Nyt on tullut markkinoille hierova, yli kilon painoinen hulavanne. Onko kellään kokemusta käytöstä?
Luvataan että vyötärömakkarat häviää säännöllisellä käytöllä ja vaikuttaa syvempiinkiin lihaksiin positiivisesti.
Hulavanne
5
1742
Vastaukset
- hulawoman
Minä ostin hulavanteen (2,2 kg) noin kuukausi sitten. Alussa vyötärö meni tosi kipeäksi ja mustelmille. Käytän vannetta joka päivä ja olen huomannut että vyötäröni makkarat ovat pienentyneet :) Pyöritän vannetta noin 200 kertaa molempiin suuntiin. En tiedä kyllä miten paljon ja pitkään kerralla pitäisi pyörittää, mutta tuo on minulle tehonnut. Suosittelen kyllä, jos haluat makkaroistasi eroon!
- 16
samoin kuin muissa laitteissa ja suorituksissa paras tulos saavutetaan pitkällä aikavalillä. Ei viikossa tai kahdessa.
- aaseee
Normaalikin hulavanne riittää rasvan polttoon varsin hyvin, en usko että painolla on suurta merkitystä asiaan.
- Tornitalon typsy
Minulla on Prismasta osrettu lastenm hulavanne. Se tuntui liian kevyeltä, joten avasin sen ja täytin raaalla riisillä ja nyt pyörii hyvin. Halpa ja tehokaslaite. Ukkokin tykkää katella!!!!!
- yksikokeilija
Ostin Hobby Hallista hierovan hulavanteen .. Ja ainakin hauskaa on ollut kun yrittää saada sitä pysymään lanteilla.. Ja teen siitä joka päiväsen jutun ja yritän saada vatsamakkaroita pienemmiksi.. Saapi nähdä miten käy...=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2336851Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on303506PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23278Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a653028Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,992723Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven52623IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-352338Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.382104- 541841
- 861747