"Nainen saa ainakin Ranskassa enemmän seksiä, jos hänen etunimensä päättyy A:han. Tämä ei ole välttämättä täysin yhtenevä ilmiö kaikissa maissa, sillä ilmeisesti nimen eksoottisuus on tärkein piirre.
Yllättävä tieto selviää ranskalaisen Smartdate-deittisivuston tekemästä tutkimuksesta. Sivusto on selvittänyt erinimisten naisten seksikumppanien määriä.
Ylivoimaisesti suosituimpia rakastelukumppaneita olivat naiset, joiden nimi loppuu a-kirjaimeen. Tutkimuksesta uutisoinut ranskalainen sanomalehti 20Minutes mainitsee esimerkkinä Lauran. Se vetoaa miehiin parhaiten.
Ranskalaisilla naisilla on keskimäärin 4,4 seksikumppania elämänsä aikana. Laurojen partnerien määrä on peräti 9,7.
Suomalaisten naisten ei välttämättä kannata heti alkaa muuttaa nimiään Lauraksi tai Emmaksi, sillä tutkimuksen tuloksia ei välttämättä voi aivan sellaisinaan siirtää Suomeen.
Geneettinen tausta: Vietti suosii muukalaista
Periranskalaiset naisten nimet eivät yleensä pääty a-kirjaimeen. Esimerkiksi hyvin ranskalaistyylisen Marie-nimen omistajien makuuhuoneissa on usein varsin hiljaista.
Yksittäistä kirjainta merkittävämpi houkutin nimessä saattaakin olla sen eksoottisuus.
Perinnöllisyystieteilijöille on tuttu asia, että vieraan populaation edustajat koetaan houkuttelevammiksi pariutumiskumppaneiksi. Täten laji pyrkii estämään sisäsiittoisuutta ja sitä kautta populaation taantumista."
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/Tutkimus A-loppuinen nimi takaa naiselle seksiä/art-1288352791988.html
mihin kirjaimeen teidän nimet päättyy?
A-loppuinen nimi takaa naiselle seksiä
11
273
Vastaukset
- kirpela
sie sen tiät :D
mulle kerrottiin tästä tutkimuksesta jo tänään päivällä ;)
Eipä tienneet äiti ja isä aikanaan mitä tekivät...- Jazula
.
- <jaana>
Jazun etunimi päättyy a:han
- ****:)
Naiset saa seksiä aina kun haluu. oli nimen lopussa mikä kirjain vaan :)
- Nti Tyrkky
.
monte24 kirjoitti:
jos i pääty nimi aaaaaaaaaaaaaahan
nainen sitä omaa nimeään sillä hetkellä voihki ;) Tuolla logiikalla miehen nimi pitää päättyä aaaaaaaaaaahan... ;)
- tuplavoitto
Nti Tyrkky kirjoitti:
.
ja molemmat päättyy aaaaaahan jeeaaah...
mutta mun nimellä on aina saanut seksiä niin, että kortsukauppiastakin on alkanut naurattamaan. Å
- :)
kuin Anna-Liisana ( nätti muinaisnimi ja tulee joku suloinen suomifilmi mieleen siitä.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt353288Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441629Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719