nuorille miehille, jotka haluaa vähän vanhempaa naisseuraa :)

gina75

Olen itse 35-vuotias kaunis ja sexy nainen ja on jo pitkään huvittanut se, että n. 25 v. kundit pörrää kimpussa. Teitä tuntuu riittävän, joten muutama neuvo:
- ole ITSEVARMA kun lähestyt
- älä kuitenkaan elvistele sänkytaidoillasi
- kehu naisen ulkonäköä
- älä kysele naisen perhesuhteista vaan anna vapaus olla ajattelematta mitään muuta kuin sinua
- ei ylirivoja ehdotuksia, ainakaan heti
- ole kohtelias, niin kuin asettaisit naisen jalustalle

tässä muutamia, toimii mulle!

17

3645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pantterimies69

      Nauti nyt hetki vielä. Muutaman vuoden päästä rupsahdat, ja voit saman tien heittää tuon ylimielisyytesi roskakoriin.

    • Ex Pinp

      Ainoa mikä noista pätee yleisesti on kaksi ensimmäistä ja perhesuhteet.

      Muissa toimisin melki päinvastoin.

      - älä kehu naisen ulkonäköä paitsi kerran ja sekin vasta sitten kun nainen on antanut itsestään sinulle jotakin henkistä, josta voit ilmaista ensin olevasi kiinnostunut ja sitten vasta muka huomaat hänen silmänsä.

      - ole seksuaalinen ja osoita se hienovaraisesti. ei välttämättä rivoilla ehdotuksilla kuitenkaan.

      - ole kohtelias mutta älä ikinä aseta naista jalustalle! Miksi? Siksi, että jalustalle asettaessasi olet antanut ylimitoitettua arvoa naiselle sen sijaan, että nainen saisi sinun kanssa olemisesta sitä arvoa. Jos nainen on jo lähtökohtaisesti jalustalla tavatessanne, mitä hän voi sinulta enää saada sellaista, josta hän viehättyy? Olet vain häntä alempi nysvö. Voit siis olla kohtelias mutta ole kohtelias jokaiselle seurueessa ja avaa ovi myös sille toiselle naiselle, joka kulkee edellänne. Älä kuitenkaan ole luuturasu tai ylikiltti. Älä ole heti valmis poistamaan jokaista pikkukiveä naisen kengästä.

      • Eipä nyt jalustalle

        tarvitse ketään nostaa, mutta kyllä naisena tykkään siitä, jos näen miehestä, että arvostaa naista (ja naisia), mutta minua erityisesti :)

        Jotenkin ihmeelliseksi mennyt tämä nykymaailma, kun tunteet täytyy pitää aina niin piilossa ja pelätä niiden näyttämisen olevan jotain nyhveröyttä. Jos mä näen miehestä, että se tykkää musta ja myös ulkonäöstäni, niin se on ääretön plussa, eikä mikään nyhverömiinus. Ja saa mutkin syttymään. Eli viehätyn kyllä vastavuoroisesti miehen tunteista ja kiinnostuksesta, jos olen itsekin kiinnostunut hänestä. Pidän tuollaisia miehiä miehekkäinä. Eikös heteromiehen pitäisi juuri olla naisesta kiinnostunut ja kyetä vielä osoittamaan se?


      • Lisäys
        Eipä nyt jalustalle kirjoitti:

        tarvitse ketään nostaa, mutta kyllä naisena tykkään siitä, jos näen miehestä, että arvostaa naista (ja naisia), mutta minua erityisesti :)

        Jotenkin ihmeelliseksi mennyt tämä nykymaailma, kun tunteet täytyy pitää aina niin piilossa ja pelätä niiden näyttämisen olevan jotain nyhveröyttä. Jos mä näen miehestä, että se tykkää musta ja myös ulkonäöstäni, niin se on ääretön plussa, eikä mikään nyhverömiinus. Ja saa mutkin syttymään. Eli viehätyn kyllä vastavuoroisesti miehen tunteista ja kiinnostuksesta, jos olen itsekin kiinnostunut hänestä. Pidän tuollaisia miehiä miehekkäinä. Eikös heteromiehen pitäisi juuri olla naisesta kiinnostunut ja kyetä vielä osoittamaan se?

        Tuli mieleen kommentoida ihan yleisellä tasolla, eikä liity tuohon aloittajan ikäteemaan.


      • Ex Pinp
        Eipä nyt jalustalle kirjoitti:

        tarvitse ketään nostaa, mutta kyllä naisena tykkään siitä, jos näen miehestä, että arvostaa naista (ja naisia), mutta minua erityisesti :)

        Jotenkin ihmeelliseksi mennyt tämä nykymaailma, kun tunteet täytyy pitää aina niin piilossa ja pelätä niiden näyttämisen olevan jotain nyhveröyttä. Jos mä näen miehestä, että se tykkää musta ja myös ulkonäöstäni, niin se on ääretön plussa, eikä mikään nyhverömiinus. Ja saa mutkin syttymään. Eli viehätyn kyllä vastavuoroisesti miehen tunteista ja kiinnostuksesta, jos olen itsekin kiinnostunut hänestä. Pidän tuollaisia miehiä miehekkäinä. Eikös heteromiehen pitäisi juuri olla naisesta kiinnostunut ja kyetä vielä osoittamaan se?

        "jos olen itsekin kiinnostunut hänestä"

        Just tässä miehet tekeekin virheen!! Näytetään se kiinnostus ja nostetaan jalustalle ENNEN kuin nainen on ehtinyt tykästyä, ennen kuin mies on itse ollut mitenkään kiinnostava. Tämän kun miehet oppisi, niin olisi paaaljon helpompaa saada nainen.

        Niin, nimenomaan noin: eli mies saa tykätä susta vasta, kun hän on ensin antanut itsestään jotakin sellaista, mikä saa sinut kiinnostumaan ja pitämään hänestä.

        Tää on tosi tärkeä pointti. Ja edelleen korostan myös sitä, että todellakin, pitää olla kiinnostunut naisesta ja osoittaa se, mutta mieluummin se saisi olla jotain muuta kuin ulkonäköön liittyvää.


      • 8+11
        Eipä nyt jalustalle kirjoitti:

        tarvitse ketään nostaa, mutta kyllä naisena tykkään siitä, jos näen miehestä, että arvostaa naista (ja naisia), mutta minua erityisesti :)

        Jotenkin ihmeelliseksi mennyt tämä nykymaailma, kun tunteet täytyy pitää aina niin piilossa ja pelätä niiden näyttämisen olevan jotain nyhveröyttä. Jos mä näen miehestä, että se tykkää musta ja myös ulkonäöstäni, niin se on ääretön plussa, eikä mikään nyhverömiinus. Ja saa mutkin syttymään. Eli viehätyn kyllä vastavuoroisesti miehen tunteista ja kiinnostuksesta, jos olen itsekin kiinnostunut hänestä. Pidän tuollaisia miehiä miehekkäinä. Eikös heteromiehen pitäisi juuri olla naisesta kiinnostunut ja kyetä vielä osoittamaan se?

        Nämä jotkut kohdat listasta tuntuvat minusta ohjeina huonoilta, vaikkakin naisen näkökulmasta saattavat ollakin "oikeita. Suoraan sanottuna kuulostaa melkein kuin nämä ohjeet olisi annettu tahallaan johtamaan miestä harhaan!

        - ole ITSEVARMA kun lähestyt
        Minusta ketään ei voi käskeä olemaan itsevarma. Jo sen ajatteleminen että pitäisi muka olla itsevarmempi, riittää karkottamaan itsevarmuuden. Lopputuloksena on parhaimmillaankin teeskennelty itsevarmuus, ja eiväthän naiset siitä pidä, eiväthän?

        - ei ylirivoja ehdotuksia, ainakaan heti
        Jos nyt ihan tosissaan mietitään, niin kuka muka tekee "ylirivoja" ehdotuksia heti kättelyssä? Ehkä jotkut kännikalat, ja leffoissa näkee tällaisia, mutta ei koske 99 % miehistä. Ohje on heille täysin hyödytön ja voi johtaa harhaan.

        - ole kohtelias, niin kuin asettaisit naisen jalustalle
        Tämä kohta haiskahtaa jo melkein provolta jos yhtään mitään tietää siitä millainen käytös naisiin vetoaa, ja millainen taas ei.


      • Eipä nyt jalustalle
        Ex Pinp kirjoitti:

        "jos olen itsekin kiinnostunut hänestä"

        Just tässä miehet tekeekin virheen!! Näytetään se kiinnostus ja nostetaan jalustalle ENNEN kuin nainen on ehtinyt tykästyä, ennen kuin mies on itse ollut mitenkään kiinnostava. Tämän kun miehet oppisi, niin olisi paaaljon helpompaa saada nainen.

        Niin, nimenomaan noin: eli mies saa tykätä susta vasta, kun hän on ensin antanut itsestään jotakin sellaista, mikä saa sinut kiinnostumaan ja pitämään hänestä.

        Tää on tosi tärkeä pointti. Ja edelleen korostan myös sitä, että todellakin, pitää olla kiinnostunut naisesta ja osoittaa se, mutta mieluummin se saisi olla jotain muuta kuin ulkonäköön liittyvää.

        "eli mies saa tykätä susta vasta, kun hän on ensin antanut itsestään jotakin sellaista, mikä saa sinut kiinnostumaan ja pitämään hänestä."

        No ajattelin lähinnä sitä, että jos päivän aikana saan kiinni 6 vierasta miestä katsomasta mua, niin en välttämättä halua jokaisen yrittävän lähestyä suoraan yhtäkkiä. Tuntemattoman katsojan pitää tehdä ensin itsensä tutuksi mulle, vaikka olisi tuntematon. Se on vähän vaikeaa, ellei ota jonkunlaista kontaktia. Mielenkiintoni herää kyllä, jos mies katsoo useamman kerran, eikä heti lannistu. Mutta tämä vaatii sen, että pitää myös tavata useamman kerran. Tämä liittyy arkielämään. Baareissa en ole helpommin lähestyttävä, koska kaikki miehet siellä ovat tuntemattomia ja pelästyn äkkinäisiä yhteydenottoja.

        Ja joo, en ole aiemmin kiinnittänyt huomiota siihen katsovatko miehet minua, mutta havahduttuani erään itseäni miellyttävän katselijan katseeseen, huvikseni aloin tarkkailla vaivihkaa, katselevatko miehet nykyään naisia ja bongasin yhtenä päivänä 6 katsetta. Tämä ei ole mitään ylimielisyyttä, koska en edes pidä itseäni erityisen hyvännäköisenä. Voihan olla, että ne katseet johtuivatkin jostain muusta kuin viehättävyydestä :D

        Mutta gtakaisin asiaan eli tähän liittyy kyllä, että miehellä täytyy olla sellaisia piirteitä, jotka muutenkin viehättää juuri minua. Voi olla pelkkä ulkonäkö tai sitten joku muu ominaisuus esim. miellyttävä ja muut huomioiva käytös tms. Joskus on käynyt niin, että vaikka mies ei olisi ollut tyyppiäni, niin muuttui viehättäväksi käytöksensä tai muun ominaisuuden perusteella ja hänestä tuli uusi "tyyppi", jonka tyylisestä miehestä saattaisin viehättyä jatkossa myöhemminkin.

        Joku mies voi olla todella komea, mutta jos ei ole mitään annettavaa tai kemia puuttuu, niin ei se komeus pitkälle auta. (Täällä usein itketään ulkonäön puutetta.)


      • Vatii työtä
        8+11 kirjoitti:

        Nämä jotkut kohdat listasta tuntuvat minusta ohjeina huonoilta, vaikkakin naisen näkökulmasta saattavat ollakin "oikeita. Suoraan sanottuna kuulostaa melkein kuin nämä ohjeet olisi annettu tahallaan johtamaan miestä harhaan!

        - ole ITSEVARMA kun lähestyt
        Minusta ketään ei voi käskeä olemaan itsevarma. Jo sen ajatteleminen että pitäisi muka olla itsevarmempi, riittää karkottamaan itsevarmuuden. Lopputuloksena on parhaimmillaankin teeskennelty itsevarmuus, ja eiväthän naiset siitä pidä, eiväthän?

        - ei ylirivoja ehdotuksia, ainakaan heti
        Jos nyt ihan tosissaan mietitään, niin kuka muka tekee "ylirivoja" ehdotuksia heti kättelyssä? Ehkä jotkut kännikalat, ja leffoissa näkee tällaisia, mutta ei koske 99 % miehistä. Ohje on heille täysin hyödytön ja voi johtaa harhaan.

        - ole kohtelias, niin kuin asettaisit naisen jalustalle
        Tämä kohta haiskahtaa jo melkein provolta jos yhtään mitään tietää siitä millainen käytös naisiin vetoaa, ja millainen taas ei.

        Eikös olisi parempi ottaa vinkeistä vaari kuin käännellä merkityksiä ja purnata vastaan. Itsevarmuutta voi petrat sen sijaan, että ottaa asenteen: mä olen tälläinen kun olen, enkä sille mitään voi. Naista voi myös huomioda erityisesti sen sijaan, että heittäytyy puudeliksi tai kohtelee kaikkia ihan samalla tavalla nostamatta ketään "jalustalle".


      • preptpt
        8+11 kirjoitti:

        Nämä jotkut kohdat listasta tuntuvat minusta ohjeina huonoilta, vaikkakin naisen näkökulmasta saattavat ollakin "oikeita. Suoraan sanottuna kuulostaa melkein kuin nämä ohjeet olisi annettu tahallaan johtamaan miestä harhaan!

        - ole ITSEVARMA kun lähestyt
        Minusta ketään ei voi käskeä olemaan itsevarma. Jo sen ajatteleminen että pitäisi muka olla itsevarmempi, riittää karkottamaan itsevarmuuden. Lopputuloksena on parhaimmillaankin teeskennelty itsevarmuus, ja eiväthän naiset siitä pidä, eiväthän?

        - ei ylirivoja ehdotuksia, ainakaan heti
        Jos nyt ihan tosissaan mietitään, niin kuka muka tekee "ylirivoja" ehdotuksia heti kättelyssä? Ehkä jotkut kännikalat, ja leffoissa näkee tällaisia, mutta ei koske 99 % miehistä. Ohje on heille täysin hyödytön ja voi johtaa harhaan.

        - ole kohtelias, niin kuin asettaisit naisen jalustalle
        Tämä kohta haiskahtaa jo melkein provolta jos yhtään mitään tietää siitä millainen käytös naisiin vetoaa, ja millainen taas ei.

        "Lopputuloksena on parhaimmillaankin teeskennelty itsevarmuus, ja eiväthän naiset siitä pidä, eiväthän?"

        Jos mies vaihtaa luontevasti ns. itsevarmempaan käytökseen, naiset eivät erota mikä itsevarmuus on teeskenneltyä ja mikä ei. Mun mielestä itsevarmuus tässä merkityksessä on enemmänkin kehonkieltä ja sitä, että ottaa rennosti ja luontevasti tilanteen kuin tilanteen.


      • Mutta eihän
        preptpt kirjoitti:

        "Lopputuloksena on parhaimmillaankin teeskennelty itsevarmuus, ja eiväthän naiset siitä pidä, eiväthän?"

        Jos mies vaihtaa luontevasti ns. itsevarmempaan käytökseen, naiset eivät erota mikä itsevarmuus on teeskenneltyä ja mikä ei. Mun mielestä itsevarmuus tässä merkityksessä on enemmänkin kehonkieltä ja sitä, että ottaa rennosti ja luontevasti tilanteen kuin tilanteen.

        sillä ole väliäkään, jos kyseessä on yhden yön suhde, mikä ilmeisesti aloittajalla oli taka-ajatuksena. Kunhan molemmat tietää, missä mennään.


    • djlgjldf

      " ole kohtelias, niin kuin asettaisit naisen jalustalle"

      Mietipä uudestaan, montako kertaa tämä on oikeasti TOIMINUT sinulle? Tai sitten ymmärrämme kohteliaisuuden ja jalustalle asettamisen vähän eri lailla.

    • liinujatiinu

      että pitäis olla kohtelias!! :(

      eihän se mitään nössöilyä tarkoita.

      sivusta vaan.

      • 3q76q326

        että kohteliaisuus ja jalustalle korottaminen on kaksi ihan eri asiaa. kohtelias voi olla ja pysyä samalla tasolla naisen kanssa, mutta jos nostat naisen jalustalle niin jätät itsesi samalla sinne jalustan juureen. tämä voi toimia jos on jo vähän pidemmälle menty naisen kanssa, mutta jos heti kättelyssä aletaan palvomaan tätä, niin siinä jää mies alakynteen, ja nainen voi halutessaan vaikka lempata. kyllähän naiset haluaa nimenomaan itsevarman miehen joka ei ala turhia kumartelemaan mutta on kuitenkin kohtelias. jätetään ne alustat niille jotka tykkää alistusleikeistä.


    • kyllä vois hoita vanhempa naista
      kunn vaan sais setää

    • jiri90

      missähän sua voisi sitten mahdollisesti tavata ;) terveisin jiri 23v

    • XZX 27

      Kaikki sinun ikäiset naisetkin ovat erinlaisia, joten sinun kriteerit eivät päde kaikkiin ikäluokkasi naisiin. Myöskään kaikki eivät suhtaudu sinun tavallasi huvittuneesti kahden ihmisen väliseen ikäeroon vaan ottavat asiallisemman asenteen. Suhtaudutko yhtä huvittuneesti miehiin, jotka ovat itseäsi 10 vuotta vanhempia? Ei kai siinä mitään kummallista eroa pitäisi olla, kumpi osapuolista on vanhempi. Olen tapaillut jo jonkin aikaa 9 vuotta vanhempaa naista eikä koskaan ikäero ole ollut esteenä eikä tule olemaan jatkossakaan. En ihan ymmärrä, mikä tekee mielestäsi asiasta huvittavan. Jos suhtaudut nuorempiin tuolla tavalla, niin pysy niissä omanikäisissäsi sitten mielummin.

    • Moi!olen kiinnostaa...?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      583
      4252
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3479
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      144
      3126
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2407
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2260
    6. 235
      1748
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1437
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1320
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1120
    Aihe