Mies! Miten menettelet ?

jos olet saanut huijatuksi jonkun ehkä omassa mielessäsi elämäsi naisen kynttiläillalliselle hienoon ravintolaan. Kaikki on muuten mennyt putkeen mutta jälkiruokaa syödessä et enää pysty kontrolloimaan itseäsi, vaan sähläät kirsikan daamin avonaisesta kaula-aukosta sisään ja aavistat, että peli on siltä osin pelattu.

a) alat hirnumaan ja korskumaan hysteerisesti niin, että räkäsi roiskuu naapuripöytään asti.

b) ryntäät anteeksi anellen punaisena ja aivan sekopäisenä kaivamaan omin käsin sinulle kuuluvaa jälkiruoka kirsikkaa naisesi avonaisesta kaula-aukosta kaataen samalla oman sekä naapuri pöydän juomat.

c) juokset kotiisi jos sinulla sellainen on, hyppien matkalla kaikkien koiranpaska läjien päältä.

d) istut coolina ja tilaat itsellesi Marttiinin tuplana ja toteat sivistyneesti muille ravintolassa oleville, että naisellasi on aikamoinen rintavarustus.

18

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frost-free

      sanot naiselle et pitäiskö se kirsikka lipaista sieltä, menet pöydän alle ja hoidat hommasi!!!!!!!!!!!

    • ahzsh azh

      Miksi vaihtoehtona ei ole mitään järkevää?????

      Vaikkapa pyytää anteeksi sähläämistä, ottaa huomioon hänen mielipiteensä, eli suhtautumisensa asiaan ja antaa hänen ottaa ihan itse kirsikka sieltä pois.

      Itse nimittäin en valitsisi yhtäkään noista vaihtoehdoista.

      Sama kun kysyisin että mitä tekisit, jos joku saa sairaskohtauksen iltakävelyllä ja olet ainoana paikalla näkemässä tämän?

      a) naurat
      b)lähdet pois
      c)naurat jonka jälkeen lähdet pois.

      vaihtoehtona ei siis missään nimessä saisi olla auttaminen.

      • sinä olisit voinut vastata vain yksinkertaisesti a,b,c tai d ~ se että sinä astut iltakävelylläsi koiranpaskaan ja saat vitutuksesta sairaskohtauksen eikä kukaan tule auttamaan ei ole minun vika ja tulet vielä siitä kirjoittelemaan tänne keskustelupalstalle henkilölle joka ei ole koiranpaskan vertaa kiinnostunut. Epäilen että itse et edusta palstan JÄRKEVINTÄ %.


      • awyhawhyub
        modelli kirjoitti:

        sinä olisit voinut vastata vain yksinkertaisesti a,b,c tai d ~ se että sinä astut iltakävelylläsi koiranpaskaan ja saat vitutuksesta sairaskohtauksen eikä kukaan tule auttamaan ei ole minun vika ja tulet vielä siitä kirjoittelemaan tänne keskustelupalstalle henkilölle joka ei ole koiranpaskan vertaa kiinnostunut. Epäilen että itse et edusta palstan JÄRKEVINTÄ %.

        Miksi olisin vastannut noin typerään kysymykseen jotain noista vaihtoehdoista mitä en tilanteessa tekisi? Varmaan pidät fiksumpana sitä jos tosiaankin alkaisin "hirnumaan ja korskumaan hysteerisesti niin, että räkä roiskuu naapuripöytään asti"

        Mutta kun asiasta mainitsen, olenkin joku idiootti kun en jotain noista toinen toistaan tyhmemmistä vaihtoehdoista valitsisi. Sinunko mielestä miehen on pakko olla joku noista vaihtoehdoista, kun kaikki miehet kuitenkin ovat sovinistisikoja ja tyhmiä? Sanoinpahan vain oman vaihtoehtoni tilanteessa, sellaisen vastauksen joka ei kysymykseesi sisältänyt. Ja kas vain, olenkin yhtäkkiä ihan idiootti kun en tekisi vaihtoehtojen mukaisesti tyhmästi.


      • awyhawhyub kirjoitti:

        Miksi olisin vastannut noin typerään kysymykseen jotain noista vaihtoehdoista mitä en tilanteessa tekisi? Varmaan pidät fiksumpana sitä jos tosiaankin alkaisin "hirnumaan ja korskumaan hysteerisesti niin, että räkä roiskuu naapuripöytään asti"

        Mutta kun asiasta mainitsen, olenkin joku idiootti kun en jotain noista toinen toistaan tyhmemmistä vaihtoehdoista valitsisi. Sinunko mielestä miehen on pakko olla joku noista vaihtoehdoista, kun kaikki miehet kuitenkin ovat sovinistisikoja ja tyhmiä? Sanoinpahan vain oman vaihtoehtoni tilanteessa, sellaisen vastauksen joka ei kysymykseesi sisältänyt. Ja kas vain, olenkin yhtäkkiä ihan idiootti kun en tekisi vaihtoehtojen mukaisesti tyhmästi.

        Minä en ole puhunut mitään idiootista tai tyhmästä kuten taas jotkut täällä palstalla esiintyvät ei rek. henkilöt vetävät se jatkuvasti esiin, joko tunnustamalla tai itseään tyhmäksi nimittelemällä. Minä en voi tietää kuka siellä ruudun toisella puolella kirjoittaa ja kuinka idiooti tai tyhmä hän on, joten jos et löydä mieleistäsi vaihtoehtoa niin siirry etiäpäin. On se vaan kumma, että joku anonyymi mulkero hyppii älykkään ja menestyvän palstapersoonan silmille, sekä kuvittelee vielä, että häneltä tiedusteltaisiin etukäteen mieluisa vastaus ja sen ympärille rakennettaisiin sitten kysymys ja eri vaihtoehdot.


    • vain vakavassa sairauskohtauksessa en pysty kontroloimaan itseäni.

      • Kuule musta alkaa pikkuhiljaa tuntuu siltä, että sinä ja sun kaveris ootte vakavassa sairauskohtauksessa koko ajan.


      • modelli kirjoitti:

        Kuule musta alkaa pikkuhiljaa tuntuu siltä, että sinä ja sun kaveris ootte vakavassa sairauskohtauksessa koko ajan.

        sinun harhaluulosi


    • oon kyllä nolomminkin mokannut ekoilla treffeillä, esim sylkäissyt naisen naamaan vahingossa ku piti jäähyväissuudelmaa alkaa virittelemään :(

      • vaikka mäkin sylkäisen aina ekoilla treffeillä daanin naamalle, ja sit tietty anopin myös:D kun sit joskus ollaan nähty.


    • :D)

      daami lähtee naistenhuoneeseen koukkimaan sitä kirsikkaa, sillä aikaa voi livahtaa ulos ja jättää daamin maksamaan laskun:D

    • ...noista vaihtoehdoista valitsen deen.... =)

      • valitsee aina marttiinin (Martini)


      • modelli kirjoitti:

        valitsee aina marttiinin (Martini)

        ...tekisin sen omalla tavallani eli... kurottaisin pöydän yli ja läpsäisin rintoihin sopivasti altapäin avoviitoset jolloin kirsikka pomppaisi sieltä välistä suoraan suuhuni.... =)


      • iivar-runoilija kirjoitti:

        ...tekisin sen omalla tavallani eli... kurottaisin pöydän yli ja läpsäisin rintoihin sopivasti altapäin avoviitoset jolloin kirsikka pomppaisi sieltä välistä suoraan suuhuni.... =)

        _ 5 :D


      • KEU KEU
        iivar-runoilija kirjoitti:

        ...tekisin sen omalla tavallani eli... kurottaisin pöydän yli ja läpsäisin rintoihin sopivasti altapäin avoviitoset jolloin kirsikka pomppaisi sieltä välistä suoraan suuhuni.... =)

        ;DDDDDDD


      • KRUIK!!
        iivar-runoilija kirjoitti:

        ...tekisin sen omalla tavallani eli... kurottaisin pöydän yli ja läpsäisin rintoihin sopivasti altapäin avoviitoset jolloin kirsikka pomppaisi sieltä välistä suoraan suuhuni.... =)

        SOVINISTI!


    • Elämäni nainenkin nauraisi tapahtuneelle niin, että räkä roiskuisi naapuripöytään asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      56
      4073
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2821
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2115
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1856
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      60
      1307
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1167
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1056
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      86
      1015
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1009
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      972
    Aihe