Pilaako seksi

hupsankeikkaa

jo toisilla treffeilla alkavan suhteen. Seksiä oli kyllä paljon ja se oli hyvää mutta ajattelen miehen olleen liian innokas sen suhteen. Että taisi olla pelkän p perässä. Vai voiko mies vielä kiinnostua vaikka valloittamaan pääsikin?

19

2932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka mies olenkin

Kyllähän siinä harkintakyky voi pettää.. eli jos nainen on hyvä sängyssä, niin mieluummin sitten huonossa suhteessa hyvän seksin vuoksi.. kunnes löytää muutenkin paremman.. yhteenmuuton ollessa ajankohtainen, tulee sitten totuus esiin, oliko vain seksin vuoksi

• yksinäinen mies

kokemus kahdesta jutusta ekan kanssa seksiä tokalla treffeillä... ei hyvä ja toisen kanssa oli ekalla treffeillä seksiä ei hyvä. Musta pitää ensin tutustua ja antaa oikean tunteen tulla esiin ja sit seksiä.
      eli ne komannet treffit kun tulee joskun niin haluan ekas seutustella jonkin aikaa ja vasta sitten.

• Mr Groove

... tuollaisilta tokatreffeiltä ;) Eipä vaan kestänyt edes kymmentä vuotta, joten ois varmaan kannattanut odottaa.

• stararfaegaergesa

hahaa, tuolla sänkyynmenollahan siinä oli suuri vaikutus.....;)

• psaapsaa

Jos pilaa, niin olisi huono suhde ollutkin tulosssa.

• m30+ vastaa

Mies oli vain pelkän pillun perässä, vaikka itse olit mukana harrastamassa seksiä. Siis hetkinen ?!

Miksi ylipäätänsä sekstailet ensitreffeillä, jos kerran mies on vain pillun perässä ? Onko tässä kyse jostain naisten korkeamman tason logiikasta, millä ei ole mitään tekemistä terveen järjen kanssa ?

Miksi ylipäätänsä alkava suhde pitäisi aloittaa tai pilata (ihan miten vaan) heti seksillä ? Mulla ainakin miehenä on tapana ensin tutustua. Seksi tulee luonnollisena asiana mukaan kuvioihin, jos tai kun on sen aika. Miehelle ylipäätänsä holtiton sekstailu vielä tuntemattoman naisen kanssa on aina suuri riski oli kyseessä sukupuolitaudit tai elatusmaksut.

• hepsankeikkaa

Siis sekstailen siksi että halut ne on mullakin....yllätys? Mut miehistä en osaa sanoa mitään, ne tuntuu kaikki haluavan heti harrastaa seksiä kanssani vaikka kuinka yritän jutella ihan niitä näitä ja muita... ja saatuaan jäävät vonkaamaan lisää seksiä mutteivat suhdetta :(((. Niinpä olen tullut siihen tulokseen, ettei miehille saa piparia antaa kovinkaan nopeasti mikäli haluan herrojen tutustuvan todelliseen minääni eikä vaan kaula-aukkooni tai takapuoleeni...lapsellista mutta totta. Nyt pääsi lipsahtamaan ja se todella harmittaa....

• msihoi

tosin mulla kyllä pilasi kun kolmannella tapaamiskerralla sekstailimme. siitä tuli sitten tapa, pantiin aina. ja jätkä itse sanoi ettei meillä ole mitään muuta.

vitun vittu, eli siihen jäi sekin sitte. en halunnut olla mikään pillu kun oli valitettavasti tunteitakin. oli eka ja vika kerta ku noin nopeesti suostun.

• Vaiheittainedeten

mutta sitten kun rupesin pihtaamaan eli en jaannut piparia vaan otin suihin tai suostuin vain peppupuolen hommiin niin treffikaverien kiinnostus pysyi yllä pidempään. Parin kuukauden "seurustelun" jälkeen suostun nykyään jakamaan piparia ja tämä homma on toiminut oikein hyvin. Vähän vain rupesi arvelluttamaan kun useammat exärien kaverit on tullut iskemään minua, siitä päättelin että muutamat exärit ovat poikien saunailloissa kertonut minusta.

• hyvät naurut
        Vaiheittainedeten kirjoitti:

mutta sitten kun rupesin pihtaamaan eli en jaannut piparia vaan otin suihin tai suostuin vain peppupuolen hommiin niin treffikaverien kiinnostus pysyi yllä pidempään. Parin kuukauden "seurustelun" jälkeen suostun nykyään jakamaan piparia ja tämä homma on toiminut oikein hyvin. Vähän vain rupesi arvelluttamaan kun useammat exärien kaverit on tullut iskemään minua, siitä päättelin että muutamat exärit ovat poikien saunailloissa kertonut minusta.

Voiko paremat naurut saada un lukee tätäkin viestiketuja =)

• gentlemanniko

iha ku munkki ja nunna toisiaan katellen ja ihmetellen. Koko aijjan tunnustelleen ja kysellen, jotta onko tämä oikia vaa viärä. Mies kun vonkoaa jo toisella kerralla römpsää, nii ei se uo oikiaa rakkautta, se o vua mekkaanista pussien tyhyjentelyä lissääntymismerkeissä. Nii se on. Jos pelkkäää persettä kahtelloo eikä oo ihte immeisestä kiinnostunut, nii kyllä se pian huomoo.

"Tosissaan ihastunut/rakastunut mies ei kyttää naista kuin panoreikää, vaan käyttäytyy herrasmiehen lailla- vaikka nainen olisi kuinka nätti ja kurvikas."

• nainen vaan

Tämä on näitä ikuisuuskysymyksiä....
      Toisaalta koeajo pitäisi suorittaa mahdollisimman pian, sillä hyvä seksi on hyvän suhteen perusta. Jos seksi on huonoa, niin eihän hommassa ole mitään järkeä...

• Wansfell

on mekaanisen esineen testausta. Sillä ei ole mitään tekemistä ihmissuhteen kanssa. Hyvä seksi on suhteelle hyväksi, tottakai, mutta jos ja kun se on suhteen ydin, niin eipä tarvitsen kauaa odottaa, kun edessä on seuraava mekaaninen koeajo ja uuden suhteen etsintä ja aloitus. Eli liukuhihna-periaatteella mennään. Vaikea kysymys, mutta väitän, että seksi ei suju aina edes silloinkaan, vaikka suhde perustuisi pelkkään makuuhuonefiilistelyyn. Niin tylsältä kuin tämä vaikuttaa ja sitä onkin- on löydettävä myös se ystävä, jonka kanssa jakaa harrastukset ja muut elämän vastukset ja menestykset. Keskinäinen kunnioitus ja arvostus. Ei pelkkä seksi- joka on tietysti hyvä lisä suhteelle. Kuka sitä nyt panttaamaan ja kieltämään terveen kehon suomia nautintoja? Vaikea kysymys. Intohimo on hyvä, mutta sillä ei ratsasteta auringonlaskuun. Eri asia on tietysti kertakäyttösuhteet eli irtosuhteet. Niitä saa jos vain haluaa.

• Mr Groove
        Wansfell kirjoitti:

on mekaanisen esineen testausta. Sillä ei ole mitään tekemistä ihmissuhteen kanssa. Hyvä seksi on suhteelle hyväksi, tottakai, mutta jos ja kun se on suhteen ydin, niin eipä tarvitsen kauaa odottaa, kun edessä on seuraava mekaaninen koeajo ja uuden suhteen etsintä ja aloitus. Eli liukuhihna-periaatteella mennään. Vaikea kysymys, mutta väitän, että seksi ei suju aina edes silloinkaan, vaikka suhde perustuisi pelkkään makuuhuonefiilistelyyn. Niin tylsältä kuin tämä vaikuttaa ja sitä onkin- on löydettävä myös se ystävä, jonka kanssa jakaa harrastukset ja muut elämän vastukset ja menestykset. Keskinäinen kunnioitus ja arvostus. Ei pelkkä seksi- joka on tietysti hyvä lisä suhteelle. Kuka sitä nyt panttaamaan ja kieltämään terveen kehon suomia nautintoja? Vaikea kysymys. Intohimo on hyvä, mutta sillä ei ratsasteta auringonlaskuun. Eri asia on tietysti kertakäyttösuhteet eli irtosuhteet. Niitä saa jos vain haluaa.

Voihan sen noinkin rumasti sanoa, jos kaksi toisistaan aidosti kiinnostunutta ihmistä viettää eka yön yhdessä nukkumatta, toisiinsa fyysiseti tutustuen. Kuinka paljon näilläkin palstoilla on ruikutusta siitä, kuinka puoliso on aivan unelma, mutta seksi ei toimi. Seksi on hyvin herkkä asia. Kumpikaan ei ole huono, jos se ei toimi. Me olemme vaan niin erilaisia siinä suhteessa. Jos yhteinen kehon kieli ei lähde kehittymään, niin vaikea siinä on hyvää parisuhdetta elää. Mielestäni seksi on olenneinen osa parisuhdetta ja sen toimivuus kannattaa tänä päivänä testata ennen avioliittoa, yhteistä velkaa ja lapsia. Toka treffit on ihan hyvä ajankohta aloittaa.

Mitä pahaa fyysisessä tutustumisessa on verrattuna henkiseen? Meissä kaikissa on molemmat puolet.

• DonnerWetter

Heh heh koeajo, melkein poíkkeuksetta seksi sujuu aina, ja sitä voi opetella ja vasta pitkän harjoittelun jälkeen voi sanoa toimiiko se. Ei kerralla eikä kahdella voi oppia tuntemaan toisen tarpeita ja kykyjä paitsi, jos molemmilla on toiminnasta paljon kokemusta. Puhumalla seksistä asia selviää parhaiten. Hyväkään seksi ei kannattele mitään parisuhdetta (paitsi pelkkää seksisuhdetta), ei siis ole mikään perusta. Tutustumalla toisen ajatusmaailmaan saa parhaiten selville miten seksi sujuu 1-5-10-20 jne vuotta eteenpäin jos siihen pyrkii.
        Eiku koeajamaan sitten...

• hehhehtuota
        Mr Groove kirjoitti:

Voihan sen noinkin rumasti sanoa, jos kaksi toisistaan aidosti kiinnostunutta ihmistä viettää eka yön yhdessä nukkumatta, toisiinsa fyysiseti tutustuen. Kuinka paljon näilläkin palstoilla on ruikutusta siitä, kuinka puoliso on aivan unelma, mutta seksi ei toimi. Seksi on hyvin herkkä asia. Kumpikaan ei ole huono, jos se ei toimi. Me olemme vaan niin erilaisia siinä suhteessa. Jos yhteinen kehon kieli ei lähde kehittymään, niin vaikea siinä on hyvää parisuhdetta elää. Mielestäni seksi on olenneinen osa parisuhdetta ja sen toimivuus kannattaa tänä päivänä testata ennen avioliittoa, yhteistä velkaa ja lapsia. Toka treffit on ihan hyvä ajankohta aloittaa.

Mitä pahaa fyysisessä tutustumisessa on verrattuna henkiseen? Meissä kaikissa on molemmat puolet.

miten seksin voisi testata lasten jälkeen :D

• Sannamaariasusanna

Itse olen nykyään vähän varovainen seksin suhteen siksi, että koen sen sitovan itseäni mieheen jotenkin tiukemmin. Mulla on takana yksi intohimoinen lyhyt suhde (ja siis myös pidempiä parisuhteita), joka alkoi yökyläilyllä, sen jälkeen todella tiiviillä yhdessäololla ja yhtä tiiviillä seksin harrastamisella. Se oli ihanaa, leijuin pilvissä ja ihastuin todella. Miehen kanssa oli todella hyvä olla myös muuten, mutta tuntuu, että iso syy siihen oli, että petipuolella kaikki oli niin täydellistä :) Ongelmana oli sitten lopulta se, että miehestä paljastui ikäviä varjopuolia. Olin niin ihastunut ja kiinni miehessä, että en enää osannut päästää irti, vaikka miehen hankalat puolet vaivasivat minua todella. Lopulta homma loppui siihen, että mies löysi toisen naisen - hyvä näin, muuten olisin varmaan edelleen siinä suhteessa kiinni.

Myöhemmin olen ajatellut suhdetta ihan positiivisena juttuna, mutta en tahdo, että vastaava tilanne osuu kohdalleni uudestaan, koska pudotus ihastuksesta hylätyksi tulemiseen oli tosi paha. Uskon, että jos olisimme rauhassa tutustuneet, en olisi koskaan ihastunut mieheen niin kovasti, kun huonot puolet olisivat tulleet esille ennen kuin vietit alkoivat viedä ;)

• makaa kuin petaa

Minulle kävi juuri samalla tavalla , kuin ed. kertojalle.Ihastuin nettideittiini silmittömästi, mutta nyt ymmärrän,että se kaikki olikin vain fyysistä.Miehessä tosiaan paljastui myös ikäviä puolia, mutta en halunnut huomata niitä kun fyysinen puoli toimi niin mallikkaasti.
        Olen vieläkin jollain tasolla kiinni hänessä, vaikka kaikki törky paljastuikin.
        Ei ole helppoa luovuttaa, vaikka järki sanoo toista...

• paketti hukassa
        makaa kuin petaa kirjoitti:

Minulle kävi juuri samalla tavalla , kuin ed. kertojalle.Ihastuin nettideittiini silmittömästi, mutta nyt ymmärrän,että se kaikki olikin vain fyysistä.Miehessä tosiaan paljastui myös ikäviä puolia, mutta en halunnut huomata niitä kun fyysinen puoli toimi niin mallikkaasti.
        Olen vieläkin jollain tasolla kiinni hänessä, vaikka kaikki törky paljastuikin.
        Ei ole helppoa luovuttaa, vaikka järki sanoo toista...

Niin mikä ihme siinä on että ei saa samaan pakettiin kaikkea? Hyvää seksiä ja toimivaa parisuhdetta.
        Jos sängyssä homma toimii, niin sitten on äijässä joku muu vika. Ja toisinpäin, muutoin täydellinen äijä, mutta vehje ei toimi. Kyllä siinä tulee naiselle sellainen tunne että ei ole kovin haluttu, jos kaverilla ei seiso. Tämän takia mun mielestä ei kannata kovin kauan ensi treffien jälkeen venailla että seksiä vai seksiä?
        Kaikille ei tietenkään seksi ole se tärkein asia, mut niille kelle on niin, älkää ihmeessä ensin rakastuko ja sitten todetko että seksi on ihan syvältä. Siitä ei kuitenkaan seuraa mitään muuta kuin ero tai sen toisen pettämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      84
      2109
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      410
      1950
    3. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1380
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1347
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1283
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1005
    7. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      967
    8. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      962
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      254
      958
    10. 131
      878
    Aihe