A-loppuinen nimi takaa naiselle seksiä

"Nainen saa ainakin Ranskassa enemmän seksiä, jos hänen etunimensä päättyy A:han. Tämä ei ole välttämättä täysin yhtenevä ilmiö kaikissa maissa, sillä ilmeisesti nimen eksoottisuus on tärkein piirre.

Yllättävä tieto selviää ranskalaisen Smartdate-deittisivuston tekemästä tutkimuksesta. Sivusto on selvittänyt erinimisten naisten seksikumppanien määriä.

Ylivoimaisesti suosituimpia rakastelukumppaneita olivat naiset, joiden nimi loppuu a-kirjaimeen. Tutkimuksesta uutisoinut ranskalainen sanomalehti 20Minutes mainitsee esimerkkinä Lauran. Se vetoaa miehiin parhaiten.

Ranskalaisilla naisilla on keskimäärin 4,4 seksikumppania elämänsä aikana. Laurojen partnerien määrä on peräti 9,7.

Suomalaisten naisten ei välttämättä kannata heti alkaa muuttaa nimiään Lauraksi tai Emmaksi, sillä tutkimuksen tuloksia ei välttämättä voi aivan sellaisinaan siirtää Suomeen.

Geneettinen tausta: Vietti suosii muukalaista

Periranskalaiset naisten nimet eivät yleensä pääty a-kirjaimeen. Esimerkiksi hyvin ranskalaistyylisen Marie-nimen omistajien makuuhuoneissa on usein varsin hiljaista.

Yksittäistä kirjainta merkittävämpi houkutin nimessä saattaakin olla sen eksoottisuus.

Perinnöllisyystieteilijöille on tuttu asia, että vieraan populaation edustajat koetaan houkuttelevammiksi pariutumiskumppaneiksi. Täten laji pyrkii estämään sisäsiittoisuutta ja sitä kautta populaation taantumista."
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/Tutkimus A-loppuinen nimi takaa naiselle seksiä/art-1288352791988.html

mihin kirjaimeen teidän nimet päättyy?

11

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirpela

sie sen tiät :D

• mulle kerrottiin tästä tutkimuksesta jo tänään päivällä ;)
      Eipä tienneet äiti ja isä aikanaan mitä tekivät...

• Jazula

.

• <jaana>

Jazun etunimi päättyy a:han

• ****:)

Naiset saa seksiä aina kun haluu. oli nimen lopussa mikä kirjain vaan :)

• jos i pääty nimi aaaaaaaaaaaaaahan

• Nti Tyrkky

.

• monte24 kirjoitti:

jos i pääty nimi aaaaaaaaaaaaaahan

nainen sitä omaa nimeään sillä hetkellä voihki ;) Tuolla logiikalla miehen nimi pitää päättyä aaaaaaaaaaahan... ;)

• tuplavoitto
        Nti Tyrkky kirjoitti:

.

ja molemmat päättyy aaaaaahan jeeaaah...

• mutta mun nimellä on aina saanut seksiä niin, että kortsukauppiastakin on alkanut naurattamaan. Å

• :)

kuin Anna-Liisana ( nätti muinaisnimi ja tulee joku suloinen suomifilmi mieleen siitä.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4763
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      513
      2499
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      146
      2087
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2009
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1606
    6. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      18
      1566
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      110
      1086
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      126
      874
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      859
    Aihe