Vaihtoehdoista.

Helppo yksin

Olin tuossa vähän aikaa sitten kiinnostunut ja pikkaisen ihastunut erääseen nuoreen neitoon. Tietysti jälkeenpäin ajateltuna hän on minun "tasoani" ylempänä ja hänellä varmasti on valtava kysyntä. Kun kuitenkin on perusnätti ja fiksu tyttö. Minua kiinnosti ennen kaikkea hänen reippautensa, harkintakyky ja liikunnallisuus. Häneltä sain tietysti pakit ja hyvän päivän tuttuina pysytään.
Olipahan minustakin joku toinen kiinnostunut ja ehken ihastunut. Hieman nuorempi. En tunne häntä oikeastaan lainkaan. En kokenut että meillä olisi ollut mitään yhteistä. Hänen liikkumattomuutensa tai oikeastaan vähäinen liikunta jota hän kutsuu "kuntoiluksi" ei matsaa hänen syömisensä suhteen joten hän on selvästi ylipainoinen.

Tällaista vaihtoehtojen välimaastossa liikkuessa sitä huomaa että jos tuota ekaa ei saa kiinnostumaan joka ei siis johtunut siitä että hän olisi hyvän näköinen vaan siitä että hänen kanssaan tulee juttuun ja hän on liikunnallinen ja jäljelle valita jälkimmäisen kaltaisia vaihtoehtoja niin helpompi kai sitä on sinkkuna oleilla?

Tämä nyt oli kärjistetty esimerkki mutta todellinen sikäli että tapahtui kuitenkin. Uskon että moni kokee samanlaisia tilanteita joissa joku henkilö kiinnostaa, mutta valitettavasti hänestä on "kova kilpailu" ja toisaalta joutuisi valitsemaan jonkun jonka kanssa ei varmasti suju mitään tai edes perusodotukset kuten vaikka normaalipaino ei täyty.

Toisaalta jos kakkosvaihtoehtona olisi minusta kiinnostuneena ollut ketjussa polttava hoikka ja baareissa jatkuvasti juokseva pissis jonka kanssa ei ole mitään puhuttavaa muuta kuin läpänheitto niin edelleen olisin valinnut yksin olon.

Se, jonka kanssa käy jutut yksiin vain on hankala löytää.

5

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se satu

      ja normaali mies ymmärtää, että sama toimii molempiin suuntiin. Palstan ATM-kirjoittajilla tuntuu vain olevan se fiksaatio, että nainen ei saisi valita itselleen mieluista vaan on jostain mystisestä syystä velvollinen valitsemaan ATM:n.

      • Helppo yksin

        Juuri tuo oli minun pointti.
        Toisaalta täytyy kuitenkin huomauttaa että nuorilla naisilla on suurempi kysyntä, joten tuntuu välillä että joutuu kahmimaan lähinnä tynnyrin pohjaa.

        Itsellä ainakin suurempi ongelma on liiallinen tyytyväisyys itseen verrattuna siihen että tyytyisi johonkin joka vain ei sovi itselle.

        Mutta kun oma kysyntä ei ole korkea (tai ei ainakaan siltä vaikuta!) niin ehkä joku vähemmän tyytyväinen sinkku valitsisi sitten suhteen jo sen takia että saisi seksiä vaikkapa.


    • "Se, jonka kanssa käy jutut yksiin vain on hankala löytää."
      Tämä asia 100% totta ainakin omalla kohdallani. Tuntuu nimittäin olevan sopivan löytyminen kuin etsisi yhtä erikoista kalaa valtamerestä. Mutta toivossa on hyvä elää josko joskus onnistaisi, saattaa tosin mennä aika kauankin minun tuurillani. Vaikka ei minulla hirveitä vaatimuksiakaan ole, riittää vaan että tietyt sisäiset asiat täyttyvät ja ulkonäköasioita ei ole yhtään.

      Juuri tuon edellä mainitun asian takia olen sinkku. Kun asiat eivät ole aikaisemmin käyneet yhteen niin mitä järkeä on olla semmoisessa suhteessa joka ei tule onnistumaan? Ei mitään.

    • 4+3

      No eikö tuo nyt ole yhtä selvää kuin että hauki on kala?

      Eihän sellaisen kanssa kannata seurustella joka ei kolahda. Ja sellaista joka kolahtaa ja jolle kolahdat itse on hankala löytää.

      • Helppo yksin

        Niin?

        Riippuu täysin miten tuo "kolahtaminen" ja toisaalta "jutut sopii yhteen" tulkitaan muuten.

        Ehken ei kannata seurustella mutta kuka sitä määrää? Ehkä kannattaisi? ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1169
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      969
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      923
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      809
    Aihe