Jo kolmas kerta, enkä tälläkään kertaa oppinut... eli olen puolivuotta sitten jäänyt sinkuksi ja ajattelin nyt vielä kolmannen kerran elämässäni laittaa sen profiilin nettiin, että nyt varmaan löytyy joku kiva mies, ihan komea ja haluaa lapsia... elämäni mies... mutta ei! Ei tuolta netistä löydy yhtään tasokasta miestä. Ihan tavallista miestä kuitenkin etsin kun olen tavallinen nainen... siellä on vaan joko jotain hiton pelimiehiä jotka ei halua lopulta sitoutua, mitä lie etsivät. Sitten siellä on näitä miehiä ketkä ovat ehkä jo vuosia etsineet samoilta saiteilta naista ja kun uusi profiili ilmestyy, heti kiinni vaan... Profiilit on jees, tuntuvat ihan mukavilta ja normaaleilta miehiltä, mutta kun kysyy taustaa sieltä selviää että mies ei ole koskaan seurustellut tai hänellä on ollut 2 vuotta sitten kuukauden suhde, mutta ei se sitten toiminut!! Sitten mietin että mikä vika miehessä sitten on...? No pyydän kuvaa ja sieltähän se selviää... ei ole kaveria komeudella pilattu. Anteeksi jos kuulostan pinnalliselta mutta ihan vaan sylettää. En todellakaan etsi kuin miestä joka miellyttää minun silmääni ja siksi on parempi että en harrasta näitä ns."sokkotreffejä" enää... kyllä ihmiseen täytyy tutustua kokonaisuutena, eleet, ilmeet kaikki merkitsee...
Olen todennut sen että ei ne normaalit, tasapainoiset miehet etsi itelleen naista netistä... En yhtään ihmettele kun ihmiset rakastuvat työkavereihin yms koska töissä ollaan päivittäin naamatusten ja voidaan ihan normaalisti tutustua, baareista voi löytyä elämänkumppani jos ei ole liikaa humalassa... Ja hyvät miehet ovat jo naimisissa joten täytyy ilmeisesti totutella elämään yksin, ilman miestä... hyvin tämä näinkin menee :)
Tämä oli minun mielipide... toivottavasti joku muu kokee asian toisin :)
Surkeeta!!
15
833
Vastaukset
- JTyyppi
Oisit laittanu ikäsi ja painosi ja pituutesi niin johan tietäisit miksei ne "tasokkaat" miehet sinusta kiinnostu.
- HlHll
Tarkoitan minun silmissä tasokas... minun tasokas voi olla 140 senttinen pallo...
- mutta..
HlHll kirjoitti:
Tarkoitan minun silmissä tasokas... minun tasokas voi olla 140 senttinen pallo...
sille 140 senttiselle pallolle ei ehkä kelpaa toinen 140 senttinen pallo. Eli jos ei edes perustietoja (ikä, pituus, paino, hetero/bi/homppe/lebe, kaupunki) ilmosta löydy, niin on turha valittaa.
- alle 30v mies
Samanlaista naista olen etsinyt minä, mutta tuntuu vaan olevan tuo välimatka aina esteenä. Vaikka minua se ei kyllä haittaa voin lähteä minne vaan, jos sopivan löydän.
Ja kyllä minulla ilmeisesti hyväkin ilmoitus on, no aika näyttää sen.... Tosin yksi iso ongelma on kun viestin lähetän hyvältä ilmoituksen tekstin perusteella vaikuttavalle naiselle, niin vastausprosentti on melkein 0. Joiltakin tosin on tullut vastauksiakin ja saattaa olla että jotain löytyykin, mene ja tiedä... No aika näyttää.
Kyllä meitä ihan normaaleitakin joukossa on, mutta varmaan tässä asiassa seuraava vertaus on paikallaan kuin löytäisi nuppineulan heinäkasasta.- HlHll
Uskon sen tosiaan että on deittipalstoilla varmaan muutama ihan normaali mieskin mutta niin kuin sanoit se on kuin etsisi sitä neulaa heinäsuovasta :) Minun eteen sitä miestä ei tosiaan ole koskaan tullut netin kautta ja olen tietenkin aika malttamaton... jos ei heti tule vastaan sitä minua miellyttävää miestä... ei sitten kiinnosta enää... nyt viimeisen kerran poistin koko profiilin kun otti niin aivolohkoon :D
Onko sinulla kuva profiilissa?? Kuvasta saa edes jonkunlaisen käsityksen mutta kyllä se on pakko treffata toinen jos aikoo saada kokonaiskuvan...
Ite kirjoittelin muutaman kivan miehen kanssa ja kun vaihdettiin kuvat huomasin ettei kukaan heistä ollut sen näköinen mies mitä minä etsin...
No minä jatkan miehen etsimistä täällä oikeessa maailmassa :)
Onnea etsintöihin :) - alle 30v mies
HlHll kirjoitti:
Uskon sen tosiaan että on deittipalstoilla varmaan muutama ihan normaali mieskin mutta niin kuin sanoit se on kuin etsisi sitä neulaa heinäsuovasta :) Minun eteen sitä miestä ei tosiaan ole koskaan tullut netin kautta ja olen tietenkin aika malttamaton... jos ei heti tule vastaan sitä minua miellyttävää miestä... ei sitten kiinnosta enää... nyt viimeisen kerran poistin koko profiilin kun otti niin aivolohkoon :D
Onko sinulla kuva profiilissa?? Kuvasta saa edes jonkunlaisen käsityksen mutta kyllä se on pakko treffata toinen jos aikoo saada kokonaiskuvan...
Ite kirjoittelin muutaman kivan miehen kanssa ja kun vaihdettiin kuvat huomasin ettei kukaan heistä ollut sen näköinen mies mitä minä etsin...
Onnea etsintöihin :)"Onko sinulla kuva profiilissa??"
Vastauksena sen verran tuohon että kyllä on. Mutta silti mitä olen katsellut kuinka paljon löytyy meitä miehiä niin tuhansia, eli silti ei se paljoa muuksi muutu. Niin ja on minuun peräti otettukin yhteyttä, mutta kun hakemani asiat ei osu kohdilleen niin ei voi mitään. - Livemies
HlHll kirjoitti:
Onnea etsintöihin :)... löytävät kyllä normaalit naisensa livenä ja päinvastoin. Nettiin jäävät jumittamaan epänormaalit miehet ja naiset, joka kuitenkaan huoli toisiaan kun on niin korkeet vaatimukse ja vähän pelimerkkejä.
- alle 30v mies
Livemies kirjoitti:
... löytävät kyllä normaalit naisensa livenä ja päinvastoin. Nettiin jäävät jumittamaan epänormaalit miehet ja naiset, joka kuitenkaan huoli toisiaan kun on niin korkeet vaatimukse ja vähän pelimerkkejä.
Minulla ei kyllä todellakaan ole mitkään korkeat vaatimukset, perusasioita haen. En katso edes ulkonäköä, ainoastaan sisäisiä asioita.
Kyllä live-elämässä löydän paljonkin, mutta sitten paljastuu karmaiseva totuus ovat varattuja. Kiinnostus loppuu siihen paikkaan.
Käytän tätä nettiä myös juuri sen takia että tiedän jonkun olevan sinkku, jos ei valehtele itsestään. Ja valehtelu on muutenkin iso turn-off.
- näin meillä
Kiinnitin huomioni etenkin tuohon, että monet miehet tuntuvat olevan mukavia ja normaaleita. Sitten selviää, että heillä ei ole ollut, syystä tai toisesta, pidempiä suhteita. Haet sitten syitä kuvasta, että ai se onkin ton näkönen, no ei ihme. Jos kuitenkin katsot ympärillesi, niin monen näköisiä miehiä laidasta laitaan ovat naiset kelpuuttaneet. Se, että sinulle syy on naamataulussa, ei ole se varsinainen syy. Tietysti sinun ei tarvitse kiinnostua minkä näköisestä hyvänsä. Toisaalta mielestäni on melko ahdasmielistä tehdä toisesta päätelmiä yksin sen perusteella onko hän seurustellut ja kuinka lyhyesti tai pitkästi. Miksi sinulle tulee mieleen ensisijaisesti, että miehessä olisi jotain vikaa tällöin? Ei se, että on seurustellut aikaisemmin paljon ole itsessään mikään tae siitä, että suhde kahden ennalta tuntemattoman ihmisen välillä toimisi. Monila naisilla tuntuu olevan joku kumma ajatus tästä, että jos ei ole erityistä mainittavaa suhdehistoriaa takana niin se tarkoittaisi automaattisesti sitä, että miehessä on jotain vikaa tai että ei olisi kelvannut kenellekään. Miksi se olisi joku meriitti, joka tekisi sinusta paremman ihmisen? Eikö yleisesti ole tarkoitus löytää se itseä miellyttävä ihminen, joka myös voisi kiinnostua sinusta? Miksi silloin pitäisi olla seurustellut paljon sitä ennen? Sillähän ei pitäisi olla mitään merkitystä. Kyseessähän on ennemminkin oma pelkotila, joka jostain kumpuaa asiaan.
Se, että ei ole pidempiä suhteita ollut, voi johtua monestakin syystä. Esimerkiksi yksinkertaisesti myös siitä syystä, että ei syystä tai toisesta ole sattunut omalla kohdalla tutustumaan pidemmän päälle sopivaan ihmiseen. Tämän ei välttämättä tarvitse johtua siitä, että toisessa olisi erityisesti jotain vikaa. Kas kun suhteet voivat olla jatkumatta ja syventymättä myös muista syistä kuin siitä, että pitäisi olla vikaa tai ongelmaa jossain. Kaikilla ei myöskään jatkuvasti ole uusia tilaisuuksia törmätä uusiin ihmisiin, joilta sitten vielä saisi vastakaikuakin. Työhakemuksessa on selvää, että monesti edellytetään paikkaan vaadittavaa edeltävää kokemusta. Parisuhde ei kuitenkaan ole työpaikka.
Oletko ajatellut sitä, että sinäkin olet joskus seurustellut pidempään ensimmäisen kerran? Entä sitä, että kerrot eronneesi jo useamman kerran, niin onko toisen nähtävä se sinun mielestäsi ensisijaisesti vain positiivisena asiana? Kolikoilla kun on aina kääntöpuolensa. Haluat varmasti, että sinun historiasi hyväksytään, joten sinun täytyy olla valmis hyväksymään lähtökohtaisesti myös toisen historia. Sanot, että ihmiseen täytyy tutustua kokonaisuutena, mutta jotenkin sinusta ei kuitenkaan ihan sellaista kuvaa saa, että niin tekisit. Kannattaa oikeasti katsoa itseään peiliin ja miettiä mitä haluaa.- Ruinaldo
Ketjun aloittaja on tyypillinen esimerkki naisihmisestä, jolla on ''hieman'' liian suuret luulot itsestään. Jos on itsellään tuhat exää vyöllään, on kova pala, ettei vastapuoli olekaan kierrätetty jäte.
Tyytyisit siihen, mitä saat. Tai ole ilman, mut älä täällä paru. - JTyyppi
Ruinaldo kirjoitti:
Ketjun aloittaja on tyypillinen esimerkki naisihmisestä, jolla on ''hieman'' liian suuret luulot itsestään. Jos on itsellään tuhat exää vyöllään, on kova pala, ettei vastapuoli olekaan kierrätetty jäte.
Tyytyisit siihen, mitä saat. Tai ole ilman, mut älä täällä paru.Tuntuu vähän että netissä yli-analysoidaan toisten vastauksia. Ei kysytä tarkennuksia vaan se on siinä kun tulee yksikin virhe. Niin ja sitten ei vastata mitään vaan jätetään toinen tyhjän päälle.
Sitten pitäisi miehenä vielä jaksaa innostua pitämään keskustelua yllä kun toinen vaikuttaa siltä ettei sitä kiinnosta pätkääkään.
Minäkin kokeilin tätä nettideittailua jo puoli vuotta sitten. Samaa paskaa tuntui olevan silloinkin. Ei vastata vaikka kirjoittaa ihan pitkiä viestejä. - HlHll
En tarkoita sitä että miehessä on jotain vikaa jos hän ei ole seurustellut, hänellä ei vaan ole siitä sitten mitään kokemusta ja minusta miehellä täytyy olla kokemusta elämästä koska minullakin on... jos nämä nettituttavuudet olisivat näyttäneet edes vähän siltä mitä miehessä etsin, en olisi välittänyt pätkääkään ovatko he kuinka monesti seurustelleet! Keskustelin kuitenkin näiden miesten kanssa jonkin aikaa ja sain tietää heti ettei suhteita ole ollut ja silti jatkoin tutustumista ja sen jälkeen kun näin kuvat se oli siinä... Kaikki olemme persoonia ulkonäöltä mutta jos naama ei miellytä on todella tekopyhää jatkaa keskustelua miehen kanssa jos ihan tosissaan etsii itelleen tulevaa elämänkumppania, niin kuin sanoin se kokonaisuus ratkaisee. Voin kuulostaa pinnalliselta mutta sitä en todellakaan ole. Minulle on aivan sama mitä mies tekee työkseen tai onko hänellä rahaa jne... tärkeintä on että se mies miellyttää minua niin ulkonäöllisesti, on ihan fiksu ja löytyy sydäntä. Se mitä minä olen kokenut elämässäni ovat aika rankkoja juttuja. Olen joo eronnut muutamat kerrat jopa yhdestä miehestä kuoleman takia ja olen elämässä ehkä muuttunut kovaksi... Olen epäonnistunut rakkaudessa monesti vaikka olen yrittänyt siksi minulla on oikeus saada vaan parasta ja jos en sitä saa niin olen yksin :)
HlHll kirjoitti:
En tarkoita sitä että miehessä on jotain vikaa jos hän ei ole seurustellut, hänellä ei vaan ole siitä sitten mitään kokemusta ja minusta miehellä täytyy olla kokemusta elämästä koska minullakin on... jos nämä nettituttavuudet olisivat näyttäneet edes vähän siltä mitä miehessä etsin, en olisi välittänyt pätkääkään ovatko he kuinka monesti seurustelleet! Keskustelin kuitenkin näiden miesten kanssa jonkin aikaa ja sain tietää heti ettei suhteita ole ollut ja silti jatkoin tutustumista ja sen jälkeen kun näin kuvat se oli siinä... Kaikki olemme persoonia ulkonäöltä mutta jos naama ei miellytä on todella tekopyhää jatkaa keskustelua miehen kanssa jos ihan tosissaan etsii itelleen tulevaa elämänkumppania, niin kuin sanoin se kokonaisuus ratkaisee. Voin kuulostaa pinnalliselta mutta sitä en todellakaan ole. Minulle on aivan sama mitä mies tekee työkseen tai onko hänellä rahaa jne... tärkeintä on että se mies miellyttää minua niin ulkonäöllisesti, on ihan fiksu ja löytyy sydäntä. Se mitä minä olen kokenut elämässäni ovat aika rankkoja juttuja. Olen joo eronnut muutamat kerrat jopa yhdestä miehestä kuoleman takia ja olen elämässä ehkä muuttunut kovaksi... Olen epäonnistunut rakkaudessa monesti vaikka olen yrittänyt siksi minulla on oikeus saada vaan parasta ja jos en sitä saa niin olen yksin :)
mikä kokemus? Jos mies on siirtynyt äidin hoivasta tyttöystävän hoivattavaksi, eikä ole kertaakaan joutunut pärjäämään omillaan.
On se vaan pirun vaikeeta tottua ajatukseen, ettei kokemattomuuden takia tule koskaan kelpaamaan kenellekkään.- joussa
wlfwd kirjoitti:
mikä kokemus? Jos mies on siirtynyt äidin hoivasta tyttöystävän hoivattavaksi, eikä ole kertaakaan joutunut pärjäämään omillaan.
On se vaan pirun vaikeeta tottua ajatukseen, ettei kokemattomuuden takia tule koskaan kelpaamaan kenellekkään.Aiempi seurustelu ei tosiaankaan ole tae hyvistä ihmissuhdetaidoista, ei miehillä eikä naisilla. Elämänkokemusta kertyy muustakin kun parisuhteista. Vai ovatko epäonnistuneet parisuhteet jotenkin arvokkaampaa kokemusta kuin muuta kautta saatu. Henk. koht. minulle merkitsee nimenomaan paljon tuo että mies on pärjännyt myös itsekseen. On pitkä miinus miehelle jos ei ole koskaan asunut yksin.
- jäbä_rock
joussa kirjoitti:
Aiempi seurustelu ei tosiaankaan ole tae hyvistä ihmissuhdetaidoista, ei miehillä eikä naisilla. Elämänkokemusta kertyy muustakin kun parisuhteista. Vai ovatko epäonnistuneet parisuhteet jotenkin arvokkaampaa kokemusta kuin muuta kautta saatu. Henk. koht. minulle merkitsee nimenomaan paljon tuo että mies on pärjännyt myös itsekseen. On pitkä miinus miehelle jos ei ole koskaan asunut yksin.
Tuosta aikaisemmin seurustelusta oon sitä mieltä, että siitä ei tarvitsisi puhua tutustumisvaiheessa. Ne jutu oli silloin, pitäisi keskittyä "tähän hetkeen". Ei minua ainakaan kiinnosta puhua vanhoista jutuista kun on uuteen ihmiseen tutustumassa. Ehkä sitten joskus myöhemmin kun ollaan tutustuttu, mutta sillonkin vaan jos kysytään.
Kyllä minä olen sellaisten naisten kanssa jutellut, ketkä melkein heti alkavat selittämään edellisistä suhteista ja kuinka on ollut kivaa jne. Siinä on selvinnyt mm se, että ei olla päästy yli aikaisemmista suhteista, ja se ei oikein ole mukavaa. Sitten on selvinnyt, että olenkin jonkinlainen "korvike" siksi aikaa, että löytää paremman, tai lähinnä rivien välistä sellaisen käsityksen sain.
Tottakai minullekin ulkonäkö on jollain tavalla tärkeä, mutta se ei ole mikään ratkaiseva tekijä. Jos on muuten hyvä paketti, homma toimii, niin jos on hyvännäköinen niin se on vain mukava bonus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070