Hulavanne

sini-mai

Nyt on tullut markkinoille hierova, yli kilon painoinen hulavanne. Onko kellään kokemusta käytöstä?
Luvataan että vyötärömakkarat häviää säännöllisellä käytöllä ja vaikuttaa syvempiinkiin lihaksiin positiivisesti.

5

1771

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulawoman

Minä ostin hulavanteen (2,2 kg) noin kuukausi sitten. Alussa vyötärö meni tosi kipeäksi ja mustelmille. Käytän vannetta joka päivä ja olen huomannut että vyötäröni makkarat ovat pienentyneet :) Pyöritän vannetta noin 200 kertaa molempiin suuntiin. En tiedä kyllä miten paljon ja pitkään kerralla pitäisi pyörittää, mutta tuo on minulle tehonnut. Suosittelen kyllä, jos haluat makkaroistasi eroon!

• 16

samoin kuin muissa laitteissa ja suorituksissa paras tulos saavutetaan pitkällä aikavalillä. Ei viikossa tai kahdessa.

• aaseee

Normaalikin hulavanne riittää rasvan polttoon varsin hyvin, en usko että painolla on suurta merkitystä asiaan.

• Tornitalon typsy

Minulla on Prismasta osrettu lastenm hulavanne. Se tuntui liian kevyeltä, joten avasin sen ja täytin raaalla riisillä ja nyt pyörii hyvin. Halpa ja tehokaslaite. Ukkokin tykkää katella!!!!!

• yksikokeilija

Ostin Hobby Hallista hierovan hulavanteen .. Ja ainakin hauskaa on ollut kun yrittää saada sitä pysymään lanteilla.. Ja teen siitä joka päiväsen jutun ja yritän saada vatsamakkaroita pienemmiksi.. Saapi nähdä miten käy...=D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3828
    2. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      54
      1229
    3. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      73
      1212
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      93
      1156
    5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      95
      946
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      106
      807
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      52
      797
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      791
    9. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      54
      776
    10. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      122
      734
    Aihe