Nyt on tullut markkinoille hierova, yli kilon painoinen hulavanne. Onko kellään kokemusta käytöstä?
Luvataan että vyötärömakkarat häviää säännöllisellä käytöllä ja vaikuttaa syvempiinkiin lihaksiin positiivisesti.
Hulavanne
5
1771
Vastaukset 5
- hulawoman
Minä ostin hulavanteen (2,2 kg) noin kuukausi sitten. Alussa vyötärö meni tosi kipeäksi ja mustelmille. Käytän vannetta joka päivä ja olen huomannut että vyötäröni makkarat ovat pienentyneet :) Pyöritän vannetta noin 200 kertaa molempiin suuntiin. En tiedä kyllä miten paljon ja pitkään kerralla pitäisi pyörittää, mutta tuo on minulle tehonnut. Suosittelen kyllä, jos haluat makkaroistasi eroon!
- 16
samoin kuin muissa laitteissa ja suorituksissa paras tulos saavutetaan pitkällä aikavalillä. Ei viikossa tai kahdessa.
- aaseee
Normaalikin hulavanne riittää rasvan polttoon varsin hyvin, en usko että painolla on suurta merkitystä asiaan.
- Tornitalon typsy
Minulla on Prismasta osrettu lastenm hulavanne. Se tuntui liian kevyeltä, joten avasin sen ja täytin raaalla riisillä ja nyt pyörii hyvin. Halpa ja tehokaslaite. Ukkokin tykkää katella!!!!!
- yksikokeilija
Ostin Hobby Hallista hierovan hulavanteen .. Ja ainakin hauskaa on ollut kun yrittää saada sitä pysymään lanteilla.. Ja teen siitä joka päiväsen jutun ja yritän saada vatsamakkaroita pienemmiksi.. Saapi nähdä miten käy...=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891736
- 81906
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39902En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56811- 60668
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38546Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36531- 21527