oletkos nähnyt pulkannarun näköisiä miehiä? Tai kukkakepin? Entä missä voi tavata elävänä miehen, joka näyttää tapilta?


      • .
        ... kirjoitti:

        Norsu on aika iso ja en ole kyllä nähnyt koskaan naista, joka näyttää norsulta. Se oiskin outo näky.

        En mäkään.
        Jossain dokkareissa oon kyllä nähnyt monta sataa kiloa painavia ihmisiä, muttei ihan norsun kokoisia kuitenkaan. Se on kyllä hurjaa että joku päästää itsensä siihen kuntoon, useinhan on niissä tapauksissa mielenterveysongelmia taustalla.


      • .
        mies 175 cm/ 73 kg kirjoitti:

        Entä oletkos nähnyt pulkannarun näköisiä miehiä? Tai kukkakepin? Entä missä voi tavata elävänä miehen, joka näyttää tapilta?

        :DD


      • jhgjhfj
        mies 175 cm/ 73 kg kirjoitti:

        Niin, minä en olekaan kirjoittanut tänne niitä "läskillä naisella ei tee mitään" juttuja. Pulska nainen vierellä on ihan yhtä kiva kuin hoikempikin, kunhan ei mennä norsu - valas -leveleille. Muuten joudun kyllä tuottamaan pettymyksen, olen kirjoittanut tänne monenlaisia naisten haukkumisjuttuja, vaikka läskikammoinen en olekaan. Naisten haukkuminen on rentouttavaa. :)

        "Naisten haukkuminen on rentouttavaa. :) "

        Ja siksi oot edelleen yksin.


      • ne-----
        . kirjoitti:

        2kg liikaa?
        5kg liikaa?
        10kgliikaa?
        15kg liikaa?
        20kg liikaa?
        suhteellista?

        Täällä on paljon läskikammoisia nuoria miehiä, joten luulisin saavan tähän läskihommaan nyt tyhentävän vastauksen..

        Ei se läskikammo pelkästään kiloista tule paitsi silloin jos kiloja on paljon liikaa. Hyvä bodi näyttää hyvältä vaikka siinä muutama kilo läskiäkin on jos ne läskikilot ei ole keskittyneet yhteen paikkaan. Pelkästään laihduttamalla ei huonon näköisestä bodista hyvännäköistä myöskään saa.


      • Läskikammo
        . kirjoitti:

        2kg liikaa?
        5kg liikaa?
        10kgliikaa?
        15kg liikaa?
        20kg liikaa?
        suhteellista?

        Täällä on paljon läskikammoisia nuoria miehiä, joten luulisin saavan tähän läskihommaan nyt tyhentävän vastauksen..

        Ei asia ole niin yksinkertainen että sitä voisi noin vain määritellä kiloina. Painoon vaikuttavat
        läskin lisäksi myös mm. pituus, luuston rakenne ja lihasmassa.


    • epätavallinen mies

      Ei kelpaa mulle tavallinen nainen. Kyllä siinä jotain spesiaalia täytyy olla että ihastuu naiseen. Tavallinen nainen eli tusinanainen ei kelpaa ei. Tuskin naisillekaan kelpaa tavallinen mies, naapurin Erkki, tusinamies. Mitä se spesiaali sitten on, mitä vaaditaan? Se on jokaisella eri. Eli mitään missiä ei kuitenkaan vaadita (nehän ne vasta tusinatavaraa onkin).

      • .

        spesiaali on luonteessa. Spesiaalia löytyy myös elämänkatsomuksesta, elintavasta, käytöksestä, suhtautumisesta asioihin, sekä negatiivisiin että positiivisiin.

        Taitaa olla niin että usein miehille se spesiaali pitää olla siinä ulkonäön puolella ennen kuin kiinnostus herää.

        Jos se naapurin Erkki, tuo tusinamies, on luonteeltaan, elämänkatsomukseltaan ja -tavoiltaan minulle sopiva ja täysi kymppi, niin hän on mulle se just spessu.


      • epätavallinen mies
        . kirjoitti:

        spesiaali on luonteessa. Spesiaalia löytyy myös elämänkatsomuksesta, elintavasta, käytöksestä, suhtautumisesta asioihin, sekä negatiivisiin että positiivisiin.

        Taitaa olla niin että usein miehille se spesiaali pitää olla siinä ulkonäön puolella ennen kuin kiinnostus herää.

        Jos se naapurin Erkki, tuo tusinamies, on luonteeltaan, elämänkatsomukseltaan ja -tavoiltaan minulle sopiva ja täysi kymppi, niin hän on mulle se just spessu.

        No sitäpä juuri tarkoitin. Eipäs tehdä oletuksia heti että miehet tarkoittaa spesiaalilla erikoisen muotoisia rintoja tai vastaavaa. Vähän avarakatseisuutta sinnekin, niin kyllä niitä spesiaali-Erkkejä tulee sielläkin vastaan.


      • .
        epätavallinen mies kirjoitti:

        No sitäpä juuri tarkoitin. Eipäs tehdä oletuksia heti että miehet tarkoittaa spesiaalilla erikoisen muotoisia rintoja tai vastaavaa. Vähän avarakatseisuutta sinnekin, niin kyllä niitä spesiaali-Erkkejä tulee sielläkin vastaan.

        että sinä tarkoitit.
        Ikävä kyllä moni mies tarkoittaa sillä spesiaalilla juuri naisen huomattavan viehättävää ulkonäköä.
        Yksi spessu-Eki tänne kiitos ;) Yritän olla kyynistymättä liikaa.


    • "Kelpaako tavallinen nainen"
      Vastauksena aiheen kysymykseen niin kyllä kelpaa.

      "Kaikki miehet haluavat vain kaunottaria, joten mitä saumaa tavallisella naisella enää on ?"
      On paljonkin. Sitä paitsi yleistät liikaa, ei kaikki halua samaa mitä joku toinen. Jotkut meistä miehistä arvostavat sisäisiä asioita ja jotkut taas ulkoisia, meistä on moneksi. Ja jotkut molempia sekä jotkut harvat eivät mitään. Mutta lyhykäisyydessään vastaus on tuossa.

    • Vittu SKÅL!

      "Kaikki miehet haluavat vain kaunottaria, joten mitä saumaa tavallisella naisella enää on ?"

      No pitää jonkun tiskata ja siivota ja pestä pyykit ja kokata. Ja kiinteän biojätteen poistotarpeilla käytyäni voisi rouva myös pyyhkiä samettisen pehmeän pyllyni.

      Kippis sille!

    • mä-----

      Mä ainakin tykkään joistakin pornomalleista ja niissä on ihan tavisnaisen näköisiä.

    • ...

      Kelpaa mutta tavailliselle naiselle ei kelpaa tavallinen mies.

      • ihmettelee outoja---

        Olen aiemminkin kysynyt, mikä ihme on se kuuluisa "tavallinen mies". Vastauksena oli mitäänsanomattoman oloinen duunariammatissa toimiva mies. Mielenkiintoinen teoria. Maamme suuri keskiluokka on siis epätavallista porukkaa. Miksi tavoitteena on mitätöidä tavallinen mies? Keksiä hänelle kaikkia epämiellyttäviä jaluotaantyöntäviä ominaisuuksia?


      • Reipas Poikamies
        ihmettelee outoja--- kirjoitti:

        Olen aiemminkin kysynyt, mikä ihme on se kuuluisa "tavallinen mies". Vastauksena oli mitäänsanomattoman oloinen duunariammatissa toimiva mies. Mielenkiintoinen teoria. Maamme suuri keskiluokka on siis epätavallista porukkaa. Miksi tavoitteena on mitätöidä tavallinen mies? Keksiä hänelle kaikkia epämiellyttäviä jaluotaantyöntäviä ominaisuuksia?

        Siihen tuskin saat yksiselitteistä vastausta palstan naisilta? Koska tunne ratkaisee. Usein järjellä ei valita eikä se oikea peruste olisikaan kumppanista. Eihän kumppaniaan voi valita kuin autoa kaupasta, vedetään väri,malli ja lisävarusteet ruutuihin rasti ja katsotaan paljonko lainan korko on?

        On niitä tylsiä arkimiehiä toki jotka iskevät itselleen vääränlaista naista ja huomataan että pieleen meni. On myös muitakin. Ei voi yleistää! On ymmärrettävää että aktiivinen nainen (just ne harrastukset, ystävänsä, työ piiri etc.) tahtoo saman henkisen miehensä jonka kanssa on yhteisiä ominaisuuksia. Kuten me kaikki halluttaisiin sitä kumppaniltamme. Esim.

        Ette te voi tehdä keski-arvoa että mitataan x-määrästä miehiä pään koko ja tehdään yksi pipo sillä arvolla-ei se pipo sovi kun muutamalle vaikka numerona se sopii kaikille. Tässä sijoita miehen ominaisuudet pipon koko arvon sijalle.

        Vasta nyt huomaan sen pointin mitä joidenkin (nais?) kirjoittajien rivien välistä pilkahtaa. Olen luokitellut itseni väärin! Olen keskitason mies.


      • erptpep
        ihmettelee outoja--- kirjoitti:

        Olen aiemminkin kysynyt, mikä ihme on se kuuluisa "tavallinen mies". Vastauksena oli mitäänsanomattoman oloinen duunariammatissa toimiva mies. Mielenkiintoinen teoria. Maamme suuri keskiluokka on siis epätavallista porukkaa. Miksi tavoitteena on mitätöidä tavallinen mies? Keksiä hänelle kaikkia epämiellyttäviä jaluotaantyöntäviä ominaisuuksia?

        duunarius olisi jotenkin väheksyttävää? Vaikka itse olenkin akateeminen, tiedän ja tunnen monta fiksua "duunaria". Sitäpaitsi palkoissa useatkin duunarit pesevät kevyesti monet kirjoituspöytämiehet.

        Tavallinen mies tai nainen olisi kai sellainen, joka ei näytä kauniilta eikä rumalta, mutta jonka tunnistaa oman sukupuolensa edustajaksi.


    • QuickSapphire

      Tsh... simple. Ole kaunotar.

    • 2+11

      samat sanat kääntäen naisille.

      Tätä palstaa lukiessa alkaa todellakin ihmetyttämään, että kelpaako tavallinen mies enää yhdellekään suomalaisnaiselle. Niin moni nainen kun on täynnä itseään, kuvittelee olevansa erinomaisuuden ruummillistuma ja pitää itsensä tasoisina miehinä vain lipeviä ja lihaksikkaita hunkseja.

      Eihän tässä edes uskalla harkita aloitteentekoa, kun naisista tuntuu tulevan aina vain nirsompia ja nirsompia. En minä ainakaan baarissa enää uskalla lähestyä yhtäkään naista, kun olen varma siitä että en kelpaa kenellekään. Kaikki naiset haluavat vain atleetteja, joten mitä saumaa tavallisella miehellä enää on ?

      • minä vain

        Paikoissa, missä on paljon ihmisiä, kuten kaupungeissa, ihmisistä tulee pinnallisia ja itsekeskeisiä egoisteja, jotka valitsevat kumppanin sen perusteella, miten se vaikuttaa heidän omaan kiinnostukseensa muiden silmissä. Ja juuri baareissa tällaiset ihmiset kokoontuvat.


      • minä vain kirjoitti:

        Paikoissa, missä on paljon ihmisiä, kuten kaupungeissa, ihmisistä tulee pinnallisia ja itsekeskeisiä egoisteja, jotka valitsevat kumppanin sen perusteella, miten se vaikuttaa heidän omaan kiinnostukseensa muiden silmissä. Ja juuri baareissa tällaiset ihmiset kokoontuvat.

        "Muuta maalle"
        Muuten hyvä kommentti mutta täällä ei ole juuri ollenkaan miehelle sopivaa kumppania.
        Ja jos on niin varattuja jo. Kaikki vapaat ikäiseni naiset tuntuvat olevan kaupungeissa, täällä maalla ei ole kuin miehiä.


      • MalleMaalle
        itmies kirjoitti:

        "Muuta maalle"
        Muuten hyvä kommentti mutta täällä ei ole juuri ollenkaan miehelle sopivaa kumppania.
        Ja jos on niin varattuja jo. Kaikki vapaat ikäiseni naiset tuntuvat olevan kaupungeissa, täällä maalla ei ole kuin miehiä.

        maalle, jos löytäisin sieltä kullan kainalooni, muttei täältä kaupungista maalaismiestä koskaan ole löytynyt.


    • uhuhuh

      On sääli että olet joutunut sellaisen huomaamaan. Minulle kelpaisi tavallinen nainen. Mutta yhdessä asiassa olen nirso ja se on luonne. Luonteen täytyy olla hyvä muuten ei käy oli sitten kaunis tai ruma tai tavallinen.
      Siitä en lähde tinkimään. Miehet on valittaneet etteivät naiset tee aloitteita ja nyt sitten saavt sen mitä ovat tilanneet. Minä taas valitan siitä että naisten puutteellinen sosiaalisuus tekee heistä mielenkiinnottomia minun silmissä. Jostain syystä juuri usein kauniit ovat niitä sosiaalittomia. Varmaan johtuu miehistä enimmäkseen se. Tavalliset naiset joutuvat kärsimään siitä, rumat eivät välitä. Itsetunto on kai se avain tähän.
      Sanoisin että baari ei ole oikea paikka sinulle tehdä tuttavuutta, koska siellä asetetaan naiselle kauheita vaatimuksia.
      Taas jos siellä ei ole niitä taviksia niin nämä kauniit naiset tulevat entistä pahemmiksi, joten taviksilla on kompensoiva vaikutus heihin.
      En ole itse pitänyt baaria koskaan hyvänä paikkana luoda pitkiä suhteita, koska alkutilanteesta ei voi olla koskaan varma. Varmaan on niitä jotka ovat onnistuneet baarissa luomaan suhteen en epäile sitä, mutta ehkä se ei silti sovi kaikille.

      Mä en oikeasti voi uskoa ollenkaan etteikö joku mies olisi heti kiinnostunut susta jos tekisit aloitteen. Ei varmastikkaan kaikki, mutta aivan varmasti joku.
      Sanoisin että tekisit aikamoisen vaikutuksen johonkin mieheen tekemällä sen aloitteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1735
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1352
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1179
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      979
    7. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      953
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      819
    Aihe